quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:12 schreef Qunix het volgende:
Whahahahaha Paul wilde nog wat zeggen en toen was het programma gestopt
Heb vanaf de vegan streaker gezien met de rijdenderechter en de stream... Heb geen idee wat ik dan in de TT moet doenquote:
Het stopte idd wel erg abrupt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:12 schreef Qunix het volgende:
Whahahahaha Paul wilde nog wat zeggen en toen was het programma gestopt
Imageshack doet het niet op FOK, en maar goed ook. Spoiler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:Da's niet erg verrassend he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De voorzitter zegt:Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
Nopequote:
Je hebt je eigen spoiler verradenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope.
Paulllll de L, serieverkrachter van beroep vs. Johnny Vega , de dierenrechtenactivist
quote:
Mwah dat vind ik wel meevallen.quote:
Dat zag ik ja, wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:49 schreef Haaibaaike het volgende:
De uitzending en de After Party was erg leuk![]()
Hebben jullie Paul's man en hun twee zoontjes gezien in de uitzending al...Toen Paul tegen de streaker zei ik kan mijn vriend ook wel vragen of tie achter me staat..kreeg je Stefan en de kinderen in beeld.
Zijn naam staat duidelijk in beeldquote:
stream rippen en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:47 schreef sander89 het volgende:
Lol had die uitspraak al verwacht, maar niet zo snel de beelden al op internet
Niks hoezo !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, wat is daar zo bijzonder aan?
Gewoon, omdat je vraagt wie dat heeft gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |