Vrijdag?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En vrijdag alweer Paul met Sinterklaas![]()
Ik moest erg lachen om die gozers die ermee begonnen te zwaaienquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb eindelijk alles gezien, dus ook deel 1 nu. Die piemels!!
Ik wist niet dat er zulke lelijke piemels bestonden.
Ik moest ze live aanschouwen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb eindelijk alles gezien, dus ook deel 1 nu. Die piemels!!
Ik wist niet dat er zulke lelijke piemels bestonden.
En een extra lange aflevering ook zag ik, 20.30 tot 22.05!quote:
Tof hequote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En een extra lange aflevering ook zag ik, 20.30 tot 22.05!Zeker vanwege gebrek aan day-after
We posten exact dezelfde linkquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:38 schreef DaMook het volgende:
Vandaag weer een heel stuk gekeken.
Die Harry is wel erg trouwens![]()
. Zou me trouwens niet verbazen als die tonproater is
.
http://www.imdb.com/name/nm1556389/filmogenre zal dat hem zijn?
Of een week eerder, toen was ik vrij.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:59 schreef VegaKip het volgende:
Wat balenHad ze maar een week later gebeld ofzo
Wel jammer Cee, als je een keer wilt gaan ga je naar de VARA site toe en vul een formulier in dat je alsnog naar MWDL wilt gaan..ander keertje dan hé.Heb ik ook gedaan, de formulier ingevuld en wij gaan 18 december !!Ik ben wel een hele tijd lid van de VARA. ik wens je een fijne sinterklaas avond met je ouders.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Cee het volgende:
Gisteren belde een meisje van de Vara, omdat ik het formulier voor bijwonen van de marathon had ingevuld. Of ik lid wilde worden, 7 euro per jaar, mwah, ik vind het best. Na even wat te kletsen over wachtlijsten en programma's bijwonen zei ze dat ze nog 2 kaartjes had voor de opname van morgen...middag. Ja dan kan ik dus niet he.Tenminste, dat zouden ze op m'n werk niet echt kunnen waarderen en dan zijn er nog m'n arme ouders die 's avonds zonder hun lieftallige dochter moeten gourmetten ter ere van Sinterklaasavond.
Damn. M'n kans om een mega-wachtlijst te ontlopen, zo dichtbij maar zo ver weg. Wat ben ik toch streng voor mezelf.
Lees jij de onderste regels ja.. En ga jij schamenquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees jij de onderste regels ja.. En ga jij je schamenIk zei duidelijk SORRIE!! Laat me niet door jullie wegjagen hier.
Jij houdt je buiten ja. Van Piles kan ik hebben!!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooit van sarcasme gehoord??
Ik wel.
Ze post niet voor niets een
Lees nou zelf eens wat je schrijft!!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij houdt je buiten ja. Van Piles kan ik hebben!!
Pfff, je doet zelf net zo hard mee met je 'We hebben het hier wel over haaibaaike hè! 'quote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Zeg, gaan jullie ff lekker pm-en ofzo, en verpest dit vrolijk MWDL-topic niet![]()
Stelletje zeikwijven, jullie allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |