Don't push me want dan ben jij als eerste weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:02 schreef WAT het volgende:
Huillie.
Try me.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef -Numlock- het volgende:
Lukt je nooit.
Als je denkt dat dat beter is, en meteen alle offtopic verwijderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:04 schreef The_Terminator het volgende:
Misschien moet deze maar sticky zodat we zeker weten dat alle baggeraars het lezen. Wat vind je er van Yvonne?
ik denk dat de mensen het wel wetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef veldmuis het volgende:
Gaat dit ook over mij, mevrouw? :$
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
deze OP gold dus met name voor jou..
Topic kapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mag jij me vertellen welke topics van mij bagger (lees gelogen) zijn. Pff wat een onzin zeg...
[wilders-mode]Goed dat dat eens gezegd wordt [/wilders-mode]quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
===> FBquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Don't push me want dan ben jij als eerste weg.
Groot deel van het probleem idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Mag ik hier ook opmerken dat ik Dirkh mis?
De huidige mods stellen echt geen klote voor. Ze poepen al in hun broek bij het woordje 'deksels'.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Misschien een moderator erbij nemen? Ik bijvoorbeeld.![]()
Mijn reputatie is brandschoon.![]()
Idd, wat een onzin weer zeg. En de moderators zijn er toch voor om de orde te houden of kunnen ze het niet zelf af ? Misschien tijd voor een vacature op KLB.quote:
dat houd je toch... kijk het zou leuk zijn als iemand een KLB topic maakt met ik heb mijn knie gestoten en dat iedereen awwwwwwwwwwwwww wat zielig roept... maar dat gebeurt toch nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Rekkie het volgende:
Ik zie dat dit topic al niet anders is dan elk ander KLB topic, met uitzondering van de OP
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef Vipers het volgende:
Mevrouw Yvonne wilt u dan zo vriendelijk zijn om je eigen posts ook af en toe te verwijderen want dat zorgt er naar mijn mening ook vaak voor dat er een hoop bagger ontstaat.
Precies, ze heeft nooit een cursus conflicthantering gehad, het enige wat ze doet is eenrichtingsverkeer. Misschien dat de users hier zo lastig van worden ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef Vipers het volgende:
Mevrouw Yvonne wilt u dan zo vriendelijk zijn om je eigen posts ook af en toe te verwijderen want dat zorgt er naar mijn mening ook vaak voor dat er een hoop bagger ontstaat.
Niet lullen. Je durft haar posts gewoon niet te verwijderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.
Ik voel me toch aangesproken door haar generaliseren. Users die alleen in KLB komen. Ohhh sinds wanneer is dat verboden dan. Je weet nou eenmaal dat als je wat te klagen hebt dat je voor en tegenstanders hebt en dan wordt er wel eens met modder gegooid. Stel eerst maar eens fatsoenlijke regels op dan kunnen we daarna deze discussie verder voeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die berichten heb ik verwijderd. Ik heb die van Yvonne laten staan omdat de baggeraars waar het over gaat weten waar ze aan toe zijn.
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:15 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik voel me toch aangesproken door haar generaliseren. Users die alleen in KLB komen. Ohhh sinds wanneer is dat verboden dan. Je weet nou eenmaal dat als je wat te klagen hebt dat je voor en tegenstanders hebt en dan wordt er wel eens met modder gegooid. Stel eerst maar eens fatsoenlijke regels op dan kunnen we daarna deze discussie verder voeren.
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
Get real.quote:
NEEquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.
Ik zou toch graag even bevestigd zien of het al dan niet voor mij bedoelt is!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.
Misschien moet jij gewoon je grote tyfusmuil houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
Het enige wat je doet is eenrichtingsverkeer geven, misschien moet je ook eens naar de users luisteren ?
Net zoals balkenende doet zeker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
Het enige wat je doet is eenrichtingsverkeer geven, misschien moet je ook eens naar de users luisteren ?
Komop, volwassen kerel ben je, je bent niet compleet achterlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon je grote tyfusmuil houden
Dat zeg ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zelf verzinnen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.
Het was gewoon een tvp hoor.quote:
Mijn mailadres is bekend bij de FA's. Ze kunnen altijd mailen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Groot deel van het probleem idd.
Nou mooi toch? Zittten zij daar mooi, hebben de rest van de users hier geen last van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:18 schreef RM-rf het volgende:
Goede actie![]()
![]()
eindelijk eens ingrijpen tegen de ettertjes die uit ONZ gebanned worden en dan in KLB de boel komen verpesten..
Nee, KLB hoeft echt geen 'peace-love-and-happiness'-forum te zijn, is ook niet mogelijk, maar de laatste tijd waren er teveel gastjes bezig die zichzelf een clichematig kortzichtig 'stijltje' toedichtten, van die opstandige 16-jarig wigger-usertjes die 'semi-brutaal' over hun nietszeggende leventje berichtten, vermomd als 'ik klaag over wat me net gebeurde' ...
Van iemand als Boomlaars was dat soms best nog wel leuk, die deed er ook moeite voor ... zelfs junkiesietze of Maikuuuul hebben nog wel een beetje 'eigen' stijl ...
maar er lopen nu 'aftreksels-van-aftreksels' van zulke users rond, die nog enkel in KLB postten, omdat ze in alle andere fora snel gebanned worden voor hun poststijl...
Nu kun je gewoon nederlands lullen, anders vind ik het banwaardig, dan geef ik mn eigen vertaling er wel aanquote:
Ach gut meneer is er ook weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterker nog, het staat in de OP.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zelf verzinnen?
Je wilt wel heel graag he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, volwassen kerel ben je, je bent niet compleet achterlijk.
Je moet eens in FB kijken, half FOK ergert er zich aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.
Beter is om die mensen gewoon op te laten kankeren, zodat KLB leuk blijft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Zittten zij daar mooi, hebben de rest van de users hier geen last van.
Laten fuseren met ONZ => Klaar.
DAN SLUIT JE KLB.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet eens in FB kijken, half FOK ergert er zich aan.
Lees je eens in, zou een hoop schelen, maar als je niet WILT zien dat het hier een puinzooi is, prima, ga ik gewoon verder met opruimen.
sodemieter toch op zeg, als iedereen nou eens niet zo debiel zou doen, en dat gebagger gewoon in onzin zou laten, is er niks aan de hand.quote:
Een forum sluiten omdat sommigen niet normaal kunnen reageren?quote:
Ja. Onrealistisch en zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef freiss het volgende:
[..]
Beter is om die mensen gewoon op te laten kankeren, zodat KLB leuk blijft.![]()
Hoe weet jij of sommige mensen niet gewoon lurken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef sr_firewire het volgende:
Hey grappig, nu zie je ineens mensen die nooit op KLB komen
Klaag jij iedere fucking dag?quote:
IK heb zelf weinig met ONZ, juist doordat het veelal fake gelul is, poseurs e.d.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Zittten zij daar mooi, hebben de rest van de users hier geen last van.
Laten fuseren met ONZ => Klaar.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu kun je gewoon nederlands lullen, anders vind ik het banwaardig, dan geef ik mn eigen vertaling er wel aan
Nee ik reageer op klachten van anderen.quote:
Ja. Is dat zo raar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Een forum sluiten omdat sommigen niet normaal kunnen reageren?
Lief hè?quote:
Kom op meneer ik lees alles beter dan de rest, laat zien waar het staat. Volgens mij staat er in de OP alleen dat mensen (generaliseren) topics verkloten (volgens wie zijn maatstaven dan) of kapen. Tevens staat er dat users hele post histories hebben in KLB, nou en ik ook omdat ik het amusant vind. Ik heb nog geen regel gezien waar in staat dat dat nou net niet mag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sterker nog, het staat in de OP.
Of dat ze wegblijven omdat bepaalde users de sfeer er verpestenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Hoe weet jij of sommige mensen niet gewoon lurken.![]()
Dat mag allang weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Klagen over fok! in KLB...
Ik dacht dat dat niet mocht?
Baggertopic, laat hier het eerste slotje maar vallen
Mijn vader vond de ARP en de CHU ook heel leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
KLB vond ik wel altijd leuk, juist omdat het herkenbare en gemeende persoonlijke frustraties waren ..... en het meestal een natuurlijke 'scherpte' had ....
Nee, ik ben realistisch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja laat de meerderheid de dupe worden van een stelletje kut-users![]()
Ja dag Ed,quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
Klagen over fok! in KLB...
Ik dacht dat dat niet mocht?
Baggertopic, laat hier het eerste slotje maar vallen
you gotta love it!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
Yeah. Yvonne on a rampage.
Ik denk dat het al veel zal helpen als de mods de echt belachelijke topics gewoon snel dichtgooien cq verplaatsen idd. Van die klaagtopics waar eigenlijk alleen maar een schampere onzinreactie past hebben wel een sfeer van "adrem" "leuk" reageren geschapen waarin iedereen denkt de meest relevantequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je ziet echter de laatste tijd dat er heel veel mensen enkel zitten te 'poseren', alsof ze zitten op te scheppen tegen hun 16-jarige vriendjes uit hun scooter-gang.
Hey praat je eindelijk eens over jezelf. Valt wel weer gelijk op dat nu er modjes aanwezig zijn, je aan hun bil loopt te likken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja laat de meerderheid de dupe worden van een stelletje kut-users![]()
Wat precies bedoel je met een duidelijk IP? Ik snap hier ff geen hout vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef yvonne het volgende:
Oh, en users zonder duidelijk IP, die zonder enige post dan ook opeens opduiken zijn ook weg, die kunnen met uitleg mailen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hey praat je eindelijk eens over jezelf. Valt wel weer gelijk op dat nu er modjes aanwezig zijn, je aan hun bil loopt te likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |