Dat dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En jij had gisteren meer dan 1300 kwaliteitsposts natuurlijk, stuk voor stuk.
Omdat het dan nog nacht is..... EIquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
Jaer mag iig meer contact zijn waarom iets gesloten word.
Ik had het laatst ook had topic geopend om 0.01 uur goeiemorgen..
word het gelijk gesloten..Vraag ik waarom, krijg ik een vaag antwoord terug...
![]()
Meer info waarom..![]()
Met die afkeer heb ik echt werkelijk niets te maken, ik vraag me alleen af waarom JIJ je zo druk zit te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Oh dus daar mogen de mensen dus ook rustig het woord kanker gebruiken van jou. Eenduidig beleid. Trek de streep ergens en voer je beleid uit. Maar ga niet net zoals onze hoogachtende Yvonne generaliseren waardoor users een afkeer tegen je krijgen.
Je kan meestal dan opheldering vragen in het FB topic van dat forum. Zo staat het volgens mij ook in de FAQ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
![]()
Meer info waarom..![]()
Voor sommige niet, die moeten alweer aan het werk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat het dan nog nacht is..... EI
Het lijkt er steeds meer op jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Getuige de reacties zal er wel iets meer nodig zijn om dat plakkaat beton voor hun kop te laten barsten.
Kul, je weet net zo goed als ik dat er nu een hoop ongefundeerde meelopers zijn verschenen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over jouw wanprestaties als mod zijnde. De berbaggeraars zullen idd een beste plaat voor de harses hebben. Maar die valt in het niets bij de plaat die jij met je meedraagt.
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP. Generaliseren heet dat. Ik schiet zo in de verdediging omdat als ik precies hetzelfde doe, maar dan met een modje of FA., zouden jullie reacties precies hetzelfde zijn. Ik wil aangesproken worden op wat ik doe. Leg het me dan eens uit wat je bedoeld Yvonne, want je bent heel goed in ontwijken maar kan je misschien ook antwoordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom schiet je zo de verdediging in bij een algemene OP
Als het volgens jou niet op jou slaat waar maak je je dan in godsnaam druk over.
Dan werken die 's nachts......quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef peterh het volgende:
[..]
Voor sommige niet, die moeten alweer aan het werk...![]()
Kijk eindelijk iemand met een helder antwoord!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef freiss het volgende:
[..]
Je kan meestal dan opheldering vragen in het FB topic van dat forum. Zo staat het volgens mij ook in de FAQ.
In het betreffende FB topic van betreffende onderdeel, heel simpel, en je eens inlezen, scheelt echt stukken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
![]()
Meer info waarom..![]()
Als je denkt dat het gehele bericht niet op jou slaat, trek je er dan niks van aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP. Generaliseren heet dat. Ik schiet zo in de verdediging omdat als ik precies hetzelfde doe, maar dan met een modje of FA., zouden jullie reacties precies hetzelfde zijn. Ik wil aangesproken worden op wat ik doe. Leg het me dan eens uit wat je bedoeld Yvonne, want je bent heel goed in ontwijken maar kan je misschien ook antwoorden![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
Freiss was me net voor, thanks!
Sinds wanneer moeten mods een voorbeeldige staat van dienst hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Conflict was een goede mod.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toppie Freisquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
Freiss was me net voor, thanks!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef peterh het volgende:
[..]
Toppie Freisje mag van mij zo administrator worden
![]()
Goh dat kun je bij meerdere users zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
goh, wat vreemd dat je het niet geworden bent zeg.
Ah, mooi, dus je herkent je erin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP.
Weet je wat het heeft ook totaal geen zin om hierover in discussie te gaan met jullie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je denkt dat het gehele bericht niet op jou slaat, trek je er dan niks van aan.![]()
Alsof jij alleen maar kwaliteitsposts hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed zo Radjesh, pak hem aan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:12 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Alsof jij alleen maar kwaliteitsposts hebt.![]()
Ok, dan niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef Vipers het volgende:
[..]
Weet je wat het heeft ook totaal geen zin om hierover in discussie te gaan met jullie.
Ja bijna heel mijn postgeschiedenis is in ONZ en KLB dus ik herken me gedeeltelijk.~quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, mooi, dus je herkent je erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |