abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63660817

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
U MAD?
pi_63660884
Ik sta na 13 wedstrijden 2e in het Championship achter Fulham.
Heb tot nu toe 9 wedstrijden gewonnen, 2 gelijk gespeeld en 2 verloren.

Ik denk wel dat het lukt om bij de 1e 2 plekken te eindigen en net als de rest die de Leeds challenge speelt binnen 2 jaar 2 keer te promoveren.
pi_63660998
Update met mijn FK Partizan Beograd game:

Mijn contract bij FK Partizan Beograd is verlengt , tegen alle verwachtingen in, want het was geen top-seizoen.
In de laatste 11 wedstrijden mezelf opgeknokt van de 10e naar de 4e plek (eigenlijk ook nog schandalig), 2 wedstrijden voor het einde van de competitie zelfs nog 3 punten van de koploper gestaan, maar door mijn gelijkspel en het winnen van Cucaricki was het jammergenoeg onmogelijk nog kampioen geworden. Laatste speelronde met 1-0 in de 88e minuut verloren van de nummer 3, dus nog een stukje afgedaald.
uiteindelijk tot in de eerste knockout van de Eufa cup gekomen, daar door Sevilla eruit geknikkerd (lang geen schande imo).

In deze zomerstop gaan er veel jongens weg, al wil ik proberen mijn middenveld en defensie deels te behouden (Djordjevic, Sikimic in de verdediging en Tosic, Lazic en Juca voor het middenveld). Spitsen heb ik genoeg, maar geen die echt lekker scoort, dus daar gaan wat mannen van verkassen. Harmonie in m'n elftal is zeer belabberd(tips?).

Doelstelling voor komende voorbereiding en seizoen:
*nieuwe doelman, backup voor achterin en nieuwe spitsen aantrekken (Word lastig, wil zoveel mogelijk doen met jongens uit de balkan, voornamelijk Servië en Montenegro)
*m'n jeugdelftal indien mogelijk nog meer betrekken bij m'n 1e elftal (Miljovic was afgelopen seizoen een leuke verassing)
*volgend seizoen gewoon lekker ballen, in de top 3 terechtkomen en europees halen
  maandag 1 december 2008 @ 09:40:00 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63661182
Het is Football Manager boswachter

Met Leeds gaat het goed, 1e na ongeveer 15 wedstrijden, in de League Cup wel uitgeschakeld (door Hull City), in de FA Cup door naar de tweede ronde, in die Johnstone Cup zit ik nu in de halve finale..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 09:42:05 #5
42184 crew  DaMart
pi_63661225
Ah, een nieuw deel!

Ik heb eens een tacticguide globaal doorgelezen en afgaande op die informatie, speelden er ook bij mij wat misvattingen m.b.t. sommige opties. Ik ga denk ik toch maar eens wat veranderingen aanbrengen. Een teamopstelling, met individuele tactieken en instructies zou wel eens beter kunnen werken.
pi_63661289
tvptje
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63661347
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:40 schreef donroyco het volgende:
Het is Football Manager boswachter
Ik kan hem heeeeel makkelijk aanpassen, maar dat doe ik maar niet
*Wacht op collega
U MAD?
pi_63661350
kan je nou ook intriges beginnen met die vrouwelijke assistenten (TVP dus)
you might aswell do the white line
  maandag 1 december 2008 @ 09:48:13 #9
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63661365
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

*Wacht op collega
Oké, met welke game ben jij bezig dan?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63661513
Eerste competitiewedstrijd met Leeds gewonnen en door naar de 2e ronde van de League Cup.

Tevens tvp.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63661536
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:48 schreef donroyco het volgende:

[..]

Oké, met welke game ben jij bezig dan?
Ik heb momenteel de game niet aanstaan (werk).

Zit in mijn Borussia Monchengladbach game nog steeds. Eerste seizoen zaterdag als 13e afgesloten, dus wel redelijk tevreden over de eindprestatie. Ondanks het enorm slechte spel bijna het gehele seizoen lang toch nog onverwacht hoog geindigd.

Tweede seizoen is net begonnen en heb vrij rigoreus ingegrepen. Groot aantal spelers uit de selectie verkocht (o.a. Coulibaly, Brouwers, Neuville is gestopt), en 2 spelers aangetrokken: Dellas (ouwe griekse rot DC) en Poulsen van AZ.
Na vorig seizoen door het bestuur de doelstelling middenmoot te hebben gekregen mag ik dit jaar vechten voor degradatie. Gezien mijn slechte voorbereiding verbaasde dit me helemaal niks, maar goed wat wil je als je bijna geen geld krijgt voor goede versterkingen.
Eerste wedstrijd van het seizoen startte ik tegen de nummer 5 van afgelopen seizoen Hoffenheim. Vrij kansloze wedstrijd van mijn kant, echter wanneer de tegenstander ze er niet inschiet doe ik dat wel. In de 93ste minuut wel te verstaan 1-0 BMG.
Tweede wedstrijd met kansloos spel kansloos met 3-0 verloren van Wolfsburg.

Ik voel dat dit een lang seizoen voor me gaat worden. Mijn doelstelling: Er niet meteen uitvliegen. Desnoods een play-off duel.
U MAD?
  maandag 1 december 2008 @ 10:07:17 #12
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63661804
Goed op weg
  maandag 1 december 2008 @ 10:10:45 #13
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63661862
Zit nog steeds in zijn eerste seizoen na een heel weekend spelen. Ik ben zo langzaam.

TVP dus.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 1 december 2008 @ 10:18:12 #14
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_63662032
Wat doen jullie trouwens met trainingen? Ik ben pas begonnen aan de FM reeks en snap de trainingen nog niet helemaal. Ik heb nu 4 verschillende trainingen. 1 voor keeper, 1 voor verdediging, 1 voor support en 1 voor aanval. Maar moet ik dan trainers aanstellen voor deze trainingen? Of moet ik mijn trainingen anders indelen? Hoe doen jullie dat?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_63662157
ik sta 9de met Man City na 13 wedstrijden, hoop dat het snel beter gaat
  maandag 1 december 2008 @ 10:27:55 #16
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63662243
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Maar m'n team is zó goed dat ik geen geld nodig heb
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...

Wel aardig wat talentjes gekocht die het echt super doen onder begeleiding van de 'grote' spelers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog een goede tip voor een skin?
Wie het laatst lacht,
Heeft de grap niet begrepen!
pi_63662434
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
Opnieuw begonnen met Internazionale, Meteen de treble gepakt én supercup nationaal en internationaal weten te winnen.
Ze waren erg tevreden over mijn prestaties en kreeg meteen 75 mil. extra transferbudget. (120 mil. totaal)
Maar m'n team is zó goed dat ik geen geld nodig heb
Klein probleempje is echter wel dat ik Zlatan geen nieuw contract kan aanbieden omdat hij 210k salaris wil en ik maar 198k max uit mag geven...
Je kan je budget aanpassen en transferbudget kun je salarisbudget van maken
  maandag 1 december 2008 @ 10:42:44 #18
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63662563
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:36 schreef sezten het volgende:

[..]

Je kan je budget aanpassen en transferbudget kun je salarisbudget van maken
Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudget
Wie het laatst lacht,
  maandag 1 december 2008 @ 10:45:34 #19
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_63662620
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Dat mag niet van het bestuur en ik mag ook niet meer in hun kantoor komen om te zeuren over loonbudget
Niet zeuren, je kunt linksonder gewoon je budget wijzigen..
pi_63662651
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:42 schreef insomaniak het volgende:

[..]

Snel weg die Zlatan dan, geldwolf. 210 k. per week opstrijken OMG.
U MAD?
pi_63662663
zijn voor jou budget best wel betere spitsen tekrijgen toch
you might aswell do the white line
pi_63662687
Wat een schema:

- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63662724
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

*Wacht op collega
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 1 december 2008 @ 10:50:58 #24
204038 insomaniak
hahah ha ha ha
pi_63662731
@Donroyco: ik kan dat niet wijzigen... denk ik al te vaak gedaan ofzo

@de_boswachter: Zlatan wegdoen??? Hij werd europees voetballer van het jaar, scoorde 43 doelpunten in de competitie en 11 in de champions league én hij word alleen maar beter en meer waard

Zou het helpen als ik iemand laat vertrekken die 100k salaris krijgt?
Wie het laatst lacht,
pi_63662888
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:50 schreef insomaniak het volgende:
@Donroyco: ik kan dat niet wijzigen... denk ik al te vaak gedaan ofzo

@de_boswachter: Zlatan wegdoen??? Hij werd europees voetballer van het jaar, scoorde 43 doelpunten in de competitie en 11 in de champions league én hij word alleen maar beter en meer waard

Zou het helpen als ik iemand laat vertrekken die 100k salaris krijgt?
Dan word je loonbudget wel ruimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')