Tenenkrommend iddquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:23 schreef Samsonneke het volgende:
Die indo was toch wel het dieptepunt.
Charlie, charlie , we hebben je vader gevondenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:23 schreef Samsonneke het volgende:
Die indo was toch wel het dieptepunt.
Mijn mening hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:57 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, klinkt niet zo leuk dus! Naja, we zien het wel
Nouja, diegene boven je zijn er ook niet echt over te spreken. Maar ach, bij al die hoogtepunten moeten er ook mindere afleveringen zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn mening hoorDay after heb ik vanavond niet gekeken op i-net..kijk ik morgen.
Ik ben niet de enige idd, die de uitzending niet boeiend vondquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, diegene boven je zijn er ook niet echt over te spreken. Maar ach, bij al die hoogtepunten moeten er ook mindere afleveringen zijn.
Gewoon vermakelijke aflevering, niet de beste maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:57 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, klinkt niet zo leuk dus! Naja, we zien het wel
En dat lag helemaal aan Paul. Hij is gewoon een open boek!! Je kunt zooooo aan hem zien dat ie het na de marathonavond, waar ie wel naartoe heeft geleefd, voor de rest van het seizoen gewoon kotsbeu is, al die mensen met hun idiote wensen.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Het was eigenlijk wel een mooi moment voor pauze geweest, zo na die marathon
Eind januari weer komt MWDL! Dus volgende week de laatste uitzending als wij er zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:40 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Volgensmij is volgende week de laatste en dan pas eind jan/begin feb weer...
Knap grietje ja. Iig wel duidelijk over dat ze Dinand geen hand wilde geven.quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef golfer het volgende:
Dat 7-jarige meisje. Heerlijk eigenwijs kind.
Helemaal eens.quote:Op zondag 14 december 2008 05:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat lag helemaal aan Paul. Hij is gewoon een open boek!! Je kunt zooooo aan hem zien dat ie het na de marathonavond, waar ie wel naartoe heeft geleefd, voor de rest van het seizoen gewoon kotsbeu is, al die mensen met hun idiote wensen.
Het wordt de hoogste tijd dat ie met iets anders begint. Een totaal nieuw concept.
Als Paul de Leeuw niet scherp meer is en op routine gaat draaien dan is ie ook niet meer leuk.
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die indo is echt een slechte kopie van Najib Amhali. Hij begon zelfs ook over indo's op tv.
Dan moet je zijn een na laatste show kijken.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Als Najib Amhali nou een Indonesiër was kon ik me je reactie ook nog niet voorstellen, maar wat heeft een Marokkaanse oorsprong met Indonesië te maken? Bovendien kan Najib dan wel Marokkaanse ouders hebben, hij is zo Nederlands als maar zijn kan. Het raakt in ieder geval kant noch wal wat je zegt.
Gelukkig heeft dat er niks mee te maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
(Vreemde username trouwens, ik moet telkens denken aan een speculum, en ben blij dat je geen bijbehorende avatar hebt.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |