Verschilt.quote:Op zondag 30 november 2008 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar welk bedrag moet ik ongeveer vergoeden?
Geluid uitzetten in het instellingenmenu, (heb je de patch er al overheen gegooid?)quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:40 schreef Fortitudo het volgende:
directsound error -2004287480
ik kan geen wedstrijden meer spelen, ik weet ook nit hoe ik het kan oplossen
quote:Op zondag 30 november 2008 18:25 schreef RayMania het volgende:
Dit spel drijft me echt tot waanzin gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Het loopt voor geen meter. Ik heb een baggerelftal, ik speel te vaak gelijkquote:
Die regen is op zijn 16de gewoon technisch al bijna net zo goed als Messiquote:Op zondag 30 november 2008 20:48 schreef Jorwol het volgende:
Lekkere bug, speler zit te janken dat-ie niet bij de UEFA Cup selectie zit, maar hij is onder de 21 jaar en dus hoeft hij niet bij de selectie te zitten om wel te kunnen spelen...
Ook een lekker talentje gevonden:
[ link | afbeelding ]
Weet niet meer welke positie hij staat, maar Trabelsi is ook gratis op te halen in het begin.quote:Op zondag 30 november 2008 20:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Iemand nog een toffe rechtsback? Te halen voor zo'n 500k ofzo.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke competities selecteren jullie meestal in het begin?Veel speelbare competities?Of veel alleen kijken?
Ik zou vooral centrale verdedigers met een goed fysiek halen in Championship/ Leagu one is zeker zo belangrijk. Bij deze speler is het niet veel bijzonders.quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef RayMania het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achter dat je gewoon niet van die leuke opstellingen moet maken met rare systemen en pijltjes. Keep it simple. Gewoon 4-4-2 zonder hocus pocus en het gaat veel beter.
Ik ben al druk op zoek om wat spelers te halen met een aflopend contract. Zoveel geld heeft Leeds niet, dus ik moet het hebben van huren of gratis spelers. Volgend seizoen ga ik in ieder geval Beckford proberen te verkopen, die is al 2,5 miljoen waard en dat heb ik hard nodig. Verder nog ene Luuk te Boekhorst gratis aangetrokken; zijn stats voor een centrale verdediger zien er wel te proberen uit.
[ afbeelding ]
Delph is idd top!quote:Op zondag 30 november 2008 22:32 schreef sjimz het volgende:
Delph is echt een held in mijn Leeds game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |