Morgen? Vanavond!quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:21 schreef Cee het volgende:
Mèn en ik had nog speciaal een
erbij gezet. Al die moeite voor niks.
Maar goed, morgen weer een show, heb er zin in! Ik 'heb'![]()
etc. de dvd-box die is ook erg leuk, heel veel "oh ja!" momenten.
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mompel, mompel.. ONM, GTST...mompel mompel
Dat heeft echt niet alleen met de marathonuitzending te maken (áls het er überhaupt nog verkopen/playcounts van na de uitzending zijn meegerekend). Dat vehikel van Adele vond ik al kut en dat is door die uitzending veranderd. Dus ik ben niet naar de winkel gerend om die single te gaan halen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:19 schreef wokkkel het volgende:
Grappige statistieken in de album top 100 na de marathonaflevering van vorige week:
Ilse de Lange stijgt met haar album van 7 naar 4.
Jan Smit van 14 naar 7.
Adele van 57 naar 12.
Was te verwachten.
De single die Adele daar zong is in de singlelijst gestegen van 63 naar 15.
Ja jezus. Jij bent er niet naar toe gelopen, maar mensen die het nummer wél leuk vonden wel. De hitlijsten worden namelijk berekend na de aantal keren dat mensen naar de winkel zijn gelopen voor een CD en niet na de aantal keren dat mensen thuis zijn gebleven. Dit heeft er sowiezo mee me maken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heeft echt niet alleen met de marathonuitzending te maken (áls het er überhaupt nog verkopen/playcounts van na de uitzending zijn meegerekend). Dat vehikel van Adele vond ik al kut en dat is door die uitzending veranderd. Dus ik ben niet naar de winkel gerend om die single te gaan halen.
Haaaiquote:
Wel een incest programma tot dusverquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:53 schreef marcodej het volgende:
Piet met kind op rug. Paul: "Ik dacht dat ik even Karl Noten voorbij zag komen..."
Erg leuk tot nu toe.
Dat heb je al gauw met zo'n naam: Shirley...quote:
Held is hetquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:58 schreef golfer het volgende:
Van der Vlugt maakt het wel weer een geslaagde uitzending.
Ik ga gewoon eerlijk zeggen dat ik net lachend naar de Josti's Pakken Uit heb zitten kijken omdat hij zo lekker sarcastisch wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:58 schreef golfer het volgende:
Van der Vlugt maakt het wel weer een geslaagde uitzending.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |