Update met mijn FK Partizan Beograd game:
Mijn contract bij FK Partizan Beograd is verlengt

, tegen alle verwachtingen in, want het was geen top-seizoen.
In de laatste 11 wedstrijden mezelf opgeknokt van de 10e naar de 4e plek (eigenlijk ook nog schandalig), 2 wedstrijden voor het einde van de competitie zelfs nog 3 punten van de koploper gestaan, maar door mijn gelijkspel en het winnen van Cucaricki was het jammergenoeg onmogelijk nog kampioen geworden. Laatste speelronde met 1-0 in de 88e minuut verloren van de nummer 3, dus nog een stukje afgedaald.
uiteindelijk tot in de eerste knockout van de Eufa cup gekomen, daar door Sevilla eruit geknikkerd (lang geen schande imo).
In deze zomerstop gaan er veel jongens weg, al wil ik proberen mijn middenveld en defensie deels te behouden (Djordjevic, Sikimic in de verdediging en Tosic, Lazic en Juca voor het middenveld). Spitsen heb ik genoeg, maar geen die echt lekker scoort, dus daar gaan wat mannen van verkassen. Harmonie in m'n elftal is zeer belabberd(tips?).
Doelstelling voor komende voorbereiding en seizoen:
*nieuwe doelman, backup voor achterin en nieuwe spitsen aantrekken (Word lastig, wil zoveel mogelijk doen met jongens uit de balkan, voornamelijk Servië en Montenegro)
*m'n jeugdelftal indien mogelijk nog meer betrekken bij m'n 1e elftal (Miljovic was afgelopen seizoen een leuke verassing)
*volgend seizoen gewoon lekker ballen, in de top 3 terechtkomen en europees halen