alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 30 november 2008 23:48 schreef Raspoetin. het volgende:
Zeg, hoe groot is die spelersdatabase eigenlijk? Ik zag er namelijk ook wat spelers in van Groote Lindt, een zaterdag derdeklasser uit Zwijndrecht. Misschien sta ik er zelf ook wel in
Dat vroeg ik je nog naar paar pages/topics terug. Ik doe met Feyenoord altijd een oefenpotje tegen Barendrecht (spelen paar vrienden van mij) maar dat elftal is echt al 4 jaar oud ofzoquote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggen
Sorry, niet gezien..quote:Op maandag 1 december 2008 00:13 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je nog naar paar pages/topics terug. Ik doe met Feyenoord altijd een oefenpotje tegen Barendrecht (spelen paar vrienden van mij) maar dat elftal is echt al 4 jaar oud ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef donroyco het volgende:
Mag je ook 'foutjes' doorgeven Reddiablo?Absoluut - graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
quote:Op maandag 1 december 2008 00:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Absoluut - graag zelfs.Nou, ik wist niet of het je wel deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shin splints » scheensplintersOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Welk team?quote:Op maandag 1 december 2008 00:44 schreef Scorpie het volgende:
Zo, mijn 1e seizoen zit erop, net europees voetbal misgelopen. Heb mijn miljoenen kostende elftal uitgedund, ben nu op zoek naar een WBL en een WBR, iemand nog leuke namen?
Theo Lucius kan je waarschijnlijk gratis ophalen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:44 schreef Scorpie het volgende:
Zo, mijn 1e seizoen zit erop, net europees voetbal misgelopen. Heb mijn miljoenen kostende elftal uitgedund, ben nu op zoek naar een WBL en een WBR, iemand nog leuke namen?
quote:Op maandag 1 december 2008 00:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Absoluut - graag zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2008 06:27 schreef sjimz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not a manc, you're a wank"
Ik kreeg bij BMG die Jens Janse (rechtsback) aangeboden. Ben nu bezig hem aan te trekken als sub. Is dat wat ?quote:Op maandag 1 december 2008 06:48 schreef Superfast het volgende:
ben aan de slag bij Willem II en heb Ricky v Wolfswinkel gekocht van Vitesse daarnaast een spits van AZ geleend en Mitchel Donald van Ajax geleend tot het einde van het seizoen.
In het jeugdteam zit een 15 jarige keeper Jasper Otte die veelbelovend is.
Verder weinig gedaan maar had ook maar een transfer budget van ca 950 K
Milco Pieren ?!?quote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
alleen Pisano, Pieren en Van de Merwe... maar dat is al een tijdje niet meer bijgewerkt moet ik eerlijk zeggen
Mwah, valt wel mee hoor, alleen in de voorbereiding wil 't wel eens traag gaan met al die oefenwedstrijden.quote:Op zondag 30 november 2008 23:01 schreef Superfast het volgende:
[..]
Zo tering-jantje![]()
Gaat zeker allemaal supertraag dan met al die wedstrijden nieuwsberichten met al die data?
Trouwens weet iemand waar je een leuke skin kunt loaden en welke map je die dan moet plaatsen?
Het zal vast in dit topic besproken zijn maar ben te lui om alles te lezen (een linkje volstaat) dank u
7 duels gespeeld (3 x als invaller) de invalbeurten (na 60 min) speelt die degelijk echter als basisspeler komt hij tekort ook erg snel moe heb hem nu aan een zwaarder trainingsprogramma gezet en hij is er blij mee.quote:Op maandag 1 december 2008 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kreeg bij BMG die Jens Janse (rechtsback) aangeboden. Ben nu bezig hem aan te trekken als sub. Is dat wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |