ik heb Radio Youtube aanstaanquote:Op zondag 30 november 2008 03:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar was je
Doe ook eens kijken dan, is hartstikke gezellig
En nog even op de foto met Danny , ja zo lopen ze wel uit.quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef marcodej het volgende:
Blijven mensen nou zo lang mogelijk zitten. Best triest...
Echt wel!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Haaaai!!!
Prettige tv. En toch nog wat typisch Nederlands daar op dat mooie groene eiland
.
Yup maar Danny's nadeel is dan weer dat verschrikkelijke accent...quote:Op zondag 30 november 2008 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
jan Smit is een leuke knul, maar zingen kan ie echt niet. Hebben jullie het verschil niet gehoord dan met Danny?? Danny zong iedereen van het podium!!!!!
worden wel 20 deeltjes sinds 20:30 gisteravondquote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb Radio Youtube aanstaanen god wat gaan jullie hard
Dat is omdat ik het laatste uur wat kritiek heb op de manier waarop hij de aandacht naar zich toe trekt en daarmee (in mijn ogen) optredens van leuke gasten een beetje verknalt. Maar verder niets dan lof. Ik zit niet voor niets op dit tijstip nog steeds te kijken.quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef santax het volgende:
[..]
Nou ik stoorde me er een beetje aan dat het al de 3de keer was dat je dat zei op de 20 minuten dat je mee chat hier. Ik reageerde wat fel, sorry.
Nee die zijn juist slim, die zien dat ze toch niet in één keer kunnen doorlopen en dan maar even wachten zodat ze niet als vee naar buiten worden afgevoerd.quote:Op zondag 30 november 2008 03:41 schreef marcodej het volgende:
Blijven mensen nou zo lang mogelijk zitten. Best triest...
Hij woont 400 meter (nog minder denk ik) hier vandaan.quote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
O
M
G
Jan Smit treedt hier morgen een meter of 400 verderop op.
In het Mecc of in het centrum?quote:Op zondag 30 november 2008 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
O
M
G
Jan Smit treedt hier morgen een meter of 400 verderop op.
Danny is qua zanger ook iemand die meer het levenslied kan vertolken dan menig ander... Qua niveau maar ook qua zangstem... Ik zou niet willen zeggen dat ie beter dan Hazes is (want die schreef zijn eigen nummers) maar hij brengt het beter dan menig ander...quote:Op zondag 30 november 2008 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
jan Smit is een leuke knul, maar zingen kan ie echt niet. Hebben jullie het verschil niet gehoord dan met Danny?? Danny zong iedereen van het podium!!!!!
Aja.. Ik had het ook zo gedaan. Beetje relaxen, broodje eten, de hele avond daar beetje rondbanjeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |