Das iets waar ik ook n antwoord op wil hebbenquote:
Misschien een idee om die link gewoon in de OP over te nemen?quote:Op maandag 29 december 2008 22:21 schreef lcicle het volgende:
Zoiets mág gewoon niet gebeuren!
Wat wens ik jullie veel sterkte toe.. En ik hoop met heel mijn hart dat je een antwoord krijgt op je vragen!
Onmenselijk..
Ik had gehoopt het nooit te hoeven zeggen, maar weet dat er een Stichting Make a Memory is. Zij helpen je graag een mooie waardevolle herinnering te maken aan jullie kindje. Op hun website staat vermeld hoe je contact op kunt nemen.
Ik hoop zo dat ze (we) iets voor je kunnen betekenen!
Dat je al de moed hebt en de kracht om hier alles te delen. Ik weet niet of ik dat zou kunnenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef maffemuts het volgende:
* maffe denkt aan lange winterslaap tot ver ver in de toekomst
K ben bang voor morgen.
Ook al heb ik het eerder meegemaakt, toch ben ik bang voor wat er weer gaat gebeuren en wat er juist niet zal gebeuren.
Jullie steun doet me ontzettend goed, ook al reageer ik niet constant, ik lees t wel!Maffe
Mss een beetje raar, ik ken je niet en post hier anders nooit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef maffemuts het volgende:
K ben bang voor morgen.
Ik schreef het ook vanuit dat harde, lege gevoel dat ik kreeg. Ik hoop natuurlijk niet dat het te hard voelt, voor wie dan ook hier?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:49 schreef Vivi het volgende:
Sugar, wat komt dat gedichtje hard binnen zeg..
Och, lieve maffe... wat is het toch oneerlijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:14 schreef maffemuts het volgende:
K ben bang voor morgen.
Ook al heb ik het eerder meegemaakt, toch ben ik bang voor wat er weer gaat gebeuren en wat er juist niet zal gebeuren.
Jullie steun doet me ontzettend goed, ook al reageer ik niet constant, ik lees t wel!Maffe
Oh, maar zo bedoelde ik het ook hoor. Het raakte me alleen heel hard, dat bedoel ik. En verder wat jij zegt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:15 schreef phluphy het volgende:
Lieve Moonah.En een goed idee om in de kerk een kaarsje te gaan branden. Ik woon er nota bene tegenover (minder dan 20 stappen zetten...).
Sugar, ik vond je gedichtje juist heel mooi. Wel "hard" in de zin van deze harde realiteit, maar niet hard in de zin van grof of kwetsend. En het heeft ook iets teers, iets liefs, wat dat eventuele stukje "hard" weer afzwakt en in balans maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |