abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 1 december 2008 @ 14:02:58 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63667494
Een topic voor ouders door ouders.
Een "gevoelig" onderwerp, een onderwerp wat je geen enkele andere ouder toewenst.
Een topic waarin je misschien wel steun vindt met elkaar, door je verhalen, herinneringen en gedachten neer te zetten.

Mooie linkjes:
http://lichtwerker.web-log.nl/
http://www.angelsymbols.nl/
http://www.regenboogboom.nl/

Herinneringen:
Stichting Make a Memory Zij helpen je graag een mooie waardevolle herinnering te maken aan jullie kindje. Op hun website staat vermeld hoe je contact op kunt nemen.

Engeltjes:

Max: 7 augustus 1995- 9 juni 1997 (zoon van pepper_961)
Mink: 10 augustus 2002- 11 augustus 2002 (zoon van moussy en BlackCrow)
Pepijn: 23 februari 2004 - 5 maart 2005 (zoon van mama_van_pepijn)
Joshua: 24 augustus 2004 - 24 augustus 2004 (zoon van maffemuts)
Stan: 28 oktober 2005 - 20 december 2005 (zoon van irule25)
Esmée: 1 mei 2003 - 20 februari 2006 (dochter van humpeltje)
Danyel: 11 september 2004 - 21 maart 2006 (zoon van Phluphy)
Thijs: 6 september 2004 - 9 juni 2006 (zoon van _Bar_ & SoaringCondor)
Estee: 4 april 2006 - 6 april 2006 (dochter van dayves)
Ayden: 08 januari 2008- 08 januari 2008 (zoon van Tan)
Yoeri: 31 december 2008 - 28 december 2008 (zoon van maffemuts)

Ouders van Prachtige Engeltjes...
Ouders van Prachtige Engeltjes (2)
Ouders van Prachtige Engeltjes (3)
Ouders van Prachtige Engeltjes (4)
Ouders van Prachtige Engeltjes (5)
Ouders van Prachtige Engeltjes (6)
Ouders van Prachtige Engeltjes (7)
Ouders van Prachtige Engeltjes (8)
Ouders van Prachtige Engeltjes (9)
Ouders van Prachtige Engeltjes (10)
Ouders van Prachtige Engeltjes (11)
Ouders van Prachtige Engeltjes (12)
Ouders van Prachtige Engeltjes (13)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 31-12-2008 17:49:53 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 1 december 2008 @ 14:04:41 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63667537
We eindigden het vorige topic met het verdrietige verhaal van maffemuts:
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:53 schreef maffemuts het volgende:
Ik had beloofd mijn verhaal hier na t weekend neer te zetten, wel ik ben al bijna n uur bezig om ook maar iets hier in dit kleine hokje getikt te krijgen en t lukt me gewoon niet. vandaar dat ik besloten heb de link naar de vlindersite te plaatsen. deze heb ik pas een lange tijd na het gebeurde gemaakt, dus de tijdsloop lijkt niet helemaal logisch, maar is het wel als je vanaf het laatste bericht leest.
http://joshuadavid.vlindersite.nl/
Liefs Maffe
en de laatste post:
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef lcicle het volgende:
Maffemuts, wat een verhaal.. Waarom moet zo'n klein kindje toch al weg genomen worden, ik begrijp dat niet. Mooi geschreven allemaal! Fijn dat je daar je gevoel kwijt kunt

Ik moest even slikken bij deze zin:
"Mamma heeft nog steeds spijt dat ze de foto die ze van je had niet heeft kunnen redden.."

Er bestaat een stichting die als doelstelling heeft het op ideële basis maken van professionele foto's voor ouders en familie van ernstig zieke of overleden kinderen en baby's.
Mocht iemand hier meer over willen weten, stuur dan gerust een PM.

Hier ben jij natuurlijk niet meer mee geholpen Maffemuts, maar ik zou graag willen dat meer mensen van deze stichting op de hoogte zijn.

Sorry, het heeft me een half uur gekost om dit netjes op te schrijven.. Het is niet de bedoeling hier een discussie over te starten, maar ik hoop dat het hier op z'n plaats is.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 december 2008 @ 14:22:40 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63667922
Maffemuts, wat een verdrietig verhaal.
Wil je dat Joshua ook in het lijstje komt hier in dit topic?

En las ik nou op Joshua's site tussen de regels door dat je zelf ziek bent?
pi_63670446
Lijkt me fijn BE
Alle anderen die reageerden hartstikke bedankt!
Icicle, ik had ook al via via van iets dergelijks gehoord, maar besloten het niet te doen. Hoe goed ze hun best ook zullen doen, en hoeveel liefde ze er ook in stoppen, voor mijn gevoel is en blijft het dan een plaatje.
dan liever vanuit mn geheugen, ook al zal dat ooit aftakelen. misschien ga ik ooit nog eens een teken cursus doen en proberen hem te tekenen... maar t kost tijd, een hele hoop tijd.
Ja BE maar daar doe ik voorlopig hier geen uitspraken over *maffe nog in ontkenningsfase/acceptatie fase zit*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 1 december 2008 @ 17:12:21 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63672760
Hij staat ertussen. Klopt het zo?
pi_63673526
Helemaal BrightEyes
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 1 december 2008 @ 17:50:26 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63673737
Toch niet helemaal. Iemand ( ) wees me er op dat ik er een dochter van had gemaakt. Nu staat het er wel goed.
pi_63675107
Ik lees veel mee in dit topic maar weet nooit zo goed wat ik kan zeggen... Het is allemaal zo vreselijk oneerlijk. Wilde in elk geval even laten weten dat ik aan jullie en jullie engeltjes denk...

Het jongste kindje van mijn zus zou vandaag jarig geweest zijn... Bah wat doet dat pijn.. Ik weet helemaal niet wat ik er mee aan moet...
  maandag 1 december 2008 @ 19:35:36 #9
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63676126
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Chan het volgende:
Ik lees veel mee in dit topic maar weet nooit zo goed wat ik kan zeggen... Het is allemaal zo vreselijk oneerlijk. Wilde in elk geval even laten weten dat ik aan jullie en jullie engeltjes denk...

Het jongste kindje van mijn zus zou vandaag jarig geweest zijn... Bah wat doet dat pijn.. Ik weet helemaal niet wat ik er mee aan moet...
Vreselijk he, die onmacht. "Gewoon over je heen laten komen" is het enige dat ik erop weet te zeggen.
En je zus laten weten dat je eraan gedacht hebt, zo je dat niet al gedaan hebt, natuurlijk.
Sterkte deze moeilijke dag.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 1 december 2008 @ 19:36:42 #10
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63676156
Maffemuts, wat verdrietig. En wat rot voor je dat je het zo lang voor je hebt "moeten" houden.
Het is "goed" zijn naam in het lijstje te zien staan. Zodat er vaak aan hem gedacht wordt.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 1 december 2008 @ 19:50:09 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  maandag 1 december 2008 @ 21:52:30 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63680622
Oooh MaffeMuts....
Wat vreselijk voor je.

Chan, sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63680884
Ach Maffemuts, ook al mama van een engeltje Heel veel sterkte in deze dagen

En ook sterkte voor jou Chan.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 1 december 2008 @ 21:59:50 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63680940
MaffeMuts wat een verhaal zeg. Ik zat het met tranen in mijn ogen te lezen.

Gisteren ging ik een pakje naar het postkantoor brengen en daar stond een vrouw achter de balie die mij blijkbaar al eerder had gezien toen ik zwanger was, dat zei ze ook en meteen erachter aan dat zij toen ook zwanger was maar dat haar kindje vlak voor de bevalling was overleden. Er was ook geen oorzaak gevonden, het was een soort wiegedood maar dan in de buik zei ze. Ze stond het heel nuchter te vertellen ook, ik wist niet zo goed hoe ik erop moest reageren. Het lijkt mij zelf zo moeilijk als je dan een kindje ziet wat dezelfde leeftijd heeft/gehad zou hebben. Ze keek ook wel op een aparte manier naar Dean vond ik, en zei heel vaak dat hij zo'n mooi kind was enzo. ik kreeg er toch een soort gevoel bij dat ze wat minder nuchter was dan dat ze wilde doen overkomen (logisch ook).

Ik vind het zo ontzettend knap dat jullie de kracht hebben m toch door te gaan. Ik was er meteen naast gaan liggen denk ik .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 1 december 2008 @ 22:01:25 #15
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63681017
Maffe Muts even een dikke knuffel voor jou...

Chan ook een knuffel voor jou...
  maandag 1 december 2008 @ 22:16:35 #16
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63681583
Hey Maffemuts,

Wat een verhaal. Bah, ik ben er helemaal naar van. Wat is het toch oneerlijk allemaal.
Heel veel sterkte deze tijd van het jaar!

Daarbij wil ik je ook nog zeggen dat ik je steun-berichten heel erg waardeer op het Thijmen topic!
Echt
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  maandag 1 december 2008 @ 22:21:07 #17
197301 Miffy1984
pi_63681753
Trouwens dat laatste geldt voor iedereen natuurlijk hier....

Nou, ik hoop dat ik nu niet verkeerd overkom... maar hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel...
  maandag 1 december 2008 @ 23:40:40 #18
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63684516
Miffy das niet meer dan normaal lieverd Geniet lekker van je schat en geef m n dikke van me.

Vivi, het is wat ik eigenlijk op de site van joshua ook aangaf, de pijn verdwijnt nooit je leert er slechts mee omgaan (ik denk dat de meesten hier dat kunnen beamen) Mij doet het ook pijn als ik een jongetje zie wat de leeftijd van Joshua heeft, en zal de ouders dan (in dien in gesprek rakende) ook prijzen met zon mooi kindje. Gewoon omdat ik weet wat een gemis het is als je je zoontje verloren hebt. Ik kan er in sommige situatie's heel soms heel nuchter over praten... maar kijk niet hoe ik na zo'n gesprek ben
En nee, ik was niet de dame in het postkantoor
Gewoon n stuiterballetje
pi_63688845
Chan, voor jou ook even een kleine

Vivi, zoiets geeft echt een rot gevoel he.. Toen ik bevallen ben van Jongste, beviel een kennis van een overleden kindje. Zo'n vreselijk gevoel.. Ik kreeg allemaal felicitaties en genoot van het nieuwe leven op mijn arm, terwijl zij dat óók had moeten beleven op dat moment, maar met hele andere dingen moest doen.
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:54 schreef maffemuts het volgende:
Icicle, ik had ook al via via van iets dergelijks gehoord, maar besloten het niet te doen. Hoe goed ze hun best ook zullen doen, en hoeveel liefde ze er ook in stoppen, voor mijn gevoel is en blijft het dan een plaatje.
dan liever vanuit mn geheugen, ook al zal dat ooit aftakelen. misschien ga ik ooit nog eens een teken cursus doen en proberen hem te tekenen... maar t kost tijd, een hele hoop tijd.
Wat moeilijk om hem alleen in je geheugen te hebben.. Ik zou het ontzettend knap vinden wanneer je ooit een tekening van hem kunt maken! Ik hoop het voor je
De stichting maakt geen (digitale) tekeningen of iets dergelijks (ik weet niet wat je gehoord hebt?) maar een echte fotoreportage van het kindje zelf. Ouders of verpleegkundigen op bijv. een NICU afdeling kunnen contact opnemen met de stichting, waarna zij ervoor zorgen dat een fotograaf gestuurd wordt.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:55:56 #20
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63693563
oh ik dacht dat je n andere stichting bedoelde Icicle sorry er is ook een bedrijf stichting hoe je het noemen wil hihi, die via een foto van vader en moeder een foto reconstrueren zoals je kindje er mogelijk uit had kunnen zien. Ik dacht dat je dat bedoelde. maar je bedoelde iets anders dus dan heb ik niets gezegd excuses excuses.
Gewoon n stuiterballetje
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:32:55 #21
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63694479
maffemuts, ik heb je verhaal gelezen. Wat verschrikkelijk moet het zijn geweest en nu nog!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63713889
hoi maffemuts,

Wat ontzettend zwaar en wreed moet dat geweest zijn om te bevallen, wetende dat je kindje niet meer leeft.
Wat verdrietig en akelig lijkt me dat. Veel van ons "boffen" nog een soort van, voor zover je van "boffen" spreken kunt. Maar veel van ons hebben nog wat herinneringen kunnen opbouwen van een huiltje of lachje of zo.

Ik hoop dat je hier wat troost of herkenning vindt in de verhalen van de andere mama`s. (papa`s)
kus voor jou en allemaal.
The waves you made will always be
pi_63747709
wat zijn jullie allemaal lief

Maffemuts k heb je site gelezen... woorden schieten tekort..
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:20:51 #24
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63781605
Iemand die hier veel meeleest stuurde mij een lieve PM met het volgende nummer, persoon wilde graag anoniem blijven maar wilde toch het nummer met jullie delen

Songtekst

I watch her waiting powerless
She can't understand this is her son
Holding him tight late at night
Knowing she'll never rock him to sleep
She's singing him songs
As she fights the tears

I watch him holding his hand
Kissing his face carefully
Saying hello, saying goodbye
Never forgetting the smell of the skin
As the tears filling his eyes
Every move of his boy he's absorbing

I close my eyes as I cry
And see You comming closer
With Your arms open wide we hand him over
We want to see him grow
But we know he can't stay
So please take him home
To the place where one day
We'll meet again

Now that you're gone
There's a wound in my heart
You're blood of my blood
Now that you are gone
There's an empty space
That can never be filled

I close my eyes as I cry
And see You comming closer
With Your arms open wide we hand him over
We wanted to see him grow
But we know he couldn't stay
You've taken him home
We'll meet again

Whispering your name
Reminds us we are parents
Calling out your name
Proves you are part of us
And our heart cries
And our soul aches

We wanted to see him grow
You've taken him home
We'll meet again

Zo toepasselijk, zo rakend...
*maffe nieuwe doos tissues pakt*
Gewoon n stuiterballetje
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:27:38 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63781760
Het kippevel staat in mijn nek. Wat een toeval, en wat enorm treffend geschreven...
  Jubileum moderator vrijdag 5 december 2008 @ 13:31:38 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63781868
Jee....ik ben er stil van, het zou speciaal voor jullie kunnen zijn geschreven Maffe
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:32:46 #27
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63781906
*helemaal stil is*
MM
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:37:22 #28
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63782030
Idd, te doeltreffend ergens (afgezien van het pappa stukje, mja n beetje droom moet je houden ook met dit soort dingen is mijn mening)
Gewoon n stuiterballetje
pi_63782960
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 december 2008 @ 18:45:50 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63789102
na een korte pm-wisseling met maffe, besloten het gedichtje hier neer te zetten, voor alle moeders met een vlinderkindje, gewoon om te laten weten dat ik ook vaak meelees, maar meer nog meeleef en maar slecht onder woorden weet te brengen wat ik voel als ik jullie verdriet lees...
------------------------------
hier beneden vieren wij vandaag een kinderfeest
met cadeautjes van sinterklaas en zwarte piet
daarboven noemen ze het een vlinderfeest
en vergeten worden de vlinders op zeker niet
jullie vlinders kijken over jullie schouders mee
zodat ze kunnen zien en horen
dat jullie hen nooit vergeten nee
dat ze er voor altijd bij blijven horen
en dat wat er ook gebeurt
jullie eens weer samen zullen zijn
dit soort dagen zijn donkerder gekleurd
met een schrijnende pijn
maar weet dat jullie vlinders alles weten
en zoals jullie altijd aan hen denken
zullen zij jullie nooit vergeten
maar jullie al hun kracht schenken
op dit soort moeilijke dagen
zodat je het grote verlies
iets makkelijker kunt dragen
door dat liefdevolle vlies
van je vlinderkind
------------------------------
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:09:22 #31
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63789692
DJMO
Gewoon n stuiterballetje
pi_63808426
Misschien kennen jullie dit al maar ik kwam het tegen via via. Ook ik lees hier zo af en toe en ook al wil ik eigenlijk niet eens weten dat dit soort dingen gebeuren, en toch blijf je lezen. Wat een pijn moet je voelen als je zoiets meemaakt. En geen woorden maken het ook maar iets dragelijker maar sommige gedichtjes zijn erg mooi:

An angel in the book of life
wrote down an infant’s birth
and mentioned as he closed the book
….. too beautiful for earth
pi_63822478
Wat een mooie gedichten weer.

Meelez(v)ers, jullie zijn lief!
The waves you made will always be
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2008 @ 11:22:28 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63873704
ik krijg net een geboortekaartje binnen en moest meteen aan bar denken.
het is van de broer en schoonzus van mijn
ze hebben 2 dochters waarvan er één 1 dag na de geboorte overleden.
er staan 2 gedichtjes bij namens de kinderen.

die van het overleden kindje deed me meteen aan jou denken.

het lachende sterretje zegt:
"ga jij maar en blijf, het is goed!"
leef het echte leven
zoals het eigenlijk moet....
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:30:01 #35
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63873880
wat een mooi lief gedichtje Lady-wrb
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 11 december 2008 @ 14:33:58 #36
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_63933417
Die tekst van Maffe Muts is wel heel erg treffend zeg, pff... Daar hou ik het ook niet droog bij (al moet ik eerlijk zeggen, dat ik het niet echt een mooi nummer vind, qua muziek dan)
pi_63937459
Hey Tan! Ik 'moet' de laatste weken weer regelmatig aan je denken, tijd van het jaar. Vorig jaar rond deze tijd liep je hoogzwanger... Hoe gaat het met jullie?

Ik ga ook wel even op je log lezen.
pi_64055176
Ken je dat gevoel, het is december je bent zelf niet eens zo echt veel bezig met je eigen zoon, maar je staat stil bij je neef en nicht, waar het hun eerste decembermaand word zonder hun dochter, de maand waarin ze ook nog eens zo vlak voor kerst geboren werd 15 jaar geleden.
Normaal heb ik altijd wel een woordje voor iedereen klaar, zeker als je zoiets zelf al eerder meegemaakt hebt.
Maar juist nu omdat het zo dichtbij is, sla ik compleet dicht,
Heb hier een kaartje voor me liggen, niet een kerstkaartje, want zo leuk is dat helemaal niet, want die prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, zo voel je dat als ouders niet, hun dochter is overleden en komt nooit meer terug.

Gelukkig hebben ze nog een jonger zusje,die het allemaal net even dragelijker maakt, maar het verlies blijft.

Dus nu zit ik hier met een leeg kaartje voor me, maar nu nog de tekst.... valt nog niet mee.

December ik hoop dat het snel voorbij mag zijn voor zei die deze maand nooit meer zo als "mooi"zullen ervaren maar elk jaar toch iets of iemand erbij missen
pi_64056325
Het is inderdaad moeilijk om een goede tekst te schrijven _Bar_ in zo'n situatie.
Het is slechts n tip die ik je kan geven en dat is volg je hart, Misschien kun je er iets op zetten in de trant van heel veel kracht en sterkte deze dagen die een feest hadden moeten zijn
Ik vind het ook altijd moeilijk als er net iemand overleden is tegen deze tijd om er iets zinvols op te zetten want nee het zijn geen prettige dagen voor deze mensen, ze hebben verdriet om hun dierbare.
Overigens mag heel december (of liever gezegd de feestdagen)van mij wel overgeslagen worden, heb er ook helemaal niets meer mee op een of andere manier.. voor mij is december doorbijten en doorpakken met masker op. geef mij maar gewoon n doorsnee maand.
Gewoon n stuiterballetje
pi_64058042
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef maffemuts het volgende:heel veel kracht en sterkte deze dagen die een feest hadden moeten zijn
Ik neem deze zin even van je over, ik zat nog te zoeken naar een juiste tekst ook voor op een "kerst" kaartje voor mensen die 3 maanden geleden hun dochter hebben verloren, maar ik vind deze zin wel heel passend en mooi
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:40:07 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64059237
Moeilijke situatie Bar... zo verdrietig...
  dinsdag 16 december 2008 @ 17:56:21 #42
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_64063927
Bar, ik zat van de week ook met zo'n kerstkaartje. Voor een lotgenote zeg maar. Dit jaar heb ik echter het kaartje zelf geschilderd, ingescand en uitgeprint in een voor ons toepasselijk afbeelding. Dat maakte de tekst wat makkelijker te bedenken. Ik heb gewoon mijn hart gevolgd daarin.
Meer kun je denk ik niet doen, ook al heb je het zelf ook meegemaakt, je weet nooit hoe een ander het exact beleeft. Dus je eigen gevoel volgen is het eerlijkst en het mooist, vind ik dan.
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:08 schreef Moonah het volgende:
Hey Tan! Ik 'moet' de laatste weken weer regelmatig aan je denken, tijd van het jaar. Vorig jaar rond deze tijd liep je hoogzwanger... Hoe gaat het met jullie?

Ik ga ook wel even op je log lezen.
Het gaat eigenlijk beter dan ik had verwacht. Zoals de anderen hier zag ik erg op tegen deze dagen. Ze zijn wel confronterender dan de 'normale' dagen, niet eens zo zeer omdat het kerst is, maar omdat ik vorig jaar deze tijd in een zo spannende en nare situatie verkeerde. Maar de drukte sleept me er doorheen, ik moet er ook zijn voor het gezin, dus tijd om bij de pakken neer te zitten is er niet.
pi_64068952
Wat een prachtig kaartje Tan

Heel veel liefs voor jullie allemaal hier
  Jubileum moderator dinsdag 16 december 2008 @ 21:00:05 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64069018
Tan ik krijg een brok in mijn keel bij dat kaartje, het grijpt me echt aan. Prachtig!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64069035
heb een simpel kaartje waarop 2 ijsberen elkaar een knuffel geven, en daarin gewoon sterkte gewenst in deze tijd en dat ik aan ze denk en met ze meeleef.

wist het anders echt niet
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:05:22 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64069166
Nou idd. Ik vind het een prachtig schilderijtje.
pi_64069671
Dat is toch prima Bar! Je weet zelf hoe fijn het is om iets van anderen te horen in moeilijke tijden
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:33:43 #48
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64070155
Prachtig kaartje inderdaad., Tan.

En een kus ook voor alle ouders hier.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64071073
Ooh Tan, wat een ontroerend kaartje... En wat een talent heb jij!
Het lijkt me erg confronterend, zo'n naderende (eerste) verjaardag.

Ik had verjaardag eerst tussen aanhalingstekens, weet niet zo goed hoe het te noemen. Maar ik bedoel dat je dan toch weer terugkijkt naar het voorgaande jaar.... Ayden, zou hij toch al bijna één geweest zijn...
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:00:03 #50
197301 Miffy1984
pi_64071327
Tan dat kaartje is zo ontroerend en zo mooi!!
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:01:35 #51
197301 Miffy1984
pi_64071393
En voor alle ouders inderdaad hier
Sterkte maar ook genieten deze tijd van het jaar.
pi_64071526
Tan wat een schitterend mooi kaartje heb je gemaakt
  woensdag 17 december 2008 @ 07:50:37 #53
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_64078638
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:54 schreef Moonah het volgende:
Ooh Tan, wat een ontroerend kaartje... En wat een talent heb jij!
Het lijkt me erg confronterend, zo'n naderende (eerste) verjaardag.

Ik had verjaardag eerst tussen aanhalingstekens, weet niet zo goed hoe het te noemen. Maar ik bedoel dat je dan toch weer terugkijkt naar het voorgaande jaar.... Ayden, zou hij toch al bijna één geweest zijn...
`

@allen, bedankt!

en @Moonah, voor ons is het ook een verjaardag. Ik heb gevraagd wat ze willen hier. Maar iedereen wil net als ikzelf een taart kopen of maken met 1 kaarsje. Verder wil ik straks met oud en nieuw een extra vuurpijl kopen en bewaren voor 8 januari; Ayden betekent tenslotte vuur. (dat is dan het voordeel van de tijd van het jaar). Verder heb ik er nog niet over nagedacht. Misschien koop ik voor allemaal een lief knuffeltje of zo. Geen idee.
pi_64132676
Er stond een artikel in de krant over de stichting waar Icicle het hier al eerder over had. Zij brengen ouders van ernstig zieke of overleden kinderen in contact met een professionele fotograaf.
quote:
De stichting heeft als doelstelling het op ideële grondslag maken van foto's voor familie van ernstig zieke, stervende of overleden baby's en kinderen.
Zowel in de ziekenhuizen als mogelijke andere locaties
(thuis en/of verzorgingshuizen)
En ik zat te dubben of ik het moest plaatsen want de ouders van engeltjes hier hebben er niks meer aan maar misschien is het toch nog belangrijk ooit voor iemand hier.
Make a Memory
pi_64164968
hallo, ik ben de tante van ons overleden neefje, mijn schoonzus was 30 weken zwanger.
op de crematie draaiden ze anouk met one word, maar later kwam er een nieuwe cd van blof, met dit liedje.
gelukkig kom ik toen voor het eerst huilen.
hij is echt superconfronterend, juist omdat hij in het nederlands is, dus misschien is het niet eens zo'n goed idee om ernaar te luisteren, voor jullie die het veel dichterbij hebben meegemaakt...
eerst de tekst dan maar...

Alle deuren stonden open
Je kwam eraan
En alles was er klaar voor
We maakten de gebaren die je maakt
Als iemand welkom is.
Zo welkom dat het bijna pijn doet
De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
Je was zo mooi, zo mooi
Je had nog mooier mogen worden
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Waar ter wereld we ook lopen
Je blijft bestaan
We konden je niet kennen
Maar we weten wie je bent
En je blijft iemand die welkom was

Zo welkom dat het altijd pijn doet
De pijn van het er bijna zijn

Zo mooi
Je was zo mooi, zo mooi
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Je mooie grote ogen die de wereld
Zouden zien
Je hield ze stevig dicht
Misschien is het maar beter zo
Misschien

Je was zo mooi
Zo mooi
Je was zo mooi
Zo mooi
Maar je kon het niet
En wij blijven altijd
Op je wachten

Je was zo mooi
Alle deuren staan nog open
Jij komt eraan
blof- zo mooi
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:41:43 #56
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64165158
Dat is zeker een prachtige tekst
Lekker douchen!
pi_64165629
Meeleespost.

Tan mooi kaartje!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 25 december 2008 @ 10:18:08 #58
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_64350940
Vanochtend om 7 uur stapte ik op mijn werk de lift uit op de afdeling orthopedie en werd ik begroet door een vlindertje. Hij ging op de bovenkant van de branddeur naar me zitten kijken.

Ik heb hem met een glas gevangen en vrijgelaten op het balkon van de afdeling.

Het eerste waar ik aan moest denken was dit topic, daarom:
Voor alle mama's en papa's met een engeltje heel veel sterkte tijdens de feestdagen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_64470395
kwam ik dit topic binnen met "oudleed" ( oud is het nooit maar goed jullie snappen vast wel wat ik bedoel)
Kom ik woensdag een nieuw engeltje voorstellen.
Op 33weken en 1 dag is mijn kindje overleden.
Overige info volgt nog, ik wordt woensdag om 11:00 ingeleid.
Alleen hoop ik nu wel een antwoord op het waarom te krijgen.
Liefs Maffe
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 29 december 2008 @ 17:43:39 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64470796
Oh mijn god, Maffemuts! Wat vreselijk, wat erg! Ik schrik er helemaal van!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 29 december 2008 @ 17:45:35 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64470872
maffemuts.

Ik heb even een verzoek, ik ben namelijk op zoek naar ouders van kindjes die in de jaren '70 al een vlinder geworden zijn... maar als je zo iemand kent/bent, wil je dan aub mij een pm sturen? .
KuikenGuppy
pi_64470950
maffemuts wat erg! Heel veel sterkte de komende tijd dekt de lading niet echt maar ik weet niet wat ik anders moet zeggen
Saartje
  maandag 29 december 2008 @ 17:48:15 #63
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64470963
Jemig Maffe! Wat vreselijk!

Ik heb er geen woorden voor, ik kan jou en je fam. enkel heel veel sterkte wensen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64470993
Maffemuts, wat afschuwelijk dat zoiets je twee keer moet overkomen.... (niet dat een keer niet erg is, maar je begrijpt wel wat ik bedoel)
Ik hoop ook voor je dat ze kunnen achterhalen waarom en dat dat je kan helpen bij het verwerken van dit afschuwelijke lot

Heel veel sterkte en kracht voor jou en je dierbaren
  maandag 29 december 2008 @ 17:51:13 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64471075
Maffe
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64471219
Maffe... oh nee.. wat vreselijk! Ik weet niet goed wat te zeggen..
Heel veel sterkte...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 december 2008 @ 18:03:51 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_64471487
maffemuts, christus wat erg, ik ben echt geschokt. dat je dit nou weer mee moet maken
och meid, heel, heel veel sterkte!!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 29 december 2008 @ 18:07:14 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_64471594
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef maffemuts het volgende:
kwam ik dit topic binnen met "oudleed" ( oud is het nooit maar goed jullie snappen vast wel wat ik bedoel)
Liefs Maffe
wat erg..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64471683
Maffemuts
Ik ben er stil van..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_64471736
Maffemuts, ook ik weet niet goed wat te zeggen, anders dan: wat verschrikkelijk. En ontzettend niet eerlijk...
Sterkte..! For what it's worth...
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 29 december 2008 @ 18:15:03 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64471838
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:32 schreef maffemuts het volgende:
Liefs Maffe
Nee! Oh nee toch...
  maandag 29 december 2008 @ 18:15:36 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64471859
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Vivi op 29-12-2008 19:23:00 ]
pi_64471929
Lieve lieve maffemuts & man,
wat vreselijk ontzettend oneerlijk. Ik vind het zo erg voor jullie .
Heel veel sterkte,
pi_64471937
Maffemuts, wat erg. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk krijg je de antwoorden die je zoekt....
weet ook niet goed wat te zeggen eigenlijk...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 29 december 2008 @ 18:25:21 #75
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64472212
Maffemuts wat erg dat dit je gewoon nogmaals moet overkomen! Eén kindje verliezen is al vééls te oneerlijk....

Veel sterkte woensdag en de komende tijd En hopelijk komt er duidelijkheid.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 december 2008 @ 18:46:40 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64472882
Maffemuts, wat ontzettend naar dat dit gebeurd is. heel veel sterkte voor de komende tijd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 29 december 2008 @ 19:01:21 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64473342
Jeetje maffemuts... ik weet even totaal niet meer wat ik moet zeggen...
  maandag 29 december 2008 @ 19:06:13 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64473475
Maffe, wat een vreselijk nieuws. Wat moet het verschrikkelijk voor jullie zijn dit nog een keer te moeten meemaken. Ik heb er geen woorden voor.

Heel veel sterkte. Hopelijk krijg je nu na de geboorte wel antwoord op je waarom.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 29 december 2008 @ 19:12:34 #79
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64473635
Oh maffemuts, wat erg . Wat verdrietig.
pi_64473847
Maffemuts, wat verschrikkelijk.. Heb er helemaal koude rillingen van. Dat zo'n wondertje na 33 weken koesteren in je buik wordt afgenomen
Veel sterkte woensdag en alles wat nog gaat komen!
pi_64473852
maffemuts, wat vreselijk...

pi_64473897
Stil is
  maandag 29 december 2008 @ 19:22:26 #83
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64473964
*edit*
  maandag 29 december 2008 @ 19:28:18 #84
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64474158
maffe muts en familie, wat vreselijk... Ik heb er geen woorden voor.... Heel veel sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 29 december 2008 @ 19:31:17 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_64474253
maffe muts
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator maandag 29 december 2008 @ 19:35:05 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64474355
Maffe ik ben met stomheid geslagen... wat vreselijk dat dit je weer overkomt. Heel, heel veel sterkte
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64474439
mijn god,maffemuts, word er naar van. Vreselijk nieuws.
X
pi_64474694
Maffemuts... Veel sterkte, weet ook niet wat meer te zeggen..
  maandag 29 december 2008 @ 19:52:28 #89
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64474952
Och maffemuts
Wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte, ik wou dat ik meer kon zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 29 december 2008 @ 19:56:00 #90
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64475080
Maffe muts... Heel veel sterkte...
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 29 december 2008 @ 20:12:27 #91
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64475612
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat ongelooflijk triest en dan ook nog 2 keer zoiets mee te moeten maken
Heel heel veel sterkte samen Maffemuts
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64475661
maffemuts...ik vind het zo erg voor jullie..
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64475925
maffemuts, wat verschrikkelijk
vreselijk, kan niet bedenken wat ik wil zeggen. Heel erg veel kracht voor jullie
pi_64476006
Maffe muts.. wat verschrikkelijk.. heel erg veel sterkte
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 29 december 2008 @ 20:27:39 #95
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64476210
Jeetje, wat een verdrietig nieuws. Ik krijg er gewoon een knoop van in mijn buik. Maffemuts, heel erg veel sterkte. Het is oneerlijk. Ik hoop dat je woensdag antwoorden krijgt op de vraag waarom...
pi_64476251
maffemuts heel veel sterkte
mama van 3 kids!
pi_64476444
Onvoorstelbaar....
Maffemuts, wat vreselijk....
pi_64476556
Maffe, heel veel sterkte!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64476907
het is inderdaad onvoorstelbaar. maffemuts, wat een nachtmerrie. vreselijk. heel, heel veel sterkte gewenst.
  maandag 29 december 2008 @ 20:57:06 #100
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64477333
Ach nee, maffemuts... ik weet niet wat ik moet zeggen...'t is niet eerlijk
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_64477876
Heel veel sterkte maffe!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_64477919
Zelfs een 2e kindje ook al

Woensdag heel veel sterkte gewenst. Het zal een zware dag worden.....
pi_64478235
Ik lurk hier, maar ik steek een lichtje voor jullie aan...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64478290
dubbel

[ Bericht 90% gewijzigd door krakkemieke op 29-12-2008 21:39:28 ]
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64478745
Maffemuts...neee...heel heel heel veel sterkte..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 29 december 2008 @ 21:35:10 #106
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64478862
Wat een naar bericht. maffemuts heel veel sterkte
Lekker douchen!
  maandag 29 december 2008 @ 21:35:39 #107
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64478882
Maffemuts, heel veel sterkte. Hele dikke
*stil*
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 29 december 2008 @ 21:39:46 #108
44200 Sjeekie_Beekie
pi_64479036
Maffemuts . Heel veel sterkte woensdag.
Oudste, Jongste en Lara
pi_64479073
Maffemuts... *kippenvel*, ik weet niet wat ik zeggen moet.
In elk geval ontzettend veel sterkte
Fake it till you make it...
  maandag 29 december 2008 @ 21:46:51 #110
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_64479313
Wat vreselijk oneerlijk dat je dit weer moet overkomen Maffemuts... heel veel sterkte
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 29 december 2008 @ 21:57:30 #111
94046 PM-girl
pi_64479793
Sjeezus Maffemuts!! Wat verschrikkelijk! Wat oneerlijk!

Heel veel sterkte!
*
  maandag 29 december 2008 @ 22:04:26 #112
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64480081
Maffemuts wat een hel
pi_64480187
O, Maffemuts, wat vreselijk... Heel veel sterkte.
  † In Memoriam † maandag 29 december 2008 @ 22:09:15 #114
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_64480274
oh wat triest
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_64480449
Maffemuts Wat erg Waarom ???
  maandag 29 december 2008 @ 22:17:44 #116
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64480627
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:13 schreef Stiemie het volgende:
Maffemuts Wat erg Waarom ???
Das iets waar ik ook n antwoord op wil hebben

Bedankt jullie zijn lief allemaal
Gewoon n stuiterballetje
pi_64480693
Geen woorden voor, heel veel sterkte Maffemuts.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_64480724
Maffemuts en man, wat ontzettend verdrietig nieuws. Ik had het al eerder op de avond gelezen maar wist er geen woorden voor te vinden. Nog steeds niet maar wil wel laten weten dat ik het heel erg verdrietig vind. Heel veel sterkte woensdag en eigenlijk alle andere dagen ervoor en erna.
pi_64480793
Zoiets mág gewoon niet gebeuren!
Wat wens ik jullie veel sterkte toe.. En ik hoop met heel mijn hart dat je een antwoord krijgt op je vragen!

Onmenselijk..

Ik had gehoopt het nooit te hoeven zeggen, maar weet dat er een Stichting Make a Memory is. Zij helpen je graag een mooie waardevolle herinnering te maken aan jullie kindje. Op hun website staat vermeld hoe je contact op kunt nemen.
Ik hoop zo dat ze (we) iets voor je kunnen betekenen!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 29 december 2008 @ 22:31:23 #120
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_64481226
Maffe , ongelofelijk dat het noodlot twee keer toeslaat...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_64482068
Maffemuts, wat verschrikkelijk .......
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 29 december 2008 @ 23:02:19 #122
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_64482647
Sterkte maffe
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 29 december 2008 @ 23:59:32 #123
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64484808
Maffemuts, heel veel sterkte...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:01:04 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64484865
Zit ik hier even met een partij kippenvel.... maffemuts en mannetje..... zo ontzettend oneerlijk dit....
ontzettend veel sterkte in deze verschrikkelijke nachtmerrie.....
pi_64486806
Oh nee wat verschrikkelijk dit
Heel veel sterkte maffemuts
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_64491421
maffemuts......wat moet je zeggen in deze situatie, ik weet het niet. Hier brand naast de kaarsen voor anderen die er niet meer zijn, nu een kleintje voor jou ukkie..
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:38:57 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_64491983
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:21 schreef lcicle het volgende:
Zoiets mág gewoon niet gebeuren!
Wat wens ik jullie veel sterkte toe.. En ik hoop met heel mijn hart dat je een antwoord krijgt op je vragen!

Onmenselijk..

Ik had gehoopt het nooit te hoeven zeggen, maar weet dat er een Stichting Make a Memory is. Zij helpen je graag een mooie waardevolle herinnering te maken aan jullie kindje. Op hun website staat vermeld hoe je contact op kunt nemen.
Ik hoop zo dat ze (we) iets voor je kunnen betekenen!
Misschien een idee om die link gewoon in de OP over te nemen?

Overigens heb je al eerder in dit topic het over deze stichting gehad toch? Ben jij zelf ook verbonden aan deze stichting?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 december 2008 @ 10:41:37 #128
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_64492067
Nee toch, maffemuts. Wat verschrikkelijk dit.

Heel veel sterkte.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:11:02 #129
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64494890
Maffemuts wat een verschrikkelijk bericht... ben er stil van en weet niet goed wat te zeggen behalve dat ik je heel erg veel sterkte wil wensen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:14:45 #130
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64496265
* maffe denkt aan lange winterslaap tot ver ver in de toekomst
K ben bang voor morgen.
Ook al heb ik het eerder meegemaakt, toch ben ik bang voor wat er weer gaat gebeuren en wat er juist niet zal gebeuren.
Jullie steun doet me ontzettend goed, ook al reageer ik niet constant, ik lees t wel!
Maffe
Gewoon n stuiterballetje
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:18:00 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64496349
maffe
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:32:08 #132
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64496684
Maffe!
Woorden schieten te kort...
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:52:25 #133
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64497241
Och lieve Maffe toch, zo logisch dat je bang bent. Ik denk veel aan je. Kan me er geen voorstelling van maken hoe jij je moet voelen... Afgrijselijk lijkt me. Onwerkelijk. En morgen.... tja, morgen.....
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:10:15 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64497531
edit: dubbel
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:10:18 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64497532
maffemuts, enorm veel sterkte...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:16:16 #136
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64497615
Voor Maffemuts:

Kindje niet

Je vrindje, je kindje
Je baby, je kind
Klein en echt
Groot gevecht
Daarbinnen
In jou
En buiten verdriet

Het dreunt:
Kindje niet
Kindje niet
Kindje niet
Voor altijd: niet
Te groot verdriet

Heel, heel veel sterkte.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sugar op 30-12-2008 17:07:30 ]
pi_64497962
Wat afschuwelijk. Maffemuts veel kracht gewenst morgen, en de tijd daarna.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_64498382
Jeetje Maffemuts wat erg!!!! Heel veel sterkte.....
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:50:29 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64498415
Oh maffemuts... gisteren wist ik rationeel hoe erg het was, voor de 2e keer je kindje verliezen, maar het drong nog niet eens echt tot me door.
Maar nu vandaag, nu de tranen bij mij zo heel hoog zitten... Vorig jaar om deze tijd zat mijn kindje nog in mijn buik en morgen is het voor ons groot feest. En jij... morgen...
Echt... hier zijn geen woorden voor en hier is ook echt geen enkele verzachting voor.
Hoe kan dit nou?

Dikke
Van een BE met een verstikte dikke keel...
pi_64498515
Ik lees het allemaal net.
Heb er geen woorden voor
Heel veel sterkte Maffemuts
pi_64498700
Maffe, zoals meerderen heb ik geen woorden. Niets lijkt troost te kunnen bieden denk ik zomaar, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht!
pi_64501319
Kan en hoop me nooit te kunnen voorstellen hoe jij je moet voelen Heel veel sterkte morgen!
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:02:59 #143
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_64501466
Van het mooie gedichtje van Sugar moet ik huilen. Maffemuts ik moet steeds aan je denken, heel veel sterkte morgen.
pi_64501583
Ook ik moet de hele tijd aan je denken, maffemuts. Heel veel sterkte morgen...
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:21:50 #145
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_64501750
Maffemust, wat een ontzettend diep en diep triest bericht. De nachtmerrie van elke zwangere vrouw. Ik kreeg kippenvel toen ik het las, vooral, omdat jouw kindje, echt al een heus kindje is met 33 weken.

Ik, en Knut, wensen jou en je partner heel veel sterkte en goeds toe.
pi_64502142
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef maffemuts het volgende:
K ben bang voor morgen.
Ook al heb ik het eerder meegemaakt, toch ben ik bang voor wat er weer gaat gebeuren en wat er juist niet zal gebeuren.
Jullie steun doet me ontzettend goed, ook al reageer ik niet constant, ik lees t wel!
Maffe
Dat je al de moed hebt en de kracht om hier alles te delen. Ik weet niet of ik dat zou kunnen
Nogmaals veel sterkte morgen
  Moderator dinsdag 30 december 2008 @ 19:18:45 #147
5428 crew  miss_sly
pi_64504694
maffe, ik moet de hele tijd aan jullie denken. Wat een verdriet, en wat een berg om tegenop te zien morgen. Ik heb er geen woorden voor, alleen dat ik aan jullie denk.
En nog een keer: heel, heel veel sterkte morgen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64504716
Jemig....wat verschrikkelijk
Heb er gewoon geen woorden voor.
Ik denk aan je....
Sterkte
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64504893
Maffe wat vreselijk
Ik weet niet wat ik verder zeggen kan. Heel veel sterkte...
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:24:58 #150
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64504905
quote:
K ben bang voor morgen.
Mss een beetje raar, ik ken je niet en post hier anders nooit.

Ook van mij héél véél sterkte meid ! Ik vind je ontzettend dapper
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:32:19 #151
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_64505160
Twee. Bah zeg, gewoon niet voor te stellen. Veel kracht toegewenst.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_64505256
Wat verschrikkelijk zoiets. En dat je zoiets twee keer mee moet maken dat is nog erger. Dan denk je dat je het ergste mee hebt gemaakt wat je kan overkomen en dan gebeurt het nog een keer. Ik wens jullie heel, heel, heel veel liefs en sterkte en kracht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64505907
Maffemuts...
ook ik kan me geen voorstelling maken van hoe jij je nu zult voelen...
het enige wat ik wél kan doen is vertellen dat ook ik aan je denk en j e veel sterkte wensen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_64507614
Maffemuts, wat een vreselijk nieuws... Ik weet even totaal niet wat ik moet zeggen
Heel veel sterkte
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:05:07 #155
197301 Miffy1984
pi_64508719
Maffe.. echt tranen in me ogen. Je bent de hele dag al in me gedachten. En morgen zeer zeker.
Heel veel sterkte
pi_64509042
Heel veel sterkte morgen maffe
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64509121
Maffe, ook hier ben je constant in mijn gedachten...
heel veel sterkte morgen .
Op de schouw zal heel de dag een kaarsje branden voor jouw vlindertje.
pi_64509201
Ongelooflijk veel sterkte morgen Maffemuts... ik vind het onbegrijpelijk gewoon.. niet te bevatten waarom...

Ook hier brandt een kaarsje voor je mooie vlindertje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Jubileum moderator dinsdag 30 december 2008 @ 21:28:53 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64509829
Maffe er is zoveel wat ik zou willen maar woorden schieten tekort. Eigenlijk wil ik je vasthouden, troosten en met je meehuilen. Heel veel sterkte morgen, ik ga een kaarsje voor jullie branden
Eva ♥ en Iris ♥
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 december 2008 @ 21:31:26 #160
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64509971
Maffemuts, héél, héél, héél veel sterkte morgen! Wat een vreselijke manier om een jaar af te sluiten
pi_64510153
Ik kan niet veel anders zeggen dan wat Lois en Yoni al zeggen
Heel veel, ontzettend veel sterkte en kracht voor morgen, om dit nogmaals mee te moeten maken
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:43:39 #162
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64510612
Sterkte Maffemuts. Wat een dagen Ik kan er niets zinnigs van maken. Succes.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:49:26 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64510932
Sugar, wat komt dat gedichtje hard binnen zeg..

MaffeMuts, nogmaals, er wordt ook hier met je meegeleefd. Ik zou zo graag willen dat wij iets voor je konden doen om je verdriet weg te nemen of iig te verzachten. Het is zo oneerlijk.
pi_64510981
maffemuts, de hele dag schiet je al door mijn gedachten.. en wat voor vreselijke dag morgen zal zijn
heel veel sterkte gewenst
er zijn heel veel mensen in gedachten bij jullie!
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:53:39 #165
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64511182
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef Vivi het volgende:
Sugar, wat komt dat gedichtje hard binnen zeg..
Ik schreef het ook vanuit dat harde, lege gevoel dat ik kreeg. Ik hoop natuurlijk niet dat het te hard voelt, voor wie dan ook hier?

Ik brand morgen ook een kaars voor jullie, Maffemuts. Heel veel sterkte op die onmogelijke dag.
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:06:18 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64511865
Morgen ga ik naar de SintJan en brand ik een kaarsje voor jullie Maffe.....
Ik wens je veel kracht toe om die onvoorstelbaar zware taak te klaren. Mijn God zeg....

En ook weer eentje voor Ayden, en Thijs, en Danyel.
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:15:58 #167
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_64512319
Lieve Moonah. En een goed idee om in de kerk een kaarsje te gaan branden. Ik woon er nota bene tegenover (minder dan 20 stappen zetten...).

Sugar, ik vond je gedichtje juist heel mooi. Wel "hard" in de zin van deze harde realiteit, maar niet hard in de zin van grof of kwetsend. En het heeft ook iets teers, iets liefs, wat dat eventuele stukje "hard" weer afzwakt en in balans maakt.

maffemuts, ik wens je ongelofelijk veel sterkte morgen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_64512698
maffemuts, wat kan ik zeggen....
Ik wens je alle kracht toe die je kan gebruiken morgen
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:26:45 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64512896
Ik vind het ook een heel mooi gedichtje Sugar.
pi_64513020
maffemuts, ik wil jou (en je man) ook even sterkte wensen voor morgen. wat een verdrietige en moeilijke dag...
  Jubileum moderator dinsdag 30 december 2008 @ 22:28:56 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64513028
Ik heb Stichting Make a Memory aan de openingspost toegevoegd.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:42:12 #172
94046 PM-girl
pi_64513762
maffemuts, ik wens je morgen heel veel sterkte en kracht toe!
*
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 22:46:29 #173
43556 miss_dynastie
pi_64513988
quote:
K ben bang voor morgen.
Maffe
Och, lieve maffe... wat is het toch oneerlijk
Ook ik zal morgen een kaarsje branden voor jullie. Alle sterkte van de wereld gewenst, al is zelfs dat niet genoeg...
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:51:10 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64514250
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:15 schreef phluphy het volgende:
Lieve Moonah. En een goed idee om in de kerk een kaarsje te gaan branden. Ik woon er nota bene tegenover (minder dan 20 stappen zetten...).

Sugar, ik vond je gedichtje juist heel mooi. Wel "hard" in de zin van deze harde realiteit, maar niet hard in de zin van grof of kwetsend. En het heeft ook iets teers, iets liefs, wat dat eventuele stukje "hard" weer afzwakt en in balans maakt.

Oh, maar zo bedoelde ik het ook hoor. Het raakte me alleen heel hard, dat bedoel ik. En verder wat jij zegt.
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:53:32 #175
37150 livelink
pi_64514413
Maffemuts, wat zal morgen een moeilijke dag zijn voor jullie. Zo had je het nieuwe jaar niet in moeten gaan
Ik zal aan je denken morgen. Heel veel sterkte toegewenst
pi_64514491
Maffemuts je keert steeds weer terug in mijn gedachten... Heel veel sterkte morgen
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:28:54 #177
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64516392
maffemuts, heel veel sterkte morgen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 december 2008 @ 23:36:46 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64516813
sugar ... de rillingen lopen over mijn rug bij je gedichtje..

maffe ik denk ook aan je en brand hier thuis een kaarsje voor jullie...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64517107
maffemuts, DHR vertelde me van je kindje. Wat vreselijk. Heel veel sterkte, nu, morgen en daarna.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_64519194

Twee lichtjes voor maffemuts. Als ik straks weer wakker ben staat hier een echt kaarsje. Sterkte maffe. Ik denk aan je.
Hardloper.
IG @webkim
pi_64519324
Veel sterkte maffe, ik lees het nu net pas. Vreselijk om dit nogmaals mee te maken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 31 december 2008 @ 01:25:01 #182
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64521194
maffe: heel, heel heeeeeel veel sterkte.
ik zal een kaarsje voor je branden
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64523563
Lieve maffe, heel veel sterkte vandaag!
Ook ik zal een kaarsje voor je branden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 31 december 2008 @ 07:27:51 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_64523601
maffe, ik denk aan je vandaag
stormy waters...
sailin'
pi_64523673
maffe heel veel sterkte vandaag.
mama van 3 kids!
pi_64523696
maffe, ook hier zal een kaarsje branden...veel sterkte vandaag
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 31 december 2008 @ 07:59:42 #187
197301 Miffy1984
pi_64523700
Alle sterkte van de wereld Maffe vandaag...
Ik denk aan je en ook hier brand een kaarsje.
  woensdag 31 december 2008 @ 09:08:50 #188
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64524096
maffemuts heel heel veel sterkte vandaag...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 31 december 2008 @ 09:46:08 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64524478
Lieve maffemuts, de dag is pas net begonnen, en toch ben je al herhaaldelijk in mijn gedachten geweest.
Heel, heel veel sterkte vandaag.

† In Memoriam † woensdag 31 december 2008 @ 09:49:56 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64524520
maffe muts, veel kracht en sterkte op deze verdrietige dag....
pi_64524570
Maffemuts en man heel veel sterkte vandaag, ook ik moet steeds aan je denken. Wat lijkt het me moeilijk zoiets.
Heel veel sterkte, in gedachten doe ik ook een kaarsje voor jullie branden.

Sugar je gedicht heeft mij ook geraakt.....kippenvel en tranen hier
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 december 2008 @ 09:54:10 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64524578
hier brand ook een kaarsje, heel veel sterkte
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 31 december 2008 @ 10:00:38 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64524657
'Why?' , that's the only question on my mind.
why aren't you breathing life..
This is not how it's supposed to be.
why aren't you here with me?

I'll never see your smile
I'll never know the color of your eyes..
I can't imagine ever going on with life.
I don't see the meaning of it all..

With only one question on my mind,
I get on my knees, that's all I can do...

http://www.ditischristine.nl/New_Day_-_Why.mp3
(Liedje gezongen en geschreven door een vriendin van me)

[ Bericht 3% gewijzigd door Burdie op 31-12-2008 14:35:14 ]
KuikenGuppy
  Milf woensdag 31 december 2008 @ 10:07:56 #194
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64524765
Wat een verschrikkelijk nieuws Maffe.

Heel veel sterkte en eigenlijk weet ik niets te zeggen. Hier schieten woorden tekort.

-niets-

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_64524787
heel heel veel sterkte maffemuts, niet alleen voor vandaag, maar voor al die dagen die nog komen gaan...
  woensdag 31 december 2008 @ 10:13:47 #196
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64524879
MM, heel veel sterkte vandaag. En ook hier brand er een kaarsje voor je.
pi_64524899
maffe, ik denk al hele ochtend aan jullie
ook hier een mooi kaarsje
  woensdag 31 december 2008 @ 10:21:27 #198
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64525031
maffe, héél héél veel sterkte gewenst vandaag! Mijn gedachten zullen bij jullie zijn...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64525109
Maffemuts, het laatste waar ik aan dacht toen ik naar bed ging was hoe vreselijk jullie dag vandaag zou zijn en het eerste waar ik aan dacht was dat die onvermijdelijke dag vandaag was aangebroken. Hier wordt ook aan jullie gedacht. Heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat. Hopelijk krijgen jullie wel antwoord op de vraag waarom.
pi_64526199
Maffe, heel veel sterkte vandaag en héél veel sterkte voor de komende tijd..
  woensdag 31 december 2008 @ 11:18:59 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64526325
Net zoals veel andere users, denk ik ook erg veel aan je Maffe. En nu, op dit moment, word je ingeleid. Je gaat bevallen van je kindje.... Kindje niet, om met Sugar te spreken.
Bah.
pi_64526764
Ik denk aan je, Maffe.
pi_64530436
Maffemuts....heel veel sterkte!
Ik ken je verder niet maar ik moet zoveel aan je denken vandaag.
Zo oneerlijk!
  woensdag 31 december 2008 @ 13:26:00 #204
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_64530650
Welkom lief klein engeltje. Laat je papa en mama nog heel even van je genieten en ga dan samen met je broertjelief de wacht houden over je papa, mama en de rest van de familie die ongetwijfeld nu al zoveel van je houden.

Maffe heel veel sterkte en ik feliciteer je straks ook met de geboorte van ..... omdat je toch mama geworden bent. Wederom een stille mama... Dikke knuffel
pi_64532688
maffe ook jij zat in mijn gedachten vandaag ontzettend veel sterkte.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 31 december 2008 @ 14:31:18 #206
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64532808
In Z&G staat een update over Maffemuts: Zwangerschap en geboorte deel 433
pi_64533623
Ook hier.. heel veel sterkte Maffemuts, familie en vrienden.. wat een verdriet.. wat onmenselijk...
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 31 december 2008 @ 15:54:08 #208
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64535658
Maffe, heel veel sterkte vandaag verder. Ik heb veel aan je gedacht, en ik hoop dat je een spoedige bevalling hebt gehad.

Voor wat het waard is, een hele dikke en knuf vanuit huize Davinia en PR.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 31 december 2008 @ 16:27:21 #209
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64536897
Lieve posters,
Ik ben inmiddels veilig en wel thuis
wat n ontzettende lieve berichten allemaal!
http://www.yoeri.vlindersite.nl
is de site die ik gemaakt heb vandaag
Ondanks de wrange smaak die deze dag voor mij heeft gekregen wil ik jullie allemaal een krachtig en liefdevol 2009 toewensen.
Deze dame gaat lekker naar haar bedje nu
maffemuts
Gewoon n stuiterballetje
pi_64536943
pi_64537630
Maffemuts, heel veel sterkte
Fake it till you make it...
pi_64537850
Ow Maffe...
Geen woorden, alleen tranen
pi_64538343
Maffemuts, wat is je zoontje prachtig, wat enorm verschrikkelijk dat het zo heeft moeten lopen. Ik zou zoveel willen zeggen, maar ik weet gewoon niet wat. Heel erg veel sterkte
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_64538422
maffemuts, wat een liefje
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 31 december 2008 @ 17:29:13 #215
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64539133
Wat een mooie foto
pi_64539250
prachtig mannetje!
  Jubileum moderator woensdag 31 december 2008 @ 17:51:05 #217
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64539890
Prachtige foto Maffemuts, echt heel mooi.
Ik heb Yoeri in het lijstje gezet, vooraan in het topic, en daarbij de sterfdatum van zondag aangehouden. Als jij dat liever anders hebt hoor ik het graag.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64540763
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef vamperotica het volgende:
Ow Maffe...
Geen woorden, alleen tranen
*snuf*

+ heel mooie foto..... *tranen stromen*

[ Bericht 4% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 31-12-2008 18:30:17 ]
  woensdag 31 december 2008 @ 18:34:29 #219
37150 livelink
pi_64541134
Wat is Youri mooi en wat is het toch vreselijk verdrietig en oneerlijk dat het zo moest lopen
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2008 @ 18:37:34 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_64541222
Och maffe.. wat een mooi ventje..
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 31 december 2008 @ 18:59:38 #221
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_64541714
Wat een prachtig ventje is Yoeri. Zo op de foto ziet hij er helemaal gezond, helemaal af uit.. Vreselijk dat de werkelijkheid anders is. Heel veel sterkte Maffemuts.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 december 2008 @ 19:02:54 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64541790
Wat een prachtig jongetje Waarom nou...?

Heel veel sterkte, Maffemuts
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 31 december 2008 @ 20:00:11 #223
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64543104
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige Yoeri. En tegelijkertijd gecondoleerd met het het verlies, nog voordat jullie hem konden zien. Het is zo oneerlijk hem nu al te moeten missen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 31 december 2008 @ 20:05:46 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64543218
Op de radio is nu 'Tears in Heaven' van Eric Clapton...
De tranen staan in mijn ogen.
Zoveel verdriet is zo oneerlijk...
pi_64543450
Wat is hij mooi op de foto. Zo echt, zo af, zo klaar om geboren te worden voor een fijn leven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64543463
maffemuts, wat een prachtig mannetje...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 31 december 2008 @ 20:22:12 #227
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64543532
De tranen stroomden echt over mijn gezicht toen ik jullie site las en de mooie foto zag!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en zo oneerlijk dat jullie nu alweer afscheid van hem moeten nemen...
  woensdag 31 december 2008 @ 23:18:21 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64546152
Jemie...
Heel heeél veel sterkte!
Wat een mooi mannetje...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_64546669
Yoeri, rust zacht mooi ventje.
Maffemuts & man, heel veel sterkte toegewenst met dit verlies Woorden schieten te kort...
pi_64546742
Lieve engeltjes.... schrikken jullie niet van de harde knallen?
En genieten jullie een beetje van de mooie kleuren?
pi_64547532
Yoeri Wat ben je een mooi kindje
  donderdag 1 januari 2009 @ 02:41:32 #232
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_64549013
Lieve maffemuts, ik wil/kan er gewoon niet aan dénken hoe de afgelopen dag voor jullie was, en hoe de komende dagen voor jullie zullen zijn...

Yoeri, wat ben je ongelooflijk mooi.
... ♥ ik mis je ♥
pi_64550883
Wat een mooi ventje Maffemuts
pi_64551008
Jeetje wat triest, wat een verdrietig bericht, heel veel sterkte voor jullie maf mutsie!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 1 januari 2009 @ 10:49:08 #235
44200 Sjeekie_Beekie
pi_64551111
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Yoeri is een prachtig manneke maffemuts . Hij ziet er helemaal gaaf en af uit, klaar om zich bij zijn mama en papa te voegen. Helaas niet op de manier die iedereen voor ogen had .

Heel veel sterkte maffemuts en man, met dit veel te vroege afscheid .
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:33:27 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64553023
Lieve maffemuts en man,
Wat een prachtmanneke, zo af zo mooi zo puur..
Sterkte met jullie verlies dat jullie met kracht en liefde dit een plaatsje leren geven.

En ik geloof dat er een hele grote ster is, die heel goed voor alle kleine sterretjes zal zorgen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64553076
Wat in en in verdrietig en zo dubbel tegelijk...Wat een prachtig ventje zeg...heb je site met tranen zitten lezen.
Heel erg veel sterkte met dit verlies...
pi_64553436
Ik heb speciaal een nieuw account aangemaakt om hier vandaag te reageren. Wat een vreselijk afschuwelijk, hemeltergend nieuws...Yoeri mocht hier niet op aarde zijn, net zoals zoveel kindjes. Het voelt zo erg, zoveel pijn en het is zo oneerlijk. Ik loop al weken met een plan maar ik wilde het hier graag voorleggen. Ik heb in mijn kerstboom een vlindertje hangen en die wil ik graag op een grafje gaan leggen bij mij in het dorp. Met een briefje erbij of zo. Maar: ik kan dat wel heel leuk bedenken, maar ik wil natuurlijk niemand pijn doen. Wat ik wil laten weten is dat ik ze niet vergeet, ook al leven mijn kinderen. Is het een goed idee of is het een beetje creepy, een vreemde die een vlindertje op 'jouw' grafje legt?
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:17:03 #239
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64555184
Elke ouder van een vlindertje vind het fijn dat er mensen aan denken ( is mijn ervaring en van mensen om me heen)
Als jij zoiets wil doen zal niemand je tegen houden, maar leg er dan inderdaad wel een briefje bij zodat de ouders of andere belangstellenden er wel van op de hoogte zijn.

Hier een kl*te avond+nacht gehad, zo maar proberen of we nog iets aan slaap kunnen pakken.
Gewoon n stuiterballetje
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:22:45 #240
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_64555319
wat een mooi manneke, ongelofelijk dat dit heeft moeten gebeuren, nogmaals enorm veel sterkte.
  donderdag 1 januari 2009 @ 17:53:35 #241
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64558918
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:17 schreef maffemuts het volgende:
Hier een kl*te avond+nacht gehad, zo maar proberen of we nog iets aan slaap kunnen pakken.
pi_64565661
Wat een mooi kindje maffemuts
Heel veel sterkte komende tijd
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:42:01 #243
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_64565710
maffe heel erg veel sterkte
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:12:29 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64566834
maffemuts, vandaag is Yoeri mee naar huis gekomen toch?
Toch jullie ventje mee naar huis, helaas niet om voor altijd te blijven...

Heel veel sterkte en ik hoop dat je een klein beetje troost kan putten uit het feit dat hij nog een paar dagen heel erg dicht bij je is...
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:36:46 #245
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64569407
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:54 schreef trulleke het volgende:
Ik heb speciaal een nieuw account aangemaakt om hier vandaag te reageren. Wat een vreselijk afschuwelijk, hemeltergend nieuws...Yoeri mocht hier niet op aarde zijn, net zoals zoveel kindjes. Het voelt zo erg, zoveel pijn en het is zo oneerlijk. Ik loop al weken met een plan maar ik wilde het hier graag voorleggen. Ik heb in mijn kerstboom een vlindertje hangen en die wil ik graag op een grafje gaan leggen bij mij in het dorp. Met een briefje erbij of zo. Maar: ik kan dat wel heel leuk bedenken, maar ik wil natuurlijk niemand pijn doen. Wat ik wil laten weten is dat ik ze niet vergeet, ook al leven mijn kinderen. Is het een goed idee of is het een beetje creepy, een vreemde die een vlindertje op 'jouw' grafje legt?
Wat lief

Maffe,
pi_64569521
maffemuts, wat een mooi kindje, maar wat onvoorstelbaar. Helemaal af alsof er niets aan de hand is. Onbegrijpelijk. Heel veel sterkte voor jou en je familie
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_64579209
maffemuts, wat verschrikkelijk dat dit je weer moet overkomen Wat een mooi kindje is Yoeri Heel veel sterkte!
pi_64584673
MaffeMuts, wat een verschrikkelijk nieuws dit zeg, wat een ontzettende nachtmerrie dit....
Hoeveel verdriet kan een mens aan?!

Ik heb een paar uur geleden Yoeri's site bekeken, wat een mooie foto staat erop van hem, zo volmaakt..

Heel erg veel sterkte
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:46:54 #249
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64592439
Lieve Maffemuts, ik heb net pas bijgelezen en ook op Yoeri's vlindersite.
Die foto, echt, een brok in mijn keel.
Wat een mooi mannetje en het is ook alsof hij 'gewoon' ligt te slapen, warm ingestopt in zijn dekentje en zijn kleertjes met dat handje lief naast zijn hoofd. (zo sliepen mijn kinderen ook toen ze baby waren)
Ik vind het echt vreselijk voor jullie en kan jullie alleen vanuit het diepste van mijn hart alle kracht toewensen voor het verwerken van jullie verlies.
Hele dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_64611534
Ik heb deze post al in "mijn eigen" topic gezet bij lif... maar het past hier beter...

Oudjaarsdag ging ik naar de huisarts.. zoals hier boven al gemeld..

Eenmaal bij de huisarts was het beleid vooralsnog die hormoonkuur, maar ik vertrouwde het niet.
Dan toch maar verder onderzocht en ik bleek zwanger..
Meteen doorgestuurd via SEH het ziekenhuis in, want het leek erop dat het aan het misgaan was.

Eenmaal in het ziekenhuis leek alles goed, we zagen een springlevend kindje op de echo van al 18 weken en 5 dagen, grote schok maar wat waren we blij!

En ik.. een verklaring voor alle rare kwalen van de afgelopen maanden?
Gewoon Pfeiffer en daarna zwangerschapskwalen? Dan zou de wereld er opeens zo mooi uit gaan zien, ik mijn gezondheid misschien wel weer terug en een kindje op de koop toe!

Helaas, het heeft niet zo mogen zijn..
Weer thuis ging het wel heel erg vloeien, dus heb ik direct het ziekenhuis weer gebeld en moest ik meteen weer komen. De echo was nogsteeds goed, maar het vloeien was wel erg extreem en ik moest blijven.
Later op de avond krampen en meteen medicatie gekregen om de weeën af te remmen wat hielp en de rest van de nacht vrij goed doorgekomen.
De volgende dag leek het rustig, ik moest alleen opgenomen blijven en bedrust houden zolang ik nog vloeide, verder leek het allemaal goed te komen.

Die avond begonnen de krampen weer en sloegen vrij snel om in echte weeën.. meteen weer weeënremmer gekregen, maar ondanks dat de hele nacht weeën gehad. In de ochtend zakte het dan eindelijk weer af, de echo er weer bij gehad.. en er leek toch nogsteeds een hele grote kans dat het goed zou komen... al voelde ik ergens zelf van niet.

Na een paar uurtjes slapen begon het weer opnieuw.. dit keer was er geen keren of houden meer aan..
Gisteravond om kwart voor acht ben ik bevallen van een zoontje, Jeff...
Hij heeft nog een uurtje geleefd in onze armen...

De handjes en voetjes van ons zoontje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 januari 2009 @ 13:52:20 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64611763
* DJMO stil is
anytime you need me, just call my name and i'll be there
you'll know were to find me ...

in gedachten ben ik bij jullie lieverd

zaterdag 3 januari 2009 @ 14:01:48 #252
37150 livelink
pi_64612002
Ach MarMar
Gefeliciteerd met de geboorte van Jeff. Wat een onbeschrijfelijk verdriet dat hij maar zo kort mocht blijven hier.

Sterkte
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:04:42 #253
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64612075
Wat een achtbaan van gevoelens zal je doorgaan MarMar, heel veel sterkte met het verwerken van je verlies!

[ Bericht 2% gewijzigd door Jelief op 03-01-2009 21:04:53 ]
pi_64612156
Wat een verhaal Mar, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
pi_64612366
MarMar gecondoleerd met het verlies van jullie kindje Jeff. Wat is de wereld toch oneerlijk.
pi_64612387
MarMar... heel veel sterkte
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:19:23 #257
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64612441
MarMar, heel veel sterkte om dit grote verlies een plekje te geven.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:44:06 #258
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64613108
Jeetje, MarMar, wat een vreselijk verdrietig verhaal heb je meegemaakt. Arme jullie! En wat een mooi kaartje hebben jullie gemaakt voor jullie zoon Jeff...

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van álles wat jullie in zo'n korte tijd is overkomen.
pi_64613239
MarMar wat vreselijk dat dit je is overkomen. Ik kan het niet drooghouden als ik kijk naar het kaartje en de afdrukjes van de hele kleine voetjes en handjes
Heel veel sterkte de komende tijd
Saartje
pi_64613255
MarMar, wat vreselijk verdrietig
Heel veel sterkte!
pi_64613359
Veel sterkte MarMar, wat ontzettend verdrietig
pi_64613624
Sterkte MarMar...
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:02:36 #263
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64613663
Wat een verhaal zeg... heel heel heel veel sterkte...
pi_64614271
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, MarMar, wat een vreselijk verdrietig verhaal heb je meegemaakt. Arme jullie! En wat een mooi kaartje hebben jullie gemaakt voor jullie zoon Jeff...

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van álles wat jullie in zo'n korte tijd is overkomen.
Dat kaartje is gemaakt door de verpleging van het ziekenhuis..
Ze zijn daar geweldig met ons omgegaan, mijn man mocht snachts ook gewoon bij me blijven en we hebben alle tijd gehad om afscheid te nemen.

Maar damn.. bevallen en dan met een lege schoot naar huis..

Dank voor al jullie lieve reacties!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:35:07 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64614575
Och MarMar...
Wat ongelofelijk verdrietig...
Heel veel sterkte de komende tijd. Zomaar een kadootje, en zomaar weer afgepakt...
pi_64615242
MarMar, wat een verdrietig nieuws ook voor jou, heel veel sterkte!

En idd, wat een mooi kaartje hebben ze gemaakt
  Jubileum moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 16:01:02 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64615388
Wat intens verdrietig MarMar, die kleine voetjes en handjes
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:31:58 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64616291
MArMar geen woorden hier....
pi_64617949
MarMar, wat vreselijk , heel veel sterkte toegewenst!
En wat een prachtig en ontroerend plaatje met de afdrukjes van Jeff erbij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2009 @ 17:56:02 #270
13151 crew  Rewimo
pi_64618854
MarMar, wat een emoties moeten dat allemaal zijn voor jullie, heel even zo blij en dan toch een zwart gat... Die piepkleine afdrukjes Heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_64619366
MarMar, wat erg! Heel veel sterkte!
Het kaartje met de handjes en voetjes is heel mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:51:45 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64622486
MarMar....
Wat een bizarre wending van 'je verhaal'.
Vreselijk. Heel erg verdrietig voor jullie.
Veel sterkte.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:59:02 #273
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64625202
MarMar
N ontzettend dikke knuf voor jou en iedereen om je heen.
*maffe nog stiller is*
Gewoon n stuiterballetje
pi_64625361
....
woorden zoekt
....

Wat ontzettend verdrietig. Sterkte MarMar.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:05:25 #275
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_64625479
MarMar wat erg
pi_64625648
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:59 schreef maffemuts het volgende:
MarMar
N ontzettend dikke knuf voor jou en iedereen om je heen.
*maffe nog stiller is*

Lieve meid, zo moeilijk voor jou zelf en dan het opbrengen om mee te leven!
Hele dikke knuf right back at ya!!!
pi_64625847
MarMar, wat een verschrikkelijk verhaal Heel veel sterkte.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64626083
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:43 schreef MarMar het volgende:

Hij heeft nog een uurtje geleefd in onze armen...
Met het risico dat ik nu voor een gigantische reldel aangezien wordt...

Maar bovenstaande kan NIET!!!

De sacullaire fase van de longontwikkeling is pas vanaf 26 weken, heel soms vanaf 24. Pas dan is er gaswisseling in de longen mogelijk. Daarom kunnen ze ook pas vanaf dan met heel veel toeters en bellen kindjes in leven houden. De longblaasjes ontwikkelen zich pas vanaf week 32 en pas vanaf 34 weken kunnen premature kindjes zonder ondersteuning ademen. Bij 18/19 weken zwangerschap overleeft een foetus nog GEEN MINUUT buiten de baarmoeder.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:22:27 #279
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64626161
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef p_iglet het volgende:

[..]

De sacullaire fase van de longontwikkeling is pas vanaf 26 weken, heel soms vanaf 24. Pas dan is er gaswisseling in de longen mogelijk. Daarom kunnen ze ook pas vanaf dan met heel veel toeters en bellen kindjes in leven houden. De longblaasjes ontwikkelen zich pas vanaf week 32 en pas vanaf 34 weken kunnen premature kindjes zonder ondersteuning ademen. Bij 18/19 weken zwangerschap overleeft een foetus nog GEEN MINUUT buiten de baarmoeder.
Ik denk dat dat even van ondergeschikt belang is...

Heel veel sterkte MarMar; wat een verhaal..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:28:08 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_64626366
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat even van ondergeschikt belang is...

Heel veel sterkte MarMar; wat een verhaal..
Ik denk dat als het inderdaad waar is dat het verhaal niet klopt, dat het dan zeker niet van ondergeschikt belang is. Ik vind het dan namelijk een erg kwetsend verhaal voor mensen die zoiets meegemaakt hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2009 @ 21:36:53 #281
13151 crew  Rewimo
pi_64626737
p_iglet, wat heeft dat nou voor zin om dat hier te posten...
pi_64626763
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef p_iglet het volgende:

[..]

hier ook nog even dan:

Het kan honderd keer niet kunnen volgens de zogenaamde internetexperts... en nee, ik excuseer me absoluut niet voor dit sarcasme!
HET IS TOCH GEBEUIRD!!!

Domme discussie of het wel of niet kan.

Jeff lag niet aan de apparatuur, Jeff ademde ook niet, maar het hartje heeft nog een uur geklopt!

Het interesseert me niet of je het wel of niet gelooft, maar ga er hier even geen domme discussie van maken, heb gvd een beetje respect!!!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:39:40 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_64626878
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:36 schreef Rewimo het volgende:
p_iglet, wat heeft dat nou voor zin om dat hier te posten...
Nouja, ik ben blij dat ze het post. Ik vind het namelijk een behoorlijk schrijnend verhaal, maar als het inderdaad zo rammelt, vind ik het behoorlijk erg/triest/beschamend om op die manier aandacht te trekken, zeker na het verhaal van maffemuts.

Kijk, erg vervelend hoor, geloof me, een miskraam gaat je niet in de koude kleren zitten, laat staan als het met 18 weken pas is, maar dit is gewoon een beetje een raar verhaal.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:40:23 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64626915
Ik denk... dat de discussie over waar of niet waar maar in het topic in LIF gehouden moet worden, daar waar sowieso al mee medische details over MarMar staan.
Hier, in dit topic waar nog heel veel meer ouders van overleden kindjes posten, en zelfs iemand bij wie het allemaal nog zeer vers is, lijkt het mij iig ongepast.

Zoals Troel zegt, kan een onwaar verhaal verschrikkelijk kwetsend zijn, maar ik denk echt dat dit topic niet de plaats is voor die discussie.
Daarom ook een vriendelijk verzoek om de discussie te stoppen. Thanks.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:40:36 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_64626923
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

Jeff lag niet aan de apparatuur, Jeff ademde ook niet, maar het hartje heeft nog een uur geklopt!

Het interesseert me niet of je het wel of niet gelooft, maar ga er hier even geen domme discussie van maken, heb gvd een beetje respect!!!
Ik vind dit taalgebruik anders ook erg weinig respectvol

Edit: sorry, bericht van BE niet gezien.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64626963
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat als het inderdaad waar is dat het verhaal niet klopt, dat het dan zeker niet van ondergeschikt belang is. Ik vind het dan namelijk een erg kwetsend verhaal voor mensen die zoiets meegemaakt hebben.
wat dus niet kan volgens deze persoon die zijn theoretische kennis van het gemiddelde voor de absolute waarheid houdt...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:43:33 #287
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64627054
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:37 schreef MarMar het volgende:

Ik wil ook geen reldel zijn, maar ik twijfelde al een beetje aan het hele verhaal, al durfde ik het niet te zeggen. Nu ik dit lees weet ik helemaal dat het onzin is. Het spijt me verschrikkelijk. En dat in een topic als dit.

Ow, sorry, ook BE's post te laat gezien.
pi_64627113
Ik wil toch nog even reageren..

Verwacht vandaag geen respectvol en tactvol antwoord van mij als ik gekwetst wordt.. ik ben vandaag niet op mijn best zachtgezegd en ik ga me daar absoluut niet voor verontschuldigen.
pi_64627119
Ik heb nagedacht over het plaatsen van mijn reactie, maar juist omdat het voor ouders die dit meegemaakt hebben zo verschrikkelijk is vind ik het volledig ongepast om zo'n verhaal te verzinnen danwel flink aan te dikken. En kon ik het dus niet over mijn hart verkrijgen om geen reactie te plaatsen.
Ik vind het namelijk de meest verschrikkelijke manier om aandacht te zoeken die je maar kunt verzinnen.

Maar ik zal mijn twijfels en discussie verder verplaatsen naar het topic in LIF.

Ontzettend veel sterkte voor alle ouders die helaas wel in dit topic thuishoren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2009 @ 21:48:46 #290
13151 crew  Rewimo
pi_64627259
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik ben blij dat ze het post. Ik vind het namelijk een behoorlijk schrijnend verhaal, maar als het inderdaad zo rammelt, vind ik het behoorlijk erg/triest/beschamend om op die manier aandacht te trekken, zeker na het verhaal van maffemuts.

Kijk, erg vervelend hoor, geloof me, een miskraam gaat je niet in de koude kleren zitten, laat staan als het met 18 weken pas is, maar dit is gewoon een beetje een raar verhaal.
Ja, maar het staat dus ook al in LIF. Waarom dan ook nog hier? Dit topic is daar niet echt geschikt voor.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:50:39 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64627343
Meiden, alsjeblieft... zullen we hier nu echt stoppen? Waar of niet waar, hier hoort dit nu echt even niet...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:51:05 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_64627356
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, maar het staat dus ook al in LIF. Waarom dan ook nog hier? Dit topic is daar niet echt geschikt voor.
Dit topic is ook niet geschikt voor zo'n lulverhaal Maarja, er stond al een streep he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:02:41 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64627803
Ik begrijp uit het slotje in LIF dat de discussie verder moet in het 'gewone' topic. Ik vermoed dat dat deze is.

Mag ik dan wel iedereen vragen de discussie zo respectvol mogelijk te houden.

Hoewel ik ook moeite heb te geloven dat een kindje van 18w zwangerschap nog een uur buiten de baarmoeder overleeft, of het echt-echt-echt niet kan weet ik niet.

Ik vind ik het aan de andere kant moeilijk om te geloven dat een user die al vrij lang op FOK en in ook in OUD mee praat zomaar ineens zo'n verhaal zou gaan verzinnen. Dat verwacht je van users die compleet uit het niets komen, maar niet van iemand die er al langer is.
Ik ben daarom wel geneigd om MarMar te geloven en het verder niet pijnlijker te maken dan het al is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 januari 2009 @ 22:04:57 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64627893
Ik kan niet zeggen of t wel of niet waar is, kweet iig dat dit niet iets is wat je wilt dat je of iemand anders overkomt.

Wat ik me alleen afvraag is als je 18 weken zwanger bent, krijg je toch al een buikje, mijn vraag aan MarMar was dan ook of ze dat niet bij zichzelf opgemerkt had.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 januari 2009 @ 22:05:47 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64627937
Maffe, hoe gaat het nu met jou?
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:05:51 #296
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_64627942
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik begrijp uit het slotje in LIF dat de discussie verder moet in het 'gewone' topic. Ik vermoed dat dat deze is.

Mag ik dan wel iedereen vragen de discussie zo respectvol mogelijk te houden.

Hoewel ik ook moeite heb te geloven dat een kindje van 18w zwangerschap nog een uur buiten de baarmoeder overleeft, of het echt-echt-echt niet kan weet ik niet.

Ik vind ik het aan de andere kant moeilijk om te geloven dat een user die al vrij lang op FOK en in ook in OUD mee praat zomaar ineens zo'n verhaal zou gaan verzinnen. Dat verwacht je van users die compleet uit het niets komen, maar niet van iemand die er al langer is.
Ik ben daarom wel geneigd om MarMar te geloven en het verder niet pijnlijker te maken dan het al is.
überhaupt, waarom zou je zoiets verzinnen???

MarMar, nogmaals: Sterkte, voor jouw, maar ook voor de rest van je familie
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:05:53 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_64627945
Ik vind het hier eigenlijk ongepast, maar ik vind het verhaal hier ook ongepast omdat er zoveel aan rammelt.

maar als we hier toch verder gaan wil ik hier nog wel op reageren:
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:44 schreef MarMar het volgende:
Ik wil toch nog even reageren..

Verwacht vandaag geen respectvol en tactvol antwoord van mij als ik gekwetst wordt.. ik ben vandaag niet op mijn best zachtgezegd en ik ga me daar absoluut niet voor verontschuldigen.
Met mensen die zoiets meegemaakt hebben, doel ik op een maffemuts, niet op jou
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64627946
Wat wil je troel?
De fotos van Jeff om bij te janken?
De fotos van de echo?

Het telefoonnr van de gyn misschien?

Godsamme zeg..

Omdat je denkt dat het niet kan neem je het risico iemand die het wel is gebeurd ontzettend te kwetsen..
Je moet er maar mee kunnen leven dat je zo bent tegen andere mensen, veel succes daarmee.

Iets wat niet eerder gebeurd is, of waar JIJ niet eerder van gehoord hebt, is niet meteen onwaar.. als je dat denkt zal je nooit iets nieuws meemaken in je leven.

Dat gezegd hebbend, hoop ik dat de nieuwe dingen die je wel meemaakt in je leven mooier mogen zijn dan mijn verhaal..
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:06:19 #299
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64627961
Ik ben zelf meer geneigd te geloven in feiten, niet hoe lang ik mensen al ken of niet. Ik heb verder ook geen zin in deze discussie, maar ik geloof het verhaal dus niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2009 @ 22:06:28 #300
13151 crew  Rewimo
pi_64627968
BE, dat "gewone" topic stond ook in LIF, maar dat was vol. Troel heeft een nieuwe geopend maar die is nu dus gesloten. Misverstandje denk ik.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:06:45 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_64627980
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:05 schreef gateway het volgende:

[..]

überhaupt, waarom zou je zoiets verzinnen???

MarMar, nogmaals: Sterkte, voor jouw, maar ook voor de rest van je familie
Omdat je gezien hebt dat iemand anders bij wie een kindje doodgeboren is heel veel aandacht krijgt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')