Dat was inderdaad beschamendquote:Op donderdag 13 november 2008 20:23 schreef Suko het volgende:
en verder handen af van The Who...in het Nederlands.
Dat weet ik zeker dat het de leukste uitzending wordtquote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef Specularium het volgende:
Morgen Paul de Leeuw, dat wordt sowieso de leukste uitzending van de week.
Is die wel eens eerder geweest ik kan het me niet heugenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef Specularium het volgende:
Yep.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Is die wel eens eerder geweest ik kan het me niet heugen
Op z'n 27e mag, maar als ie maar niet denkt dat ie dan bij het befaamde rijtje hoortquote:Op donderdag 13 november 2008 20:29 schreef Specularium het volgende:
Wat heb ik een ongelofelijke teringhekel aan die Spike.
Volgens mij was ie ook weer onder invloed van iets.
Een OD nemen op zijn 27ste lijkt mij een goede oplossing.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef Specularium het volgende:
quote:Gasten vrijdag 14 november
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Paul de Leeuw, Jan Terlouw, Martin Koolhoven, Michiel van Beusekom en Bertolf Lentink. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Zoals elke vrijdag is de altijd scherpe, prikkelende en alles-ontregelende cabaretier Marc-Marie Huijbregts de tafelheer!
'Oorlogswinter', het beroemde boek van schrijver Jan Terlouw, is verfilmd door regisseur Martin Koolhoven. Hij maakte er een universele, aangrijpende film van, met veel sneeuw (geschoten in Litouwen), die geschikt is voor de hele familie. Aan tafel zowel de schrijver, de regisseur als de vertolker van de hoofdpersoon Michiel, de veertienjarige debutant Martijn Lakemeier.
Bertolf Lentink, zanger van 'The Junes' en gitarist van Ilse de Lange, komt zijn nieuwe single in de uitzending ten gehore brengen.
Tv-presentator, acteur, zanger en komiek Paul de Leeuw schuift aan, want hij zit 25 jaar in het vak. Om dit te vieren verschijnt de zesdelige dvd-box 'Een Kwart Eeuw Paul de Leeuw', met meer dan 25 uur roemruchte, hilarische maar ook liefdevolle en ontroerende hoogtepunten uit zijn theater- en televisieprogramma’s.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken: 'Jakhalzen,', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Waarom?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:53 schreef maril het volgende:
Paul gaat 24 uur lang tv maken.
quote:Gasten maandag 17 november
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Jan Kees de Jager, Joost Prinsen, Hans Beerekamp, Ronald Goedemondt en Maarten van Roozendaal. Zijn tafeldame is Halina Reijn.
Actrice Halina Reijn is vanavond de tafeldame.
Afgelopen weekend vond in Washington de G20-top plaats, waar de leiders van de negentien belangrijkste economieën en de Europese Unie de huidige internationale financieel-economische situatie bespraken. Staatssecretaris van Financiën Jan Kees de Jager verving minister-president Balkenende. Het was voor de staatssecretaris de eerste keer dat hij zich bij de grote wereldleiders mocht voegen, hoe heeft hij dit ervaren?
Vanaf vandaag ligt het boek 'Een goede speler is niet eerlijk' in de winkel, geschreven door Joost Prinsen. Het boek gaat over zijn grote passie: bridge! De presentator van o.a. 'Met het mes op tafel' heeft tientallen jaren verslag gedaan van de bridgewereld in de bladen 'IMP' en 'Bridge Magazine'. Deze artikelen heeft hij nu gebundeld en van commentaar voorzien.
In de stoel van Steinz, vernoemd naar NRC journalist Pieter Steinz, krijgt de actualiteit een historische dimensie, om te laten zien dat het heden nooit alleen staat. Vanavond neemt filmrecensent Hans Beerekamp plaats op deze rode zetel.
Gisteren werden de twee meest prestigieuze cabaretprijzen uitgereikt in 'De Kleine Komedie' te Amsterdam. De winnaar van de 'Neerlands Hoop' voor de theatermaker met het grootste toekomstperspectief was Ronald Roedemondt en de 'Poelifinario' voor de meest indrukwekkende voorstelling van het seizoen werd gewonnen door Maarten van Roozendaal. Vanavond zitten deze totaal verschillende cabaretiers bij Matthijs aan tafel.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'de Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Ah, dat hoorde ik nietquote:Op maandag 17 november 2008 20:18 schreef starla het volgende:
Hij zei koplamp terwijl Kopland net herstelde van een autoongeluk
(koplamp, auto....auto, koplamp snappie?)
Ik ben toevallig bij één van de try-outs geweest, afgelopen vrijdag in Rotterdam. En ik moet zeggen: het was best te pruimen. Strak gespeeld, af en toe briljante vondsten in de vertaling. Alleen Acid Queen vond ik heel onelegant vertaald in Pillemien.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Met Di-rect heb ik niet zoveel en met Nederlandse vertalingen van klassiekers al helemaal niet. Maar van de week hoorde ik een klein stukje op de radio en dat viel reuze mee. Vooral het strakke en moderne woordgebruik van Jan Rot vond ik grappig:
Dat dom, stom en blind kind piepelt de hele hal.
quote:Gasten dinsdag 18 november
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Mercedes Stalenhoef, de band 'DeWolff', Roel van Broekhoven en Geert Mak. Zijn tafelheer is Hugo Borst.
Voetbalanalist Hugo Borst is vanavond de tafelheer. Gisteren was de uitreiking van de 'Hard Gras Prijs voor Sportjournalistiek' waar hij, samen met o.a. Matthijs, deel uitmaakte van de jury. De prijs ging naar Marcel Römer.
Aanstaande zondag gaat tijdens het International Documentary Festival Amsterdam (IDFA) de documentaire 'Carmen meets Borat' in première, over de Roemeense puber Carmen die droomt van een beter leven in Spanje. Haar situatie verslechtert wanneer een Amerikaanse filmcrew in haar stadje de film 'Borat' op komt nemen. De documentaire is gemaakt door Mercedes Stalenhoef en is de Nederlandse Oscarinzending voor de beste lange documentaire. De documentairemaakster praat vanavond over deze aangrijpende gebeurtenis voor dit kleine stadje.
Begin dit jaar wonnen Robin Piso, Luka van de Poel en Pablo van de Poel onder de naam DeWolff de finale van 'De Kunstbende', een talentenjacht voor tieners. De band maakt naar eigen zeggen 'een flinke pot rauwe, psychedelische sixtiesbluesrock', met behulp van gitaar, drums en een Hammond-orgel. En het wordt gewaardeerd: de jongens, gemiddeld 16 jaar, staan op de tweede plaats in de hitlijst van Limburg: de Limbo Top 10!
Aanstaande zondag begint het nieuwe seizoen van het geschiedenisprogramma 'In Europa'. In deze aflevering wordt er kort teruggeblikt op de succesvolle eerste serie, geschiedenis Europa tot het jaar 1943, en vooruit gekeken naar de komende afleveringen, geschiedenis van Europa van het jaar 1943 tot 1999. Wederom wordt de serie gepresenteerd door Geert Mak, die samen met eindredacteur Roel van Broekhoven bij Matthijs aan tafel schuift.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'de Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Leuk dat je erop terugkomt!quote:Op maandag 17 november 2008 21:06 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben toevallig bij één van de try-outs geweest, afgelopen vrijdag in Rotterdam. En ik moet zeggen: het was best te pruimen. Strak gespeeld, af en toe briljante vondsten in de vertaling. Alleen Acid Queen vond ik heel onelegant vertaald in Pillemien.
Oh, en Tim zingt best wel vlak. Hij werd weggezongen door zijn gastzangers en weggeacteerd door gitarist Spike.Maar voor de rest was het oké!
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:43 schreef Dos37 het volgende:
Gasten woensdag 19 november
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Prem Radhakishun, Mohammed Jabri, Thomas Lepeltak, Remko Vrijdag, Micha Molthoff en Yvon Jaspers. Zijn tafelheer is Jort Kelder.
Allemaal haar boek kopen!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:36 schreef t_igger het volgende:
Leuk Yvon Jaspers!Ze is altijd zo lekker enthousiast!
Draadstaalquote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Evert ten Napel, Ronald Sørensen, zangeressen 'Big, Black & Beautiful', Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven. Zijn tafelheer is Jan Mulder.
Datquote:
Echt zo iemand die 020 zegt ipv Amsterdam.quote:
En terechtquote:Op donderdag 20 november 2008 19:19 schreef superjojo het volgende:
[..]
(Jan Mulder is trouwens wel heel vaak tafelheer of als gast aanwezig)
Onbegrijpelijk dat daar geen topic voor is geopend...althans niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:49 schreef maril het volgende:
Die dekselse Kuiphof
Herman Kuiphof (89) overledenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef Suko het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat daar geen topic voor is geopend...althans niet kunnen vinden.
Is Tong vast ontgaan, kan niet anders.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef Suko het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat daar geen topic voor is geopend...althans niet kunnen vinden.
Dat is een mooie manier om Mathijs zijn interviewtechniek te omschrijven.quote:
Helemaal mee eens Suko. Ik had het ook wel verwacht dat ze bij DWDD aandacht aan Herman zullen besteden. Misschien bij (P&W vanavond)quote:Op donderdag 20 november 2008 20:10 schreef Suko het volgende:
[..]
Dank.Mooi dat DDWD daar uitgebreid aandacht aan schonk.
Hij liet zich daar inderdaad kennen want hij voelde zich behoorlijk aangesproken.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef pfaf het volgende:
Die PON-gast was maf, maar Mathijs sloeg echt verongelijkt door. Constant omdraaien en die gast vragen 'of het niet te grachtendier' was. Echt genant.
Vind ik ook, Mathijs van Nieuwkerk (quote:Op donderdag 20 november 2008 20:28 schreef marcodej het volgende:
Sorensen was tenenkrommend, maar Mathijs net zo. Bijna in zn trots gekrenkt dat de publieke omroep eenzijdig genoemd werd. Voelde zichzelf duidelijk aangesproken en kwam er dan ook steeds op terug... (Want hoewel Sorensen het wel erg bont maakte en het weer enorm vanuit de onderbuik zegt, heeft ie wel een heel klein puntje)...![]()
Zo is het. Met de toevoeging: 'in 30 seconden' (of 1 minuut) natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is een mooie manier om Mathijs zijn interviewtechniek te omschrijven.
Ik was al bang dat ik niet de eerste zou zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:40 schreef Roi het volgende:
Ik WIST dat die kick er ging komen na die opmerking!
Ja, Tineke is nog nooit grappig geweest.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
deden ze nou Tineke schouten pwnen
Jewel, Lenie vd Takkestraatquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, Tineke is nog nooit grappig geweest.
Ik heb nooit begrepen wat mensen grappig vinden aan dat typetje.quote:
Ja moest ook lachen ergensquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:23 schreef golfer het volgende:
Die scheldpartij aan het einde van Prins als begin van dat toneelstuk.
Waar?quote:
Whehehe. Dat is precies wat ik dacht. Kan me iig niet voorstellen dat 't bij één keer is gebleven.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Het waren twee lijntjes."
- "En wat gebeurde er dan?"
"Ik kreeg veel energie, had zin om veel te babbelen, voelde me de koning van de wereld..."
Matthijs van Nieuwkerk zit dagelijks aan de coke dus
Ik verdenk de producenten van NOVA er een beetje van dat dit expres zo gedaan is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:04 schreef starla het volgende:
Ik heb een TV-tip ingestuurd, ben benieuwd of die maandag te zien is.![]()
In de uitzending van NOVA van vrijdag 21 november zitten Ciska Joldersma van het CDA en de advocaat André Beckers te discussieren over het sluiten van de coffeeshops. Nadat Beckers zegt:
'Die hebben niets aan een handboek, maar aan de praktijk, daar reageren die mensen op', lijkt het -door de achtergrond- of hij zélf blowt.
Bekijk het hier (op 3/4 van het filmpje ofzo):
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8306531&md5=fcab17a955382260eb6d385559d4655c
Dacht dat ook op dat moment...quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Dat is precies wat ik dacht. Kan me iig niet voorstellen dat 't bij één keer is gebleven.
Hij heeft inderdaad vaker gebruiktquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Dat is precies wat ik dacht. Kan me iig niet voorstellen dat 't bij één keer is gebleven.
Goois uitje?quote:Op maandag 24 november 2008 19:55 schreef TheArt het volgende:
De helft van mijn klas zit nu in het publiek.
Ik ga woensdag
Saai wijf iig.quote:Op maandag 24 november 2008 20:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Oh god... dat is die labiele cabaratiere. Hoe kan zo iemand nou entousiast zijn en een hele zaal vermaken?
Ze heeft wel een heel nare stem, maar de teksten van deze twee liedjes kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 24 november 2008 20:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Oh god... dat is die labiele cabaratiere. Hoe kan zo iemand nou entousiast zijn en een hele zaal vermaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
Ze moest gewoon bovenop hem gaan zitten.quote:
Klopt. Laat mensen gewoon het hele nummer doen (zoals ze bijv. in België bij De Laatste Show doen) of helemaal niet. Dit is zo halfslachtig.quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze moeten toch eens ophouden met die korte performances, dat werkt gewoon niet. Hans Liberg is wel leuk, maar je moet wel in de sfeer van z'n programma zitten. Zelfde met Jeroen van Koningsbrugge en Dennis v/d Ven vorige week.
Ah leuk!. Wij gingen met de SvJ in Utrecht ook altijd al die programma's af. Weet niet of jullie het weten maar je kan een verzoek indienen bij de redactie en dan krijg je naderhand nog kwartier/half uur uitleg van Matthijs over hoe alles werkt e.d. en kan je vragen aan 'm stellen. Is bij de meeste programma's wel te regelen... Is soms wel interessant (Vooral bij Sonja. Vakvrouwquote:Op maandag 24 november 2008 20:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik studeer journalistiek in Zwolle, dus Goois kan je het niet bepaald noemen
Dan kom ik gewoon nooit in de sfeer van zijn programma.quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hans Liberg is wel leuk, maar je moet wel in de sfeer van z'n programma zitten.
Het is zeker te intelligent voor je?quote:
Af en toe heb ik het idee dat hij inmiddels wat over het paard getild is. Hij zegt zeker rake dingen, maar draaft (om in paardenterminologie te blijven) wel wat door en wuift kritiek soms wat te makkelijk weg. Desalniettemin vermakelijk, er zijn slechtere gasten te verzinnen: Bert vd Veer. :squote:Op maandag 24 november 2008 21:22 schreef pberends het volgende:
Het is zeker te intelligent voor je?
Tja, wat moet je van meningen van mensen die er veel minder over wetenquote:Op maandag 24 november 2008 21:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het idee dat hij inmiddels wat over het paard getild is. Hij zegt zeker rake dingen, maar draaft (om in paardenterminologie te blijven) wel wat door en wuift kritiek soms wat te makkelijk weg. Desalniettemin vermakelijk, er zijn slechtere gasten te verzinnen: Bert vd Veer. :s
Dat vond ik zo'n toeval wat die papegaai tegen Carlo Boszhard zei..quote:
Ik kijk alleen al voor Aafquote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef maril het volgende:
Ik heb het niet gezien(iets anders te doen). Maar ik stoor mij altijd aan Aaf Brandt Corstius, is het toch de moeite waard om vnavond te kijken?
Ik heb het toevallig gekeken, maar het was gewoon een producer of regisseur van de show. Later zei 'de papegaai' ook nog vuile nicht.quote:
Hans gaf Mathijs gewoon een hand, miet die Aaf geloof ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Hans Liberg heb ik bewust gemist, maar ik zapte net voor het eind weer terug voor Lucky TV. Leek het nou alsof Liberg Van Nieuwkerk de hand niet wilde schudden?
Er werden gewoon handen uitgewisseld hoor... geen Peter R. de Vries taferelen hier hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hans gaf Mathijs gewoon een hand, miet die Aaf geloof ik
Stukje teruggekeken en ik had 't bij het verkeerde eind, dat komt ervan als je gaat zappenquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
Hans Liberg heb ik bewust gemist, maar ik zapte net voor het eind weer terug voor Lucky TV. Leek het nou alsof Liberg Van Nieuwkerk de hand niet wilde schudden?
Weer een ingekorte uitzending vanwege dat voetbalquote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Gijs Scholten van Aschat, Eric Vaarzon Morel, Harm Edens, Ger Apeldoorn en Wim Bax. Zijn tafelheer is Koos Postema.
Bril was een tijdje uit de running. Kanker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:08 schreef thettes het volgende:
Martin Bril komt nooit meer zeker? Of altijd net als ik niet kijk?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:04 schreef starla het volgende:
Ik heb een TV-tip ingestuurd, ben benieuwd of die maandag te zien is.![]()
In de uitzending van NOVA van vrijdag 21 november zitten Ciska Joldersma van het CDA en de advocaat André Beckers te discussieren over het sluiten van de coffeeshops. Nadat Beckers zegt:
'Die hebben niets aan een handboek, maar aan de praktijk, daar reageren die mensen op', lijkt het -door de achtergrond- of hij zélf blowt.
Bekijk het hier (op 3/4 van het filmpje ofzo):
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8306531&md5=fcab17a955382260eb6d385559d4655c
quote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Patrick Lodiers, Pieter Broertjes en Herman Finkers. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
quote:Winterstop voor 'De Wereld Draait Door'
Vaste kijkers van het Vara programma 'De Wereld Draait Door' moeten het een tijdje doen zonder Matthijs van Nieuwkerk. Het tv-programma gaat na de zomer ook tijdens de wintermaanden drie weken op zwart. Op vrijdag 19 december is de laatste uitzending en op 12 januari is de eerste nieuwe uitzending van 2009 weer te zien, maar zonder Marc-Marie Huijbregts.
Op vrijdag 19 december neemt 'De Wereld Draait Door' (live vanaf 19.30 uur op Nederland 3) al afscheid van 2008. Dit gebeurt op feestelijke wijze met een aantal bekende gasten, onder andere met Felix Rottenberg, Willem Middelkoop, Sanne Hans, Jan Mulder, Nico Dijkshoorn en Marc-Marie Huijbregts. Presentator Matthijs van Nieuwkerk blikt dan terug op het jaar 2008.
Overigens neemt 'De Wereld Draait Door' die avond tijdelijk ook afscheid van Marc-Marie Huijbregts wegens zijn theatertour 'Hotel Atlantico'. Hierdoor zal de samenwerking op wekelijkse basis voorlopig stoppen met Marc-Marie Huijbregts. Vanaf 12 januari 2009 is Matthijs van Nieuwkerk samen met de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen' en zijn tafelgasten terug. [Radio.NL]
Dat ziet er beter uit qua gasten. Herman Finkersquote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Patrick Lodiers, Pieter Broertjes, Nico Dijkshoorn en Herman Finkers. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
Nope.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:54 schreef koemleit het volgende:
de eerste vraag aan herman finkers is: "mag ik eerst eens vragen hoe het met je gaat?"
bijna goedquote:Op woensdag 26 november 2008 19:54 schreef koemleit het volgende:
de eerste vraag aan herman finkers is: "mag ik eerst eens vragen hoe het met je gaat?"
quote:
Verschil is dat Giel het blijkbaar wel een kek deuntje vond.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ] : Niet alles wat jij leuk vind, hoeft op de radio StofjeB
Die gozer die die bal in z'n gezicht krijgt is trouwens wel een held. Hij krabbelt op en gaat er gewoon weer voorstaanquote:
Muziekliefhebbers die naar Giels tips luisterenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:14 schreef Sethje het volgende:
Over die muziek met Giel, eigenlijk is dat zo respectloos. Gaat ie eerst zeggen van ja dit is echt goed dit en dat. En dan zet ie het aan, denk je ow relaxed ff luisteren, en dan gaat die er heel de tijd doorheen praten en hoor je amper wat van de muziek zelf, waar het dus eigenlijk om gaat. Vind ik als muziek liefhebber redelijk storend.
Ja best balen dat er geen DWDD komtquote:Op donderdag 27 november 2008 17:14 schreef Peter88Online het volgende:
En vanavond dus weer geen DWDD vanwege dat voetbal
Er is voetbal ook leukquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja best balen dat er geen DWDD komt
Dat hadden ze kunnen doen ja..man kijkt naar het voetbalquote:Op donderdag 27 november 2008 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er is voetbal ook leuk
Maar ze kunnen beter voetbal op 2 doen ofzo en dan DWDD op 3 altijd gewoon verder laten lopen.
Toch 1 van de best bekeken programma's op tv toch
Tijdens de Champions League kan de zendercoördinator van Nederland 3 er ook voor kiezen ONM te schrappen. Die inferieure poppenkast ook altijd.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er is voetbal ook leuk
Maar ze kunnen beter voetbal op 2 doen ofzo en dan DWDD op 3 altijd gewoon verder laten lopen.
Toch 1 van de best bekeken programma's op tv toch
Gaat ie ook een geweldige ontdekking draaien, Boris, wauw wat is dit, is dit Nederlands? wauw te geeeek terwijl hij de dag ervoor nog te gast was in de studioquote:Op donderdag 27 november 2008 00:14 schreef Sethje het volgende:
Over die muziek met Giel, eigenlijk is dat zo respectloos. Gaat ie eerst zeggen van ja dit is echt goed dit en dat. En dan zet ie het aan, denk je ow relaxed ff luisteren, en dan gaat die er heel de tijd doorheen praten en hoor je amper wat van de muziek zelf, waar het dus eigenlijk om gaat. Vind ik als muziek liefhebber redelijk storend.
Of gewoon die malle voorbeschouwing. De tijd van dat slappe gelul wordt altijd gebruikt om even te pissen of een biertje te pakken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijdens de Champions League kan de zendercoördinator van Nederland 3 er ook voor kiezen ONM te schrappen. Die inferieure poppenkast ook altijd.
De voorbeschouwing heeft meer inhoud dan ONM, daar blijf ik bij.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:49 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Of gewoon die malle voorbeschouwing. De tijd van dat slappe gelul wordt altijd gebruikt om even te pissen of een biertje te pakken.
Ja, erger ik me ook kapot aanquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Joraan
Weg ermee!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:37 schreef Specularium het volgende:
Oh god, daar is die zwakzinnige zingende josti ook weer.
En terechtquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:37 schreef maril het volgende:
Heb ik dat nou goed gehoord? stopt MMH over 4 weken met DWDD?
Ahh! Ik weet een leuk kerstcadeau voor je! Een abo op een landelijk dagblad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:37 schreef maril het volgende:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:37 schreef maril het volgende:
Kon ik ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:10 schreef Veerboot het volgende:
Zwagerman was wel aardig op dreef vandaag met z'n opmerkingen over o.a. Joran en Joling
Nou ja, een held is ook weer wat overdreven. Maar hij maakt wel de sfeer op vrijdag, zeker in zo'n media-uitzending. Altijd vreselijk leuk als het het beetje melig wordt, zoals vanavondquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:48 schreef jmac het volgende:
Marc-Mari is een held. Zonder hem is dwdd stukken minder,
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
Van Nieuwkerk had gewoon zijn schouders moeten ophalen. Of zeggen: "Die grachtengordeltypes zijn ook de meest interessante mensen"
Inderdaad, ik ergerde me hier een stuk meer aan dan aan een Raoul Heertje bij DWHN.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kijk net de herhaling, wat is die Zwagerman toch een snobbistische klootzak zeg.
Verschrikkelijk inderdaad, eng mannetje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kijk net de herhaling, wat is die Zwagerman toch een snobbistische klootzak zeg.
Joost = genieten!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:10 schreef Veerboot het volgende:
Zwagerman was wel aardig op dreef vandaag met z'n opmerkingen over o.a. Joran en Joling
Wat was er snobistisch aan hem?quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef BasEnAad het volgende:
Leuke gasten vanavondquote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Dominique Weesie, Hans den Hartog Jager, Milow en Guido Weijers. Zijn tafeldame is Daphe Bunskoek.
Dat is idd een goed nummerquote:
Er is niet zoveelquote:
Ze nemen zichzelf wel zo serieus dat als er maar het minste kritiek op hen is ze in de hoogste boom zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 20:53 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Er is niet zoveel'erigs aan GeenStijl mijns insziens. Als er ergens duidelijke, scherpe en gebalanceerde stukjes gebracht worden met veel relativerende humor is het wel op die website.
Zij hebben als geen ander door dat als je jezelf niet te serieus neemt, je veel publiciteit kunt bereiken.
Noem eens een concreet voorbeeld dan?quote:Op maandag 1 december 2008 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf wel zo serieus dat als er maar het minste kritiek op hen is ze in de hoogste boom zitten.
Wat je er gebalanceerd aan vindt, is me een raadsel trouwens.
Rouvoet bv. Maar er zijn betere, ga ik even over nadenken/zoeken.quote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Noem eens een concreet voorbeeld dan?
Er was geen kritiek op GS ten opzichte van Rouvoet natuurlijk. GS bracht bericht uit over een bureaucratische lijst van Rouvoet, waarin ondermeer het schaamhaar van jongeren ter sprake komt.quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Rouvoet bv. Maar er zijn betere, ga ik even over nadenken/zoeken.
Naar mijns inziens is het gewoon een AD(H)D-patiënt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:14 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik vind die Guido echt zo'n stumper.
Wat bedoel je met uitgewerkt? Ze zijn volgens mij nu populairder dan ooit.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef Heathen. het volgende:
Geenstijl is truttigheid ten top en was na een jaar al uitgewerkt.
De ophef over het gebruik van de term 'GeenStijl-generatie' bijvoorbeeld in de Volkskrant (meen ik?), is een goed voorbeeld daarvan naar mijn mening.quote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Noem eens een concreet voorbeeld dan?
Uitgewerkt in de zin dat wat ze bestrijden ze nu zelf zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met uitgewerkt? Ze zijn volgens mij nu populairder dan ooit.
Truttigheid? Volgens mij ben je in de war met Tweakers.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef Heathen. het volgende:
Geenstijl is truttigheid ten top en was na een jaar al uitgewerkt.
Nee hoor. Hun hele houding is truttig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Truttigheid? Volgens mij ben je in de war met Tweakers.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:34 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee hoor. Hun hele houding is truttig.
De houding van een Vogelaar is truttig. Ik kan me niet voorstellen wat er truttig aan Geenstijl is. Er is altijd wel 'iets', niet stijf en verre van ouderwets...quote:trut·tig bn, bw saai; onaantrekkelijk, stijf, ouderwets
Dat rancuneuze van GS is juist enorm truttig, zo ontzettend benepen en jaren 50. Wie niet voor ons is, is tegen ons en maken we kapot. Zo gereformeerdquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:43 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
[..]
De houding van een Vogelaar is truttig. Ik kan me niet voorstellen wat er truttig aan Geenstijl is. Er is altijd wel 'iets', niet stijf en verre van ouderwets...
Rancuneus, benepen, gereformeerd.... termen die allemaal niet terugkomen in de definitie van 'truttig'. Of hang je het allemaal op aan 'jaren '50' om het 'ouderwets' te kunnen noemen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:54 schreef SCH het volgende:
Dat rancuneuze van GS is juist enorm truttig, zo ontzettend benepen en jaren 50. Wie niet voor ons is, is tegen ons en maken we kapot. Zo gereformeerd
Geenstijl is saai, voorspelbaar, das een ander woord voor truttig. Ouderwets zijn ze ook gezien de achterhaalde houding welke ze hebben. Nog afgezien dat het ook een stelletje bij elkaar geraapte hypocriete volksmenners zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:43 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De houding van een Vogelaar is truttig. Ik kan me niet voorstellen wat er truttig aan Geenstijl is. Er is altijd wel 'iets', niet stijf en verre van ouderwets...
Als je goed had geluisterd doen ze dat ook niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik kots op Geenstijl, en nog het meest op die Rutger. Dat kun je toch geen journalistiek noemen?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |