een powerboost voor deze topic reeks, piles kan er bijna een statsrun van makenquote:Op zondag 30 november 2008 03:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zijn 'pas' in het elfde topic van de avond bezig.
Nou ja, vanavond in elk geval wél. Het is niet voor niets een hieperdepiep-25-jaar-Paul-in-het-vak-marathonuitzending.quote:Op zondag 30 november 2008 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ie al een paar keer eerder eigenlijk. Maar blijkbaar waren dat klassiekers ofzo.
Het stoorde mij wel in ieder geval. Hij hoeft niet constant de aandacht op te eisen.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow echt?
Ik kan echt niet meer zo ver tellen zo laat
Tis Paul de Leeuw en tis nou eenmaal zijn show, hij doet t al 25 jaar zo...quote:Op zondag 30 november 2008 03:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ie al een paar keer eerder eigenlijk. Maar blijkbaar waren dat klassiekers ofzo.
Het stoorde mij wel in ieder geval. Hij hoeft niet constant de aandacht op te eisen.
Je maakt echt een grapje nu hoop ik? Jan Smit speelt al zalen plat in NL en Duitsland sinds hij een klein jochie is hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 03:32 schreef santax het volgende:
Toch merk je meteen dat danny en paul zoveel meer ervaring hebben dan jan, want die kan hier echt niet mee omgaan en dat hoor je nogal goed
Nee ik maak helemaal geen grapje.quote:Op zondag 30 november 2008 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt echt een grapje nu hoop ik? Jan Smit speelt al zalen plat in NL en Duitsland sinds hij een klein jochie is hoor.
Knap dat je dat nog kan!quote:Op zondag 30 november 2008 03:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik moest ook ff goed tellen
.
moet ik hier zijnquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een powerboost voor deze topic reeks, piles kan er bijna een statsrun van maken
Dat is waar, maar hij eist echt constant de aandacht op. Is mij een beetje te veel, maar misschien wel begrijpelijk ja.quote:Op zondag 30 november 2008 03:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, vanavond in elk geval wél. Het is niet voor niets een hieperdepiep-25-jaar-Paul-in-het-vak-marathonuitzending.
Ja en die heeft toch echt nooit een superstem gehad, Danny wel, tis echt mijn genre niet maar zingen kon ie als klein jochie al als de beste die rat.quote:Op zondag 30 november 2008 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt echt een grapje nu hoop ik? Jan Smit speelt al zalen plat in NL en Duitsland sinds hij een klein jochie is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |