Hij cultiveert het tegenwoordig. Vroeger - ten tijde van Ciske de rat - vertelde iedereen tegen hem dat hij 'netjes ABN moest praten', en dat deed hij toen ook. Maar nu zingt-ie de smartlappen uit de Jordaan - daar past hij zijn accent op aan en hij overdrijft het.quote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup maar Danny's nadeel is dan weer dat verschrikkelijke accent...
Zo volquote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef Etcetera het volgende:
subforum vergeten aan te passensowwy
Hoi.quote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef broer het volgende:
Wat doe ik trouwens in godhemelsnaam hier?
dat vraag ik me dus ook af want ik kijk niet eens meequote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef broer het volgende:
Wat doe ik trouwens in godhemelsnaam hier?
Nee de Heeg.quote:
Eej dat jouw anusje het niet droog houd van zulks een liefde kun je ons niet kwalijk nemenquote:Op zondag 30 november 2008 03:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
santax en scanman gaan jullie elkaar even fijn op msn even knuffelen, het elkaar steeds weer lopen verwijten en het weer goed knuffel word ik een beetje te week van.
Maar Hazes had de blues... Ooit een interview met hem meegemaakt hoe graag hij er eentje van had willen zijn.. hij was het natuurlijk niet... maar toch ontroerend gewoon.quote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hazes schreef een eigen tekst op bestaande nummers ja. Dat is nog net even een nuance verschil.
Danny heeft wel een vele malen betere stemmen dan Hazes ooit had trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |