Nee, onderbouw je opmerkingen voor de verandering een keer.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja ik zal topics van weken terug gaan doorspitten omdat jij niet ziet wat er mis ging.
Hij heeft wel gelijk hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 15:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, onderbouw je opmerkingen voor de verandering een keer.
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef GuyFawkes het volgende:
Haha, wel grappig dat ik de enige ben die in dit topic heb gepost.
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan post je binnen 3 dagen in je eentje, denk ik.
"leuter"quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga met je blote leuter op de noordpool staan, word je blauw.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga met je blote leuter op de noordpool staan, word je blauw.
hihi hij zei leuterquote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Zo JIJ bent even grappig zeg HAHAHAHAHAHA!!!
Met je BLOTE LEUTER HAHAHAHAHA!
Ach, met wat hulpquote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef koemleit het volgende:
ik durf er wel wat euri's op te leggen dat swets dit stelletje hersenloze mongolen ook niet in het gereel krijgt.
Agut, zit het je nog steeds dwars dat ik in het user-awardstopic geen verantwoording aan je wilde afleggen?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, onderbouw je opmerkingen voor de verandering een keer.
Vast beter dan het huidige mod-team.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef koemleit het volgende:
ik durf er wel wat euri's op te leggen dat swets dit stelletje hersenloze mongolen ook niet in het gereel krijgt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:02 schreef PP. het volgende:
[..]
Vast beter dan het huidige mod-team.
wil je het goed doen, hang je een hangijzer op klb en start je een 2de klaagbaak waarbij de regels gaat volgen die gesteld zijn, anders een ban op die 2de klaagbaak.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef koemleit het volgende:
Jij bent de enige competente, mijn inziens.quote:
Van KLB dan.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent de enige competente, mijn inziens.
Ik weet niet eens wie je bent.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Agut, zit het je nog steeds dwars dat ik in het user-awardstopic geen verantwoording aan je wilde afleggen?![]()
Prima, hier komt mijn onderbouwing: Juup is stelselmatig geėtterd door een deel van de KLb-users. De rest van fok was ze al zat, de crew nu ook. Wil je daar bewijzen van zien dan moet je zelf de KLB geschiedenis maar even doorspitten. Overigens is dat gedrag in KLB ook de reden van mijn nominatie bij de user-awards.
Zo, kan jij weer rustig slapen.
Als jij denkt dat Adelante de enige competente mod van KLB is dan snap je er helemaal niets van.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Jajong het volgende:
Jij bent de enige competente, mijn inziens.
Ja, er is weer eens geschoven!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:16 schreef PP. het volgende:
Wacht ff, zit jij op KLB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |