Dat is toch geen excuus...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef Sargon het volgende:
Sorry hoor, maar die staff op FOK gedraagt zich ook vaak ronduit onbeschoft.
killerquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ligt aan de soort provocatie. Je kunt ook provoceren om de discussie scherper te maken. Dat kan heel interessant zijn en leiden.
Waar zeg ik dat het een excuus is??? Ik ben beleefdquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus...
"niet waar, dat deed ik niet. En trouwens je deed het zelf ook"
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Iblis het volgende:
Kloons zijn natuurlijk uiteindelijk vooral digitale persoonlijkheidsstoornissen.
Ze hebben mijn servus_universitas ook nog niet opgemerkt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef GuyFawkes het volgende:
Ha! Mijn kloon Crane is er nog steeds.
Mijn MiVer bestaat ook nogsteedsquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Ze hebben mijn servus_universitas ook nog niet opgemerkt.
Alsof ik niet door heb dat je mij een ban aan de broek probeert te nagelen door te doen alsof ik jouw kloon benquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn JaJong zit er helaas ook nog inquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wie je bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Alsof ik niet door heb dat je mij een ban aan de broek probeert te nagelen door te doen alsof ik jouw kloon ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |