Bar, ik zat van de week ook met zo'n kerstkaartje. Voor een lotgenote zeg maar. Dit jaar heb ik echter
het kaartje zelf geschilderd, ingescand en uitgeprint in een voor ons toepasselijk afbeelding. Dat maakte de tekst wat makkelijker te bedenken. Ik heb gewoon mijn hart gevolgd daarin.
Meer kun je denk ik niet doen, ook al heb je het zelf ook meegemaakt, je weet nooit hoe een ander het exact beleeft. Dus je eigen gevoel volgen is het eerlijkst en het mooist, vind ik dan.
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:08 schreef Moonah het volgende:Hey Tan! Ik 'moet' de laatste weken weer regelmatig aan je denken, tijd van het jaar. Vorig jaar rond deze tijd liep je hoogzwanger... Hoe gaat het met jullie?
Ik ga ook wel even op je log lezen.
Het gaat eigenlijk beter dan ik had verwacht. Zoals de anderen hier zag ik erg op tegen deze dagen. Ze zijn wel confronterender dan de 'normale' dagen, niet eens zo zeer omdat het kerst is, maar omdat ik vorig jaar deze tijd in een zo spannende en nare situatie verkeerde. Maar de drukte sleept me er doorheen, ik moet er ook zijn voor het gezin, dus tijd om bij de pakken neer te zitten is er niet.