abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 05:58:15 #226
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_62828550
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:11 schreef Oxymoron het volgende:
Voorzichtig proberen, of je niemand onbedoeld, kwetst. (Dat zou ik heel erg vinden). Maar toch:

Bij een overleden kindje

Nu je weg bent
jong ben je -
te oud voor deze wereld
nu al groot
in mijn hoofd
zonder jou - nooit altijd met je

Kom kleine
korte herinnering
neem je plaats in mijn hart

hier ben je - niet.

(c) Oxymoron
Ik heb hem even heel brutaal hier gekopiëerd, Oxy. Ik vind het prachtig.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 06:51:14 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_62828643
Ik vond hem ook mooi, maar wist niet hoe het zou voelen voor iemand die daadwerkelijk een kindje verloren heeft. Ik ben steeds weer onder de indruk van de gedichten van oxy
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:14:38 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62829968
Oxy, je hebt een ongelooflijk dichttalent. Prachtig!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:25:30 #229
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62830176
Nou daar ben ik erg blij mee, Phluphy.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  † In Memoriam † vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:27:23 #230
7074 moussy
kuttekop
pi_62830216
Ik vind hem ontzettend mooi Oxy, ik vind het ook erg knap dat je kan uitdrukken zoals het is..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62830432
Oxy.... Wat mooi!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:32:56 #232
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62834885
Vamp, hoe gaat het nu... lees het allemaal nu pas en de tranen van medeleven rollen over mijn wangen...

Oxy, mooi geschreven. Inderdaad talent.

Die site vind ik ook erg mooi. Ga eens kijken voor iets moois voor mijn oppasouders. Die zijn hun dochtertje op vijfjarige leeftijd aan hersenvliesontsteking verloren. Inmiddels al 30 jaar geleden, maar ik zie vooral aan de vader dat die het er nog steeds moeilijk mee heeft. Het was zijn oogappeltje.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:58:04 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62835458
Oxy je gedicht is prachtig
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_62872279
Mooi Oxy!
Even een voor allemaal.
Ik ga nooit naar "allerzielen", vanaaf wel geweest.
Was fijn en mooi, onverwachte traantjes, fijn....gewoon fijn en warm... ook al was het fris.
The waves you made will always be
pi_62872406
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

"Trots" op mn zoon bij wie het veel pijn doet dat hij iemand gekend heeft die schijnbaar zo veel pijn met zich meegedragen heeft zonder dat ie eht in de gaten had, die zo graag nog meer had willen laten zien dat ie 'm "oke" vond ( om het zo maar even uit te drukken)

Trots ook op mn dochter die morgen mee wil, vooral om anderen te steunen,
die gister desnoods de hele avond in de sportschool wilde blijven terwijl ze dr eerste schoolfeest had.
Maar dit is toch veel belangrijker mama....

Verdrietig om, vooral bij mn zoon te zien hoe ie worstelt met het onbegrip en zn eigen gevoelens.... Vandaag ook liever niet naar school ging omdat ie bang was dat er kinderen grapjes over gingen maken....

Verdrietig om een heerlijk mannetje van 13 wat zooooo ongelukkig was....

Pfff jeetje wat heftig allemaal!
Zo`n jong ventje eigenlijk nog, nog maar 13.
Heel veel sterkte.
Ook zo akelig om je kind(eren) zo`n verdriet te moeten zien hebben en je kunt ze dan niet echt helpen.
Zere knie geen probleem, kusje en een pleistertje en het is over.
Maar "dit", is niet zomaar over.
  zondag 2 november 2008 @ 20:54:07 #236
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_62892052
pepper Leuk je weer eens te zien.

Wij hebben vandaag ook een prachtige Allerzielen-dienst gehad in Sterksel. Het thema was (weer) een steen, die de stroom verlegd van een rivier op aarde ("gejat" van k-bot ). Het was heel fijn om weer mensen te zien die Danyel kenden, en die ons heel nabij waren in de dagen van het afscheid.
We hebben de dag afgesloten met een etentje, we werden getrakteerd door Jeroen's ouders.
Al met al een fijne dag.
... ♥ ik mis je ♥
pi_62916569
Het gaat goed met de kids.... Ik vind het wel fijn om te merken dat ze het een plaatjsje aan eht geven zijn... Er niet meer constant mee bezig zijn... Maar het ook nog lang niet vergeten zijn.... HEM nog lang niet vergeten zijn....
pi_62916611
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 23:10 schreef pepper_961 het volgende:
Mooi Oxy!
Even een voor allemaal.
Ik ga nooit naar "allerzielen", vanaaf wel geweest.
Was fijn en mooi, onverwachte traantjes, fijn....gewoon fijn en warm... ook al was het fris.
pi_62916628
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef phluphy het volgende:

Wij hebben vandaag ook een prachtige Allerzielen-dienst gehad in Sterksel. Het thema was (weer) een steen, die de stroom verlegd van een rivier op aarde ("gejat" van k-bot ). Het was heel fijn om weer mensen te zien die Danyel kenden, en die ons heel nabij waren in de dagen van het afscheid.
We hebben de dag afgesloten met een etentje, we werden getrakteerd door Jeroen's ouders.
Al met al een fijne dag.
Fijn lijkt me dat ja... Die verbondenheid weer te voelen...
  woensdag 5 november 2008 @ 15:45:23 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62971998
Bah....

Vanmorgen zat ik al vroeg bij de kapper, nog beetje duf en genoot van het gefrunnik door mijn haar,
Naast mij werd op dat moment ook een vrouwtje geknipt, en die had een gesprek met de kapper.
En dat gesprek ging over het zoontje van de kapper die vanmorgen opgenomen is in het ziekenhuis, ivm een 3de koortstuip die ochtend....
Het zoontje moet een nachtje blijven om de koorts te laten zakken....

Dit hele gebeuren, ving ik natuurlijk op, men wat heb ik mezelf op lopen vreten om maar niet in tranen uit te barsten, bemoeide mij ook niet met het gesprek, want dat kon ik gewoon niet aan.

Gelukkig waren er tijdschriften en mijn kapster die met mij over de zaak sprak.
Maar nog steeds ben ik van slag, nog steeds loop ik vol met emotie, ben kwaad, ben neerslachtig en kan het aboluut niet plaatsen.

Mis Thijssie weer zo intens.......

Gelukkig zo wat afleiding op het werk
pi_62972013
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef phluphy het volgende:

Al met al een fijne dag.
Hoi!
ben er niet vaak, maar ik blijf wel komen hoor.

Klinkt inderdaad heel mooi en fijn ook.
Bij ons was het "lichtjes", het was de eerste keer dat het hier écht georganiseerd was.
pi_62972217
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Fijn lijkt me dat ja... Die verbondenheid weer te voelen...
pi_62972342
bar wat een rotsituatie. je wil je kapper op zo'n moment ook niet met jouw verhaal 'lastig vallen'. knap dat je je goed hebt weten te houden!
pi_62972394
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef _Bar_ het volgende:
Bah....

Vanmorgen zat ik al vroeg bij de kapper, nog beetje duf en genoot van het gefrunnik door mijn haar,
Naast mij werd op dat moment ook een vrouwtje geknipt, en die had een gesprek met de kapper.
En dat gesprek ging over het zoontje van de kapper die vanmorgen opgenomen is in het ziekenhuis, ivm een 3de koortstuip die ochtend....
Het zoontje moet een nachtje blijven om de koorts te laten zakken....

Dit hele gebeuren, ving ik natuurlijk op, men wat heb ik mezelf op lopen vreten om maar niet in tranen uit te barsten, bemoeide mij ook niet met het gesprek, want dat kon ik gewoon niet aan.

Gelukkig waren er tijdschriften en mijn kapster die met mij over de zaak sprak.
Maar nog steeds ben ik van slag, nog steeds loop ik vol met emotie, ben kwaad, ben neerslachtig en kan het aboluut niet plaatsen.

Mis Thijssie weer zo intens.......

Gelukkig zo wat afleiding op het werk
Klote is dat hè als het je zo onverwachts naar de strot grijpt?
Maar andere kant ook wel weer goed hoor om er weer wat dieper in te gaan.
Nu weer even dat rot gevoel toelaten en dan heb je straks weer ruimte om de fijne herinneringen weer helemaal te voelen. en een knuf meis.
  woensdag 5 november 2008 @ 15:59:33 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62972479
Het is alleen zo jammer dat anderen nu "lastig"gevallen worden met een zeer prikkelbare barbara, had al heel weinig geslapen, en dus kon al weinig hebben, en toen dat verhaal, wat alles maar dan ook alles terug naar boven haalde.

De angst toen ik boven kwam en Thijs zo diep in slaap lag, de stuip die erachteraan kwam, hap, thuis weer een stuip en nog 1 en toen later nog 1 en toen pas naar het ziekenhuis de opname, Thijs die alleen maar sliep, en dan het rare verwarde telefoontje....
En toen het heftige schokkende en verschrikkelende nieuws je kindje is overleden....
pi_62972598
het kan zo kei en keihard terug komen he?
Net alsof het gister was........ :S
  woensdag 5 november 2008 @ 16:04:30 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62972640
Klopt als een bus, voel me ook weer net zo machteloos als toen.... en nu wil ik wederom niets liever als die kleine even knuffelen
pi_62972931
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:04 schreef _Bar_ het volgende:
Klopt als een bus, voel me ook weer net zo machteloos als toen.... en nu wil ik wederom niets liever als die kleine even knuffelen
Ik heb er gewoon ook even tranen van....
Dikke knuffel van hier ook al doet het zo weinig...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62973307
Ohw Bar wat naar om daar zo mee geconfronteerd te worden bij de kapper..
  woensdag 5 november 2008 @ 16:57:05 #250
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62974574
Oh Bar, ook mij maakt het aan het huilen. Wat een verdriet, in die paar zinnen het hele verhaal, zo ontzettend verdrietig, zo onvoorstelbaar wat er toen gebeurde.
Heel veel sterkte weer en nog en altijd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')