Don't push me want dan ben jij als eerste weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:02 schreef WAT het volgende:
Huillie.
Try me.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef -Numlock- het volgende:
Lukt je nooit.
Als je denkt dat dat beter is, en meteen alle offtopic verwijderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef The_Terminator het volgende:
Misschien moet deze maar sticky zodat we zeker weten dat alle baggeraars het lezen. Wat vind je er van Yvonne?
ik denk dat de mensen het wel wetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef veldmuis het volgende:
Gaat dit ook over mij, mevrouw? :$
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
deze OP gold dus met name voor jou..
Topic kapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen welke topics van mij bagger (lees gelogen) zijn. Pff wat een onzin zeg...
[wilders-mode]Goed dat dat eens gezegd wordt [/wilders-mode]quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
===> FBquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Don't push me want dan ben jij als eerste weg.
Groot deel van het probleem idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Mag ik hier ook opmerken dat ik Dirkh mis?
De huidige mods stellen echt geen klote voor. Ze poepen al in hun broek bij het woordje 'deksels'.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Misschien een moderator erbij nemen? Ik bijvoorbeeld.![]()
Mijn reputatie is brandschoon.![]()
Idd, wat een onzin weer zeg. En de moderators zijn er toch voor om de orde te houden of kunnen ze het niet zelf af ? Misschien tijd voor een vacature op KLB.quote:
dat houd je toch... kijk het zou leuk zijn als iemand een KLB topic maakt met ik heb mijn knie gestoten en dat iedereen awwwwwwwwwwwwww wat zielig roept... maar dat gebeurt toch nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Rekkie het volgende:
Ik zie dat dit topic al niet anders is dan elk ander KLB topic, met uitzondering van de OP
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef Vipers het volgende:
Mevrouw Yvonne wilt u dan zo vriendelijk zijn om je eigen posts ook af en toe te verwijderen want dat zorgt er naar mijn mening ook vaak voor dat er een hoop bagger ontstaat.
Precies, ze heeft nooit een cursus conflicthantering gehad, het enige wat ze doet is eenrichtingsverkeer. Misschien dat de users hier zo lastig van worden ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef Vipers het volgende:
Mevrouw Yvonne wilt u dan zo vriendelijk zijn om je eigen posts ook af en toe te verwijderen want dat zorgt er naar mijn mening ook vaak voor dat er een hoop bagger ontstaat.
Niet lullen. Je durft haar posts gewoon niet te verwijderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.
Ik voel me toch aangesproken door haar generaliseren. Users die alleen in KLB komen. Ohhh sinds wanneer is dat verboden dan. Je weet nou eenmaal dat als je wat te klagen hebt dat je voor en tegenstanders hebt en dan wordt er wel eens met modder gegooid. Stel eerst maar eens fatsoenlijke regels op dan kunnen we daarna deze discussie verder voeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:15 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik voel me toch aangesproken door haar generaliseren. Users die alleen in KLB komen. Ohhh sinds wanneer is dat verboden dan. Je weet nou eenmaal dat als je wat te klagen hebt dat je voor en tegenstanders hebt en dan wordt er wel eens met modder gegooid. Stel eerst maar eens fatsoenlijke regels op dan kunnen we daarna deze discussie verder voeren.
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
Get real.quote:
NEEquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.
Ik zou toch graag even bevestigd zien of het al dan niet voor mij bedoelt is!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.
Misschien moet jij gewoon je grote tyfusmuil houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
Het enige wat je doet is eenrichtingsverkeer geven, misschien moet je ook eens naar de users luisteren ?
Net zoals balkenende doet zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
Het enige wat je doet is eenrichtingsverkeer geven, misschien moet je ook eens naar de users luisteren ?
Komop, volwassen kerel ben je, je bent niet compleet achterlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon je grote tyfusmuil houden
Dat zeg ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zelf verzinnen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.
Het was gewoon een tvp hoor.quote:
Mijn mailadres is bekend bij de FA's. Ze kunnen altijd mailen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Groot deel van het probleem idd.
Nou mooi toch? Zittten zij daar mooi, hebben de rest van de users hier geen last van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:18 schreef RM-rf het volgende:
Goede actie![]()
![]()
eindelijk eens ingrijpen tegen de ettertjes die uit ONZ gebanned worden en dan in KLB de boel komen verpesten..
Nee, KLB hoeft echt geen 'peace-love-and-happiness'-forum te zijn, is ook niet mogelijk, maar de laatste tijd waren er teveel gastjes bezig die zichzelf een clichematig kortzichtig 'stijltje' toedichtten, van die opstandige 16-jarig wigger-usertjes die 'semi-brutaal' over hun nietszeggende leventje berichtten, vermomd als 'ik klaag over wat me net gebeurde' ...
Van iemand als Boomlaars was dat soms best nog wel leuk, die deed er ook moeite voor ... zelfs junkiesietze of Maikuuuul hebben nog wel een beetje 'eigen' stijl ...
maar er lopen nu 'aftreksels-van-aftreksels' van zulke users rond, die nog enkel in KLB postten, omdat ze in alle andere fora snel gebanned worden voor hun poststijl...
Nu kun je gewoon nederlands lullen, anders vind ik het banwaardig, dan geef ik mn eigen vertaling er wel aanquote:
Ach gut meneer is er ook weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterker nog, het staat in de OP.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zelf verzinnen?
Je wilt wel heel graag he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, volwassen kerel ben je, je bent niet compleet achterlijk.
Je moet eens in FB kijken, half FOK ergert er zich aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.
Beter is om die mensen gewoon op te laten kankeren, zodat KLB leuk blijft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Zittten zij daar mooi, hebben de rest van de users hier geen last van.
Laten fuseren met ONZ => Klaar.
DAN SLUIT JE KLB.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet eens in FB kijken, half FOK ergert er zich aan.
Lees je eens in, zou een hoop schelen, maar als je niet WILT zien dat het hier een puinzooi is, prima, ga ik gewoon verder met opruimen.
sodemieter toch op zeg, als iedereen nou eens niet zo debiel zou doen, en dat gebagger gewoon in onzin zou laten, is er niks aan de hand.quote:
Een forum sluiten omdat sommigen niet normaal kunnen reageren?quote:
Ja. Onrealistisch en zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef freiss het volgende:
[..]
Beter is om die mensen gewoon op te laten kankeren, zodat KLB leuk blijft.![]()
Hoe weet jij of sommige mensen niet gewoon lurken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef sr_firewire het volgende:
Hey grappig, nu zie je ineens mensen die nooit op KLB komen
Klaag jij iedere fucking dag?quote:
IK heb zelf weinig met ONZ, juist doordat het veelal fake gelul is, poseurs e.d.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Zittten zij daar mooi, hebben de rest van de users hier geen last van.
Laten fuseren met ONZ => Klaar.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu kun je gewoon nederlands lullen, anders vind ik het banwaardig, dan geef ik mn eigen vertaling er wel aan
Nee ik reageer op klachten van anderen.quote:
Ja. Is dat zo raar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Een forum sluiten omdat sommigen niet normaal kunnen reageren?
Lief hè?quote:
Kom op meneer ik lees alles beter dan de rest, laat zien waar het staat. Volgens mij staat er in de OP alleen dat mensen (generaliseren) topics verkloten (volgens wie zijn maatstaven dan) of kapen. Tevens staat er dat users hele post histories hebben in KLB, nou en ik ook omdat ik het amusant vind. Ik heb nog geen regel gezien waar in staat dat dat nou net niet mag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sterker nog, het staat in de OP.
Of dat ze wegblijven omdat bepaalde users de sfeer er verpestenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Hoe weet jij of sommige mensen niet gewoon lurken.![]()
Dat mag allang weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Klagen over fok! in KLB...
Ik dacht dat dat niet mocht?
Baggertopic, laat hier het eerste slotje maar vallen
Mijn vader vond de ARP en de CHU ook heel leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
KLB vond ik wel altijd leuk, juist omdat het herkenbare en gemeende persoonlijke frustraties waren ..... en het meestal een natuurlijke 'scherpte' had ....
Nee, ik ben realistisch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja laat de meerderheid de dupe worden van een stelletje kut-users![]()
Ja dag Ed,quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Klagen over fok! in KLB...
Ik dacht dat dat niet mocht?
Baggertopic, laat hier het eerste slotje maar vallen
you gotta love it!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
Yeah. Yvonne on a rampage.
Ik denk dat het al veel zal helpen als de mods de echt belachelijke topics gewoon snel dichtgooien cq verplaatsen idd. Van die klaagtopics waar eigenlijk alleen maar een schampere onzinreactie past hebben wel een sfeer van "adrem" "leuk" reageren geschapen waarin iedereen denkt de meest relevantequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je ziet echter de laatste tijd dat er heel veel mensen enkel zitten te 'poseren', alsof ze zitten op te scheppen tegen hun 16-jarige vriendjes uit hun scooter-gang.
Hey praat je eindelijk eens over jezelf. Valt wel weer gelijk op dat nu er modjes aanwezig zijn, je aan hun bil loopt te likken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja laat de meerderheid de dupe worden van een stelletje kut-users![]()
Wat precies bedoel je met een duidelijk IP? Ik snap hier ff geen hout vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef yvonne het volgende:
Oh, en users zonder duidelijk IP, die zonder enige post dan ook opeens opduiken zijn ook weg, die kunnen met uitleg mailen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hey praat je eindelijk eens over jezelf. Valt wel weer gelijk op dat nu er modjes aanwezig zijn, je aan hun bil loopt te likken.
Is een ip niet altijd duidelijk? Explaaaain?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef yvonne het volgende:
Oh, en users zonder duidelijk IP, die zonder enige post dan ook opeens opduiken zijn ook weg, die kunnen met uitleg mailen.
klopt en de CHU en ARP bestaan nog steeds, binnen het CDA ... en het is aan de 'eigenaren' van die partijen om te kiezen voor wel volk ze een plek bieden .... ze kunnen mensen eruit trappen, die niet voldoen aan hun normen ....quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef MrBean het volgende:
[..]
Mijn vader vond de ARP en de CHU ook heel leuk.
Er wordt aan mijn bil mooi niet geliktquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hey praat je eindelijk eens over jezelf. Valt wel weer gelijk op dat nu er modjes aanwezig zijn, je aan hun bil loopt te likken.
Ik denk dat ze doelt op IP's die te retracen zijn naar zuidoostsiberië...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat precies bedoel je met een duidelijk IP? Ik snap hier ff geen hout van.
ach, sodemieter toch eens op. Gladioolquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
suf criterium, zat users die maar in één subforum blijven plakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
Topic: 'Mijn moeder heeft verdomme m'n spijkerbroek verpest in de was!'quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kom op [/i]meneer[/i] mevrouw ik lees alles beter dan de rest, laat zien waar het staat. Volgens mij staat er in de OP alleen dat mensen (generaliseren) topics verkloten (volgens wie zijn maatstaven dan) of kapen. Tevens staat er dat users hele post histories hebben in KLB, nou en ik ook omdat ik het amusant vind. Ik heb nog geen regel gezien waar in staat dat dat nou net niet mag.
Nu hou je de discussie hierover centraal. Anders gaat het naar FB, KLB, ONZ enz.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk ik wil er heel volwassen over doen yvonne en ik vind ook dat je 100% gelijk hebt, MAAR
ik denk dat je het topic gelijk dicht had moeten gooien sticky had moeten maken want nu worden er weer allemaal reacties uitgelokt (ook van jou) die niet correct zijn. uitspraken als: nederlands lullen of ik ban je is natuurlijk een beetje erg kinderachtig he... dan kan je net zo goed het halve forum buiten klaagbaak bannen omdat ze ook wel eens een andere taal spreken.
als je het doet geef dan oook het goede voorbeeld![]()
En met hun eerste post compleet van hoed en rand weten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op IP's die te retracen zijn naar zuidoostsiberië...
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
En wie ben jij ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, sodemieter toch eens op. Gladiool
Et tuquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Herald het volgende:
[..]
suf criterium, zat users die maar in één subforum blijven plakken
maar hoe moet je reageren op een topic als.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Topic: 'Mijn moeder heeft verdomme m'n spijkerbroek verpest in de was!'
Reactie: 'Je moeder is een tyfushoer!'
Topic: 'Kut, m'n pols gebroken, nu kan ik niet (vul maar in)'
Reactie: 'Huilie!'
Jahaa, juweeltjes van reacties, hoor.
Zo beter?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk ik wil er heel volwassen over doen yvonne en ik vind ook dat je 100% gelijk hebt, MAAR
ik denk dat je het topic gelijk dicht had moeten gooien sticky had moeten maken want nu worden er weer allemaal reacties uitgelokt (ook van jou) die niet correct zijn. uitspraken als: nederlands lullen of ik ban je is natuurlijk een beetje erg kinderachtig he... dan kan je net zo goed het halve forum buiten klaagbaak bannen omdat ze ook wel eens een andere taal spreken.
Dan moeten SA's, FA's en A's daar ook harder optreden, maar laten de mods eerst maar eens klb gaan aanpakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens heb ik het idee dat het zich langzaam verplaatst naar FB waarin het nu toch wel de sport is de meest ludieke klacht over fok! te deponeren.
Het ligt meer aan jou dan aan hem dat jij hem niet kent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En wie ben jij ?
Zeker een FB zeiker die nu ineens zn dikke hoofd laat zien hier, omdat hij normaalgesproken te angstig is om iets te zeggen in KLB ?
Als andere manieren niet werken dan maar zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Vipers het volgende:
Ik ben het wel met Yvonne eens dat er een hoop bagger is, maar ze stelt het volkomen verkeerd op. Dit wekt alleen maar irritaties op, omdat zij toevallig meer bevoegdheden heeft dan wij.
Niet, want die wil ik dicht hebben, niks met KLB van doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar hoe moet je reageren op een topic als.
me broer is net wezen schijten en nu stinkt het!
want dat is 99% van de topics hier
quote:
Half Fok! ergert zich ook aan jaguarized, lelijke wijven in US en slowchatters, wat gaat daar tegen gebeuren?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
Je moet eens in FB kijken, half FOK ergert er zich aan.
Zoals altijd, niks nieuws.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Vipers het volgende:
Ik ben het wel met Yvonne eens dat er een hoop bagger is, maar ze stelt het volkomen verkeerd op. Dit wekt alleen maar irritaties op, omdat zij toevallig meer bevoegdheden heeft dan wij.
dat is prima... dan krijg je denk ik ook een stuk minder domme reactiesquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet, want die wil ik dicht hebben, niks met KLB van doen.
Dankuwel mevrouw, maar dit staat toch duidelijk in de regels dat huillie en zo niet mag. Dan hebben jullie het zelf toch te ver laten komen. Maar stel dan wel duidelijk regels vastquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Topic: 'Mijn moeder heeft verdomme m'n spijkerbroek verpest in de was!'
Reactie: 'Je moeder is een tyfushoer!'
Topic: 'Kut, m'n pols gebroken, nu kan ik niet (vul maar in)'
Reactie: 'Huilie!'
Jahaa, juweeltjes van reacties, hoor.
Zo beter?
In een typisch topic volgen nu 20 dezelfde reacties...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zorg er in ieder geval voor dat er niet meer met "kanker" word gescholden. Zo zielig..
nee, ik kom zelden in FB/KLB (zie mijn geschiedenis) ik irriteer me alleen aan een mislukt relkloontje als jijquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En wie ben jij ?
Zeker een FB zeiker die nu ineens zn dikke hoofd laat zien hier, omdat hij normaalgesproken te angstig is om iets te zeggen in KLB ?
Mwa... ik denk dat je het gewoon moet zien als een krachtterm, niet specifiek die ziekte.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zorg er in ieder geval voor dat er niet meer met "kanker" word gescholden. Zo zielig..
Wij kunnen het ook niet helpen dat je op het schoolplein uitgescheten wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zoals altijd, niks nieuws.
Macht uitoefenen op een forum is zoooo makkelijk als je een icoontje achter je naam hebt staan.
Maar in het dagelijks leven...... dat is voor de meesten een probleem denk ik .
Nee hoor, al het andere is al geprobeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Vipers het volgende:
En dat doet ze hier.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dankuwel mevrouw, maar dit staat toch duidelijk in de regels dat huillie en zo niet mag. Dan hebben jullie het zelf toch te ver laten komen. Maar stel dan wel duidelijk regels vast![]()
Jij bent wel een held hier op het forum volgens mij he ? Stoere taal manquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij kunnen het ook niet helpen dat je op het schoolplein uitgescheten wordt.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef freiss het volgende:
[..]
Het ligt meer aan jou dan aan hem dat jij hem niet kent.
Kloontje noemt ie mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik kom zelden in FB/KLB (zie mijn geschiedenis) ik irriteer me alleen aan een mislukt relkloontje als jij
Als je niks zinnigs weet: niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar hoe moet je reageren op een topic als.
me broer is net wezen schijten en nu stinkt het!
Ja, een beetje creativiteit mag best meer ruimte krijgen.quote:want dat is 99% van de topics hier
Nee ik vind je gewoon een infantiel wanabee lulletje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jij bent wel een held hier op het forum volgens mij he ? Stoere taal man![]()
Laat me raden; Een gefrustreerde ex-mod ?
Eens is! Sommige baggertopics zijn geniaal....quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef rudedeltadude het volgende:
Als je alle baggerreacties wil verwijderen en alle kuttopics op Fok! wil sluiten, kan je naar mijn mening dit forum wel sluiten.
Er is veel bagger op fok te vinden, en daarmee is het kwalitatief ook niet echt een heel hoogstaand forum ofzo... Maar goed, die fora moeten er ook zijn, maakt niet uit, mijn voorkeur gaat JUIST naar die topics uit.... Zo'n forum is toch ook een stukje ontspanning?
Als je Fok! baggervrij wilde houden, had je eerder in moeten grijpen....
Dat is heus niet zo toevallig hoor. Dat is omdat heikneuters hier de boel komen verstieren. Alleen maar omdat het openbaar is en ze een mening hebben. Jullie zijn als graffiti artiesten. Ze maken iets wat maar weinig mensen waarderen, op openbare plekken, maken er een teringbende van, het kost een hoop werk om het weer op te ruimen, en is als dweilen met de kraan open, en jullie zijn er nog trots op ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Vipers het volgende:
omdat zij toevallig meer bevoegdheden heeft dan wij
Nee jij wel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb je serieus niets anders te zeggen, hielenlikker
En dit geneuzel ben ik ook al tijden zat, weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jij bent wel een held hier op het forum volgens mij he ? Stoere taal man![]()
Laat me raden; Een gefrustreerde ex-mod ?
Mooi op de verkeerde plek he. Je hebt toch regels. Ik vind gewoon dat ze dan duidelijk regels op moeten stellen waar ze op terug kunnen vallen. Tevens denk ik dat het beleid voor iedereen moet gelden (dus ook mods). Eenduidig beleid, niet eenzijdig.quote:
Men wil ook niet al die kuttopics verwijderen enzo. Men wil alleen verhinderen dat de goede topics door die mannetjes niet kuttopics worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef rudedeltadude het volgende:
Als je alle baggerreacties wil verwijderen en alle kuttopics op Fok! wil sluiten, kan je naar mijn mening dit forum wel sluiten.
Er is veel bagger op fok te vinden, en daarmee is het kwalitatief ook niet echt een heel hoogstaand forum ofzo... Maar goed, die fora moeten er ook zijn, maakt niet uit, mijn voorkeur gaat JUIST naar die topics uit.... Zo'n forum is toch ook een stukje ontspanning?
Als je Fok! baggervrij wilde houden, had je eerder in moeten grijpen....
inderdaad, laten we een slowchat beginnen met elke keer een ludieke titel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef shmoopy het volgende:
Ja, een beetje creativiteit mag best meer ruimte krijgen.
Ik vind dat dat soort topics best weggemod mogen worden hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs weet: niet.
Slaat het topic vanzelf wel dood, en daar verlies je niks aan.
En anders klaag je mee over een huisgenoot die dat ook doet, weet ik veel, of geef (ludieke) tips over hoe je de lucht wegkrijgt.
Damn... Jij bent gefrustreerd..... Chill downquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dit geneuzel ben ik ook al tijden zat, weg.
En DAT zien de mods en FA's heus wel..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:38 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Eens is! Sommige baggertopics zijn geniaal....![]()
![]()
Beetje vroeg voor mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:39 schreef Skinnymike het volgende:
Echt een heerlijk storm/reltopique![]()
* Chips en bier pakt
Nee, operatie schoonmaak heet datquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:39 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Damn... Jij bent gefrustreerd..... Chill down![]()
* gebruikersnaam is het hier helemaal mee eens. en als woorden als kankerkachel gebanned worden als woord van het jaar dan staat heel moderend fok op zijn achterste benen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee hoor, maar dit soort non argumenten zijn er al tveel en te vaak geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:39 schreef Radjesh het volgende:
[..]
In ieder geval op de goede manier gefrustreerd danquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:39 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Dan zijn wij nu ook uitgepraat als het te hoog gegrepen is om een discussie te voeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat is heus niet zo toevallig hoor. Dat is omdat heikneuters hier de boel komen verstieren. Alleen maar omdat het openbaar is en ze een mening hebben. Jullie zijn als graffiti artiesten. Ze maken iets wat maar weinig mensen waarderen, op openbare plekken, maken er een teringbende van, het kost een hoop werk om het weer op te ruimen, en is als dweilen met de kraan open, en jullie zijn er nog trots op ook.
Mijn advies: Kruisen met een varken, en nóóit meer vervoeren.
Wordt de userdb te groot ofzo? Dat jullie servers het niet meer trekken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nee, operatie schoonmaak heet dat
Waar zie jij diequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:39 schreef Skinnymike het volgende:
Echt een heerlijk storm/reltopique![]()
* Chips en bier pakt
Ja als je dan consequent bent moet je ze allebei bannen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit soort non argumenten zijn er al tveel en te vaak geweest.
Whehehequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Wiebelkont het volgende:
Ze heeft niks tegen de klaagbaak, ze heeft iets tegen de uitwassen van de klaagbaak.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:41 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Wordt de userdb te groot ofzo? Dat jullie servers het niet meer trekken?![]()
Low Space Warnings al gehad?![]()
Ik denk dat ik van 1 van de twee de lijst met note's niet in enkele minuten kan zien. Wellicht maakt dat een verschilquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja als je dan consequent bent moet je ze allebei bannen...
Dat weet ik ook wel....quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
En DAT zien de mods en FA's heus wel..
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel....
Ik wilde met mijn post alleen duidelijk maken dat Fok! al te veel verbaggerd is, en dat daarom het ingrijpen nu gewoon te laat komt....
Welnee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel....
Ik wilde met mijn post alleen duidelijk maken dat Fok! al te veel verbaggerd is, en dat daarom het ingrijpen nu gewoon te laat komt....
Hoezo te laat ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel....
Nee... je bouwt als forum daar een reputatie mee op en trekt er een bepaald soort users mee aan...quote:
Zeker, maar dan wel duidelijk regels. Geef iedereen die het woord kanker gebruikt per direct een ban. Ben je denk ik de helft van de users al kwijt.quote:
Kijk en daar ben ik het nou wel mee eens....quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Vipers het volgende:
[..]
Zeker, maar dan wel duidelijk regels. Geef iedereen die het woord kanker gebruikt per direct een ban. Ben je denk ik de helft van de users al kwijt.
Een forum als dit, waar elke dag zich een X aantal mensen registreren komt echt niet in de problemen als je een zooi baggeraars op laat tiefen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nee... je bouwt als forum daar een reputatie mee op en trekt er een bepaald soort users mee aan...
Wil je het gros van de users bannen/kicken ofzo?
Er zijn zat leuke users op Fok! hoor, dat wordt denk ik ook duidelijker als je de aandachttrekkende topicverkrachters in bijv. KLB bant/waarschuwt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nee... je bouwt als forum daar een reputatie mee op en trekt er een bepaald soort users mee aan...
OUD is nog lang niet verbaggerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel....
Geef iedereen de loopt te zeiken over het woord kanker een ban, en je bent de andere helft kwijt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Vipers het volgende:
[..]
Zeker, maar dan wel duidelijk regels. Geef iedereen die het woord kanker gebruikt per direct een ban. Ben je denk ik de helft van de users al kwijt.
Vergeet niet dat een gros van de users die voorheen in klb kwamen hier niet meer komen vanwege dat gebaggerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk niet echt last van. Ze verkrachten er geen topics mee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn postgeschiedenis ja. Vroeger kwam ik veel meer in KLB, (maar ook ONZ).quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een gros van de users die voorheen in klb kwamen hier niet meer komen vanwege dat gebagger
Nee hoor het is een algemeen geaccepteerd woord zeker. Dit soort dingen zorgt er juist voor dat FoK verbaggerd, omdat jullie dit toestaan. Prima als je dat wilt, maar dan nu gaan lopen zeuren over bagger vind ik dan weer raar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk niet echt last van. Ze verkrachten er geen topics mee.
Men moet het ook niet overvloedig gebruiken. Een krachtterm op zijn tijd, of dat nou met 'kanker' of met 'Rhodondendron' is, is voor mij echter niet storend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:51 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee hoor het is een algemeen geaccepteerd woord zeker. Dit soort dingen zorgt er juist voor dat FoK verbaggerd, omdat jullie dit toestaan. Prima als je dat wilt, maar dan nu gaan lopen zeuren over bagger vind ik dan weer raar.
Wat een onzinquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:51 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee hoor het is een algemeen geaccepteerd woord zeker. Dit soort dingen zorgt er juist voor dat FoK verbaggerd, omdat jullie dit toestaan. Prima als je dat wilt, maar dan nu gaan lopen zeuren over bagger vind ik dan weer raar.
schei toch uit, je wil niet weten hoeveel posts er per dag verwijderd en ge-edit worden, maar het is dweilen met de kraan open, en bij ieder slotje verschijnt er een janktopic in FB waar echt alle fatsoensnormen overschreden worden. En als een stelletje paling in de Zaragossa zee komen de jankers, azijnpissers en meelopers er een schepje bovenop gooien.. Get real, hier is gewoon niet tegenop te modereren. En de bedoelde users gaan gewwon met een dikke plaat voor hun kop verder met het openen van totaal onzinnige topics en het verkloten van lopende topics.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Met Dirkh als keiharde mod had je dat niet.
Anders moeten de mods hier wat strenger worden en wat minder toestaan.
[sluit gebruik kanker-discussie]Terug naar topic?[/sluit gebruik kanker-discussie]quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef freiss het volgende:
[..]
Men moet het ook niet overvloedig gebruiken. Een krachtterm op zijn tijd, of dat nou met 'kanker' of met 'Rhodondendron' is, is voor mij echter niet storend.
Nogmaals, je het het nu over 1 symptoompje, en je vergeet de grote lijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:51 schreef Vipers het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk misschien niet, maar het duidt toch niet op enige intelligentie om deze woorden in bepaalde context te gebruiken. Jullie zouden een eenduidig beleid moeten voeren, want volgens mij wordt dit op dit moment niet gedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef freiss het volgende:
[..]
Men moet het ook niet overvloedig gebruiken. Een krachtterm op zijn tijd, of dat nou met 'kanker' of met 'Rhodondendron' is, is voor mij echter niet storend.
Mwa.. je moet niet overreageren. Eerst waarschuwen (nu dus), kijken of het weggaat en misschien dan hardere maatregelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:54 schreef Gunner het volgende:
Misschien KLB een tijdje dichtgooien met alleen een sticky als reminder?
als je niets te melden hebt donder dan op uit dit topic. Jouw post is een schoolvoorbeeld van wat er misis.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef peterh het volgende:
we zullen het niet hebben over dit KLB topic..Dit gaat ergens over...
![]()
eens. Ik krijg het idee dat de mod kijkt of ie een topic leuk vindt om te bepalen voor het sluiten. Het nadeel is, dat het bijna onmogelijk is te definiëren wat precies KLB en wat gaan KLB is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef Vipers het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk misschien niet, maar het duidt toch niet op enige intelligentie om deze woorden in bepaalde context te gebruiken. Jullie zouden een eenduidig beleid moeten voeren, want volgens mij wordt dit op dit moment niet gedaan.
hallo!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef Vipers het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk misschien niet, maar het duidt toch niet op enige intelligentie om deze woorden in bepaalde context te gebruiken. Jullie zouden een eenduidig beleid moeten voeren, want volgens mij wordt dit op dit moment niet gedaan.
Sorry, maar geef je nu niet eigenlijk toe dat fok gewoon verbaggerd is, en dat er niets meer aan te doen is????quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
schei toch uit, je wil niet weten hoeveel posts er per dag verwijderd en ge-edit worden, maar het is dweilen met de kraan open,
Get real, hier is gewoon niet tegenop te modereren.
Dit is nu een treffend voorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef peterh het volgende:
we zullen het niet hebben over dit KLB topic..Dit gaat ergens over...
![]()
Van jou wil ik nog steeds weten wat jij nou bedoeld met je OP, want nogmaals mijn postgeschiedenis is voornamelijk in KLB ben ik nou per definitie bagger. Bedankt voor je generaliseren, misschien he heel misschien is er tegenwoordig zo´n opstand tegen modjes om dit soort redenen. Pak degene aan die aangepakt dient te worden, maar kom niet met dit soort noch wal noch kant rakende uitsprakenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals, je het het nu over 1 symptoompje, en je vergeet de grote lijn.
Ik kan er overigens niks aan veranderen. Alleen als je op Fok!Sport gaat baggeren ben ik van enig nut.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waardoor kom jij tot de conclusie dat het gewoon verbaggerd is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Sorry, maar geef je nu niet eigenlijk toe dat fok gewoon verbaggerd is, en dat er niets meer aan te doen is????
Wanneer komen jullie (jullie= mods, admins) nou eens uit de ontkenningsfase...
Het is idd dweilen met de kraan open, je kunt er niet tegen modereren.... Nou! Accepteer het!
Ik wil best allerlei onzin topics in KLB verwijderen hoor, doe ik niet moeilijk overquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Sorry, maar geef je nu niet eigenlijk toe dat fok gewoon verbaggerd is, en dat er niets meer aan te doen is????
Het is idd dweilen met de kraan open, je kunt er niet tegen modereren.... Nou! Accepteer het!
Dat bedoel ik nou, klaag ik eens in KLB(waar het hoort te mogen), is het weer nie goed..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je niets te melden hebt donder dan op uit dit topic. Jouw post is een schoolvoorbeeld van wat er misis.
En waarom schiet je zo de verdediging in bij een algemene OPquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Van jou wil ik nog steeds weten wat jij nou bedoeld met je OP, want nogmaals mijn postgeschiedenis is voornamelijk in KLB ben ik nou per definitie bagger. Bedankt voor je generaliseren, misschien he heel misschien is er tegenwoordig zo´n opstand tegen modjes om dit soort redenen. Pak degene aan die aangepakt dient te worden, maar kom niet met dit soort noch wal noch kant rakende uitspraken
Wat ik me dan afvraag is waarom je alleen in KLB zit, maar dat is offtopicquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Van jou wil ik nog steeds weten wat jij nou bedoeld met je OP, want nogmaals mijn postgeschiedenis is voornamelijk in KLB ben ik nou per definitie bagger. Bedankt voor je generaliseren, misschien he heel misschien is er tegenwoordig zo´n opstand tegen modjes om dit soort redenen. Pak degene aan die aangepakt dient te worden, maar kom niet met dit soort noch wal noch kant rakende uitspraken
succes met het op de hoogte stellen.... Zullen we ze allemaal een persoonlijke brief sturen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Geesoes het volgende:
Zou het niet werken om veel baggeraars persoonlijk aan te spreken en tevens gewoon zeggen wat ze verkeerd doen en wat jullie (mods, admins en boze yvonne) anders willen.
Ik denk dat door dit topic het gros van de baggeraars zich aangesproken voelt. Je kan daarna het kleine overige deel aanspreken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Geesoes het volgende:
Zou het niet werken om veel baggeraars persoonlijk aan te spreken en tevens gewoon zeggen wat ze verkeerd doen en wat jullie (mods, admins en boze yvonne) anders willen.
Nee hoor, dat is een conlusie die jij trektquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Oh dus daar mogen de mensen dus ook rustig het woord kanker gebruiken van jou. Eenduidig beleid. Trek de streep ergens en voer je beleid uit. Maar ga niet net zoals onze hoogachtende Yvonne generaliseren waardoor users een afkeer tegen je krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kan er overigens niks aan veranderen. Alleen als je op Fok!Sport gaat baggeren ben ik van enig nut.
Wat voor quote had ik net dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een conlusie die jij trekt
Ik heb er eens voor gesolliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil best allerlei onzin topics in KLB verwijderen hoor, doe ik niet moeilijk over
Getuige de reacties zal er wel iets meer nodig zijn om dat plakkaat beton voor hun kop te laten barsten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik denk dat door dit topic het gros van de baggeraars zich aangesproken voelt. Je kan daarna het kleine overige deel aanspreken.
En jij had gisteren meer dan 1300 kwaliteitsposts natuurlijk, stuk voor stuk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er eens voor gesolliciteerdzonder succes ( toen Dirkh wegging )
Iemand moet de harde mod spelen net als Dirkh toen.
Toen was het bagger gehalte hier een stuk minder.
Dit topic gaat niet over jouw wanprestaties als mod zijnde. De berbaggeraars zullen idd een beste plaat voor de harses hebben. Maar die valt in het niets bij de plaat die jij met je meedraagt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
schei toch uit, je wil niet weten hoeveel posts er per dag verwijderd en ge-edit worden, maar het is dweilen met de kraan open, en bij ieder slotje verschijnt er een janktopic in FB waar echt alle fatsoensnormen overschreden worden. En als een stelletje paling in de Zaragossa zee komen de jankers, azijnpissers en meelopers er een schepje bovenop gooien.. Get real, hier is gewoon niet tegenop te modereren. En de bedoelde users gaan gewwon met een dikke plaat voor hun kop verder met het openen van totaal onzinnige topics en het verkloten van lopende topics.
Iedereen weet zo goed hoe het moet, maar wel janken als er een slotje valt, grappig mechanisme is dat, maar niet meer over mijn rug.
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Geesoes het volgende:
goh, wat vreemd dat je het niet geworden bent zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er eens voor gesolliciteerd![]()
Slik die drol eens door (die kankerdrol), en doe je ogen eens open.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Oh dus daar mogen de mensen dus ook rustig het woord kanker gebruiken van jou. Eenduidig beleid. Trek de streep ergens en voer je beleid uit. Maar ga niet net zoals onze hoogachtende Yvonne generaliseren waardoor users een afkeer tegen je krijgen.
Nee, maar daar hebben we ook geen KLBquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Oh dus daar mogen de mensen dus ook rustig het woord kanker gebruiken van jou. Eenduidig beleid. Trek de streep ergens en voer je beleid uit. Maar ga niet net zoals onze hoogachtende Yvonne generaliseren waardoor users een afkeer tegen je krijgen.
Dat dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En jij had gisteren meer dan 1300 kwaliteitsposts natuurlijk, stuk voor stuk.
Omdat het dan nog nacht is..... EIquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
Jaer mag iig meer contact zijn waarom iets gesloten word.
Ik had het laatst ook had topic geopend om 0.01 uur goeiemorgen..
word het gelijk gesloten..Vraag ik waarom, krijg ik een vaag antwoord terug...
![]()
Meer info waarom..![]()
Met die afkeer heb ik echt werkelijk niets te maken, ik vraag me alleen af waarom JIJ je zo druk zit te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Je kan meestal dan opheldering vragen in het FB topic van dat forum. Zo staat het volgens mij ook in de FAQ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
![]()
Meer info waarom..![]()
Voor sommige niet, die moeten alweer aan het werk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat het dan nog nacht is..... EI
Het lijkt er steeds meer op jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Getuige de reacties zal er wel iets meer nodig zijn om dat plakkaat beton voor hun kop te laten barsten.
Kul, je weet net zo goed als ik dat er nu een hoop ongefundeerde meelopers zijn verschenen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over jouw wanprestaties als mod zijnde. De berbaggeraars zullen idd een beste plaat voor de harses hebben. Maar die valt in het niets bij de plaat die jij met je meedraagt.
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP. Generaliseren heet dat. Ik schiet zo in de verdediging omdat als ik precies hetzelfde doe, maar dan met een modje of FA., zouden jullie reacties precies hetzelfde zijn. Ik wil aangesproken worden op wat ik doe. Leg het me dan eens uit wat je bedoeld Yvonne, want je bent heel goed in ontwijken maar kan je misschien ook antwoordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom schiet je zo de verdediging in bij een algemene OP
Als het volgens jou niet op jou slaat waar maak je je dan in godsnaam druk over.
Dan werken die 's nachts......quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef peterh het volgende:
[..]
Voor sommige niet, die moeten alweer aan het werk...![]()
Kijk eindelijk iemand met een helder antwoord!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef freiss het volgende:
[..]
Je kan meestal dan opheldering vragen in het FB topic van dat forum. Zo staat het volgens mij ook in de FAQ.
In het betreffende FB topic van betreffende onderdeel, heel simpel, en je eens inlezen, scheelt echt stukken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
![]()
Meer info waarom..![]()
Als je denkt dat het gehele bericht niet op jou slaat, trek je er dan niks van aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP. Generaliseren heet dat. Ik schiet zo in de verdediging omdat als ik precies hetzelfde doe, maar dan met een modje of FA., zouden jullie reacties precies hetzelfde zijn. Ik wil aangesproken worden op wat ik doe. Leg het me dan eens uit wat je bedoeld Yvonne, want je bent heel goed in ontwijken maar kan je misschien ook antwoorden![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
Freiss was me net voor, thanks!
Sinds wanneer moeten mods een voorbeeldige staat van dienst hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Conflict was een goede mod.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toppie Freisquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
Freiss was me net voor, thanks!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef peterh het volgende:
[..]
Toppie Freisje mag van mij zo administrator worden
![]()
Goh dat kun je bij meerdere users zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
goh, wat vreemd dat je het niet geworden bent zeg.
Ah, mooi, dus je herkent je erin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP.
Weet je wat het heeft ook totaal geen zin om hierover in discussie te gaan met jullie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je denkt dat het gehele bericht niet op jou slaat, trek je er dan niks van aan.![]()
Alsof jij alleen maar kwaliteitsposts hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed zo Radjesh, pak hem aan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:12 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Alsof jij alleen maar kwaliteitsposts hebt.![]()
Ok, dan niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef Vipers het volgende:
[..]
Weet je wat het heeft ook totaal geen zin om hierover in discussie te gaan met jullie.
Ja bijna heel mijn postgeschiedenis is in ONZ en KLB dus ik herken me gedeeltelijk.~quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, mooi, dus je herkent je erin!
Of je zou natuurlijk goede argumenten kunnen geven.quote:
Voor?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:14 schreef Vipers het volgende:
[..]
Of je zou natuurlijk goede argumenten kunnen geven.
Nee vertel, want jij bent dit hele topic al bezig met het tweede ipv het eerste...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef Vipers het volgende:
[..]
Had ik al iets over gezegd ontwijken i.p.v. beantwoorden.
Wijs eens precies aan waar je je in herkent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ja bijna heel mijn postgeschiedenis is in ONZ en KLB dus ik herken me gedeeltelijk.~
Had ik al iets over gezegd ontwijken i.p.v. beantwoorden.
Nog even en ik draag je voor voor de Burner2000 awardquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:14 schreef Vipers het volgende:
[..]
Of je zou natuurlijk goede argumenten kunnen geven.
Het laatste kan anders geinterpreteerd worden door jullie, maar is dat dan ook meteen ongefundeerd. Volgens mij heb ik een keer een aantal argumenten gegeven waarom ik vind-vond dat sommige mods zich schuldig maken aan vriendjes politiek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wijs eens precies aan waar je je in herkent?
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
Je mag me natuurlijk altijd voor dragenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even en ik draag je voor voor de Burner2000 award
Ben je een baggeraar ja of nee
Verkloot je topics ja of nee
Kaap je topics ja of nee
Werk je mee aan het verkloten van KLB op die manier ja of nee
Simpeler kan ik het niet maken.
Ik heb al een paar keer aangegeven waarom bijvoorbeeld het woord kanker geaccepteerd moet worden volgens jullie? Jij gaf aan dat je, je er persoonlijk niet zo aan ergerde, maar jullie als team kan ik toch niet geloven dat dit geaccepteerd wordt.quote:
Als je argumenten geeft, is het niet ongefundeerd, en slaat dat laatste dus niet op jou.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef Vipers het volgende:
[..]
Het laatste kan anders geinterpreteerd worden door jullie, maar is dat dan ook meteen ongefundeerd. Volgens mij heb ik een keer een aantal argumenten gegeven waarom ik vind-vond dat sommige mods zich schuldig maken aan vriendjes politiek.
Niks interpretatie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef Vipers het volgende:
[..]
Het laatste kan anders geinterpreteerd worden door jullie, maar is dat dan ook meteen ongefundeerd. Volgens mij heb ik een keer een aantal argumenten gegeven waarom ik vind-vond dat sommige mods zich schuldig maken aan vriendjes politiek.
Ik denk dat er zaken zijn met hogere prioriteit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer aangegeven waarom bijvoorbeeld het woord kanker geaccepteerd moet worden volgens jullie? Jij gaf aan dat je, je er persoonlijk niet zo aan ergerde, maar jullie als team kan ik toch niet geloven dat dit geaccepteerd wordt.
mag de "accepteer kanker wel/niet"-discussie misschien in een ander topic verder gaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer aangegeven waarom bijvoorbeeld het woord kanker geaccepteerd moet worden volgens jullie? Jij gaf aan dat je, je er persoonlijk niet zo aan ergerde, maar jullie als team kan ik toch niet geloven dat dit geaccepteerd wordt.
Het is toch niet ZO moeilijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef Geesoes het volgende:
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben. hier herken ik me in. Ik zit op Fok! voornamelijk op KLB. Ik zou graag wat verduidelijking willen zien wat je anders wil bij KLB. Concretiseer je zels is Yvonne
Yvonne, rustig he, laat deze baggeraars je nou niet een hartaanval bezorgen. Ademhalen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks interpretatie.
Was het gefundeerd of ongefundeerd.
Hé * insert mod* ik vind je een klootzak
Hé *insert mod* moet dat slotje nou, kan dat niet zo en zo?
HOE!
Tsjongejonge.
Ga je weer over details,quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Lezen ik noem kanker als voorbeeld er zijn veel meer dingen die niet kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mag de "accepteer kanker wel/niet"-discussie misschien in een ander topic verder gaan?
een beetje jammer dat je zo voorspelbaar bent en steeds in dat kleine kringetje blijft draaien, terwijl je dondersgoed weet dat ik niet zo maar lukraak met slotjes smijt. Sterker nog, verhoudingsgewijs zet ik bar weinig slotjes. 95% van mijn modereerwerk bestaat uit het opruimen van topics, in een poging lopende topics te redden van het topic kapen wat zo langzamerhand volkssport nummer 1 is geworden in KLBquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over jouw wanprestaties als mod zijnde. De berbaggeraars zullen idd een beste plaat voor de harses hebben. Maar die valt in het niets bij de plaat die jij met je meedraagt.
Mag ik dit aandragen als bagger. Ongefundeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yvonne, rustig he, laat deze baggeraars je nou niet een hartaanval bezorgen. Ademhalen!
Ik moet toch voorbeelden kunnen geven anders is het inderdaad bagger wat ik schrijf en verlaat ik bij deze dan ook FoK. Zeg het maar.quote:
Het is helemaal geen gebagger, het is een relativatie-post om te zorgen dat ze niet al te veel ingaat op baggeraars zoals jijquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:25 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mag ik dit aandragen als bagger. Ongefundeerd.
Ik geef het op hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:27 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik moet toch voorbeelden kunnen geven anders is het inderdaad bagger wat ik schrijf en verlaat ik bij deze dan ook FoK. Zeg het maar.
Niet allemaal tegelijk juichen
je trekt het je wel erg aan allemaal. Kan niet anders concluderen dat yvonne en consorten gewoon gelijk hebben danquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:25 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mag ik dit aandragen als bagger. Ongefundeerd.
Nou nog even gefundeerde argumenten geven en dan zie ik jou super intelligente post niet als bagger. Maar dit is OT en daar zal ik maar even mee stoppen anders krijg ik een ban.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is helemaal geen gebagger, het is een relativatie-post om te zorgen dat ze niet al te veel ingaat op baggeraars zoals jij![]()
*zucht* Yvonne, je hebt helemaal gelijk. Zero-Tolerance voor zulke mensen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:31 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nou nog even gefundeerde argumenten geven en dan zie ik jou super intelligente post niet als bagger. Maar dit is OT en daar zal ik maar even mee stoppen anders krijg ik een ban.
Waar haal je in Godsnaam vandaan dat je hiervoor een ban zou krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:31 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nou nog even gefundeerde argumenten geven en dan zie ik jou super intelligente post niet als bagger. Maar dit is OT en daar zal ik maar even mee stoppen anders krijg ik een ban.
Ik ben denk ik de enige op KLB die nog een poging doet, de rest weet nou eenmaal dat dit wat ik nu doe totaal nutteloos is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
je trekt het je wel erg aan allemaal. Kan niet anders concluderen dat yvonne en consorten gewoon gelijk hebben dan
"Nuff saidquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige op KLB die nog een poging doet, de rest weet nou eenmaal dat dit wat ik nu doe totaal nutteloos is.
Ok dat is ongefundeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar haal je in Godsnaam vandaan dat je hiervoor een ban zou krijgen
Daar zijn ze gelukkig niet zo strengquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Zucht ik had op Tweakers moeten blijven
Naiviteit mag je me niet aanrekenen zo lang zit ik nog niet op FoK.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Nuff said
Wat kun jij doordraven en hetgeen waar het om gaat uit het oog verliezen zeg.
Nee nog strenger, maar daar laten ze mensen in hun waarden. Oh en newsbreak daar luisteren moderators nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar zijn ze gelukkig niet zo streng![]()
Mijn reply was op het feit dat ik een gefundeerd feit gaf: Mijn post daarvoor was namelijk bedoeld om yvonne een hart onder de riem te steken. Jij classificeert dat met "bagger", ik verduidelijk mijn eerste post met mijn reply dat het een relativatiepost was, en wat doe jij? Jij vraagt om gefundeerde feiten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ok dat is ongefundeerd..
Voor scorpie, zucht ik mag van jou dus niet mijn mening verkondigen. Jij kent mij niet en maakt mij uit voor baggeraar. Dus dit zijn de betere users van FoK. Zucht ik had op Tweakers moeten blijven
Niet mijn ervaring, maar goed dat verschilt nu eenmaal per individuquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee nog strenger, maar daar laten ze mensen in hun waarden. Oh en newsbreak daar luisteren moderators nog.![]()
Dat heb ik echt zelden meegemaakt, als een post maar iets afweek van de oh zo belangrijke regels daar, dan was het dicht en totziens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee nog strenger, maar daar laten ze mensen in hun waarden. Oh en newsbreak daar luisteren moderators nog.![]()
Jij kan in de toekomst kijken?? We zitten pas op 289 hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:41 schreef iamredleader het volgende:
Wel goed dat er zo wordt ingegrepen, soms is het niet meer leuk.
Trouwens, is dit een record? In minder dan twee uur de volle 300 posts en het topic dicht?
Zullen we even terug gaan. Je eerste post was, Yvonne rustig aan laat deze baggeraars je geen hartaanval bezorgen ofzo. Op wie doelde je daar dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn reply was op het feit dat ik een gefundeerd feit gaf: Mijn post daarvoor was namelijk bedoeld om yvonne een hart onder de riem te steken. Jij classificeert dat met "bagger", ik verduidelijk mijn eerste post met mijn reply dat het een relativatiepost was, en wat doe jij? Jij vraagt om gefundeerde feiten.
Ha-ll-oo wakker worden, wel even bij de les blijven enzo, goed lezen wat ik schrijf, en dan pas plaatsen. Daarom ook mijn andere reply: Yvonne heeft helemaal gelijk. Want als jij dat in dit topic al zo aanpakt, dan wil ik niet weten hoe je dat in andere topics hier in KLB doet.
*dingdong* misschien heb je nog niet door dat de mods echt geen mensen enkel gaan bannen omdat ze toevallig 'véél' in KLB postten, ze hebben het voorzien op mensen die hier gewoon bagger postten, topic kapen en die doelgroep is inderdaad nogal eens herkenbaar door een PG die vrijwel enkel KLB bevat (soms omdat die personen in ONZ al gebanned zijn) ....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:33 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige op KLB die nog een poging doet, de rest weet nou eenmaal dat dit wat ik nu doe totaal nutteloos is.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:35 schreef Vipers het volgende:
Zucht ik had op Tweakers moeten blijven
Zal nu wel in het zwarte boek komen te staan, maar vind dit een beetje hielenlikkerij.Voor de rest ben ik het eens met yvonne.Onzin is soms best leuk met dat gebagger, maar het moet daar dan ook maar blijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mag "Huillie" niet meer gebruikt worden ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dankuwel mevrouw, maar dit staat toch duidelijk in de regels dat huillie en zo niet mag. Dan hebben jullie het zelf toch te ver laten komen. Maar stel dan wel duidelijk regels vast![]()
Er valt met ons prima te praten, maar dan moet je wel even de moeite nemen en lezen wat er nu tegen je gezegd wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef Vipers het volgende:
[..]
Naiviteit mag je me niet aanrekenen zo lang zit ik nog niet op FoK.
Ik dacht dat er met moderators te praten was. ach ja vergissen is menselijk.
Open er een KLB topic overquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet mijn ervaring, maar goed dat verschilt nu eenmaal per individu
Dat heb ik juist gedaan. Ik heb trouwens ook nog nooit een ban gehad, dus ik hou me prima aan de regelsquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er valt met ons prima te praten, maar dan moet je wel even de moeite nemen en lezen wat er nu tegen je gezegd wordt.
Verder omhoog vrind.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:43 schreef Vipers het volgende:
[..]
Zullen we even terug gaan. Je eerste post was, Yvonne rustig aan laat deze baggeraars je geen hartaanval bezorgen ofzo. Op wie doelde je daar dan?
Dude, waar lul je dan over ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dat heb ik juist gedaan. Ik heb trouwens ook nog nooit een ban gehad, dus ik hou me prima aan de regels.
Ach welja, durf je best, leuke OP, lekker klagen, daar zijn wij nederlanders nog het beste in, toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:49 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nou ik durf geen topic meer te openen nu
dank je wel voor deze heldere weergave. Jij begrijpt tenminste waar het om draait!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
*dingdong* misschien heb je nog niet door dat de mods echt geen mensen enkel gaan bannen omdat ze toevallig 'véél' in KLB postten, ze hebben het voorzien op mensen die hier gewoon bagger postten, topic kapen en die doelgroep is inderdaad nogal eens herkenbaar door een PG die vrijwel enkel KLB bevat (soms omdat die personen in ONZ al gebanned zijn) ....
Uiteindelijk, als er mensen gebanned gaan worden, zal dat zijn vanwege baggerposts en duidelijke overtredingen van de regels ... dingen die voorheen nogal 'soft' werden aangepakt, maar waarvoor nu gelijk naar een ban gegerepen kan worden ....
Een deel van de mensen die gebanned worden, zullen verder misschien best correcte gebruikers zijn, die over het algemeen redelijk postten, maar toevallig een keertje in een topic negatief opvielen, nuja , niemand is perfect ..., dat is jammer, maar verder moeten die dat maar accepteren, de standaard ban op Fok! is meestal enkel een forum-ban en duurt slechts 48 uur of misschien een weekje, daar kom je wel overheen, pas als je dan doorgaat kan het heftiger worden ...
Uiteindelijk, op de langere termijn zul je echter merken dat juist de échte baggeraars er wel degelijk duidelijk uitschieten en op die manier uit de KLB gewerkt worden, waar ze juist tot nu toe profiteerden ervan dat hier 'veel was toegestaan'
[..]
neem maar van mij aan, het banbeleid en de bestraffing op Tweakers zijn wel degelijk een stuk harder dan op Fok! ...
dat heeft voordelen (mensen die continu misbruik maken van de regels 'overleven' daar gewoonweg niet, worden snel 'afgevloeid', en komen dan zeker niet zo makkelijk terug), maar ook nadelen, namelijk toch minder 'vrijheid' om vanalles te postten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |