Mijn punt is: Dude, het is een internetforum.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat een nonargument.
Dus wat is je punt? Het is een forum op internet waar heel veel mensen komen en relatief veel tijd aan besteden.
Het feit dat de KLB SC zichzelf al gebagger noemt spreekt boekdelen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het heeft echter (in ieder geval in mijn beleving) niet lang geduurd tot er weer gewoon voornamelijk bagger te lezen was in KLB. Een initiatief als dit is leuk, maar dan moet je het niet houden bij korte tijd hard optreden en daarna weer in grote mate bagger toelaten.
Het is in mijn ogen het een of het ander. Of altijd optreden tegen bagger of het toelaten. Maar ja, dat is gelukkig niet aan mij.
Nee, das ONZquote:Op woensdag 26 november 2008 13:05 schreef Nobu het volgende:
Ik dacht dat KLB de opvang voor zwakzinnigen was, om op die manier de rest van het forum schoon te houden.
Dan wil ik je wel helpenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal ik een poosje KLB modereren
Dan post je binnen 3 dagen in je eentje, denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal ik een poosje KLB modereren
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Jarno het volgende:
Dit soort initiatieven zijn er aan de lopende band: dan moet ONZ weer eens gered worden, en dan weer NWS en nu is kennelijk KLB weer aan de beurt. Ach. Half Nederland is mongool, dus ik snap niet dat je niet ziet dat dat ook terecht gaat komen op een publiek forum als FOK!
De ironie dat juist jij hier op reageert. Geweldig.quote:
Ja geweldig hequote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
De ironie dat juist jij hier op reageert. Geweldig.
Nee, dawas ONZquote:
Of er moet een soort anonieme mod-account komen. Mods kunnen dan posten onder hun eigen naam, maar bij een mod-actie doen ze dat onder de mod-account. Hierdoor wordt ook het persoonlijke mod-bashen minder.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef De_goegemeente het volgende:
Niet zo veel toe te voegen aan dit geheel behalve dit: mods moeten modden, niet proberen vriendjes te maken met iedereen. En vooral niet zelf ook grappig doen in bepaalde topics en dgl. Wanneer je mod ben werk je en post je alleen mod-gerelateerd spul. In je vrije tijd post je wat je wilt maar dan dmv een kloon en dus niet in werkgerelateerde sfeer.
Op die manier kan men je ook niet op persoonlijk vlak aanvallen zoals ik wel heb zien gebeuren. Maarja dat is maar hoe ik erover denk.
Ja, want waarom zou je niet op je postgedrag gewezen worden? Of denkt men: het is internet, dus anoniem, dus ga ik even de internetheld uithangen. Door ranzige pics, persoonlijk bashen , etc... Een beetje fatsoen in je lijf is tegenwoordig teveel gevraagd.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Of er moet een soort anonieme mod-account komen. Mods kunnen dan posten onder hun eigen naam, maar bij een mod-actie doen ze dat onder de mod-account. Hierdoor wordt ook het persoonlijke mod-bashen minder.
Oneens, dit is nog een stap verder in het streven om KLB nog een serieuzer forum te laten worden, de absolute scheiding tussen het 'werk' van de mod en het postgedrag van een mod zelf op FOK!. Daarnaast brengt je voorstel ook meteen weer extra kloontjes mee, iets wat men zeker niet zal willen hebben. Ik kan me ook niet voorstellen dat ook maar iemand van de huidige KLB-mods dit voorstel zou steunen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef De_goegemeente het volgende:
Niet zo veel toe te voegen aan dit geheel behalve dit: mods moeten modden, niet proberen vriendjes te maken met iedereen. En vooral niet zelf ook grappig doen in bepaalde topics en dgl. Wanneer je mod ben werk je en post je alleen mod-gerelateerd spul. In je vrije tijd post je wat je wilt maar dan dmv een kloon en dus niet in werkgerelateerde sfeer.
Op die manier kan men je ook niet op persoonlijk vlak aanvallen zoals ik wel heb zien gebeuren. Maarja dat is maar hoe ik erover denk.
Wat is dan 'persoonlijk mod-bashen' en geef er eens een voorbeeld van.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Of er moet een soort anonieme mod-account komen. Mods kunnen dan posten onder hun eigen naam, maar bij een mod-actie doen ze dat onder de mod-account. Hierdoor wordt ook het persoonlijke mod-bashen minder.
Zeg, ik kom hier in mijn vrije tijd voor mijn plezier hoor. Jij doet net alsof modzijn een full-time job is en we er kapitalen aan overhouden.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef De_goegemeente het volgende:
JUUP met een c-dingetje.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is dan 'persoonlijk mod-bashen' en geef er eens een voorbeeld van.
ONZ lijkt me een prima forum. Af en toe een geintje moet overal kunnen, sterker nog is nodig. Maar KLB is nog ONZinniger dan ONZ zelf geworden.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oneens, dit is nog een stap verder in het streven om KLB nog een serieuzer forum te laten worden, de absolute scheiding tussen het 'werk' van de mod en het postgedrag van een mod zelf op FOK!. Daarnaast brengt je voorstel ook meteen weer extra kloontjes mee, iets wat men zeker niet zal willen hebben. Ik kan me ook niet voorstellen dat ook maar iemand van de huidige KLB-mods dit voorstel zou steunen.
Een naam an sich is leuk maar geef dan ook aan wat er precies gebeurde, hoe het gebeurde enzovoorts. Mijns inziens ging er in het 'geval Juup' namelijk weinig mis qua kritiek.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:
JUUP met een c-dingetje.
Niet dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg, ik kom hier in mijn vrije tijd voor mijn plezier hoor. Jij doet net alsof modzijn een full-time job is en we er kapitalen aan overhouden.
Jaa maar... Ik vind de humor van onz niet zo goedquote:Op woensdag 26 november 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ONZ lijkt me een prima forum. Af en toe een geintje moet overal kunnen, sterker nog is nodig. Maar KLB is nog ONZinniger dan ONZ zelf geworden.
Ja ik zal topics van weken terug gaan doorspitten omdat jij niet ziet wat er mis ging.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een naam an sich is leuk maar geef dan ook aan wat er precies gebeurde, hoe het gebeurde enzovoorts. Mijns inziens ging er in het 'geval Juup' namelijk weinig mis qua kritiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |