Jij bent FAquote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom aanvragen als je het zelf kan?
Binnekort maar is proberen. Mijn seizoen loopt bijna ten einde. Sta nog 1ste, met 9 punten voorsprong. Nog 4 wedstrijden te gaan. Ajax staat 2de, en die wedstrijd tussen de 2 breekt nu aan.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via player communication. Als je team slecht draait, staat die optie bij sommige spelers.
skin cache uitvinken en skin herladen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:
AAAARRRRGGGHHHHH.....
Is er iemand die me ff duidelijk uit kan leggen hoe ik facepacks/logopacks e.d. zichtbaar krijg?
Maak in C:\Users\xxx\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\ 'n map aan genaamd "graphics". Hierin kun je al de face-, logo- en kitpacks zetten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:16 schreef insomaniak het volgende:
AAAARRRRGGGHHHHH.....
Is er iemand die me ff duidelijk uit kan leggen hoe ik facepacks/logopacks e.d. zichtbaar krijg?
Goed idee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Maak in C:\Users\xxx\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\ 'n map aan genaamd "graphics". Hierin kun je al de face-, logo- en kitpacks zetten.
Daarna in 't spel bij instellingen "skin cache" uitvinken en "skin herladen bij bevestigen" (?) aanzetten en ze zitten in je spel als je op bevestigen klikt.
Kan dit misschien in de OP opgenomen worden, dan krijgen we niet constant deze vragen
Thx voor je antwoord...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Maak in C:\Users\xxx\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\ 'n map aan genaamd "graphics". Hierin kun je al de face-, logo- en kitpacks zetten.
Daarna in 't spel bij instellingen "skin cache" uitvinken en "skin herladen bij bevestigen" (?) aanzetten en ze zitten in je spel als je op bevestigen klikt.
Kan dit misschien in de OP opgenomen worden, dan krijgen we niet constant deze vragen
Als jij geen kits/logo's/faces hebt toegevoegd, dan staat deze er in 't begin niet bij.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed idee.
Volgens mij had ik in Mijn Documenten al een Map Graphics staan hoor......
Dan moet je nog iets uitvinken, moment ik start 't spel even op..quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:27 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Thx voor je antwoord...maarrrrrrrrrrrrrr......
Ik heb het zo al een paar keer gedaan, facepack van Inter gedownload, al die *.png's en het .xml bestandje in de map \graphics gezet, skin cache uitgevinkt en herladen... maar als ik dan in mijn Game op bijvoorbeeld Zlatan klik... blijf ik die vreemde schaduw zien en niet de foto die erbij hoort.
Ook zijn de stats van de spelers ineens balkjes geworden ipv. cijfers.
Tevens sta ik ook op het punt om gek te worden, want ben al een week bezig om het voor elkaar te krijgen maar het lukt gewoon niet
Ik had gister in een potje tegen Fiorentina, 6 middenvelders geblesseerd... langste 5 maanden out en de kortste 2 maandenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of zijn het vooral aanvallende spelers die geblesseerd raken.
Ik heb bijna geen enkele aanvallende speler meer over momenteel.
Hmmz... Ben nu op m'n werk, dus kan het niet controleren maar volgens mij heb ik het ook zo staan, op die unieke id's en windowed mode uit...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Insomaniak, zo heb ik 't staan:
[ afbeelding ]
Dan moet ik eens kijken, want volgens mij heb ik hem dan in een andere map geplaatst, maar die pakt hij ook gewoon.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als jij geen kits/logo's/faces hebt toegevoegd, dan staat deze er in 't begin niet bij.
Ik kreeg in totaal iets van 4 miljoen, maar ik heb nog aardig wat weten te verkopen aan oude rommel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:16 schreef sjimz het volgende:
Nice GU.
Ik heb maar 3.1 miljoen te besteden aan transfergeld in het 2e seizoen
tegen een club uit de middenmoot (die vanaf de 30ste minuut met 10 man speelt) met hangen en wurgen gelijk spelen om vervolgens CSKA Moscow helemaal van de mat te vegen de eerste helft en met 3 - 0 de rust in te gaan..quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Sjongejonge.. eerste seizoenshelft ongeslagen en de tweede seizoenshelft zakt alles als een kaartenhuis in elkaar.. ongelooflijk..
Ik heb de patch net gedownload als je in het openingsscherm van FM op updates klikt. Krijg je een aantal links die prima werken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand waar ik nog meer de patch kan downloaden. Als ik het via de site van SI probeer, krijg ik steeds een foutmelding.
Frank Demougequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef sjimz het volgende:
De voorbereiding op het 2e seizoen met Leeds loopt aardig.
Oefenwedstrijd tegen Man Utd ging maar met 1-0 verloren.
Oefenwedstrijd tegen FC Porto ging zelfs met 2-0 gewonnen
[ afbeelding ]
Heb al redelijk wat goedkope spelers kunnen halen maar mijn topaankoop is Leonardo die voor 1 miljoen euro mocht vertrekken bij Ajax.
Ik was niet degene die de finale van de FA cup bereiktequote:Op vrijdag 28 november 2008 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Frank Demouge
Mag je trouwens UEFA CUP in vanwege verlies in FA Finale ?
Kun je toch zien voordat je seizoen begint met een team wat ze te besteden hebben... (+ schuldenlast)quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:46 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb bij Tottenham toch wat minder euri dan ik gehoopt had..
denk ik .. komt wel goed op doelsaldo. verliest Spartak al voordat ik tegen ze moet spelen.. blijkt het om onderling resultaat te gaan.. dus ik MOET winnen.. aangezien ik de uitwedstrijd met 2 - 1 verloren heb..quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Verdikke nog 4 wedstrijden te gaan in de competitie en ik sta 3 punten achter nr.1 Spartak Moscow (mag ik nog tegen op de voorlaatste speeldag) en ik sta 2 punten voor op nr.3 Lokomotiv Moscow..
Gaat dus echt nog spannend worden voor het kampioenschap.. (mij doelsaldo is beter dan dat van Spartak)..
ohw ja dat zou ook nog kunnen.. ze hebben 1 keer meer gewonnen dan ik heb..quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:13 schreef heiden6 het volgende:
In welk land gaat het ook alweer om het aantal overwinningen? Ik dacht dat dat in Rusland was...
Ik heb meer dan 7 Miljoen te bestedenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:16 schreef sjimz het volgende:
Nice GU.
Ik heb maar 3.1 miljoen te besteden aan transfergeld in het 2e seizoen
Waar kan je dat zien dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je toch zien voordat je seizoen begint met een team wat ze te besteden hebben... (+ schuldenlast)
Jij ook al met Vuckic!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was niet degene die de finale van de FA cup bereikte
Dat was volgens mij Spougle.
Mijn transferoverzicht voor het 2e jaar:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |