Daar was jequote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik hier ook rondhangen als ik niet meekijk of luister![]()
![]()
En dat weet jij hoe?quote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Cor weigert normaal altijd te zingen. Moet hij vaker doen, hij klinkt als een holbewoner aan de crack.
Daarbij.. Jan Smit mag dan ook al heel wat jaren aan de weg timmeren, maar hij houdt zich vooral bezig met een heel beperkte tak van de showbizzwereld. Voor liedjes zingen op een podium moet je een beetje kunnen zingen, liefst een vrolijk hoofd hebben en enig fysiek uithoudingsvermogen hebben. Verder is het natuurlijk nogal eenzijdig.quote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en die heeft toch echt nooit een superstem gehad, Danny wel, tis echt mijn genre niet maar zingen kon ie als klein jochie al als de beste die rat.
Maar mannen met charisma worden nooit oud hé.. Jammer dat vrouwen dat niet zozeer hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 03:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje.![]()
Maar ze komt in elk geval nog steeds bijzonder sympathiek op me over.
Nou ik stoorde me er een beetje aan dat het al de 3de keer was dat je dat zei op de 20 minuten dat je mee chat hier. Ik reageerde wat fel, sorry.quote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het erg vermakelijk. Alleen vind ik niet alles geweldig. Dat mag toch. Het hoeft volgens mij niet constant de Paul show te zijn, aangezien hij leuke gasten heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel leuk om te kijken vind. Ik snap niet dat ik meteen niet meer moet kijken als ik een kritisch puntje heb.
Die is naar bed gegaan, ziet er nou ook niet echt bruisend uit buiten.quote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef Wup het volgende:
is Marga van Praag ontsnapt?
quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is net gepakt door bokito
quote:Op zondag 30 november 2008 03:38 schreef rene90 het volgende:
Ik begin nu toch wrijfoogjes te krijgen
Is ook één keer gebeurd, dankzij de 'rosso' tour van Borsato, volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2008 03:39 schreef santax het volgende:
[..]
Nou ik ontken Jan zijn successen niet, maar ik zou de carrieres van Danny en Paul zeker niet onderschatten. Jan moet 3 keer gelderdome nog vol zien te krijgen
LOL, dat had een mooi afscheid geweest:)quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
is net gepakt door bokito
ik heb Radio Youtube aanstaanquote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar was je
Doe ook eens kijken dan, is hartstikke gezellig
En nog even op de foto met Danny , ja zo lopen ze wel uit.quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef marcodej het volgende:
Blijven mensen nou zo lang mogelijk zitten. Best triest...
Echt wel!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Haaaai!!!
Prettige tv. En toch nog wat typisch Nederlands daar op dat mooie groene eiland
.
Yup maar Danny's nadeel is dan weer dat verschrikkelijke accent...quote:Op zondag 30 november 2008 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
jan Smit is een leuke knul, maar zingen kan ie echt niet. Hebben jullie het verschil niet gehoord dan met Danny?? Danny zong iedereen van het podium!!!!!
worden wel 20 deeltjes sinds 20:30 gisteravondquote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb Radio Youtube aanstaanen god wat gaan jullie hard
Dat is omdat ik het laatste uur wat kritiek heb op de manier waarop hij de aandacht naar zich toe trekt en daarmee (in mijn ogen) optredens van leuke gasten een beetje verknalt. Maar verder niets dan lof. Ik zit niet voor niets op dit tijstip nog steeds te kijken.quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef santax het volgende:
[..]
Nou ik stoorde me er een beetje aan dat het al de 3de keer was dat je dat zei op de 20 minuten dat je mee chat hier. Ik reageerde wat fel, sorry.
Nee die zijn juist slim, die zien dat ze toch niet in één keer kunnen doorlopen en dan maar even wachten zodat ze niet als vee naar buiten worden afgevoerd.quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef marcodej het volgende:
Blijven mensen nou zo lang mogelijk zitten. Best triest...
Hij woont 400 meter (nog minder denk ik) hier vandaan.quote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
O
M
G
Jan Smit treedt hier morgen een meter of 400 verderop op.
In het Mecc of in het centrum?quote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
O
M
G
Jan Smit treedt hier morgen een meter of 400 verderop op.
Danny is qua zanger ook iemand die meer het levenslied kan vertolken dan menig ander... Qua niveau maar ook qua zangstem... Ik zou niet willen zeggen dat ie beter dan Hazes is (want die schreef zijn eigen nummers) maar hij brengt het beter dan menig ander...quote:Op zondag 30 november 2008 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
jan Smit is een leuke knul, maar zingen kan ie echt niet. Hebben jullie het verschil niet gehoord dan met Danny?? Danny zong iedereen van het podium!!!!!
Aja.. Ik had het ook zo gedaan. Beetje relaxen, broodje eten, de hele avond daar beetje rondbanjeren.quote:
90% van de tijd issie toch niet thuis lijkt mequote:Op zondag 30 november 2008 03:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij woont 400 meter (nog minder denk ik) hier vandaan.
DA'S pas erg...
*ril* Alleen al de gedachte daaraan alquote:Op zondag 30 november 2008 03:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij woont 400 meter (nog minder denk ik) hier vandaan.
DA'S pas erg...
Nee ok, maar ik wilde puur even aangeven dat jan smith een jonge gozer is, die zoals jij stelde zeker aardig wat ervaring heeft, maar die ervaring is niets als je het vergelijkt met een danny de munk die vele honderden keren carre heeft vol gehad met zijn hoofdrollen in musicals, goed hij komt niet meer veel op tv, maar ik gok dat dat zijn keuze is. Wat paul heeft gedaan, ondanks dat het aangeboden werd door Borsato is nog steeds heel heel bijzonder... Mensen kopen geen kaartje omdat Borsato een 2de rangs artiest promoot. Het is een enorm risico om zoiets te doen, want reken maar dat er contracten bij komen kijken waarin je zelf financieel uitgekleed raakt als je zo een stadium niet vol krijgtquote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook één keer gebeurd, dankzij de 'rosso' tour van Borsato, volgens mij.
Ik kan die liedjes van Jan Smit helemaal niet horen trouwens. Dus laat daar geen misverstand over bestaan.
quote:
Hazes schreef een eigen tekst op bestaande nummers ja. Dat is nog net even een nuance verschil.quote:Op zondag 30 november 2008 03:45 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Danny is qua zanger ook iemand die meer het levenslied kan vertolken dan menig ander... Qua niveau maar ook qua zangstem... Ik zou niet willen zeggen dat ie beter dan Hazes is (want die schreef zijn eigen nummers) maar hij brengt het beter dan menig ander...
Maar goed.. dit zeg een persoon die meer fan is van hogere kwaliteitsmuziek
Sow....wat zat Ilses haar véél leuker toen. Is pas sinds de nieuwe cd dat ze dat het haar helemaal verpest is.quote:
Dat schreef ik ook al ja... Dat haar ....quote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef lavitaebella het volgende:
[..]
Sow....wat zat Ilses haar véél leuker toen. Is pas sinds de nieuwe cd dat ze dat het haar helemaal verpest is.
Randwyckquote:Op zondag 30 november 2008 03:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan woon je toch niet heel ver weg!
Ik was lang verhaal op andere post van je aan het tikken, maar ik bedoelde het ook niet zo kwaadquote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het laatste uur wat kritiek heb op de manier waarop hij de aandacht naar zich toe trekt en daarmee (in mijn ogen) optredens van leuke gasten een beetje verknalt. Maar verder niets dan lof. Ik zit niet voor niets op dit tijstip nog steeds te kijken.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:47 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera gaat vloeken in de kerk:
Jan Smit heeft best gezellige muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |