hallo!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef Vipers het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk misschien niet, maar het duidt toch niet op enige intelligentie om deze woorden in bepaalde context te gebruiken. Jullie zouden een eenduidig beleid moeten voeren, want volgens mij wordt dit op dit moment niet gedaan.
Sorry, maar geef je nu niet eigenlijk toe dat fok gewoon verbaggerd is, en dat er niets meer aan te doen is????quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
schei toch uit, je wil niet weten hoeveel posts er per dag verwijderd en ge-edit worden, maar het is dweilen met de kraan open,
Get real, hier is gewoon niet tegenop te modereren.
Dit is nu een treffend voorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef peterh het volgende:
we zullen het niet hebben over dit KLB topic..Dit gaat ergens over...
![]()
Van jou wil ik nog steeds weten wat jij nou bedoeld met je OP, want nogmaals mijn postgeschiedenis is voornamelijk in KLB ben ik nou per definitie bagger. Bedankt voor je generaliseren, misschien he heel misschien is er tegenwoordig zo´n opstand tegen modjes om dit soort redenen. Pak degene aan die aangepakt dient te worden, maar kom niet met dit soort noch wal noch kant rakende uitsprakenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nogmaals, je het het nu over 1 symptoompje, en je vergeet de grote lijn.
Ik kan er overigens niks aan veranderen. Alleen als je op Fok!Sport gaat baggeren ben ik van enig nut.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:55 schreef Vipers het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk misschien niet, maar het duidt toch niet op enige intelligentie om deze woorden in bepaalde context te gebruiken. Jullie zouden een eenduidig beleid moeten voeren, want volgens mij wordt dit op dit moment niet gedaan.
Waardoor kom jij tot de conclusie dat het gewoon verbaggerd is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Sorry, maar geef je nu niet eigenlijk toe dat fok gewoon verbaggerd is, en dat er niets meer aan te doen is????
Wanneer komen jullie (jullie= mods, admins) nou eens uit de ontkenningsfase...
Het is idd dweilen met de kraan open, je kunt er niet tegen modereren.... Nou! Accepteer het!
Ik wil best allerlei onzin topics in KLB verwijderen hoor, doe ik niet moeilijk overquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Sorry, maar geef je nu niet eigenlijk toe dat fok gewoon verbaggerd is, en dat er niets meer aan te doen is????
Het is idd dweilen met de kraan open, je kunt er niet tegen modereren.... Nou! Accepteer het!
Dat bedoel ik nou, klaag ik eens in KLB(waar het hoort te mogen), is het weer nie goed..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je niets te melden hebt donder dan op uit dit topic. Jouw post is een schoolvoorbeeld van wat er misis.
En waarom schiet je zo de verdediging in bij een algemene OPquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Van jou wil ik nog steeds weten wat jij nou bedoeld met je OP, want nogmaals mijn postgeschiedenis is voornamelijk in KLB ben ik nou per definitie bagger. Bedankt voor je generaliseren, misschien he heel misschien is er tegenwoordig zo´n opstand tegen modjes om dit soort redenen. Pak degene aan die aangepakt dient te worden, maar kom niet met dit soort noch wal noch kant rakende uitspraken
Wat ik me dan afvraag is waarom je alleen in KLB zit, maar dat is offtopicquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Van jou wil ik nog steeds weten wat jij nou bedoeld met je OP, want nogmaals mijn postgeschiedenis is voornamelijk in KLB ben ik nou per definitie bagger. Bedankt voor je generaliseren, misschien he heel misschien is er tegenwoordig zo´n opstand tegen modjes om dit soort redenen. Pak degene aan die aangepakt dient te worden, maar kom niet met dit soort noch wal noch kant rakende uitspraken
succes met het op de hoogte stellen.... Zullen we ze allemaal een persoonlijke brief sturen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Geesoes het volgende:
Zou het niet werken om veel baggeraars persoonlijk aan te spreken en tevens gewoon zeggen wat ze verkeerd doen en wat jullie (mods, admins en boze yvonne) anders willen.
Ik denk dat door dit topic het gros van de baggeraars zich aangesproken voelt. Je kan daarna het kleine overige deel aanspreken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Geesoes het volgende:
Zou het niet werken om veel baggeraars persoonlijk aan te spreken en tevens gewoon zeggen wat ze verkeerd doen en wat jullie (mods, admins en boze yvonne) anders willen.
Nee hoor, dat is een conlusie die jij trektquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Oh dus daar mogen de mensen dus ook rustig het woord kanker gebruiken van jou. Eenduidig beleid. Trek de streep ergens en voer je beleid uit. Maar ga niet net zoals onze hoogachtende Yvonne generaliseren waardoor users een afkeer tegen je krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kan er overigens niks aan veranderen. Alleen als je op Fok!Sport gaat baggeren ben ik van enig nut.
Wat voor quote had ik net dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een conlusie die jij trekt
Ik heb er eens voor gesolliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil best allerlei onzin topics in KLB verwijderen hoor, doe ik niet moeilijk over
Getuige de reacties zal er wel iets meer nodig zijn om dat plakkaat beton voor hun kop te laten barsten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik denk dat door dit topic het gros van de baggeraars zich aangesproken voelt. Je kan daarna het kleine overige deel aanspreken.
En jij had gisteren meer dan 1300 kwaliteitsposts natuurlijk, stuk voor stuk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er eens voor gesolliciteerdzonder succes ( toen Dirkh wegging )
Iemand moet de harde mod spelen net als Dirkh toen.
Toen was het bagger gehalte hier een stuk minder.
Dit topic gaat niet over jouw wanprestaties als mod zijnde. De berbaggeraars zullen idd een beste plaat voor de harses hebben. Maar die valt in het niets bij de plaat die jij met je meedraagt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
schei toch uit, je wil niet weten hoeveel posts er per dag verwijderd en ge-edit worden, maar het is dweilen met de kraan open, en bij ieder slotje verschijnt er een janktopic in FB waar echt alle fatsoensnormen overschreden worden. En als een stelletje paling in de Zaragossa zee komen de jankers, azijnpissers en meelopers er een schepje bovenop gooien.. Get real, hier is gewoon niet tegenop te modereren. En de bedoelde users gaan gewwon met een dikke plaat voor hun kop verder met het openen van totaal onzinnige topics en het verkloten van lopende topics.
Iedereen weet zo goed hoe het moet, maar wel janken als er een slotje valt, grappig mechanisme is dat, maar niet meer over mijn rug.
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Geesoes het volgende:
goh, wat vreemd dat je het niet geworden bent zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er eens voor gesolliciteerd![]()
Slik die drol eens door (die kankerdrol), en doe je ogen eens open.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Oh dus daar mogen de mensen dus ook rustig het woord kanker gebruiken van jou. Eenduidig beleid. Trek de streep ergens en voer je beleid uit. Maar ga niet net zoals onze hoogachtende Yvonne generaliseren waardoor users een afkeer tegen je krijgen.
Nee, maar daar hebben we ook geen KLBquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Oh dus daar mogen de mensen dus ook rustig het woord kanker gebruiken van jou. Eenduidig beleid. Trek de streep ergens en voer je beleid uit. Maar ga niet net zoals onze hoogachtende Yvonne generaliseren waardoor users een afkeer tegen je krijgen.
Dat dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En jij had gisteren meer dan 1300 kwaliteitsposts natuurlijk, stuk voor stuk.
Omdat het dan nog nacht is..... EIquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
Jaer mag iig meer contact zijn waarom iets gesloten word.
Ik had het laatst ook had topic geopend om 0.01 uur goeiemorgen..
word het gelijk gesloten..Vraag ik waarom, krijg ik een vaag antwoord terug...
![]()
Meer info waarom..![]()
Met die afkeer heb ik echt werkelijk niets te maken, ik vraag me alleen af waarom JIJ je zo druk zit te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Je kan meestal dan opheldering vragen in het FB topic van dat forum. Zo staat het volgens mij ook in de FAQ.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
![]()
Meer info waarom..![]()
Voor sommige niet, die moeten alweer aan het werk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat het dan nog nacht is..... EI
Het lijkt er steeds meer op jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Getuige de reacties zal er wel iets meer nodig zijn om dat plakkaat beton voor hun kop te laten barsten.
Kul, je weet net zo goed als ik dat er nu een hoop ongefundeerde meelopers zijn verschenen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over jouw wanprestaties als mod zijnde. De berbaggeraars zullen idd een beste plaat voor de harses hebben. Maar die valt in het niets bij de plaat die jij met je meedraagt.
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP. Generaliseren heet dat. Ik schiet zo in de verdediging omdat als ik precies hetzelfde doe, maar dan met een modje of FA., zouden jullie reacties precies hetzelfde zijn. Ik wil aangesproken worden op wat ik doe. Leg het me dan eens uit wat je bedoeld Yvonne, want je bent heel goed in ontwijken maar kan je misschien ook antwoordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom schiet je zo de verdediging in bij een algemene OP
Als het volgens jou niet op jou slaat waar maak je je dan in godsnaam druk over.
Dan werken die 's nachts......quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef peterh het volgende:
[..]
Voor sommige niet, die moeten alweer aan het werk...![]()
Kijk eindelijk iemand met een helder antwoord!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef freiss het volgende:
[..]
Je kan meestal dan opheldering vragen in het FB topic van dat forum. Zo staat het volgens mij ook in de FAQ.
In het betreffende FB topic van betreffende onderdeel, heel simpel, en je eens inlezen, scheelt echt stukken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef peterh het volgende:
[..]
![]()
Meer info waarom..![]()
Als je denkt dat het gehele bericht niet op jou slaat, trek je er dan niks van aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP. Generaliseren heet dat. Ik schiet zo in de verdediging omdat als ik precies hetzelfde doe, maar dan met een modje of FA., zouden jullie reacties precies hetzelfde zijn. Ik wil aangesproken worden op wat ik doe. Leg het me dan eens uit wat je bedoeld Yvonne, want je bent heel goed in ontwijken maar kan je misschien ook antwoorden![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
Freiss was me net voor, thanks!
Sinds wanneer moeten mods een voorbeeldige staat van dienst hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Conflict was een goede mod.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toppie Freisquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef yvonne het volgende:
Freiss was me net voor, thanks!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef peterh het volgende:
[..]
Toppie Freisje mag van mij zo administrator worden
![]()
Goh dat kun je bij meerdere users zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
goh, wat vreemd dat je het niet geworden bent zeg.
Ah, mooi, dus je herkent je erin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Vipers het volgende:
[..]
Omdat als het niet over mij gaat, waarom sta ik dan wel gedeeltelijk beschreven in OP.
Weet je wat het heeft ook totaal geen zin om hierover in discussie te gaan met jullie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je denkt dat het gehele bericht niet op jou slaat, trek je er dan niks van aan.![]()
Alsof jij alleen maar kwaliteitsposts hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed zo Radjesh, pak hem aan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:12 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Alsof jij alleen maar kwaliteitsposts hebt.![]()
Ok, dan niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef Vipers het volgende:
[..]
Weet je wat het heeft ook totaal geen zin om hierover in discussie te gaan met jullie.
Ja bijna heel mijn postgeschiedenis is in ONZ en KLB dus ik herken me gedeeltelijk.~quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, mooi, dus je herkent je erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |