Tijd voor een spreukquote:Op donderdag 6 november 2008 13:24 schreef bixister het volgende:
en dat je er af en toe wat chagrijnig van bent lijkt me niet meer dan logisch, daar moeten mensen maar begrip voor hebben hoor (en zo niet dan niet).
Barquote:Op woensdag 5 november 2008 16:04 schreef _Bar_ het volgende:
Klopt als een bus, voel me ook weer net zo machteloos als toen.... en nu wil ik wederom niets liever als die kleine even knuffelen
Ach meissie toch.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:04 schreef _Bar_ het volgende:
Klopt als een bus, voel me ook weer net zo machteloos als toen.... en nu wil ik wederom niets liever als die kleine even knuffelen
Het liedje gaat oorspronkelijk over jezus en Maria Magdalena, ik denk dat de symboliek van de video is zij in hem was en hij in haarquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja lieverds
Maar ik snap geen bal van de video van Katie, vind het maar een raar filmpje
Weet je Phluphy, komende van jou vind ik het eigenlijk ergens best een mooie gedachte en ook niet eng of luguberquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:06 schreef phluphy het volgende:
Dat laatste is een beetje luguber, maar ja, het zijn wel gedachten die je zomaar spontaan kunt krijgen.
Na t weekend ga ik mijn verhaal hier neerzetten Sugarquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Sugar het volgende:
He, Fluf, dat is toch ook zwaar, zulke dingen.![]()
Maffemuts, wat is jouw verhaal eigenlijk? Alleen als je het kwijt wil zomaar hier, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |