en de laatste post:quote:Op maandag 1 december 2008 10:53 schreef maffemuts het volgende:
Ik had beloofd mijn verhaal hier na t weekend neer te zetten, wel ik ben al bijna n uur bezig om ook maar iets hier in dit kleine hokje getikt te krijgen en t lukt me gewoon niet. vandaar dat ik besloten heb de link naar de vlindersite te plaatsen. deze heb ik pas een lange tijd na het gebeurde gemaakt, dus de tijdsloop lijkt niet helemaal logisch, maar is het wel als je vanaf het laatste bericht leest.
http://joshuadavid.vlindersite.nl/
Liefs Maffe
quote:Op maandag 1 december 2008 13:45 schreef lcicle het volgende:
Maffemuts, wat een verhaal.. Waarom moet zo'n klein kindje toch al weg genomen worden, ik begrijp dat niet. Mooi geschreven allemaal! Fijn dat je daar je gevoel kwijt kunt
Ik moest even slikken bij deze zin:
"Mamma heeft nog steeds spijt dat ze de foto die ze van je had niet heeft kunnen redden.."
Er bestaat een stichting die als doelstelling heeft het op ideële basis maken van professionele foto's voor ouders en familie van ernstig zieke of overleden kinderen en baby's.
Mocht iemand hier meer over willen weten, stuur dan gerust een PM.
Hier ben jij natuurlijk niet meer mee geholpen Maffemuts, maar ik zou graag willen dat meer mensen van deze stichting op de hoogte zijn.
Sorry, het heeft me een half uur gekost om dit netjes op te schrijven.. Het is niet de bedoeling hier een discussie over te starten, maar ik hoop dat het hier op z'n plaats is.
Vreselijk he, die onmacht. "Gewoon over je heen laten komen" is het enige dat ik erop weet te zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Chan het volgende:
Ik lees veel mee in dit topic maar weet nooit zo goed wat ik kan zeggen... Het is allemaal zo vreselijk oneerlijk. Wilde in elk geval even laten weten dat ik aan jullie en jullie engeltjes denk...
Het jongste kindje van mijn zus zou vandaag jarig geweest zijn... Bah wat doet dat pijn..Ik weet helemaal niet wat ik er mee aan moet...
Wat moeilijk om hem alleen in je geheugen te hebben.. Ik zou het ontzettend knap vinden wanneer je ooit een tekening van hem kunt maken! Ik hoop het voor jequote:Op maandag 1 december 2008 15:54 schreef maffemuts het volgende:
Icicle, ik had ook al via via van iets dergelijks gehoord, maar besloten het niet te doen. Hoe goed ze hun best ook zullen doen, en hoeveel liefde ze er ook in stoppen, voor mijn gevoel is en blijft het dan een plaatje.
dan liever vanuit mn geheugen, ook al zal dat ooit aftakelen. misschien ga ik ooit nog eens een teken cursus doen en proberen hem te tekenen... maar t kost tijd, een hele hoop tijd.
Ik neem deze zin even van je over, ik zat nog te zoeken naar een juiste tekst ook voor op een "kerst" kaartje voor mensen die 3 maanden geleden hun dochter hebben verloren, maar ik vind deze zin wel heel passend en mooiquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef maffemuts het volgende:heel veel kracht en sterkte deze dagen die een feest hadden moeten zijn
Het gaat eigenlijk beter dan ik had verwacht. Zoals de anderen hier zag ik erg op tegen deze dagen. Ze zijn wel confronterender dan de 'normale' dagen, niet eens zo zeer omdat het kerst is, maar omdat ik vorig jaar deze tijd in een zo spannende en nare situatie verkeerde. Maar de drukte sleept me er doorheen, ik moet er ook zijn voor het gezin, dus tijd om bij de pakken neer te zitten is er niet.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:08 schreef Moonah het volgende:
Hey Tan! Ik 'moet' de laatste weken weer regelmatig aan je denken, tijd van het jaar. Vorig jaar rond deze tijd liep je hoogzwanger... Hoe gaat het met jullie?
Ik ga ook wel even op je log lezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |