Eens... Hij is de enige echte sinterklaas!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef Specularium het volgende:
Als Bram stopt geloof ik gelijk niet meer in Sinterklaas.
Maar je hebt toch nog wel een hekel aan Catherine?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef tong80 het volgende:
Astrid Joosten is iemand die zegt na het neuken :
: Sorry dat ik niet kreunde tijdens de sex, ik dacht aan de kijkcijfers'
Catherine is een beest in bedquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar je hebt toch nog wel een hekel aan Catherine?
Ja, was leuk! Jammer wel, dat Paul er weer veel te lang mee door ging, tot Guus aan toequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldig, vooral die liedjes op die andere melodie.
Ja triest.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Was erg leuk de uitzending.. kleine Guusje is de kleinzoon van regisseur Guus Verstraete.
En daarnaast zat dacht ik een zoon van Paul.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Was erg leuk de uitzending.. kleine Guusje is de kleinzoon van regisseur Guus Verstraete.
Ja dat klopt als zwarte piet verkleed..Wij hebben vandaag de bevestiging van de VARA gehad voor donderdag 18 december, opnames beginnen om 19.30u tot 21.30u ..Uiterlijk om 18.30u daar zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En daarnaast zat dacht ik een zoon van Paul.
uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:36 schreef Samba-boy het volgende:
Verdomme, heb de aflevering gemist, dacht dat het gewoon vanavond en morgen was...
Trouwens, heb wel het stukje van de sinterklaasliedjes op andere melodie gezien, geinigheeft iemand voor mij nog een link waar ik het terug kan zien?
Dat zag ik echt gelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:01 schreef F04 het volgende:
Dat RTL programma kwam gewoon vanuit de MWDL studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |