Dat ligt voor de hand, dat jij dat weetquote:
Legendarische namen in dat topicquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat dit idee al in 2006 uitgevoerd zou worden. Zo, KLB verkloters, opgelet.
Mag ik misschien alstublieft antwoord op mijn vraag mevrouwquote:
Meki is mijn kloonquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je nu met je eigen kloon praten?
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Dan is het toch wel ietwat rascistisch dat je je een schrijfgebrek aanmeet op het moment dat je Meki bent...
Nee hoor, het geldt voor alleen alle klonen waarmee men zich misdraagt, en als bonus gaat het originele account mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ligt voor de hand, dat jij dat weet. Dat verbaast mij niets. Maar je moet toegeven, yvonne, ik gedraag mij redelijk. Ik hoop niet dat ik nu het slachtoffer word van jouw nieuw streng doch rechtvaardig beleid
.
Nee, dat doe ik niet, ik kan wel zeggen dat het lekker opruimt zo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag ik misschien alstublieft antwoord op mijn vraag mevrouw?
Komt er een lijst van opgeruimde kloons?![]()
Ben heel benieuwd moet ik zeggen![]()
Oké, lieve Yvonne, dus ik ben nog safequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, het geldt voor alleen alle klonen waarmee men zich misdraagt, en als bonus gaat het originele account mee.
Ik denk dat de automatische schredder nog niet bij de S is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oké, lieve Yvonne, dus ik ben nog safe?
Maar hoe dan ook, ik vind het een goed beleid. Beteugelen dat geteisem.
Voor jou is dit echt bijna net zo spannend als de periode dat je door school kan gebeld worden of je geslaagd bent ofnietquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oké, lieve Yvonne, dus ik ben nog safe?
Maar hoe dan ook, ik vind het een goed beleid. Beteugelen dat geteisem.
Jammer...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, ik kan wel zeggen dat het lekker opruimt zo.
Pauperquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jammer...
Maar we zijn nu in ieder geval van dat irritante samen werken samen leven figuurtje af![]()
Soms moet je je modbeleid aanpassen aan de hoeveelheid stront die er op de forums uitgestort wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:55 schreef koemleit het volgende:
ah is het weer *we gaan het allemaal veel strenger doen* tijd van het jaar?
van het voorjaar zal het wel weer "losser modden" worden omdat het dan leuker is.
men komt er gewoon nooit uit.
Ow please, misschien moeten ze eerst eens beginnen fatsoenlijke mods te nemen, die, met FA's als backup, hun subforum onder controle kunnen houden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms moet je je modbeleid aanpassen aan de hoeveelheid stront die er op de forums uitgestort wordt.
In die twee dagen dat ik bestond heb ik meer zinnige topics (lees: normale) geopend dan jij dat ooit hebt gedaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jammer...
Maar we zijn nu in ieder geval van dat irritante samen werken samen leven figuurtje af![]()
De beste stuurlui staan aan wal hequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Ow please, misschien moeten ze eerst eens beginnen fatsoenlijke mods te nemen, die, met FA's als backup, hun subforum onder controle kunnen houden.
En pissen dronken in het water.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal he
En dan loopt iedereen weer te zeiken dat er niks meer kan op fok en dat het niet meer leuk is ja!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Ow please, misschien moeten ze eerst eens beginnen fatsoenlijke mods te nemen, die, met FA's als backup, hun subforum onder controle kunnen houden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En pissen dronken in het water..
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik wil best wel van de wal gehaald worden om te sturen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomstquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.
+quote:
= *KLOONALERT*quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
In die twee dagen dat ik bestond heb ik meer zinnige topics (lees: normale) geopend dan jij dat ooit hebt gedaan.
Zo zonde, ik wilde mijn kabinet promoten hier.
Weinig indruk op me gemaakt dan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.
Ja, je bent hard gedisst in het bazentopic, merk ik. Zo gefrustreerd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
+
[..]
= *KLOONALERT*![]()
Trouwens ik open alleen kwaliteit-topics
Eens. FOK! is gewoon anders geworden, groter en 'blauw' krijgt nóg minder respect dan vroegerquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomst
Bwehehe!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben weg. Voetbal kijken en chatten:
[ afbeelding ]
Die chick is opzich welquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weinig indruk op me gemaakt dan.
Welk subforum: R&P ?
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waar of wanneer?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, je bent hard gedisst in het bazentopic, merk ik. Zo gefrustreerd.
WTF?!?! Haar wenkbrauwen zijn getekend!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kenmerkend voor een paupermeisje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:44 schreef beelz het volgende:
[..]
WTF?!?! Haar wenkbrauwen zijn getekend!
Hé, je ziet mij nergens beweren dat ik zo'n geweldige mod was, maar ik zie wel duidelijk dat sommige huidige mods op KLB er gewoon niets toevoegen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomst
De boswachter is coolquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé, je ziet mij nergens beweren dat ik zo'n geweldige mod was, maar ik zie wel duidelijk dat sommige huidige mods op KLB er gewoon niets toevoegen.
solomioquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja vast... maar bijvoorbeeld Croupouque is ook een geweldige user, opende geniale topics, maar was als mod toch duidelijk totaal niet geschikt. Een leuke user maakt nog geen goeie mod.quote:
Tja daar heb ik het ook niet over, het 1 hoeft het andere niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:49 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja vast... maar bijvoorbeeld Croupouque is ook een geweldige user, opende geniale topics, maar was als mod toch duidelijk totaal niet geschikt. Een leuke user maakt nog geen goeie mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |