Van KLB dan.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent de enige competente, mijn inziens.
Ik weet niet eens wie je bent.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Agut, zit het je nog steeds dwars dat ik in het user-awardstopic geen verantwoording aan je wilde afleggen?![]()
Prima, hier komt mijn onderbouwing: Juup is stelselmatig geëtterd door een deel van de KLb-users. De rest van fok was ze al zat, de crew nu ook. Wil je daar bewijzen van zien dan moet je zelf de KLB geschiedenis maar even doorspitten. Overigens is dat gedrag in KLB ook de reden van mijn nominatie bij de user-awards.
Zo, kan jij weer rustig slapen.
Als jij denkt dat Adelante de enige competente mod van KLB is dan snap je er helemaal niets van.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Jajong het volgende:
Jij bent de enige competente, mijn inziens.
Ja, er is weer eens geschoven!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:16 schreef PP. het volgende:
Wacht ff, zit jij op KLB?
Sinds 2 weken ofzo tochquote:
Ik dacht dat ie LIT ofzo modde.quote:
LIT? WTF is LIT nou weer?quote:
Jaweetikveel, in elk geval een subforum waar ik nooit kom.quote:
Good for you. Het is mij helaas niet opgevallen.quote:Nee, ik doe FEE en daarnaast help ik sinds 2 weken op KLB
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bio, Terminator en Adelante gaan wel, maar die Bosjostie en Ondeugend zijn zo slecht gewoon.
de enige juiste keuze!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
LIT? WTF is LIT nou weer?
Nee, ik doe FEE en daarnaast help ik sinds 2 weken op KLB
ik vind het echt jammer dat juup weg is, net zoals janetje.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:41 schreef postmortum het volgende:
wat is er eigenlijk precies tegen juup gezegd dat die kapte ?
kan nooit erger zijn dan wat ik allemaal tegen janetje heb gezegd
Houden zo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog steeds geen rechten Vonnuh?
Excuses aanvaard, baas in wording.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef Jajong het volgende:
Ah, hier moet ik mezelf toch echt corrigeren. Ik was Bio en Terminator vergeten. Als ik 't over incompetent heb dan bedoel ik die boswachter en ondeugend vooral.
Mijn excuus Emimich, waarde vriend.
ik denk dat janetje en juup prima samen een triootje kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik vind het echt jammer dat juup weg is, net zoals janetje.![]()
een trio van janetje, adelante en juup.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat janetje en juup prima samen een triootje kunnen hebben
trouwens, wanneer komen er eens wat picca's in je fotoboek en de mogelijkheid een reactie achter te laten. wel een vereiste bij een mod, me dunktquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat janetje en juup prima samen een triootje kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |