quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En pissen dronken in het water..
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal he
ik wil best wel van de wal gehaald worden om te sturen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal he
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomstquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.
+quote:
= *KLOONALERT*quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
In die twee dagen dat ik bestond heb ik meer zinnige topics (lees: normale) geopend dan jij dat ooit hebt gedaan.
Zo zonde, ik wilde mijn kabinet promoten hier.
Weinig indruk op me gemaakt dan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé lambal, misschien was het ver voor je tijd, maar ik ben ook mod geweest.
Ja, je bent hard gedisst in het bazentopic, merk ik. Zo gefrustreerd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
+
[..]
= *KLOONALERT*![]()
Trouwens ik open alleen kwaliteit-topics
Eens. FOK! is gewoon anders geworden, groter en 'blauw' krijgt nóg minder respect dan vroegerquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomst
Bwehehe!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben weg. Voetbal kijken en chatten:
[ afbeelding ]
Die chick is opzich welquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weinig indruk op me gemaakt dan.
Welk subforum: R&P ?
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waar of wanneer?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, je bent hard gedisst in het bazentopic, merk ik. Zo gefrustreerd.
WTF?!?! Haar wenkbrauwen zijn getekend!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kenmerkend voor een paupermeisje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:44 schreef beelz het volgende:
[..]
WTF?!?! Haar wenkbrauwen zijn getekend!
Hé, je ziet mij nergens beweren dat ik zo'n geweldige mod was, maar ik zie wel duidelijk dat sommige huidige mods op KLB er gewoon niets toevoegen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
en afgehaakt vuige has-been , je leeft in het verleden , dit is het heden en de toekomst
De boswachter is coolquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé, je ziet mij nergens beweren dat ik zo'n geweldige mod was, maar ik zie wel duidelijk dat sommige huidige mods op KLB er gewoon niets toevoegen.
solomioquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja vast... maar bijvoorbeeld Croupouque is ook een geweldige user, opende geniale topics, maar was als mod toch duidelijk totaal niet geschikt. Een leuke user maakt nog geen goeie mod.quote:
Tja daar heb ik het ook niet over, het 1 hoeft het andere niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:49 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja vast... maar bijvoorbeeld Croupouque is ook een geweldige user, opende geniale topics, maar was als mod toch duidelijk totaal niet geschikt. Een leuke user maakt nog geen goeie mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |