15 Miljoen voor Arshavin, dat is niet duur. Ik heb Aissati voor 13 Miljoen + 20% of Next Transfer na mijn eerste seizoen met Ajax verkocht. Arshavin is toch wel een stuk beter, en Aissati is toch vaker geblesseerd dan die speelt.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
City kocht hem bij mij voor 15.
idd hij gaat bij mij al gratis naar Kuban..quote:Op donderdag 27 november 2008 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kadlec is wel gratis te halen hoor. Die heb ik vorig seizoen gehaald voor mijn -19 team om te laten groeien en doet het heel aardig.
Ik heb het spel nog niet, maar wel al de facepacks gedownload.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Zit er nog een nieuwe officiele patch aan te komen van SI ?
Ohja en wie heeft er facepacks gedownload en geinstalleerd ? Tips welke het beste is? En waar installeer je ze ?
En hier staat een goede facepack.quote:Het moet gewoon als volgt:
1. open de map met (winrar,winzip)
2. Extract het naar Documenten/sportsinteractive/fm09/....
3. Maak hier in een map aan met "graphics" en plaats daarin al je kits,logo's , facepacks
4. start fm
5. Herlaad skin cache
6. Je download moet het doen!!
Ik ook niet. Zelf scouten is veel leuker! Net zoals die modifiers voor FM. Heb hem voor de vorige versie voor het eerst gebruikt, maar maakte het mezelf zo makkelijk dat de lol in het spel al snel weg was. Nu dus weer gewoon zonder die hulpmiddelen spelenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Houd niet zo van kant-en-klare lijstjes
Nee, meestal staan dezelfde erin, tenzij er blessures staan. Verder speel ik meestal dezelfde tactiek (kan zo maar 5 - 10 wedstrijden zijn) en alleen tegen de hele grote, in Europa wissel ik van tactiek. Ik wissel wel regelmatig met passen door het midden of over de flanken.quote:Wissel jij niet gewoon te vaak van tactiek ? Je past je taktiek altijd aan op de tegenstander/veld.
Uitgaan van eigen kracht doe ik altijd. En uiteraard. Wanneer je kleine club bent ga je niet tegen topper vol op de aanval, dat begrijp ik.
Wissel je veel met je spitsen ? (roulatiesysteem ?)
Inderdaad handigquote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelf scouten is veel leuker! Net zoals die modifiers voor FM. Heb hem voor de vorige versie voor het eerst gebruikt, maar maakte het mezelf zo makkelijk dat de lol in het spel al snel weg was. Nu dus weer gewoon zonder die hulpmiddelen spelen.
Wat ik wel doe is zelf een lijstje bijhouden van goede spelers die ik zelf heb gevonden. Mocht ik een nieuw spel starten, is dat wel handig.
ook wel geïntresseerdquote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en wie heeft er facepacks gedownload en geinstalleerd ? Tips welke het beste is? En waar installeer je ze ?
Alle downloads van Man Utd.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ook wel geïntresseerd![]()
En shirt en logopacks enzo ook?
Zoals ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef donroyco het volgende:
Ik word een beetje boos op FM2009, krijg de hele tijd errors
"Array access out of bounds"quote:
De patch is eroverheen gegaan en hij doet het al beter, die db error op Manutd is nadat ik ingelogd hebquote:Op donderdag 27 november 2008 12:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Array access out of bounds"
En krijg een database error op Manutdforum..
En dan loopt de game zich vast en kun je niet meer verder ?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Array access out of bounds"
En krijg een database error op Manutdforum..
Die kreeg ik ook, na de patch veel minder maar heel af en toe nog wel.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan loopt de game zich vast en kun je niet meer verder ?
Database error op ManU forum is vaak. Ligt aan hun server. Schijnen ze eergisteren te hebben vergroot, maar merk er persoonlijk ook niks van. Site is af en toe retetraag.
Precies..quote:Op donderdag 27 november 2008 12:11 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook, na de patch veel minder maar heel af en toe nog wel.
Gewoon je autosave op iedere 2 weken zetten en je verliest vrijwel niets, en hopen dat het na de volgende patch helemaal niet meer voor zal komen.
Alan Kardec of Kadlec?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Precies..
Kardec wil niet komen naar VVV
Die van Sparta Praagquote:
Lolquote:Op donderdag 27 november 2008 12:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jij was niet zo van de kant en klare lijstjes toch?
Doe je goed, voor een speler die doorgaans gratis te halen is.\quote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Net Kadlec gekocht, voor 6ton.
Ze wilde er geld voor, en die etter vroeg nog een redelijk salaris ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe je goed, voor een speler die doorgaans gratis te halen is.\
Mijn 2 aankopen E.G. en M.C. doen het echt zo goed en dan Beckford nog in de spits die ze er echt aan alle kanten inschiet de laatste wedstrijden.
Ik heb/had presies hetzelfde bij Feyenoord. Inmiddels speel ik met Erasmus en Makaay in de spits en dat gaat soms wel redelijk qua cijfers. Maar zelfs als ik 5-0 win van Spakenburg in de eerste ronde van de beker en Makaay scoort 2 keer haalt hij een 6.3, terwijl de rest dik boven de 7 haalt inclusief Erasmus die niet scoorde en geen assists had.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:37 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Nee, meestal staan dezelfde erin, tenzij er blessures staan. Verder speel ik meestal dezelfde tactiek (kan zo maar 5 - 10 wedstrijden zijn) en alleen tegen de hele grote, in Europa wissel ik van tactiek. Ik wissel wel regelmatig met passen door het midden of over de flanken.
Maar ik krijg mijn spitsten niet aan het scoren. Heeft iemand daar tips voor? (Tomasson deed echt niets, die is inmiddels verkocht, maar Makaay, Tuyp, Kallon doen ook niets. )
Ik vind het eerder een Jan van Halstquote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ze willen hem op jaap stam doen lijken
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Hmm. Kan je voor FM2010 regelen dat ik er met mijn naam insta als een nieuw wonderkind, free transfer bwhehehe.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ja. Kan alleen nog niet aangeven wanneer
Post eens screens als je zou willen van de tussenstandquote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hmm. Kan je voor FM2010 regelen dat ik er met mijn naam insta als een nieuw wonderkind, free transfer bwhehehe.
Leeds wint alles wel in het eerste seizoen, ben benieuwd hoe het in het 2e seizoen gaat. Ben uit de beker geknikkerd door Queens Park Rangers met 2-0
Netjes hoor!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor, ik had wel geluk met de loting heb hiervoor nog geen echte goede club geloot maar toch mooi gewoon de finale gehaald. In de finale tegen Arsenal waar ik eerder in de league cup met 2-0 van verloor.
Welke tactiek speel je met Feyenoord? En wordt Erasmus een beetje een goede spits? Ik heb voor het eerste seizoen Janota gebruikt als invaller voor de aanval en als linker middenvelder. Tegen het einde van het seizoen nu begint hij aardig te spelen, maar niet echt te scoren.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb/had presies hetzelfde bij Feyenoord. Inmiddels speel ik met Erasmus en Makaay in de spits en dat gaat soms wel redelijk qua cijfers. Maar zelfs als ik 5-0 win van Spakenburg in de eerste ronde van de beker en Makaay scoort 2 keer haalt hij een 6.3, terwijl de rest dik boven de 7 haalt inclusief Erasmus die niet scoorde en geen assists had.
Ik snap er dan ook vrij weinig van. Opzich maakt het me natuurlijk niks uit dat die cijfers zo slecht zijn zolang ze scoren, alleen de supporters vonden nu dat ik Makaay moet laten vallen omdat hij het niveau niet meer aankan blablabla alleen loopt hij bijna 1op1...
Tegen QPR?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Post eens screens als je zou willen van de tussenstand
Zeg, doe eens een logopack downloadenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor, ik had wel geluk met de loting heb hiervoor nog geen echte goede club geloot maar toch mooi gewoon de finale gehaald. In de finale tegen Arsenal waar ik eerder in de league cup met 2-0 van verloor.
Heb je misschien een direct downloadlinkje voor een superpack, die stomme Manutd.nl ligt er continu uitquote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg, doe eens een logopack downloaden
Mooie prestatie
hij is echt enorm traag!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je misschien een direct downloadlinkje voor een superpack, die stomme Manutd.nl ligt er continu uit
Skin cache uitzetten. Dat hiel bij mijquote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef donroyco het volgende:
Ik word een beetje boos op FM2009, krijg de hele tijd errors
Dat doe je heel netjesquote:Op donderdag 27 november 2008 17:33 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]Oke daar gaat mijn droom om de FA Cup te winnen. Ik begon ook veels te verdedigend, dat had ik anders moeten doen. Maar toch nog 1,5 miljoen gekregen
[ afbeelding ]
Hier staat een groot overzicht!quote:
Ik speel 4-4-2 met een ruit (paar pages terug staat een screen, misschien is het wel het vorige topic) met voor alle spelers persoonlijke instellingen.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Welke tactiek speel je met Feyenoord? En wordt Erasmus een beetje een goede spits? Ik heb voor het eerste seizoen Janota gebruikt als invaller voor de aanval en als linker middenvelder. Tegen het einde van het seizoen nu begint hij aardig te spelen, maar niet echt te scoren.
Ik zit te twijfelen om voor volgend seizoen er een goede spits bij te kopen of te gokken op de jeugd en nog een jaartje Makaay. Eventueel kan ik Tomasson nog gebruiken, deze heb ik alleen verhuurd. Naast Makaay staat Tuyp onbetwist.
En misschien volgend seizoen van Bronckhorst reserve zetten en vervangen door El Ahmadi.
Voor volgend seizoen alleen versterkingen gehaald op free transfer:
Leonardo (oud Feyenoord)
Tim Bakens
Meric
Oscar Moens (als 3e doelman)
sjimzquote:Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef sjimz het volgende:
Seizoen 1 zit erop.
[ afbeelding ]
Vrij makkelijk gegaan.
met Salzburg?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Tuyp is toch geen topper? Waarom sop jij zo op die gast. Kunt toch wel betere spitsen halen neem ik aan.
de bal is rondquote:Op donderdag 27 november 2008 22:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik weet maar niet hoe ik tegen Marseiille moet voetballen
database says no..(hij kan hem niet vinden)quote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Keirisson, met een flinke doorverkoop premie? Die gast doet het nu bij mij onwijs goed!
Net anders dus:quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef kweek89 het volgende:
[..]
database says no..(hij kan hem niet vinden)
Computer says noquote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Volgens mij is het met 1 s, maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en 2x een r. Sorry!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij is het met 1 s, maar pin me er niet op vast.
je blijft naar complimentjes vissen hehquote:Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef sjimz het volgende:
Seizoen 1 zit erop.
[ afbeelding ]
Vrij makkelijk gegaan.
Had je Garcia-Rosell al geprobeerd? (Peruviaan)quote:
Je bent er ook te laat mee, moet 1 van je 1ste aankopen zijn. Anders kan je het echt vergeten.quote:
Jezus Christ. De fucking FM-proquote:Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef sjimz het volgende:
Seizoen 1 zit erop.
[ afbeelding ]
Vrij makkelijk gegaan.
Tuyp is overrated in FM, hij zou zo meekunnen met Man City, HSV of een andere net-nietclub.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Tuyp is toch geen topper? Waarom sop jij zo op die gast. Kunt toch wel betere spitsen halen neem ik aan.
Kun je geen tagje aanvragen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jezus Christ. De fucking FM-pro.
Via player communication. Als je team slecht draait, staat die optie bij sommige spelers.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoe organiseer je een teamvergadering Damart?
Waarom aanvragen als je het zelf kan?quote:
Jij bent FAquote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom aanvragen als je het zelf kan?
Binnekort maar is proberen. Mijn seizoen loopt bijna ten einde. Sta nog 1ste, met 9 punten voorsprong. Nog 4 wedstrijden te gaan. Ajax staat 2de, en die wedstrijd tussen de 2 breekt nu aan.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via player communication. Als je team slecht draait, staat die optie bij sommige spelers.
skin cache uitvinken en skin herladen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:
AAAARRRRGGGHHHHH.....
Is er iemand die me ff duidelijk uit kan leggen hoe ik facepacks/logopacks e.d. zichtbaar krijg?
Maak in C:\Users\xxx\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\ 'n map aan genaamd "graphics". Hierin kun je al de face-, logo- en kitpacks zetten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:
AAAARRRRGGGHHHHH.....
Is er iemand die me ff duidelijk uit kan leggen hoe ik facepacks/logopacks e.d. zichtbaar krijg?
Goed idee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Maak in C:\Users\xxx\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\ 'n map aan genaamd "graphics". Hierin kun je al de face-, logo- en kitpacks zetten.
Daarna in 't spel bij instellingen "skin cache" uitvinken en "skin herladen bij bevestigen" (?) aanzetten en ze zitten in je spel als je op bevestigen klikt.
Kan dit misschien in de OP opgenomen worden, dan krijgen we niet constant deze vragen
Thx voor je antwoord...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Maak in C:\Users\xxx\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\ 'n map aan genaamd "graphics". Hierin kun je al de face-, logo- en kitpacks zetten.
Daarna in 't spel bij instellingen "skin cache" uitvinken en "skin herladen bij bevestigen" (?) aanzetten en ze zitten in je spel als je op bevestigen klikt.
Kan dit misschien in de OP opgenomen worden, dan krijgen we niet constant deze vragen
Als jij geen kits/logo's/faces hebt toegevoegd, dan staat deze er in 't begin niet bij.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed idee.
Volgens mij had ik in Mijn Documenten al een Map Graphics staan hoor......
Dan moet je nog iets uitvinken, moment ik start 't spel even op..quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Thx voor je antwoord...maarrrrrrrrrrrrrr......
Ik heb het zo al een paar keer gedaan, facepack van Inter gedownload, al die *.png's en het .xml bestandje in de map \graphics gezet, skin cache uitgevinkt en herladen... maar als ik dan in mijn Game op bijvoorbeeld Zlatan klik... blijf ik die vreemde schaduw zien en niet de foto die erbij hoort.
Ook zijn de stats van de spelers ineens balkjes geworden ipv. cijfers.
Tevens sta ik ook op het punt om gek te worden, want ben al een week bezig om het voor elkaar te krijgen maar het lukt gewoon niet
Ik had gister in een potje tegen Fiorentina, 6 middenvelders geblesseerd... langste 5 maanden out en de kortste 2 maandenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of zijn het vooral aanvallende spelers die geblesseerd raken.
Ik heb bijna geen enkele aanvallende speler meer over momenteel.
Hmmz... Ben nu op m'n werk, dus kan het niet controleren maar volgens mij heb ik het ook zo staan, op die unieke id's en windowed mode uit...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Insomaniak, zo heb ik 't staan:
[ afbeelding ]
Dan moet ik eens kijken, want volgens mij heb ik hem dan in een andere map geplaatst, maar die pakt hij ook gewoon.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als jij geen kits/logo's/faces hebt toegevoegd, dan staat deze er in 't begin niet bij.
Ik kreeg in totaal iets van 4 miljoen, maar ik heb nog aardig wat weten te verkopen aan oude rommel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:16 schreef sjimz het volgende:
Nice GU.
Ik heb maar 3.1 miljoen te besteden aan transfergeld in het 2e seizoen
tegen een club uit de middenmoot (die vanaf de 30ste minuut met 10 man speelt) met hangen en wurgen gelijk spelen om vervolgens CSKA Moscow helemaal van de mat te vegen de eerste helft en met 3 - 0 de rust in te gaan..quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Sjongejonge.. eerste seizoenshelft ongeslagen en de tweede seizoenshelft zakt alles als een kaartenhuis in elkaar.. ongelooflijk..
Ik heb de patch net gedownload als je in het openingsscherm van FM op updates klikt. Krijg je een aantal links die prima werken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand waar ik nog meer de patch kan downloaden. Als ik het via de site van SI probeer, krijg ik steeds een foutmelding.
Frank Demougequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef sjimz het volgende:
De voorbereiding op het 2e seizoen met Leeds loopt aardig.
Oefenwedstrijd tegen Man Utd ging maar met 1-0 verloren.
Oefenwedstrijd tegen FC Porto ging zelfs met 2-0 gewonnen
[ afbeelding ]
Heb al redelijk wat goedkope spelers kunnen halen maar mijn topaankoop is Leonardo die voor 1 miljoen euro mocht vertrekken bij Ajax.
Ik was niet degene die de finale van de FA cup bereiktequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Frank Demouge
Mag je trouwens UEFA CUP in vanwege verlies in FA Finale ?
Kun je toch zien voordat je seizoen begint met een team wat ze te besteden hebben... (+ schuldenlast)quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:46 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb bij Tottenham toch wat minder euri dan ik gehoopt had..
denk ik .. komt wel goed op doelsaldo. verliest Spartak al voordat ik tegen ze moet spelen.. blijkt het om onderling resultaat te gaan.. dus ik MOET winnen.. aangezien ik de uitwedstrijd met 2 - 1 verloren heb..quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Verdikke nog 4 wedstrijden te gaan in de competitie en ik sta 3 punten achter nr.1 Spartak Moscow (mag ik nog tegen op de voorlaatste speeldag) en ik sta 2 punten voor op nr.3 Lokomotiv Moscow..
Gaat dus echt nog spannend worden voor het kampioenschap.. (mij doelsaldo is beter dan dat van Spartak)..
ohw ja dat zou ook nog kunnen.. ze hebben 1 keer meer gewonnen dan ik heb..quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:13 schreef heiden6 het volgende:
In welk land gaat het ook alweer om het aantal overwinningen? Ik dacht dat dat in Rusland was...
Ik heb meer dan 7 Miljoen te bestedenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:16 schreef sjimz het volgende:
Nice GU.
Ik heb maar 3.1 miljoen te besteden aan transfergeld in het 2e seizoen
Waar kan je dat zien dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je toch zien voordat je seizoen begint met een team wat ze te besteden hebben... (+ schuldenlast)
Jij ook al met Vuckic!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was niet degene die de finale van de FA cup bereikte
Dat was volgens mij Spougle.
Mijn transferoverzicht voor het 2e jaar:
[ afbeelding ]
Die wedstrijden hoef je ook niet direct te winnen, dat komt over een aantal seizoenen wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:17 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verlies steeds met 4-0 5-0 6-0 van grote clubs zoals Arsenal en Manchester. Dat belooft nog wat als ik promoveer![]()
Succesquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:28 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een nieuwe baan.
Ik heb een aanbieding van Nottingham Forest geaccepteerd. Eens kijken of we die club weer naar het hoogste niveau kunnen krijgen.
http://www.speedyshare.com/425649611.htmlquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:03 schreef andre347 het volgende:
sjimz, waar is die savegame voor Leeds? En is dat met de nieuwste patch. Heb namelijk zin om weer met Leeds te spelen
Ik ben er natuurlijk net begonnen.quote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef Daniane het volgende:
Oooh wist niet dat 't nu al uit was.
Dit spel moet ik hebbennnnn.
Yep!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Onze enige echte FM-vrouw, toch?
Lijkt veel op FM2008, maar dat 3D vind ik echt een uitvindingquote:
Ach, zo lang je 'm morgen maar kooptquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Yep!
Die er een beetje laat achter komt dat '09 al uit is.
Inmiddels m'n 3e dubbel, maar het gaat wat moeizamerquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:02 schreef kweek89 het volgende:
Woohooo Dubbel gewonnen met salzburg!!! Rapid Wien had meer goals gescoort en stond op gelijke hoogte met mij qua punten op laatste speeldag...gaan met 2-0 onderuit tegen de no.9 en ik win met 2-0 van de nummer 3 WOPAA!!
Klinkt goed zo, ben benieuw hoe ver je gaat komen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er natuurlijk net begonnen.
...............
talentvolle jeugd.
36-21-11-4-53-26quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Inmiddels m'n 3e dubbel, maar het gaat wat moeizamer
36 22-12-2 78 70-22
36 24-10-2 82 70-26
en nu
36 22-10-4 76 70-38
wel steeds 70 goals
favo fm teams?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Yep!
Die er een beetje laat achter komt dat '09 al uit is.
Huren, dat kan natuurlijk ook..!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:06 schreef Fortitudo het volgende:
zijn er nog gratis goede spelers te halen voor sunderland?
Voorlopig valt het in de competitie nog wat tegen. Ben zelfs naar een reguliere 4-4-2 overgeschakeld en meteen pakten we een punt, na 2 nieuwe nederlagen. In de FA Cup wel uit met 4-0 gewonnen van een team uit een lagere divisie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed zo, ben benieuw hoe ver je gaat komen.
Appiah?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:06 schreef Fortitudo het volgende:
zijn er nog gratis goede spelers te halen voor sunderland?
Ha ha.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:51 schreef TheArt het volgende:
Whahaha, check dit screenshot die ik van ManUtd heb geplukt:
[ afbeelding ]
idd ik heb emerson van ac milan gehuurdquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Huren, dat kan natuurlijk ook..!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.speedyshare.com/425649611.html
Heel wat spelers gekocht en verkocht:quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:02 schreef sjimz het volgende:
GU, netjes dat je 2 keer achter elkaar bent gepromoveerd.
Ben benieuwd naar je eerste seizoen terug op het hoogste niveau.
Ehm dit gaat over '08 nog dan he.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef sezten het volgende:
[..]
favo fm teams?
favo speler/talentje?
favo opstelling?
favo tactiek (aanvallend/achteroverleunend/verdedigend)?
iets anders favo's?![]()
![]()
![]()
Haha, lutserquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ga me toch maar eens echt verdiepen in tactieken, want ik word de resultaten nu een beetje zat... ik kan verdomme toch wel een winnend team neerzetten.
In voorgaande versies werkte mijn tactieken altijd goed, maar dit keer wat minder. Ik mis ook wel een beetje het tactiekscherm van lang geleden, waarin je per sectie van het veld kon aangeven waar iedereen moest staan. Dat mogen ze best weer terugbrengen van me.quote:
Geen slechte spelersquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ehm dit gaat over '08 nog dan he.
Ik speel met Ajax!Om ze op 1 op de wereldranglijst te zetten.
dats trouwens gelukt..
talentje = Javi Martinez
4-3-1-2 aanvallend
mn opstelling bij Ajax:
---------Bojan-Huntelaar--------
--------------Baptista-----------
----Edu-Martinez-Matuzalem--------
Abidal--Filpenko-Heitinga-Chimbomba
-------------Stekelenburg-----------
Dat overkomt alleen chagrijnige mensen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:11 schreef RayMania het volgende:
Zo typisch dit hè. M'n spel crasht tijdens een wedstrijd en de maandelijkse save was iets van 28 dagen terug. Nu die vier wedstrijden die ik redelijk had gespeeld weer opnieuw gespeeld met een veel minder resultaat; uit de beker en punten verliezen tegen je concurrenten.
Aardig onherkenbaar Ajaxquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:13 schreef TheArt het volgende:
Het eerste seizoen met Ajax had ik er al opzitten. Nu begonnen aan het tweede seizoen. Ik heb de Champions League bereikt na zeges op Kayserispor en Shakhtar. Eerste competitiewedstrijd uit gewonnen bij Utrecht.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Loting CL:
[ link | afbeelding ]
Niet makkelijk dus, maar er zijn wel mogelijkheden.
Je kunt bij instellingen Nederlands selecteren, en dan krijg je alle berichten, commentaar, profielen en andere tekst gewoon in het Nederlandsquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:15 schreef Raspoetin. het volgende:
Is er een patch dat ik het spel ook in het Nederlands kan krijgen?
Omdat ze automatisch worden verkleind op fok, kan je niks zien, want als je er op klikt, wordt je doorverwezen naar Imageshack.quote:
Tsja, moeten er maar goede Nederlanders zijn. En ik ga dus niet Tuyp kopenquote:
Ik merk het ja. Volgende keer maar even uploaden op Tinypic.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Omdat ze automatisch worden verkleind op fok, kan je niks zien, want als je er op klikt, wordt je doorverwezen naar Imageshack.
Nee hoor, ik kan alleen kiezen uit Noors, Engels en Zweeds. Denk dat het bij hem net zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt bij instellingen Nederlands selecteren, en dan krijg je alle berichten, commentaar, profielen en andere tekst gewoon in het Nederlands.
Heb je hem in Scandinavië gekocht dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan alleen kiezen uit Noors, Engels en Zweeds. Denk dat het bij hem net zo is.
Of hij heeft hem in Scandinavie ge*kuch*loadquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je hem in Scandinavië gekocht dan?
Goed ideequote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef kweek89 het volgende:
ik vind dat iedereen die dat soort vragen stelt en hem dus duidelijk gedownload heeft echt dit topic uitgekickt mogen worden
Warez worden hier op FOK! niet geoorloofd, dus ook niet hier.. Als je zo graag het spel speelt, koop het dan in de winkel!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ach jongens, wat maakt dat nou uit?
Maar zolang het er niet over gaat, beetje overdreven om zo te lopen zeuren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Warez worden hier op FOK! niet geoorloofd, dus ook niet hier.. Als je zo graag het spel speelt, koop het dan in de winkel!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar zolang het er niet over gaat, beetje overdreven om zo te lopen zeuren.
Hier ging het er wel over..quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:15 schreef Raspoetin. het volgende:
Is er een patch dat ik het spel ook in het Nederlands kan krijgen?
Dit gaat alleen maar om een patch voor een bepaalde taal, dat zijn geen warez. Anders zou al die praat over facepacks en dergelijke ook niet toegestaan zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Hier ging het er wel over.. [ afbeelding ]
Jawel hoor, want als ie 'm gewoon gekocht had, kon ie de Nederlandse taal selecteren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dit gaat alleen maar om een patch voor een bepaalde taal, dat zijn geen warez. Anders zou al die praat over facepacks en dergelijke ook niet toegestaan zijn.
Hij heeft dan wel een gedownloade versie maar dat maakt verder niet uit.
Niet als je hem in Zweden hebt gekochtquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jawel hoor, want als ie 'm gewoon gekocht had, kon ie de Nederlandse taal selecteren.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:15 schreef Raspoetin. het volgende:
Ik heb hem in Finland waar m'n oma woont gekocht! Dat was ik even vergeten erbij te zetten. Sorry voor de verwarring
Goed plan. Vanaf nu wil ik geen enkele warez-posts langs zien komen. Van wie dan ook.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef kweek89 het volgende:
ik vind dat iedereen die dat soort vragen stelt en hem dus duidelijk gedownload heeft echt dit topic uitgekickt mogen worden
Machtsmisbruik!quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed plan. Vanaf nu wil ik geen enkele warez-posts langs zien komen. Van wie dan ook.
Ik heb ook geen Nederlandse taal op m'n FMquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef kweek89 het volgende:
Welke skin gebruik je?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:04 schreef Han-Pekel het volgende:
Zit nu met Ajax in m'n 2e seizoen (1ste seizoen kampioen geworden op 8 punten van AZ), ben als 2e door in de CL groep-fase en sta 1ste in de competitie, 5 punten los van AZ. Zit nu in januari 2010 en Adriano (ja, van Inter!) is voor 3 miljoen gekomen! Kreeg hem aangeboden voor 3.2 en bood hem een maximaal contract (325K per maand) terwijl hij 300K wilde.. Andere clubs als Valencia enz. deden ook een bod, dus ik dacht dat lukt me nooit..maar dus toch
Verder doet Aquino het goed nu (voor 400K gehaald in het begin) en Nelson Rivas nog steeds. Thiago Silva afgelopen zomer gehaald voor 8 miljoen, was gewoon nodig en is een fantastische verdediger.. Van der Vaart gehaald in januari 2009 voor 7.5..
Daniel Aquino
[ afbeelding ]
Thiago Silva
[ afbeelding ]
Dennis Janssen
[ afbeelding ]
![]()
FM is in mijn ogen ELKE euro dik waard!quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:15 schreef Raspoetin. het volgende:
Ik heb hem in Finland waar m'n oma woont gekocht! Dat was ik even vergeten erbij te zetten. Sorry voor de verwarring
Ik had vanochtend ook mijn eerste vastloper. Spel reageerde nergens meer op. Nog even een minuut of 5 gewacht of het zich herstelde, maar dat deed het dus niet. Dus spel afgesloten en opnieuw gestart. En voor mij pakte dat positief uit, want in plaats van met 3-0 te verliezen, speelde ik nu 2-2 gelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:11 schreef RayMania het volgende:
Zo typisch dit hè. M'n spel crasht tijdens een wedstrijd en de maandelijkse save was iets van 28 dagen terug. Nu die vier wedstrijden die ik redelijk had gespeeld weer opnieuw gespeeld met een veel minder resultaat; uit de beker en punten verliezen tegen je concurrenten.
Komt natuurlijk door je veranderde status.quote:Op zondag 30 november 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
In de Championship lijkt het wel of je nog makkelijker je wedstrijden wint dan in de League One.
Tenminste niet van de verdedigende ploegen tegen.
Offer type veranderen van transfer in loan.quote:Op zondag 30 november 2008 16:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil Riquelme huren, hij speelt bij mijn satelietclub. Transferbedrag is 8,7M, maar ik wil hem huren. Ik heb geen idee wat ik dan moet bieden? Een kwart, de helft?
Dat heb ik gedaan, maar welk bedrag moet ik ongeveer vergoeden?quote:Op zondag 30 november 2008 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Offer type veranderen van transfer in loan.
Verschilt.quote:Op zondag 30 november 2008 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar welk bedrag moet ik ongeveer vergoeden?
Geluid uitzetten in het instellingenmenu, (heb je de patch er al overheen gegooid?)quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:40 schreef Fortitudo het volgende:
directsound error -2004287480
ik kan geen wedstrijden meer spelen, ik weet ook nit hoe ik het kan oplossen
quote:Op zondag 30 november 2008 18:25 schreef RayMania het volgende:
Dit spel drijft me echt tot waanzin gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Het loopt voor geen meter. Ik heb een baggerelftal, ik speel te vaak gelijkquote:
Die regen is op zijn 16de gewoon technisch al bijna net zo goed als Messiquote:Op zondag 30 november 2008 20:48 schreef Jorwol het volgende:
Lekkere bug, speler zit te janken dat-ie niet bij de UEFA Cup selectie zit, maar hij is onder de 21 jaar en dus hoeft hij niet bij de selectie te zitten om wel te kunnen spelen...
Ook een lekker talentje gevonden:
[ link | afbeelding ]
Weet niet meer welke positie hij staat, maar Trabelsi is ook gratis op te halen in het begin.quote:Op zondag 30 november 2008 20:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Iemand nog een toffe rechtsback? Te halen voor zo'n 500k ofzo.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke competities selecteren jullie meestal in het begin?Veel speelbare competities?Of veel alleen kijken?
Ik zou vooral centrale verdedigers met een goed fysiek halen in Championship/ Leagu one is zeker zo belangrijk. Bij deze speler is het niet veel bijzonders.quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef RayMania het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achter dat je gewoon niet van die leuke opstellingen moet maken met rare systemen en pijltjes. Keep it simple. Gewoon 4-4-2 zonder hocus pocus en het gaat veel beter.
Ik ben al druk op zoek om wat spelers te halen met een aflopend contract. Zoveel geld heeft Leeds niet, dus ik moet het hebben van huren of gratis spelers. Volgend seizoen ga ik in ieder geval Beckford proberen te verkopen, die is al 2,5 miljoen waard en dat heb ik hard nodig. Verder nog ene Luuk te Boekhorst gratis aangetrokken; zijn stats voor een centrale verdediger zien er wel te proberen uit.
[ afbeelding ]
Delph is idd top!quote:Op zondag 30 november 2008 22:32 schreef sjimz het volgende:
Delph is echt een held in mijn Leeds game
Zo tering-jantjequote:Op zondag 30 november 2008 21:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Allen speelbaar
Belachelijk eigenlijk!quote:Zeven jaar geleden stond de club met internationaal gevestigde namen zoals Mark Viduka, Alan Smith en Jonathan Woodgate nog in de halve finale van de Champions League.
Gast, ben je niet een beetje te oud? Je bent nog ouder dan m'n baboushka! :pquote:Op zondag 30 november 2008 23:48 schreef Raspoetin. het volgende:
Zeg, hoe groot is die spelersdatabase eigenlijk? Ik zag er namelijk ook wat spelers in van Groote Lindt, een zaterdag derdeklasser uit Zwijndrecht. Misschien sta ik er zelf ook wel in
alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 30 november 2008 23:48 schreef Raspoetin. het volgende:
Zeg, hoe groot is die spelersdatabase eigenlijk? Ik zag er namelijk ook wat spelers in van Groote Lindt, een zaterdag derdeklasser uit Zwijndrecht. Misschien sta ik er zelf ook wel in
Dat vroeg ik je nog naar paar pages/topics terug. Ik doe met Feyenoord altijd een oefenpotje tegen Barendrecht (spelen paar vrienden van mij) maar dat elftal is echt al 4 jaar oud ofzoquote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggen
Sorry, niet gezien..quote:Op maandag 1 december 2008 00:13 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je nog naar paar pages/topics terug. Ik doe met Feyenoord altijd een oefenpotje tegen Barendrecht (spelen paar vrienden van mij) maar dat elftal is echt al 4 jaar oud ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef donroyco het volgende:
Mag je ook 'foutjes' doorgeven Reddiablo?Absoluut - graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
quote:Op maandag 1 december 2008 00:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Absoluut - graag zelfs.Nou, ik wist niet of het je wel deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shin splints » scheensplintersOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Welk team?quote:Op maandag 1 december 2008 00:44 schreef Scorpie het volgende:
Zo, mijn 1e seizoen zit erop, net europees voetbal misgelopen. Heb mijn miljoenen kostende elftal uitgedund, ben nu op zoek naar een WBL en een WBR, iemand nog leuke namen?
Theo Lucius kan je waarschijnlijk gratis ophalen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:44 schreef Scorpie het volgende:
Zo, mijn 1e seizoen zit erop, net europees voetbal misgelopen. Heb mijn miljoenen kostende elftal uitgedund, ben nu op zoek naar een WBL en een WBR, iemand nog leuke namen?
quote:Op maandag 1 december 2008 00:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Absoluut - graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2008 06:27 schreef sjimz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not a manc, you're a wank"
Ik kreeg bij BMG die Jens Janse (rechtsback) aangeboden. Ben nu bezig hem aan te trekken als sub. Is dat wat ?quote:Op maandag 1 december 2008 06:48 schreef Superfast het volgende:
ben aan de slag bij Willem II en heb Ricky v Wolfswinkel gekocht van Vitesse daarnaast een spits van AZ geleend en Mitchel Donald van Ajax geleend tot het einde van het seizoen.
In het jeugdteam zit een 15 jarige keeper Jasper Otte die veelbelovend is.
Verder weinig gedaan maar had ook maar een transfer budget van ca 950 K
Milco Pieren ?!?quote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggen
Mwah, valt wel mee hoor, alleen in de voorbereiding wil 't wel eens traag gaan met al die oefenwedstrijden.quote:Op zondag 30 november 2008 23:01 schreef Superfast het volgende:
[..]
Zo tering-jantje![]()
Gaat zeker allemaal supertraag dan met al die wedstrijden nieuwsberichten met al die data?
Trouwens weet iemand waar je een leuke skin kunt loaden en welke map je die dan moet plaatsen?
Het zal vast in dit topic besproken zijn maar ben te lui om alles te lezen (een linkje volstaat) dank u
7 duels gespeeld (3 x als invaller) de invalbeurten (na 60 min) speelt die degelijk echter als basisspeler komt hij tekort ook erg snel moe heb hem nu aan een zwaarder trainingsprogramma gezet en hij is er blij mee.quote:Op maandag 1 december 2008 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kreeg bij BMG die Jens Janse (rechtsback) aangeboden. Ben nu bezig hem aan te trekken als sub. Is dat wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |