Aan het KLB volkjequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:09 schreef fathank het volgende:
alle verzonnen topics zonder pardon een slotje?
Idd, al die kut klonen zijn verwarrendquote:
mods moet het goede voorb... geven het het goede voorbeeld hmz?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
Eens
Verdwijn jij dan ook, want jij bent toch ook een groot verzinsel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
Eens
Stomme TTquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:06 schreef RacerDKB het volgende:
Mooi zo yvonne, ga zo door!
Was wel eens nodig.
Ik heb geen kloons huilebalk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
mods moet het goede voorb... geven het het goede voorbeeld hmz?
ik heb het over jouw hele ouvre bitchboy.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons huilebalk.
En ik gedraag me conform eisen![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons huilebalk.
Wat is er open bij hem?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb het over jouw hele ouvre bitchboy.
Tijl Uilenspiegelquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb het over jouw hele ouvre bitchboy.
dat was niet je eerste accountquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is mijn origineel account
BoWa is de kl00n van de DJ![]()
en allemaal verleden tijdquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tijl Uilenspiegel
Robin Hood
Bonefatius
Louis Armstrong
Einstein
Alfred Nobel
Alexander Watt
de_boswachter
Allemaal legendes
Opletten, die nam vandaag in ene of ander topic al afscheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef GuyFawkes het volgende:
Ha! Mijn kloon Crane is er nog steeds.
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opletten, die nam vandaag in ene of ander topic al afscheid.
KLB topics openen om de hele dag te rellen is nou ook niet echt een toppunt nee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef Megumi het volgende:
Iets zegt me dat het niet niet zal helpen. Wel een goed streven van Yvonne.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
inderdaad, de basis moet goed zijn. als je dus kut kneuzen als de boswachter mod laat worden is het dweilen met de kraan open.
Jij hebt helemaal een verzameling kloons waar ik eens in ga snoeien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:32 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Nou ja zeg! Ik open geweldige prachttopics, en alsnog wordt mijn lieve kloon niet gewaardeerd.Jammer hoor.
Ik dacht dat Grijs 1 achter de verwijdering van mijn Samen.Werken.Samen.Leven kloon zat.
quote:Op maandag 24 november 2008 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Rokende kutjes van 11 , DAT WILLEN WE ZIEN !
Als jij daar gelukkig van wordt. Ik ben de passwords toch vergeten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal een verzameling kloons waar ik eens in ga snoeien.
ik wil een overzichtje zienquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:43 schreef yvonne het volgende:
Zo, wat posts en wat users weg, wat wordt er niet begrepen uit m'n stukje
Hoe zie jij eigenlijk dat iemand een kloon is (in zijn algemeen). Doe je dat op basis van het ip-adres?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:43 schreef yvonne het volgende:
Zo, wat posts en wat users weg, wat wordt er niet begrepen uit m'n stukje
Pm maar welke je wilt houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt. Ik ben de passwords toch vergeten.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal een verzameling kloons waar ik eens in ga snoeien.
Die truc ga ik je niet uitleggenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe zie jij eigenlijk dat iemand een kloon is (in zijn algemeen). Doe je dat op basis van het ip-adres?
En kun je ook zelf een oude kloon sluiten?
Eens. Hopelijk werpt het nieuwe beleid zijn vruchten afquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
KLB topics openen om de hele dag te rellen is nou ook niet echt een toppunt nee.
Wil je eens een normale klacht zetten dan wordt de TS volledig afgezeken. Nou tof!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
Nog even en fok wordt weer een stuk sneller leuker.
Hopelijk wordt het dat straks toch wel, iteejer is naar Redbus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
Nog even en fok wordt weer een stuk sneller.
Dat sowieso. Ik vond KLB leuk, maar met al die users die posten om het posten (en dus baggeren in elk topic dat geopend wordt) is er niets meer aan.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad om te baggeren met een kloon![]()
dat zal nu dan wel helemaal niet meer doorgaan...
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die truc ga ik je niet uitleggen
Zoals je in m'n stukje kunt lezen gaan de kloons eraan waarmee men zich niet kan gedragen, en het originele account gaat mee.
Volgens mij gaat het zonder downtimequote:
Dat ligt aan de soort provocatie. Je kunt ook provoceren om de discussie scherper te maken. Dat kan heel interessant zijn en leiden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef Afwazig het volgende:
Kutusers die alleen maar provoceren mogen ook wel dood opzich.
Dat is toch geen excuus...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef Sargon het volgende:
Sorry hoor, maar die staff op FOK gedraagt zich ook vaak ronduit onbeschoft.
killerquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ligt aan de soort provocatie. Je kunt ook provoceren om de discussie scherper te maken. Dat kan heel interessant zijn en leiden.
Waar zeg ik dat het een excuus is??? Ik ben beleefdquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus...
"niet waar, dat deed ik niet. En trouwens je deed het zelf ook"
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Iblis het volgende:
Kloons zijn natuurlijk uiteindelijk vooral digitale persoonlijkheidsstoornissen.
Ze hebben mijn servus_universitas ook nog niet opgemerkt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef GuyFawkes het volgende:
Ha! Mijn kloon Crane is er nog steeds.
Mijn MiVer bestaat ook nogsteedsquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Ze hebben mijn servus_universitas ook nog niet opgemerkt.
Alsof ik niet door heb dat je mij een ban aan de broek probeert te nagelen door te doen alsof ik jouw kloon benquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn JaJong zit er helaas ook nog inquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wie je bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Alsof ik niet door heb dat je mij een ban aan de broek probeert te nagelen door te doen alsof ik jouw kloon ben.
Ga je nu met je eigen kloon praten?quote:
Dat ligt voor de hand, dat jij dat weetquote:
Legendarische namen in dat topicquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat dit idee al in 2006 uitgevoerd zou worden. Zo, KLB verkloters, opgelet.
Mag ik misschien alstublieft antwoord op mijn vraag mevrouwquote:
Meki is mijn kloonquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je nu met je eigen kloon praten?
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Dan is het toch wel ietwat rascistisch dat je je een schrijfgebrek aanmeet op het moment dat je Meki bent...
Nee hoor, het geldt voor alleen alle klonen waarmee men zich misdraagt, en als bonus gaat het originele account mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ligt voor de hand, dat jij dat weet. Dat verbaast mij niets. Maar je moet toegeven, yvonne, ik gedraag mij redelijk. Ik hoop niet dat ik nu het slachtoffer word van jouw nieuw streng doch rechtvaardig beleid
.
Nee, dat doe ik niet, ik kan wel zeggen dat het lekker opruimt zo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag ik misschien alstublieft antwoord op mijn vraag mevrouw?
Komt er een lijst van opgeruimde kloons?![]()
Ben heel benieuwd moet ik zeggen![]()
Oké, lieve Yvonne, dus ik ben nog safequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, het geldt voor alleen alle klonen waarmee men zich misdraagt, en als bonus gaat het originele account mee.
Ik denk dat de automatische schredder nog niet bij de S is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oké, lieve Yvonne, dus ik ben nog safe?
Maar hoe dan ook, ik vind het een goed beleid. Beteugelen dat geteisem.
Voor jou is dit echt bijna net zo spannend als de periode dat je door school kan gebeld worden of je geslaagd bent ofnietquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oké, lieve Yvonne, dus ik ben nog safe?
Maar hoe dan ook, ik vind het een goed beleid. Beteugelen dat geteisem.
Jammer...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, ik kan wel zeggen dat het lekker opruimt zo.
Pauperquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jammer...
Maar we zijn nu in ieder geval van dat irritante samen werken samen leven figuurtje af![]()
Soms moet je je modbeleid aanpassen aan de hoeveelheid stront die er op de forums uitgestort wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:55 schreef koemleit het volgende:
ah is het weer *we gaan het allemaal veel strenger doen* tijd van het jaar?
van het voorjaar zal het wel weer "losser modden" worden omdat het dan leuker is.
men komt er gewoon nooit uit.
Ow please, misschien moeten ze eerst eens beginnen fatsoenlijke mods te nemen, die, met FA's als backup, hun subforum onder controle kunnen houden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms moet je je modbeleid aanpassen aan de hoeveelheid stront die er op de forums uitgestort wordt.
In die twee dagen dat ik bestond heb ik meer zinnige topics (lees: normale) geopend dan jij dat ooit hebt gedaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jammer...
Maar we zijn nu in ieder geval van dat irritante samen werken samen leven figuurtje af![]()
De beste stuurlui staan aan wal hequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Ow please, misschien moeten ze eerst eens beginnen fatsoenlijke mods te nemen, die, met FA's als backup, hun subforum onder controle kunnen houden.
En pissen dronken in het water.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal he
En dan loopt iedereen weer te zeiken dat er niks meer kan op fok en dat het niet meer leuk is ja!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Ow please, misschien moeten ze eerst eens beginnen fatsoenlijke mods te nemen, die, met FA's als backup, hun subforum onder controle kunnen houden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En pissen dronken in het water..
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik wil best wel van de wal gehaald worden om te sturen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomstquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.
+quote:
= *KLOONALERT*quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
In die twee dagen dat ik bestond heb ik meer zinnige topics (lees: normale) geopend dan jij dat ooit hebt gedaan.
Zo zonde, ik wilde mijn kabinet promoten hier.
Weinig indruk op me gemaakt dan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.
Ja, je bent hard gedisst in het bazentopic, merk ik. Zo gefrustreerd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
+
[..]
= *KLOONALERT*![]()
Trouwens ik open alleen kwaliteit-topics
Eens. FOK! is gewoon anders geworden, groter en 'blauw' krijgt nóg minder respect dan vroegerquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomst
Bwehehe!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben weg. Voetbal kijken en chatten:
[ afbeelding ]
Die chick is opzich welquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weinig indruk op me gemaakt dan.
Welk subforum: R&P ?
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waar of wanneer?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, je bent hard gedisst in het bazentopic, merk ik. Zo gefrustreerd.
WTF?!?! Haar wenkbrauwen zijn getekend!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kenmerkend voor een paupermeisje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:44 schreef beelz het volgende:
[..]
WTF?!?! Haar wenkbrauwen zijn getekend!
Hé, je ziet mij nergens beweren dat ik zo'n geweldige mod was, maar ik zie wel duidelijk dat sommige huidige mods op KLB er gewoon niets toevoegen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomst
De boswachter is coolquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé, je ziet mij nergens beweren dat ik zo'n geweldige mod was, maar ik zie wel duidelijk dat sommige huidige mods op KLB er gewoon niets toevoegen.
solomioquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja vast... maar bijvoorbeeld Croupouque is ook een geweldige user, opende geniale topics, maar was als mod toch duidelijk totaal niet geschikt. Een leuke user maakt nog geen goeie mod.quote:
Tja daar heb ik het ook niet over, het 1 hoeft het andere niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:49 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja vast... maar bijvoorbeeld Croupouque is ook een geweldige user, opende geniale topics, maar was als mod toch duidelijk totaal niet geschikt. Een leuke user maakt nog geen goeie mod.
Haterquote:
Nou wat doe je hier dan nogquote:
Ik ken niemand die dat doet... is dat benzinestoft ofzo?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Kenmerkend voor een paupermeisje.
Dit is nog niks, dis voor pussy'squote:Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dat doet... is dat benzinestoft ofzo?
Nee echt serieus... wtf, wenkbrauwen wegscheren en dan met stift nieuwe tekenen zodat je altijd verbaasd kijkt... en dat moeten wij mooi vinden ofzo?
Stofjequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eens. FOK! is gewoon anders geworden, groter en 'blauw' krijgt nóg minder respect dan vroeger.
Wat een vreselijk wijf op de chat. . Maar even een vraag aan jou: Jij bent weggesaneerd op welk forum?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:49 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja vast... maar bijvoorbeeld Croupouque is ook een geweldige user, opende geniale topics, maar was als mod toch duidelijk totaal niet geschikt. Een leuke user maakt nog geen goeie mod.
Hihiquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk, ík daarentegen heb m'n sporen wel verdiend.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk, ík daarentegen heb m'n sporen wel verdiend.
OvjL. En ik ben toendertijd samen met nog wat mods opgestapt vanwege gebrek aan steun van bovenaf (lees: bepaalde, vooral vrouwelijke, enigzins dyslectische, FA's die geen bans wilden uitdelen als wij daarom vroegen.)quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent weggesaneerd op welk forum?
Onder welke naam zat je daar dan? Niet deze i.i.g. Stofje was daar ook bij toch? Kan het me nog herinneren i.i.g.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:09 schreef PP. het volgende:
[..]
OvjL. En ik ben toendertijd samen met nog wat mods opgestapt vanwege gebrek aan steun van bovenaf (lees: bepaalde, vooral vrouwelijke, enigzins dyslectische, FA's die geen bans wilden uitdelen als wij daarom vroegen.)
Nee, ik was later. Onder de naam Havoc was het toch? Of iig ten tijde van Havoc, hoe heette Paarse Paashaas ook weer als mod... Ben het even kwijt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onder welke naam zat je daar dan? Niet deze i.i.g. Stofje was daar ook bij toch? Kan het me nog herinneren i.i.g.
Jezus wat ben je ook een newbie zeg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onder welke naam zat je daar dan? Niet deze i.i.g. Stofje was daar ook bij toch? Kan het me nog herinneren i.i.g.
Hoi Jarno. Schatteboutje van me!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jezus wat ben je ook een newbie zeg.
Nee, stofje net boven je danquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jezus wat ben je ook een newbie zeg.
You sir, are an idiot.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik was later. Onder de naam Havoc was het toch? Of iig ten tijde van Havoc, hoe heette Paarse Paashaas ook weer als mod... Ben het even kwijt!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef KaaKaa3 het volgende:
wat is er met mijn account gebeurd dan?
opgegeten door de grote boze wolfquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef KaaKaa3 het volgende:
Hetzelfde als met dit account.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef KaaKaa3 het volgende:
Dus we worden geen vriendjes?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Respect voor mijn Wezen Ja.
't niveau nivo ligt weer hoog vanavond, merk ik wel.quote:
Nee, dat zijn clowns.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef IJsbergsla het volgende:
KloonsEigenlijk het meest belachelijke wat er is
Wat precies, ik mis hem denk ik?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, de SC is uiteraard geen vrijhaven om het daar wel te doen
Dit doet het hem
Kutkneus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, de SC is uiteraard geen vrijhaven om het daar wel te doen
Dit doet het hem
ze verwijderen soms te veelquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef PP. het volgende:
Trouwens, wtf zijn ze bij Redbus aan het uitvreten? krijg soms ineens lege schermen te zien na een F5.
Ik dacht altijd via een proxy in Rusland?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Een goede kloon open en gebruik je uiteraard op het onbeveiligde netwerk van je buren en vanaf een Knoppix Live CD vanaf een 2e PC die niet eerder op internet is geweest.
Alleen dan kan Yvonne je niet grijpen!
Ehm, alhoewel... Ze is wel erg goed...
Ouderwets.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik dacht altijd via een proxy in Rusland?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ouderwets.
Ik heb mijn eigen proxy server draaien.
Maar op de één of andere manier had ze me door
Over Juup, aangaande zijn moderatorschap zijn er dus 2 kapitale fouten gemaakt. Ten eerste is hij mod gemaakt, terwijl het van tevoren al duidelijk was dat deze persoon hier helaas door omstandigheden emotioneel niet toe in staat was. Kwalijker dan dat nog is, dat men hem verbaal maandenlang heeft laten afmaken totdat hij er zelf mee stopte en nu ermee aankomt dat de aanvallen op hem veel te ver gingen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:03 schreef yvonne het volgende:
Een flink aantal users begint het ook steeds normaler te vinden om de mods, FA's en A's onbeschoft te behandelen, bij Juup bv is het veel en veel tever gegaan.
Ook hier gaan we eens een halt aan toeroepen, het is mooi geweest zo.
Shit, ben jij niet gesneuveld in dit geweld?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:37 schreef Emimich het volgende:
Even wat kritische noten tussen de algemene stemming van vrijheid en blijheid.
[..]
Over Juup, aangaande zijn moderatorschap zijn er dus 2 kapitale fouten gemaakt. Ten eerste is hij mod gemaakt, terwijl het van tevoren al duidelijk was dat deze persoon hier helaas door omstandigheden emotioneel niet toe in staat was. Kwalijker dan dat nog is, dat men hem verbaal maandenlang heeft laten afmaken totdat hij er zelf mee stopte en nu ermee aankomt dat de aanvallen op hem veel te ver gingen.
Laten we het meest positieve scenario nemen, helaas is de behandeling van Juup buiten alle perken geweest en kwam de staff daar te laat achter. Hoewel spijtig zou dat het geval geweest kunnen zijn. Welke verandering van inzicht heeft er dan plaatsgevonden, wat zal dit concreet inhouden en hoe zal in de toekomst voorkomen worden dat eenzelfde gedrag weer zal plaatsvinden?
Ik kloon en scheld niet, waarom zou ik dan sneuvelen?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:40 schreef Jajong het volgende:
Shit, ben jij niet gesneuveld in dit geweld?
Ik kan gewoon niet geloven dat jij echt bent. Jij bent te erg een whackjob om geen kloon te zijn. Als je echt zo gestoord was zat je allang in 't Pieter Baan-centrum.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kloon en scheld niet, waarom zou ik dan sneuvelen?
Hopelijk gaat het dit keer beter!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef -Numlock- het volgende:
Lukt je nooit.
Wanneer je net zoveel nutteloze posts wil maken als Tong80 raad ik je het volgende aan:quote:Op woensdag 26 november 2008 09:26 schreef RSie het volgende:
Snap niet dat mensen de moeite nemen om klonen aan te maken.
Ik bagger wel lekker door met mijn OriginalUser, wellicht dat ik ooit nog eens net zoveel nutteloze posts kan maken als Tong80, en het zou zonde zijn als die verdeeld zijn over allerlei kloontjes.
(+1 in mijn nutteloze posts)
WoW aflevering gezien van Southpark? Dan hoeft dat ook niet meerquote:Op woensdag 26 november 2008 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
- Ga achter je pc zitten en kom er niet meer achteruit, tenzij je moet schijten
Ohjaquote:Op woensdag 26 november 2008 09:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
WoW aflevering gezien van Southpark? Dan hoeft dat ook niet meer
Omdat je gewoon een naar ventje bentquote:Op woensdag 26 november 2008 03:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kloon en scheld niet, waarom zou ik dan sneuvelen?
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:53 schreef Afwazig het volgende:
Yvonne heeft heul geen punten meer, theezakjes.
Ik gok op iets met cookies en een spoortje achter latenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ouderwets.
Ik heb mijn eigen proxy server draaien.
Maar op de één of andere manier had ze me door
Volgens mij is klonen altijd al toegestaan. Alleen posten met een kloon als je andere account een ban heeft mag niet. En nu (en voorheen soms ook volgens mij) wordt je originele account geband als je met een kloon zit te baggeren.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:32 schreef PteV het volgende:
Misschien heb ik er wel overheen gelezen hoor, maar waarom worden klonen nu wel geaccepteerd, vroegâh was dit toch niet toegestaan?
Ah, ik ben er nogquote:Op woensdag 26 november 2008 12:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
*test*
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:53 schreef beelz het volgende:
Ik heb helemaal geen kloontjes en ik gedraag me voorbeeldig
Ah. Nouja, sowieso goed initiatiefquote:Op woensdag 26 november 2008 11:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens mij is klonen altijd al toegestaan. Alleen posten met een kloon als je andere account een ban heeft mag niet. En nu (en voorheen soms ook volgens mij) wordt je originele account geband als je met een kloon zit te baggeren.
Och, een slecht initiatief zal ik het niet noemen. Maar zoals ik al eerder zei, in 2006 is een soortgelijk topic door Yvonne geopend. Toen zijn er ook de nodige bans uitgedeeld, volgens mij is er ook een mod bij gekomen en er zou harder opgetreden worden tegen bagger.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:06 schreef PteV het volgende:
[..]
Ah. Nouja, sowieso goed initiatiefmoet je je maar fatsoenlijk gedragen
Het is een forum op internetquote:Op woensdag 26 november 2008 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Och, een slecht initiatief zal ik het niet noemen. Maar zoals ik al eerder zei, in 2006 is een soortgelijk topic door Yvonne geopend. Toen zijn er ook de nodige bans uitgedeeld, volgens mij is er ook een mod bij gekomen en er zou harder opgetreden worden tegen bagger.
Het heeft echter (in ieder geval in mijn beleving) niet lang geduurd tot er weer gewoon voornamelijk bagger te lezen was in KLB. Een initiatief als dit is leuk, maar dan moet je het niet houden bij korte tijd hard optreden en daarna weer in grote mate bagger toelaten.
Het is in mijn ogen het een of het ander. Of altijd optreden tegen bagger of het toelaten. Maar ja, dat is gelukkig niet aan mij. Als het me niet bevalt, dan mijd ik KLB wel gewoon.
Wat een nonargument.quote:
Mijn punt is: Dude, het is een internetforum.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat een nonargument.
Dus wat is je punt? Het is een forum op internet waar heel veel mensen komen en relatief veel tijd aan besteden.
Het feit dat de KLB SC zichzelf al gebagger noemt spreekt boekdelen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het heeft echter (in ieder geval in mijn beleving) niet lang geduurd tot er weer gewoon voornamelijk bagger te lezen was in KLB. Een initiatief als dit is leuk, maar dan moet je het niet houden bij korte tijd hard optreden en daarna weer in grote mate bagger toelaten.
Het is in mijn ogen het een of het ander. Of altijd optreden tegen bagger of het toelaten. Maar ja, dat is gelukkig niet aan mij.
Nee, das ONZquote:Op woensdag 26 november 2008 13:05 schreef Nobu het volgende:
Ik dacht dat KLB de opvang voor zwakzinnigen was, om op die manier de rest van het forum schoon te houden.
Dan wil ik je wel helpenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal ik een poosje KLB modereren
Dan post je binnen 3 dagen in je eentje, denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal ik een poosje KLB modereren
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Jarno het volgende:
Dit soort initiatieven zijn er aan de lopende band: dan moet ONZ weer eens gered worden, en dan weer NWS en nu is kennelijk KLB weer aan de beurt. Ach. Half Nederland is mongool, dus ik snap niet dat je niet ziet dat dat ook terecht gaat komen op een publiek forum als FOK!
De ironie dat juist jij hier op reageert. Geweldig.quote:
Ja geweldig hequote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
De ironie dat juist jij hier op reageert. Geweldig.
Nee, dawas ONZquote:
Of er moet een soort anonieme mod-account komen. Mods kunnen dan posten onder hun eigen naam, maar bij een mod-actie doen ze dat onder de mod-account. Hierdoor wordt ook het persoonlijke mod-bashen minder.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef De_goegemeente het volgende:
Niet zo veel toe te voegen aan dit geheel behalve dit: mods moeten modden, niet proberen vriendjes te maken met iedereen. En vooral niet zelf ook grappig doen in bepaalde topics en dgl. Wanneer je mod ben werk je en post je alleen mod-gerelateerd spul. In je vrije tijd post je wat je wilt maar dan dmv een kloon en dus niet in werkgerelateerde sfeer.
Op die manier kan men je ook niet op persoonlijk vlak aanvallen zoals ik wel heb zien gebeuren. Maarja dat is maar hoe ik erover denk.
Ja, want waarom zou je niet op je postgedrag gewezen worden? Of denkt men: het is internet, dus anoniem, dus ga ik even de internetheld uithangen. Door ranzige pics, persoonlijk bashen , etc... Een beetje fatsoen in je lijf is tegenwoordig teveel gevraagd.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of er moet een soort anonieme mod-account komen. Mods kunnen dan posten onder hun eigen naam, maar bij een mod-actie doen ze dat onder de mod-account. Hierdoor wordt ook het persoonlijke mod-bashen minder.
Oneens, dit is nog een stap verder in het streven om KLB nog een serieuzer forum te laten worden, de absolute scheiding tussen het 'werk' van de mod en het postgedrag van een mod zelf op FOK!. Daarnaast brengt je voorstel ook meteen weer extra kloontjes mee, iets wat men zeker niet zal willen hebben. Ik kan me ook niet voorstellen dat ook maar iemand van de huidige KLB-mods dit voorstel zou steunen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef De_goegemeente het volgende:
Niet zo veel toe te voegen aan dit geheel behalve dit: mods moeten modden, niet proberen vriendjes te maken met iedereen. En vooral niet zelf ook grappig doen in bepaalde topics en dgl. Wanneer je mod ben werk je en post je alleen mod-gerelateerd spul. In je vrije tijd post je wat je wilt maar dan dmv een kloon en dus niet in werkgerelateerde sfeer.
Op die manier kan men je ook niet op persoonlijk vlak aanvallen zoals ik wel heb zien gebeuren. Maarja dat is maar hoe ik erover denk.
Wat is dan 'persoonlijk mod-bashen' en geef er eens een voorbeeld van.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Of er moet een soort anonieme mod-account komen. Mods kunnen dan posten onder hun eigen naam, maar bij een mod-actie doen ze dat onder de mod-account. Hierdoor wordt ook het persoonlijke mod-bashen minder.
Zeg, ik kom hier in mijn vrije tijd voor mijn plezier hoor. Jij doet net alsof modzijn een full-time job is en we er kapitalen aan overhouden.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef De_goegemeente het volgende:
JUUP met een c-dingetje.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is dan 'persoonlijk mod-bashen' en geef er eens een voorbeeld van.
ONZ lijkt me een prima forum. Af en toe een geintje moet overal kunnen, sterker nog is nodig. Maar KLB is nog ONZinniger dan ONZ zelf geworden.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oneens, dit is nog een stap verder in het streven om KLB nog een serieuzer forum te laten worden, de absolute scheiding tussen het 'werk' van de mod en het postgedrag van een mod zelf op FOK!. Daarnaast brengt je voorstel ook meteen weer extra kloontjes mee, iets wat men zeker niet zal willen hebben. Ik kan me ook niet voorstellen dat ook maar iemand van de huidige KLB-mods dit voorstel zou steunen.
Een naam an sich is leuk maar geef dan ook aan wat er precies gebeurde, hoe het gebeurde enzovoorts. Mijns inziens ging er in het 'geval Juup' namelijk weinig mis qua kritiek.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:
JUUP met een c-dingetje.
Niet dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg, ik kom hier in mijn vrije tijd voor mijn plezier hoor. Jij doet net alsof modzijn een full-time job is en we er kapitalen aan overhouden.
Jaa maar... Ik vind de humor van onz niet zo goedquote:Op woensdag 26 november 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ONZ lijkt me een prima forum. Af en toe een geintje moet overal kunnen, sterker nog is nodig. Maar KLB is nog ONZinniger dan ONZ zelf geworden.
Ja ik zal topics van weken terug gaan doorspitten omdat jij niet ziet wat er mis ging.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een naam an sich is leuk maar geef dan ook aan wat er precies gebeurde, hoe het gebeurde enzovoorts. Mijns inziens ging er in het 'geval Juup' namelijk weinig mis qua kritiek.
Nee, onderbouw je opmerkingen voor de verandering een keer.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja ik zal topics van weken terug gaan doorspitten omdat jij niet ziet wat er mis ging.
Hij heeft wel gelijk hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 15:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, onderbouw je opmerkingen voor de verandering een keer.
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef GuyFawkes het volgende:
Haha, wel grappig dat ik de enige ben die in dit topic heb gepost.
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan post je binnen 3 dagen in je eentje, denk ik.
"leuter"quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga met je blote leuter op de noordpool staan, word je blauw.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga met je blote leuter op de noordpool staan, word je blauw.
hihi hij zei leuterquote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Zo JIJ bent even grappig zeg HAHAHAHAHAHA!!!
Met je BLOTE LEUTER HAHAHAHAHA!
Ach, met wat hulpquote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef koemleit het volgende:
ik durf er wel wat euri's op te leggen dat swets dit stelletje hersenloze mongolen ook niet in het gereel krijgt.
Agut, zit het je nog steeds dwars dat ik in het user-awardstopic geen verantwoording aan je wilde afleggen?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, onderbouw je opmerkingen voor de verandering een keer.
Vast beter dan het huidige mod-team.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef koemleit het volgende:
ik durf er wel wat euri's op te leggen dat swets dit stelletje hersenloze mongolen ook niet in het gereel krijgt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:02 schreef PP. het volgende:
[..]
Vast beter dan het huidige mod-team.
wil je het goed doen, hang je een hangijzer op klb en start je een 2de klaagbaak waarbij de regels gaat volgen die gesteld zijn, anders een ban op die 2de klaagbaak.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef koemleit het volgende:
Jij bent de enige competente, mijn inziens.quote:
Van KLB dan.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent de enige competente, mijn inziens.
Ik weet niet eens wie je bent.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Agut, zit het je nog steeds dwars dat ik in het user-awardstopic geen verantwoording aan je wilde afleggen?![]()
Prima, hier komt mijn onderbouwing: Juup is stelselmatig geëtterd door een deel van de KLb-users. De rest van fok was ze al zat, de crew nu ook. Wil je daar bewijzen van zien dan moet je zelf de KLB geschiedenis maar even doorspitten. Overigens is dat gedrag in KLB ook de reden van mijn nominatie bij de user-awards.
Zo, kan jij weer rustig slapen.
Als jij denkt dat Adelante de enige competente mod van KLB is dan snap je er helemaal niets van.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Jajong het volgende:
Jij bent de enige competente, mijn inziens.
Ja, er is weer eens geschoven!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:16 schreef PP. het volgende:
Wacht ff, zit jij op KLB?
Sinds 2 weken ofzo tochquote:
Ik dacht dat ie LIT ofzo modde.quote:
LIT? WTF is LIT nou weer?quote:
Jaweetikveel, in elk geval een subforum waar ik nooit kom.quote:
Good for you. Het is mij helaas niet opgevallen.quote:Nee, ik doe FEE en daarnaast help ik sinds 2 weken op KLB
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bio, Terminator en Adelante gaan wel, maar die Bosjostie en Ondeugend zijn zo slecht gewoon.
de enige juiste keuze!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
LIT? WTF is LIT nou weer?
Nee, ik doe FEE en daarnaast help ik sinds 2 weken op KLB
ik vind het echt jammer dat juup weg is, net zoals janetje.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:41 schreef postmortum het volgende:
wat is er eigenlijk precies tegen juup gezegd dat die kapte ?
kan nooit erger zijn dan wat ik allemaal tegen janetje heb gezegd
Houden zo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog steeds geen rechten Vonnuh?
Excuses aanvaard, baas in wording.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef Jajong het volgende:
Ah, hier moet ik mezelf toch echt corrigeren. Ik was Bio en Terminator vergeten. Als ik 't over incompetent heb dan bedoel ik die boswachter en ondeugend vooral.
Mijn excuus Emimich, waarde vriend.
ik denk dat janetje en juup prima samen een triootje kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik vind het echt jammer dat juup weg is, net zoals janetje.![]()
een trio van janetje, adelante en juup.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat janetje en juup prima samen een triootje kunnen hebben
trouwens, wanneer komen er eens wat picca's in je fotoboek en de mogelijkheid een reactie achter te laten. wel een vereiste bij een mod, me dunktquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat janetje en juup prima samen een triootje kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |