mag ik hier ook rondhangen als ik niet meekijk of luisterquote:
Eens.quote:Op zondag 30 november 2008 03:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, vanavond in elk geval wél. Het is niet voor niets een hieperdepiep-25-jaar-Paul-in-het-vak-marathonuitzending.
Jij welquote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik hier ook rondhangen als ik niet meekijk of luister![]()
![]()
Toch heeft Jan véél meer succes al gehad (volgens mij) dan Danny en Paul bij elkaar (wat betreft zingen voor publiek bedoel ik dan)quote:Op zondag 30 november 2008 03:36 schreef santax het volgende:
[..]
Nee ik maak helemaal geen grapje.
Jan komt net uit de pubertijd, dat merk je. Paul en Danny zitten al dik 20 jaar in het vak... Jan is amper 20.
Dan kijk je toch gewoon nietquote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hij eist echt constant de aandacht op. Is mij een beetje te veel, maar misschien wel begrijpelijk ja.
Haaaai!!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zit al de hele avond te streamen en te genieten vanuit Ierland
Hoi Roel![]()
Echt gaaf dit!!!
Nou ik ontken Jan zijn successen niet, maar ik zou de carrieres van Danny en Paul zeker niet onderschatten. Jan moet 3 keer gelderdome nog vol zien te krijgenquote:Op zondag 30 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch heeft Jan véél meer succes al gehad (volgens mij) dan Danny en Paul bij elkaar (wat betreft zingen voor publiek bedoel ik dan)
quote:Op zondag 30 november 2008 03:38 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Guinness drinken wel.. Lekker mannelijk en stoer.
Jawel, ik vind het erg vermakelijk. Alleen vind ik niet alles geweldig. Dat mag toch. Het hoeft volgens mij niet constant de Paul show te zijn, aangezien hij leuke gasten heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel leuk om te kijken vind. Ik snap niet dat ik meteen niet meer moet kijken als ik een kritisch puntje heb.quote:Op zondag 30 november 2008 03:38 schreef santax het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon niet
Dit is gewoon Paul de Leeuw, hij is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Soms is dat irritant, ben ik met je eens, maar het is gewoon Paul de Leeuw.
Daar was jequote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik hier ook rondhangen als ik niet meekijk of luister![]()
![]()
En dat weet jij hoe?quote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Cor weigert normaal altijd te zingen. Moet hij vaker doen, hij klinkt als een holbewoner aan de crack.
Daarbij.. Jan Smit mag dan ook al heel wat jaren aan de weg timmeren, maar hij houdt zich vooral bezig met een heel beperkte tak van de showbizzwereld. Voor liedjes zingen op een podium moet je een beetje kunnen zingen, liefst een vrolijk hoofd hebben en enig fysiek uithoudingsvermogen hebben. Verder is het natuurlijk nogal eenzijdig.quote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en die heeft toch echt nooit een superstem gehad, Danny wel, tis echt mijn genre niet maar zingen kon ie als klein jochie al als de beste die rat.
Maar mannen met charisma worden nooit oud hé.. Jammer dat vrouwen dat niet zozeer hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 03:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje.![]()
Maar ze komt in elk geval nog steeds bijzonder sympathiek op me over.
Nou ik stoorde me er een beetje aan dat het al de 3de keer was dat je dat zei op de 20 minuten dat je mee chat hier. Ik reageerde wat fel, sorry.quote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het erg vermakelijk. Alleen vind ik niet alles geweldig. Dat mag toch. Het hoeft volgens mij niet constant de Paul show te zijn, aangezien hij leuke gasten heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel leuk om te kijken vind. Ik snap niet dat ik meteen niet meer moet kijken als ik een kritisch puntje heb.
Die is naar bed gegaan, ziet er nou ook niet echt bruisend uit buiten.quote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef Wup het volgende:
is Marga van Praag ontsnapt?
quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is net gepakt door bokito
quote:Op zondag 30 november 2008 03:38 schreef rene90 het volgende:
Ik begin nu toch wrijfoogjes te krijgen
Is ook één keer gebeurd, dankzij de 'rosso' tour van Borsato, volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2008 03:39 schreef santax het volgende:
[..]
Nou ik ontken Jan zijn successen niet, maar ik zou de carrieres van Danny en Paul zeker niet onderschatten. Jan moet 3 keer gelderdome nog vol zien te krijgen
LOL, dat had een mooi afscheid geweest:)quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
is net gepakt door bokito
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |