Aan het KLB volkjequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:09 schreef fathank het volgende:
alle verzonnen topics zonder pardon een slotje?
Idd, al die kut klonen zijn verwarrendquote:
mods moet het goede voorb... geven het het goede voorbeeld hmz?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
Eens
Verdwijn jij dan ook, want jij bent toch ook een groot verzinsel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
Eens
Stomme TTquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:06 schreef RacerDKB het volgende:
Mooi zo yvonne, ga zo door!
Was wel eens nodig.
Ik heb geen kloons huilebalk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
mods moet het goede voorb... geven het het goede voorbeeld hmz?
ik heb het over jouw hele ouvre bitchboy.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons huilebalk.
En ik gedraag me conform eisen![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons huilebalk.
Wat is er open bij hem?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb het over jouw hele ouvre bitchboy.
Tijl Uilenspiegelquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb het over jouw hele ouvre bitchboy.
dat was niet je eerste accountquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is mijn origineel account
BoWa is de kl00n van de DJ![]()
en allemaal verleden tijdquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tijl Uilenspiegel
Robin Hood
Bonefatius
Louis Armstrong
Einstein
Alfred Nobel
Alexander Watt
de_boswachter
Allemaal legendes
Opletten, die nam vandaag in ene of ander topic al afscheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef GuyFawkes het volgende:
Ha! Mijn kloon Crane is er nog steeds.
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opletten, die nam vandaag in ene of ander topic al afscheid.
KLB topics openen om de hele dag te rellen is nou ook niet echt een toppunt nee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef Megumi het volgende:
Iets zegt me dat het niet niet zal helpen. Wel een goed streven van Yvonne.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
inderdaad, de basis moet goed zijn. als je dus kut kneuzen als de boswachter mod laat worden is het dweilen met de kraan open.
Jij hebt helemaal een verzameling kloons waar ik eens in ga snoeien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:32 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Nou ja zeg! Ik open geweldige prachttopics, en alsnog wordt mijn lieve kloon niet gewaardeerd.Jammer hoor.
Ik dacht dat Grijs 1 achter de verwijdering van mijn Samen.Werken.Samen.Leven kloon zat.
quote:Op maandag 24 november 2008 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Rokende kutjes van 11 , DAT WILLEN WE ZIEN !
Als jij daar gelukkig van wordt. Ik ben de passwords toch vergeten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal een verzameling kloons waar ik eens in ga snoeien.
ik wil een overzichtje zienquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:43 schreef yvonne het volgende:
Zo, wat posts en wat users weg, wat wordt er niet begrepen uit m'n stukje
Hoe zie jij eigenlijk dat iemand een kloon is (in zijn algemeen). Doe je dat op basis van het ip-adres?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:43 schreef yvonne het volgende:
Zo, wat posts en wat users weg, wat wordt er niet begrepen uit m'n stukje
Pm maar welke je wilt houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt. Ik ben de passwords toch vergeten.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal een verzameling kloons waar ik eens in ga snoeien.
Die truc ga ik je niet uitleggenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe zie jij eigenlijk dat iemand een kloon is (in zijn algemeen). Doe je dat op basis van het ip-adres?
En kun je ook zelf een oude kloon sluiten?
Eens. Hopelijk werpt het nieuwe beleid zijn vruchten afquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
KLB topics openen om de hele dag te rellen is nou ook niet echt een toppunt nee.
Wil je eens een normale klacht zetten dan wordt de TS volledig afgezeken. Nou tof!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
Nog even en fok wordt weer een stuk sneller leuker.
Hopelijk wordt het dat straks toch wel, iteejer is naar Redbus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
Nog even en fok wordt weer een stuk sneller.
Dat sowieso. Ik vond KLB leuk, maar met al die users die posten om het posten (en dus baggeren in elk topic dat geopend wordt) is er niets meer aan.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad om te baggeren met een kloon![]()
dat zal nu dan wel helemaal niet meer doorgaan...
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die truc ga ik je niet uitleggen
Zoals je in m'n stukje kunt lezen gaan de kloons eraan waarmee men zich niet kan gedragen, en het originele account gaat mee.
Volgens mij gaat het zonder downtimequote:
Dat ligt aan de soort provocatie. Je kunt ook provoceren om de discussie scherper te maken. Dat kan heel interessant zijn en leiden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef Afwazig het volgende:
Kutusers die alleen maar provoceren mogen ook wel dood opzich.
Dat is toch geen excuus...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef Sargon het volgende:
Sorry hoor, maar die staff op FOK gedraagt zich ook vaak ronduit onbeschoft.
killerquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ligt aan de soort provocatie. Je kunt ook provoceren om de discussie scherper te maken. Dat kan heel interessant zijn en leiden.
Waar zeg ik dat het een excuus is??? Ik ben beleefdquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus...
"niet waar, dat deed ik niet. En trouwens je deed het zelf ook"
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Iblis het volgende:
Kloons zijn natuurlijk uiteindelijk vooral digitale persoonlijkheidsstoornissen.
Ze hebben mijn servus_universitas ook nog niet opgemerkt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef GuyFawkes het volgende:
Ha! Mijn kloon Crane is er nog steeds.
Mijn MiVer bestaat ook nogsteedsquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Ze hebben mijn servus_universitas ook nog niet opgemerkt.
Alsof ik niet door heb dat je mij een ban aan de broek probeert te nagelen door te doen alsof ik jouw kloon benquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn JaJong zit er helaas ook nog inquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wie je bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Alsof ik niet door heb dat je mij een ban aan de broek probeert te nagelen door te doen alsof ik jouw kloon ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |