abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63611631
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ha ha.
Ik vind het toch wel vrij frappant.
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:24:06 #182
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63611677
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:10 schreef donroyco het volgende:

[..]

Huren, dat kan natuurlijk ook..!
idd ik heb emerson van ac milan gehuurd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:50:18 #183
185115 Juk
Misschien
pi_63612342
Ik ga ook maar met die Leeds challenge beginnen.

Feyenoord begon me wat te vervelen. Ik ben zo goed als door in de UEFA-cup, sta 3de in de competitie waarin ajax met 11 gespeelt 33 punten bovenaan staat. Ik heb weinig zin om weer een seizoen aan te modderen voor de 2de plek.

Ben nu net mijn spelers aan het bekijken en daar kom ik Andy Robinson tegen In mijn "career" game in '08 was ik begonnen met Swansea en was Robinson de eerste 4-5 jaar een publieksheld.

* Eerste oefenwedstrijd een 9.3 en 3 goals voor Beckford

[ Bericht 12% gewijzigd door Juk op 29-11-2008 01:55:28 ]
The only thing I fear is my MoM
pi_63615484
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:02 schreef sjimz het volgende:
GU, netjes dat je 2 keer achter elkaar bent gepromoveerd.
Ben benieuwd naar je eerste seizoen terug op het hoogste niveau.
Heel wat spelers gekocht en verkocht:

Nog maar even een update van de eerste wedstrijd in de Premier League. Na een stormachtige voorbereiding met heel veel spelerswisselingen en een aantal matige wedstrijden (thuis 3-0 verloren van Man. City) kwam dan toch de eerste wedstrijddag: uit naar Anfield !

Ik had eigenlijk op een ingecalculeerd verlies gerekend, maar ik heb gewoon gewonnen.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63615737
Sta inmidedels 11e met Leeds.. Heb 16e gestaan dus zo'n drama is het ook weer niet..

Wel frustrerend als je 3 duels achter elkaar wint en toch gewoon 9e blijft.. vervolgens speel je 1x gelijk en zak je een plaats :S Vervolgens win je weer 2 duels, blijf je 10e verlies je 1x en meteen 11e..

8 duels te gaan.. 5 punten achter play-offs.. Ik denk dat het dit seizoen niet gaat lukken..
pi_63615943
Ook een update van mijn kant met Leeds United.

Allereerst heb ik alle trainers ontslagen en nieuwe aangenomen om een redelijke training te hebben.

Vervolgens natuurlijk de selectie doorspitten en kijken welke posities versterkt moesten worden. Ik was van plan om een aantal spelers te huren, want het transferbudget was niet hoog. Van Ajax kwamen Vermeer en Donald en verder heb ik Murhpy, Chopra en Helguson gehuurd van Engelse clubs. Transfervrij werden Soley, Sanmartean en Smertin aangetrokken en Ljungberg werd voor 16k gehaald. Om de selectie uit te dunnen en om niet een te hoog salarisverschil te hebben, heb ik redelijk wat spelers verkocht voor een lage prijs.

Ik besloot om erg aanvallend te spelen, omdat Leeds de kwaliteiten daarvoor heeft. De tactiek bestaat uit drie verdedigers, drie aanvallende middenvelders, twee verdedigende en twee spitsen.

De oefencampagne liep soepel met veel goals en slechts twee tegengoals. Klaar voor het echte werk!

De eerste wedstrijd werd thuis gewonnen van Cheltenham (2-0), maar daarna leed ik al gelijk de eerste nederlaag. Crewe was helaas te sterk met slechts 0-1. Vanaf die wedstrijd wist ik 13 wedstrijden ongeslagen te blijven (9 winst, 4 gelijk). Tegen Brighton gaf ik een 2-0 voorsprong weg (2-2), tegen Walsall hetzelfde en toen viel de gelijkmaker in de 93'. Bij Oldham dacht ik gelukkig de winst te maken in de 96', maar in dezelfde blessuretijd werd de 3-3 gescoord (97').

Het gaat dus vrij redelijk en de keren dat ik punten heb verloren was of onterecht, of na een voorsprong weg te hebben gegeven of een tegengoal in blessuretijd. Dat levert na 16 wedstrijden deze stand op.

In de League Cup speelde ik in de eerste ronde tegen Hartlepool. Deze wedstrijd werd met 2-1 gewonnen. In de tweede ronde moest ik aantreden tegen Ipswich en deze wedstrijd ging met 0-1 verloren. Uitgeschakeld. In de Johnstone's Paint Trophy versloeg ik achtereenvolgens Lincoln (3-0), Bradford (1-0) en Grimbsy (1-0) en nu moet ik in de halve finale spelen tegen Oldham (van de 3-3). In de FA-Cup stond ik in de eerste ronde tegenover Farsley en deze wedstrijd werd makkelijk gewonnen (4-0). Volgende tegenstander is Chesterfield.

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:59:17 #188
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_63616583

Ik had niet gedacht dat het zo makkelijk zou gaan. Het eerste seizoen had ik het nog moeilijker heb alleen middlesbrough uit verloren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spougle op 29-11-2008 12:06:00 ]
pi_63616898
En wéér gelijkgespeeld door een tegengoal in de 90'. Leuk spel.
pi_63616909
Was het topic even kwijt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator zaterdag 29 november 2008 @ 12:22:43 #191
42184 crew  DaMart
pi_63616974
Bij Nottingham draait het nog steeds niet. Afgezakt naar de 20e plaats na een 3-0 verlies in eigen huis tegen Oldham. En aangezien het nog een week kon, ben ik op zoek gegaan naar wat transfervrije spelers en huurlingen.

Uiteindelijk heb ik voor de verdediging Jaime Bruinier via een vrije transfer aangetrokken. Voor de goal huur ik 3 maanden een talentvolle doelman van Machester United. En de fans waren uitzinnig toen de club meedeelde dat ik spits Collins John via een vrije transfer naar de club heb gehaald.
pi_63617104
Ben toch best tevreden, vorig seizoen de dubbel gepakt.
pi_63617433
Oeh, derde ronde FA Cup tegen Accrington Stanley. Dat wordt nog een ronde overleven .
  Moderator zaterdag 29 november 2008 @ 13:09:44 #194
42184 crew  DaMart
pi_63617769
Ik ga me toch maar eens echt verdiepen in tactieken, want ik word de resultaten nu een beetje zat... ik kan verdomme toch wel een winnend team neerzetten .
pi_63617811
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef sezten het volgende:

[..]

favo fm teams?
favo speler/talentje?
favo opstelling?
favo tactiek (aanvallend/achteroverleunend/verdedigend)?
iets anders favo's?

Ehm dit gaat over '08 nog dan he.
Ik speel met Ajax! Om ze op 1 op de wereldranglijst te zetten. dats trouwens gelukt..
talentje = Javi Martinez
4-3-1-2 aanvallend

mn opstelling bij Ajax:

---------Bojan-Huntelaar--------
--------------Baptista-----------
----Edu-Martinez-Matuzalem--------
Abidal--Filpenko-Heitinga-Chimbomba
-------------Stekelenburg-----------
Striving to be more than average.
pi_63618663
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ga me toch maar eens echt verdiepen in tactieken, want ik word de resultaten nu een beetje zat... ik kan verdomme toch wel een winnend team neerzetten .
Haha, lutser

Heb net Nac helemaal zoek gespeeld en won met 5-0 eerdere wedstrijd werd 1-0. Heel mijn team werd verrot geschopt.
  Moderator zaterdag 29 november 2008 @ 14:43:15 #197
42184 crew  DaMart
pi_63619268
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:08 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Haha, lutser
In voorgaande versies werkte mijn tactieken altijd goed, maar dit keer wat minder. Ik mis ook wel een beetje het tactiekscherm van lang geleden, waarin je per sectie van het veld kon aangeven waar iedereen moest staan. Dat mogen ze best weer terugbrengen van me.

En ik vind die pijlen vooruit en achteruit te beperkt nu, dat mogen ze ook wel aanpassen van me. Ik wil spelers ook schuin weg laten lopen, of gewoon opzij hun lijn laten verdedigen.
pi_63619323
Mijn Barca is ontspoord na de winterstop. Daarvoor ging alles prima..amper tegengoals en vrij simpel. Na de winterstop alleen maar blessures met Messi die steeds 1 maand blessure, 1 maand spelen, 1 maand blessure heeft en Iniesta en Etoó exaxt hetzelfde (en tegelijk)...zo kan je echt helemaal niets gewoon
Resultaten ook meteen dramatisch. 14 punten achter op Real nu, die ook wel abnormaal goed zijn. 2 keer gelijk en 1 keer verloren voor de winterstop (van mij verloren) en daarna alles gewonnen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63620028
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:12 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ehm dit gaat over '08 nog dan he.
Ik speel met Ajax! Om ze op 1 op de wereldranglijst te zetten. dats trouwens gelukt..
talentje = Javi Martinez
4-3-1-2 aanvallend

mn opstelling bij Ajax:

---------Bojan-Huntelaar--------
--------------Baptista-----------
----Edu-Martinez-Matuzalem--------
Abidal--Filpenko-Heitinga-Chimbomba
-------------Stekelenburg-----------

Geen slechte spelers
succes ermee in '09 dan, 3d is veel beter.

ps. heeft iemand hier ook last van vage rare pauper stadions? nieteens iets wat op stoeltjes, trappen, of verdiepingen lijkt
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63620775
Zo typisch dit hè. M'n spel crasht tijdens een wedstrijd en de maandelijkse save was iets van 28 dagen terug. Nu die vier wedstrijden die ik redelijk had gespeeld weer opnieuw gespeeld met een veel minder resultaat; uit de beker en punten verliezen tegen je concurrenten .
pi_63621025
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:11 schreef RayMania het volgende:
Zo typisch dit hè. M'n spel crasht tijdens een wedstrijd en de maandelijkse save was iets van 28 dagen terug. Nu die vier wedstrijden die ik redelijk had gespeeld weer opnieuw gespeeld met een veel minder resultaat; uit de beker en punten verliezen tegen je concurrenten .
Dat overkomt alleen chagrijnige mensen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63621708
Het eerste seizoen met Ajax had ik er al opzitten. Nu begonnen aan het tweede seizoen. Ik heb de Champions League bereikt na zeges op Kayserispor en Shakhtar. Eerste competitiewedstrijd uit gewonnen bij Utrecht.

Loting CL:

Niet makkelijk dus, maar er zijn wel mogelijkheden.
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:17:38 #203
185115 Juk
Misschien
pi_63621753
Raakt in de laatste voorbereidingswedstrijd meneer Beckford voor 3 maanden geblesseerd...
Heb dus snel nog een spits gehuurd nu (Micheal Chopra, hopen dat hij het goed gaat doen.
The only thing I fear is my MoM
pi_63621805
Euh, ImagesHack werd niet echt.
pi_63621891
Heb een tijdje terug Martins aangeboden gekregen met Ajax, nu krijg ik Guti aangeboden
  Moderator zaterdag 29 november 2008 @ 18:04:55 #206
42184 crew  DaMart
pi_63622436
Nottingham Forest heeft de weg omhoog weer gevonden, zo lijkt het. De afgelopen 5 competitiewedstrijden werden allemaal gewonnen, waardoor de club nu 12e staat halverwege het seizoen. De achterstand op de plaatsen die recht geven op promotieplay-offs bedraagt nog amar 5 punten en het gat met de nummer 1 is 10 punten. Als we deze vorm vast weten te houden, is er dus nog een hoop mogelijk, zo lijkt het!
pi_63622557
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:21 schreef RayMania het volgende:
Euh, ImagesHack werd niet echt.
Bij mij wel net.
pi_63622595
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:13 schreef TheArt het volgende:
Het eerste seizoen met Ajax had ik er al opzitten. Nu begonnen aan het tweede seizoen. Ik heb de Champions League bereikt na zeges op Kayserispor en Shakhtar. Eerste competitiewedstrijd uit gewonnen bij Utrecht.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Loting CL:
[ link | afbeelding ]

Niet makkelijk dus, maar er zijn wel mogelijkheden.
Aardig onherkenbaar Ajax
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:15:52 #209
231389 Raspoetin.
Russisch monnik en intrigant.
pi_63622599
Is er een patch dat ik het spel ook in het Nederlands kan krijgen?
De man die niet gedood kon worden.
  Moderator zaterdag 29 november 2008 @ 18:17:29 #210
42184 crew  DaMart
pi_63622620
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:15 schreef Raspoetin. het volgende:
Is er een patch dat ik het spel ook in het Nederlands kan krijgen?
Je kunt bij instellingen Nederlands selecteren, en dan krijg je alle berichten, commentaar, profielen en andere tekst gewoon in het Nederlands .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')