Jawel hoor, want als ie 'm gewoon gekocht had, kon ie de Nederlandse taal selecteren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dit gaat alleen maar om een patch voor een bepaalde taal, dat zijn geen warez. Anders zou al die praat over facepacks en dergelijke ook niet toegestaan zijn.
Hij heeft dan wel een gedownloade versie maar dat maakt verder niet uit.
Niet als je hem in Zweden hebt gekochtquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jawel hoor, want als ie 'm gewoon gekocht had, kon ie de Nederlandse taal selecteren.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:15 schreef Raspoetin. het volgende:
Ik heb hem in Finland waar m'n oma woont gekocht! Dat was ik even vergeten erbij te zetten. Sorry voor de verwarring
Goed plan. Vanaf nu wil ik geen enkele warez-posts langs zien komen. Van wie dan ook.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef kweek89 het volgende:
ik vind dat iedereen die dat soort vragen stelt en hem dus duidelijk gedownload heeft echt dit topic uitgekickt mogen worden
Machtsmisbruik!quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed plan. Vanaf nu wil ik geen enkele warez-posts langs zien komen. Van wie dan ook.
Ik heb ook geen Nederlandse taal op m'n FMquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:00 schreef kweek89 het volgende:
ik vind dat iedereen die dat soort vragen stelt en hem dus duidelijk gedownload heeft echt dit topic uitgekickt mogen worden
Welke skin gebruik je?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:04 schreef Han-Pekel het volgende:
Zit nu met Ajax in m'n 2e seizoen (1ste seizoen kampioen geworden op 8 punten van AZ), ben als 2e door in de CL groep-fase en sta 1ste in de competitie, 5 punten los van AZ. Zit nu in januari 2010 en Adriano (ja, van Inter!) is voor 3 miljoen gekomen! Kreeg hem aangeboden voor 3.2 en bood hem een maximaal contract (325K per maand) terwijl hij 300K wilde.. Andere clubs als Valencia enz. deden ook een bod, dus ik dacht dat lukt me nooit..maar dus toch
Verder doet Aquino het goed nu (voor 400K gehaald in het begin) en Nelson Rivas nog steeds. Thiago Silva afgelopen zomer gehaald voor 8 miljoen, was gewoon nodig en is een fantastische verdediger.. Van der Vaart gehaald in januari 2009 voor 7.5..
Daniel Aquino
[ afbeelding ]
Thiago Silva
[ afbeelding ]
Dennis Janssen
[ afbeelding ]
![]()
FM is in mijn ogen ELKE euro dik waard!quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:15 schreef Raspoetin. het volgende:
Ik heb hem in Finland waar m'n oma woont gekocht! Dat was ik even vergeten erbij te zetten. Sorry voor de verwarring
Ik had vanochtend ook mijn eerste vastloper. Spel reageerde nergens meer op. Nog even een minuut of 5 gewacht of het zich herstelde, maar dat deed het dus niet. Dus spel afgesloten en opnieuw gestart. En voor mij pakte dat positief uit, want in plaats van met 3-0 te verliezen, speelde ik nu 2-2 gelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:11 schreef RayMania het volgende:
Zo typisch dit hè. M'n spel crasht tijdens een wedstrijd en de maandelijkse save was iets van 28 dagen terug. Nu die vier wedstrijden die ik redelijk had gespeeld weer opnieuw gespeeld met een veel minder resultaat; uit de beker en punten verliezen tegen je concurrenten.
Komt natuurlijk door je veranderde status.quote:Op zondag 30 november 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
In de Championship lijkt het wel of je nog makkelijker je wedstrijden wint dan in de League One.
Tenminste niet van de verdedigende ploegen tegen.
Offer type veranderen van transfer in loan.quote:Op zondag 30 november 2008 16:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik wil Riquelme huren, hij speelt bij mijn satelietclub. Transferbedrag is 8,7M, maar ik wil hem huren. Ik heb geen idee wat ik dan moet bieden? Een kwart, de helft?
Dat heb ik gedaan, maar welk bedrag moet ik ongeveer vergoeden?quote:Op zondag 30 november 2008 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Offer type veranderen van transfer in loan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |