Verschilt.quote:Op zondag 30 november 2008 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar welk bedrag moet ik ongeveer vergoeden?
Geluid uitzetten in het instellingenmenu, (heb je de patch er al overheen gegooid?)quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:40 schreef Fortitudo het volgende:
directsound error -2004287480
ik kan geen wedstrijden meer spelen, ik weet ook nit hoe ik het kan oplossen
quote:Op zondag 30 november 2008 18:25 schreef RayMania het volgende:
Dit spel drijft me echt tot waanzin gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Het loopt voor geen meter. Ik heb een baggerelftal, ik speel te vaak gelijkquote:
Die regen is op zijn 16de gewoon technisch al bijna net zo goed als Messiquote:Op zondag 30 november 2008 20:48 schreef Jorwol het volgende:
Lekkere bug, speler zit te janken dat-ie niet bij de UEFA Cup selectie zit, maar hij is onder de 21 jaar en dus hoeft hij niet bij de selectie te zitten om wel te kunnen spelen...
Ook een lekker talentje gevonden:
[ link | afbeelding ]
Weet niet meer welke positie hij staat, maar Trabelsi is ook gratis op te halen in het begin.quote:Op zondag 30 november 2008 20:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Iemand nog een toffe rechtsback? Te halen voor zo'n 500k ofzo.
quote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke competities selecteren jullie meestal in het begin?Veel speelbare competities?Of veel alleen kijken?
Ik zou vooral centrale verdedigers met een goed fysiek halen in Championship/ Leagu one is zeker zo belangrijk. Bij deze speler is het niet veel bijzonders.quote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef RayMania het volgende:
Ik ben er inmiddels wel achter dat je gewoon niet van die leuke opstellingen moet maken met rare systemen en pijltjes. Keep it simple. Gewoon 4-4-2 zonder hocus pocus en het gaat veel beter.
Ik ben al druk op zoek om wat spelers te halen met een aflopend contract. Zoveel geld heeft Leeds niet, dus ik moet het hebben van huren of gratis spelers. Volgend seizoen ga ik in ieder geval Beckford proberen te verkopen, die is al 2,5 miljoen waard en dat heb ik hard nodig. Verder nog ene Luuk te Boekhorst gratis aangetrokken; zijn stats voor een centrale verdediger zien er wel te proberen uit.
[ afbeelding ]
Delph is idd top!quote:Op zondag 30 november 2008 22:32 schreef sjimz het volgende:
Delph is echt een held in mijn Leeds game
Zo tering-jantjequote:Op zondag 30 november 2008 21:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Allen speelbaar
Belachelijk eigenlijk!quote:Zeven jaar geleden stond de club met internationaal gevestigde namen zoals Mark Viduka, Alan Smith en Jonathan Woodgate nog in de halve finale van de Champions League.
Gast, ben je niet een beetje te oud? Je bent nog ouder dan m'n baboushka! :pquote:Op zondag 30 november 2008 23:48 schreef Raspoetin. het volgende:
Zeg, hoe groot is die spelersdatabase eigenlijk? Ik zag er namelijk ook wat spelers in van Groote Lindt, een zaterdag derdeklasser uit Zwijndrecht. Misschien sta ik er zelf ook wel in
alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 30 november 2008 23:48 schreef Raspoetin. het volgende:
Zeg, hoe groot is die spelersdatabase eigenlijk? Ik zag er namelijk ook wat spelers in van Groote Lindt, een zaterdag derdeklasser uit Zwijndrecht. Misschien sta ik er zelf ook wel in
Dat vroeg ik je nog naar paar pages/topics terug. Ik doe met Feyenoord altijd een oefenpotje tegen Barendrecht (spelen paar vrienden van mij) maar dat elftal is echt al 4 jaar oud ofzoquote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggen
Sorry, niet gezien..quote:Op maandag 1 december 2008 00:13 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je nog naar paar pages/topics terug. Ik doe met Feyenoord altijd een oefenpotje tegen Barendrecht (spelen paar vrienden van mij) maar dat elftal is echt al 4 jaar oud ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef donroyco het volgende:
Mag je ook 'foutjes' doorgeven Reddiablo?Absoluut - graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
quote:Op maandag 1 december 2008 00:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Absoluut - graag zelfs.Nou, ik wist niet of het je wel deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shin splints » scheensplintersOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Welk team?quote:Op maandag 1 december 2008 00:44 schreef Scorpie het volgende:
Zo, mijn 1e seizoen zit erop, net europees voetbal misgelopen. Heb mijn miljoenen kostende elftal uitgedund, ben nu op zoek naar een WBL en een WBR, iemand nog leuke namen?
Theo Lucius kan je waarschijnlijk gratis ophalen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:44 schreef Scorpie het volgende:
Zo, mijn 1e seizoen zit erop, net europees voetbal misgelopen. Heb mijn miljoenen kostende elftal uitgedund, ben nu op zoek naar een WBL en een WBR, iemand nog leuke namen?
quote:Op maandag 1 december 2008 00:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Absoluut - graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2008 06:27 schreef sjimz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not a manc, you're a wank"
Ik kreeg bij BMG die Jens Janse (rechtsback) aangeboden. Ben nu bezig hem aan te trekken als sub. Is dat wat ?quote:Op maandag 1 december 2008 06:48 schreef Superfast het volgende:
ben aan de slag bij Willem II en heb Ricky v Wolfswinkel gekocht van Vitesse daarnaast een spits van AZ geleend en Mitchel Donald van Ajax geleend tot het einde van het seizoen.
In het jeugdteam zit een 15 jarige keeper Jasper Otte die veelbelovend is.
Verder weinig gedaan maar had ook maar een transfer budget van ca 950 K
Milco Pieren ?!?quote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggen
Mwah, valt wel mee hoor, alleen in de voorbereiding wil 't wel eens traag gaan met al die oefenwedstrijden.quote:Op zondag 30 november 2008 23:01 schreef Superfast het volgende:
[..]
Zo tering-jantje![]()
Gaat zeker allemaal supertraag dan met al die wedstrijden nieuwsberichten met al die data?
Trouwens weet iemand waar je een leuke skin kunt loaden en welke map je die dan moet plaatsen?
Het zal vast in dit topic besproken zijn maar ben te lui om alles te lezen (een linkje volstaat) dank u
7 duels gespeeld (3 x als invaller) de invalbeurten (na 60 min) speelt die degelijk echter als basisspeler komt hij tekort ook erg snel moe heb hem nu aan een zwaarder trainingsprogramma gezet en hij is er blij mee.quote:Op maandag 1 december 2008 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kreeg bij BMG die Jens Janse (rechtsback) aangeboden. Ben nu bezig hem aan te trekken als sub. Is dat wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |