Don't push me want dan ben jij als eerste weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:02 schreef WAT het volgende:
Huillie.
Try me.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef -Numlock- het volgende:
Lukt je nooit.
Als je denkt dat dat beter is, en meteen alle offtopic verwijderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef The_Terminator het volgende:
Misschien moet deze maar sticky zodat we zeker weten dat alle baggeraars het lezen. Wat vind je er van Yvonne?
ik denk dat de mensen het wel wetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef veldmuis het volgende:
Gaat dit ook over mij, mevrouw? :$
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
deze OP gold dus met name voor jou..
Topic kapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen welke topics van mij bagger (lees gelogen) zijn. Pff wat een onzin zeg...
[wilders-mode]Goed dat dat eens gezegd wordt [/wilders-mode]quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
===> FBquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Don't push me want dan ben jij als eerste weg.
Groot deel van het probleem idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Mag ik hier ook opmerken dat ik Dirkh mis?
De huidige mods stellen echt geen klote voor. Ze poepen al in hun broek bij het woordje 'deksels'.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Misschien een moderator erbij nemen? Ik bijvoorbeeld.![]()
Mijn reputatie is brandschoon.![]()
Idd, wat een onzin weer zeg. En de moderators zijn er toch voor om de orde te houden of kunnen ze het niet zelf af ? Misschien tijd voor een vacature op KLB.quote:
dat houd je toch... kijk het zou leuk zijn als iemand een KLB topic maakt met ik heb mijn knie gestoten en dat iedereen awwwwwwwwwwwwww wat zielig roept... maar dat gebeurt toch nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Rekkie het volgende:
Ik zie dat dit topic al niet anders is dan elk ander KLB topic, met uitzondering van de OP
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef Vipers het volgende:
Mevrouw Yvonne wilt u dan zo vriendelijk zijn om je eigen posts ook af en toe te verwijderen want dat zorgt er naar mijn mening ook vaak voor dat er een hoop bagger ontstaat.
Precies, ze heeft nooit een cursus conflicthantering gehad, het enige wat ze doet is eenrichtingsverkeer. Misschien dat de users hier zo lastig van worden ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef Vipers het volgende:
Mevrouw Yvonne wilt u dan zo vriendelijk zijn om je eigen posts ook af en toe te verwijderen want dat zorgt er naar mijn mening ook vaak voor dat er een hoop bagger ontstaat.
Niet lullen. Je durft haar posts gewoon niet te verwijderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.
Ik voel me toch aangesproken door haar generaliseren. Users die alleen in KLB komen. Ohhh sinds wanneer is dat verboden dan. Je weet nou eenmaal dat als je wat te klagen hebt dat je voor en tegenstanders hebt en dan wordt er wel eens met modder gegooid. Stel eerst maar eens fatsoenlijke regels op dan kunnen we daarna deze discussie verder voeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:15 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik voel me toch aangesproken door haar generaliseren. Users die alleen in KLB komen. Ohhh sinds wanneer is dat verboden dan. Je weet nou eenmaal dat als je wat te klagen hebt dat je voor en tegenstanders hebt en dan wordt er wel eens met modder gegooid. Stel eerst maar eens fatsoenlijke regels op dan kunnen we daarna deze discussie verder voeren.
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
Get real.quote:
NEEquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.
Ik zou toch graag even bevestigd zien of het al dan niet voor mij bedoelt is!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.
Misschien moet jij gewoon je grote tyfusmuil houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
Het enige wat je doet is eenrichtingsverkeer geven, misschien moet je ook eens naar de users luisteren ?
Net zoals balkenende doet zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
Het enige wat je doet is eenrichtingsverkeer geven, misschien moet je ook eens naar de users luisteren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |