Ik vind het eerder een Jan van Halstquote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
ze willen hem op jaap stam doen lijken
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Zit er nog een nieuwe officiele patch aan te komen van SI ?
Hmm. Kan je voor FM2010 regelen dat ik er met mijn naam insta als een nieuw wonderkind, free transfer bwhehehe.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ja. Kan alleen nog niet aangeven wanneer
Post eens screens als je zou willen van de tussenstandquote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hmm. Kan je voor FM2010 regelen dat ik er met mijn naam insta als een nieuw wonderkind, free transfer bwhehehe.
Leeds wint alles wel in het eerste seizoen, ben benieuwd hoe het in het 2e seizoen gaat. Ben uit de beker geknikkerd door Queens Park Rangers met 2-0
Netjes hoor!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor, ik had wel geluk met de loting heb hiervoor nog geen echte goede club geloot maar toch mooi gewoon de finale gehaald. In de finale tegen Arsenal waar ik eerder in de league cup met 2-0 van verloor.
Welke tactiek speel je met Feyenoord? En wordt Erasmus een beetje een goede spits? Ik heb voor het eerste seizoen Janota gebruikt als invaller voor de aanval en als linker middenvelder. Tegen het einde van het seizoen nu begint hij aardig te spelen, maar niet echt te scoren.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb/had presies hetzelfde bij Feyenoord. Inmiddels speel ik met Erasmus en Makaay in de spits en dat gaat soms wel redelijk qua cijfers. Maar zelfs als ik 5-0 win van Spakenburg in de eerste ronde van de beker en Makaay scoort 2 keer haalt hij een 6.3, terwijl de rest dik boven de 7 haalt inclusief Erasmus die niet scoorde en geen assists had.
Ik snap er dan ook vrij weinig van. Opzich maakt het me natuurlijk niks uit dat die cijfers zo slecht zijn zolang ze scoren, alleen de supporters vonden nu dat ik Makaay moet laten vallen omdat hij het niveau niet meer aankan blablabla alleen loopt hij bijna 1op1...
Tegen QPR?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Post eens screens als je zou willen van de tussenstand
Zeg, doe eens een logopack downloadenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor, ik had wel geluk met de loting heb hiervoor nog geen echte goede club geloot maar toch mooi gewoon de finale gehaald. In de finale tegen Arsenal waar ik eerder in de league cup met 2-0 van verloor.
Heb je misschien een direct downloadlinkje voor een superpack, die stomme Manutd.nl ligt er continu uitquote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg, doe eens een logopack downloaden
Mooie prestatie
hij is echt enorm traag!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je misschien een direct downloadlinkje voor een superpack, die stomme Manutd.nl ligt er continu uit
Skin cache uitzetten. Dat hiel bij mijquote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef donroyco het volgende:
Ik word een beetje boos op FM2009, krijg de hele tijd errors
Dat doe je heel netjesquote:Op donderdag 27 november 2008 17:33 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]Oke daar gaat mijn droom om de FA Cup te winnen. Ik begon ook veels te verdedigend, dat had ik anders moeten doen. Maar toch nog 1,5 miljoen gekregen
[ afbeelding ]
Hier staat een groot overzicht!quote:
Ik speel 4-4-2 met een ruit (paar pages terug staat een screen, misschien is het wel het vorige topic) met voor alle spelers persoonlijke instellingen.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Welke tactiek speel je met Feyenoord? En wordt Erasmus een beetje een goede spits? Ik heb voor het eerste seizoen Janota gebruikt als invaller voor de aanval en als linker middenvelder. Tegen het einde van het seizoen nu begint hij aardig te spelen, maar niet echt te scoren.
Ik zit te twijfelen om voor volgend seizoen er een goede spits bij te kopen of te gokken op de jeugd en nog een jaartje Makaay. Eventueel kan ik Tomasson nog gebruiken, deze heb ik alleen verhuurd. Naast Makaay staat Tuyp onbetwist.
En misschien volgend seizoen van Bronckhorst reserve zetten en vervangen door El Ahmadi.
Voor volgend seizoen alleen versterkingen gehaald op free transfer:
Leonardo (oud Feyenoord)
Tim Bakens
Meric
Oscar Moens (als 3e doelman)
sjimzquote:Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef sjimz het volgende:
Seizoen 1 zit erop.
[ afbeelding ]
Vrij makkelijk gegaan.
met Salzburg?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Tuyp is toch geen topper? Waarom sop jij zo op die gast. Kunt toch wel betere spitsen halen neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |