Ik heb hem even heel brutaal hier gekopiëerd, Oxy. Ik vind het prachtig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:11 schreef Oxymoron het volgende:
Voorzichtig proberen, of je niemand onbedoeld, kwetst. (Dat zou ik heel erg vinden). Maar toch:
Bij een overleden kindje
Nu je weg bent
jong ben je -
te oud voor deze wereld
nu al groot
in mijn hoofd
zonder jou - nooit altijd met je
Kom kleine
korte herinnering
neem je plaats in mijn hart
hier ben je - niet.
(c) Oxymoron
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
"Trots" op mn zoon bij wie het veel pijn doet dat hij iemand gekend heeft die schijnbaar zo veel pijn met zich meegedragen heeft zonder dat ie eht in de gaten had, die zo graag nog meer had willen laten zien dat ie 'm "oke" vond ( om het zo maar even uit te drukken)
Trots ook op mn dochter die morgen mee wil, vooral om anderen te steunen,
die gister desnoods de hele avond in de sportschool wilde blijven terwijl ze dr eerste schoolfeest had.
Maar dit is toch veel belangrijker mama....
Verdrietig om, vooral bij mn zoon te zien hoe ie worstelt met het onbegrip en zn eigen gevoelens.... Vandaag ook liever niet naar school ging omdat ie bang was dat er kinderen grapjes over gingen maken....
Verdrietig om een heerlijk mannetje van 13 wat zooooo ongelukkig was....
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:10 schreef pepper_961 het volgende:
Mooi Oxy!![]()
Even eenvoor allemaal.
Ik ga nooit naar "allerzielen", vanaaf wel geweest.
Was fijn en mooi, onverwachte traantjes, fijn....gewoon fijn en warm... ook al was het fris.
Fijn lijkt me dat ja... Die verbondenheid weer te voelen...quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef phluphy het volgende:
pepperLeuk je weer eens te zien.
Wij hebben vandaag ook een prachtige Allerzielen-dienst gehad in Sterksel. Het thema was (weer) een steen, die de stroom verlegd van een rivier op aarde ("gejat" van k-bot). Het was heel fijn om weer mensen te zien die Danyel kenden, en die ons heel nabij waren in de dagen van het afscheid.
We hebben de dag afgesloten met een etentje, we werden getrakteerd door Jeroen's ouders.
Al met al een fijne dag.
Hoi!quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef phluphy het volgende:
pepperLeuk je weer eens te zien.
Wij hebben vandaag ook een prachtige Allerzielen-dienst gehad in Sterksel. Het thema was (weer) een steen, die de stroom verlegd van een rivier op aarde ("gejat" van k-bot). Het was heel fijn om weer mensen te zien die Danyel kenden, en die ons heel nabij waren in de dagen van het afscheid.
We hebben de dag afgesloten met een etentje, we werden getrakteerd door Jeroen's ouders.
Al met al een fijne dag.
quote:Op maandag 3 november 2008 20:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Fijn lijkt me dat ja... Die verbondenheid weer te voelen...
Klote is dat hè als het je zo onverwachts naar de strot grijpt?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef _Bar_ het volgende:
Bah....
Vanmorgen zat ik al vroeg bij de kapper, nog beetje duf en genoot van het gefrunnik door mijn haar,
Naast mij werd op dat moment ook een vrouwtje geknipt, en die had een gesprek met de kapper.
En dat gesprek ging over het zoontje van de kapper die vanmorgen opgenomen is in het ziekenhuis, ivm een 3de koortstuip die ochtend....
Het zoontje moet een nachtje blijven om de koorts te laten zakken....
Dit hele gebeuren, ving ik natuurlijk op, men wat heb ik mezelf op lopen vreten om maar niet in tranen uit te barsten, bemoeide mij ook niet met het gesprek, want dat kon ik gewoon niet aan.
Gelukkig waren er tijdschriften en mijn kapster die met mij over de zaak sprak.
Maar nog steeds ben ik van slag, nog steeds loop ik vol met emotie, ben kwaad, ben neerslachtig en kan het aboluut niet plaatsen.
Mis Thijssie weer zo intens.......
Gelukkig zo wat afleiding op het werk
Ik heb er gewoon ook even tranen van....quote:Op woensdag 5 november 2008 16:04 schreef _Bar_ het volgende:
Klopt als een bus, voel me ook weer net zo machteloos als toen.... en nu wil ik wederom niets liever als die kleine even knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |