't niveau nivo ligt weer hoog vanavond, merk ik wel.quote:
Nee, dat zijn clowns.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef IJsbergsla het volgende:
KloonsEigenlijk het meest belachelijke wat er is
Wat precies, ik mis hem denk ik?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, de SC is uiteraard geen vrijhaven om het daar wel te doen
Dit doet het hem
Kutkneus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, de SC is uiteraard geen vrijhaven om het daar wel te doen
Dit doet het hem
ze verwijderen soms te veelquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef PP. het volgende:
Trouwens, wtf zijn ze bij Redbus aan het uitvreten? krijg soms ineens lege schermen te zien na een F5.
Ik dacht altijd via een proxy in Rusland?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Een goede kloon open en gebruik je uiteraard op het onbeveiligde netwerk van je buren en vanaf een Knoppix Live CD vanaf een 2e PC die niet eerder op internet is geweest.
Alleen dan kan Yvonne je niet grijpen!
Ehm, alhoewel... Ze is wel erg goed...
Ouderwets.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik dacht altijd via een proxy in Rusland?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ouderwets.
Ik heb mijn eigen proxy server draaien.
Maar op de één of andere manier had ze me door
Over Juup, aangaande zijn moderatorschap zijn er dus 2 kapitale fouten gemaakt. Ten eerste is hij mod gemaakt, terwijl het van tevoren al duidelijk was dat deze persoon hier helaas door omstandigheden emotioneel niet toe in staat was. Kwalijker dan dat nog is, dat men hem verbaal maandenlang heeft laten afmaken totdat hij er zelf mee stopte en nu ermee aankomt dat de aanvallen op hem veel te ver gingen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:03 schreef yvonne het volgende:
Een flink aantal users begint het ook steeds normaler te vinden om de mods, FA's en A's onbeschoft te behandelen, bij Juup bv is het veel en veel tever gegaan.
Ook hier gaan we eens een halt aan toeroepen, het is mooi geweest zo.
Shit, ben jij niet gesneuveld in dit geweld?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:37 schreef Emimich het volgende:
Even wat kritische noten tussen de algemene stemming van vrijheid en blijheid.
[..]
Over Juup, aangaande zijn moderatorschap zijn er dus 2 kapitale fouten gemaakt. Ten eerste is hij mod gemaakt, terwijl het van tevoren al duidelijk was dat deze persoon hier helaas door omstandigheden emotioneel niet toe in staat was. Kwalijker dan dat nog is, dat men hem verbaal maandenlang heeft laten afmaken totdat hij er zelf mee stopte en nu ermee aankomt dat de aanvallen op hem veel te ver gingen.
Laten we het meest positieve scenario nemen, helaas is de behandeling van Juup buiten alle perken geweest en kwam de staff daar te laat achter. Hoewel spijtig zou dat het geval geweest kunnen zijn. Welke verandering van inzicht heeft er dan plaatsgevonden, wat zal dit concreet inhouden en hoe zal in de toekomst voorkomen worden dat eenzelfde gedrag weer zal plaatsvinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |