Ik ga er even vanuit dat ze dat langst mogelijke levertijd aangehouden heeft en eventueel de jurk er ook eerder kan zijn nog. Bovendien gaf ze aan dat ze de jurk ook in 1 dag zouden kunnen verstellen als dat echt noodzaak was, dus ook al zou dat niet leuk zijn, het tot de dag ervoor nog kunnen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:12 schreef verita het volgende:
Ow bigbird, ik hoop dat je zoiets als dit bespaart blijft. Maar als de verkoopster er zeker van is, dan komt het vast goed, meestal hebben ze wel een goed idee van de levertijden.
Laten we daarop hopenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeiden bij mij ook dat het tot mei zou duren maar kon hem al in maart weer passen!
veeel plezierquote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef Swiffer het volgende:
Vanavond jurken passen!
Ben benieuwd !
Have fun!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef Swiffer het volgende:
Vanavond jurken passen!
Ben benieuwd !
tuurlijk, dan was die nog niet aangepast in de wikkiquote:Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef bigbird het volgende:
[..]
Have fun!!!
Dracu, mag ik er dan juist weer bij in de OP?11-06-2009
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:25 schreef draculettetje het volgende:
zo als het goed is staat deel 43 er nu ook tussen
Nee, en deel 44 staat er ook niet goed in.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:25 schreef draculettetje het volgende:
zo als het goed is staat deel 43 er nu ook tussen
En hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:42 schreef Swiffer het volgende:
Vanavond jurken passen!
Ben benieuwd !
Ja, ben ook benieuwdquote:
Nu alleen deel 44 nog want die heb je er nu weer uitgegooid.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:05 schreef draculettetje het volgende:
ow ja tuurlijk voor de OP is het natuurlijk alweer te lang geleden
En en en en? Issie al binnen? Is het wat je hoopte?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Ik kreeg gisteren mail dat het trouwalbum wat ik gemaakt heb op de post gegaan is, dus het komt vandaag binnen! Nu durf ik niet te douchen uit angst dat ik de postbode misAls het binnenkomt en alles ziet er goed uit gaan we het zondag aan het bruidspaar laten zien
[ afbeelding ]
Ik ben kennelijk zo nerveus dat ik erover gedroomd heb; de pagina's lieten los en de inkt liep uitNou ja, dat lijkt me heel sterk!
Cool hoor! Altijd fijn als het is wat je wildequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef tessie het volgende:
Ik heb vandaag ons trouwalbum binnen gehad! (zelf gemaakt met albumprinter) en het is super mooi geworden!
Het papier wat ze gebruiken is nu ook veel dikker, en glanzender, dus het ziet er nog veel mooier uit dan eerdere albums die we daar hadden besteld.
Neequote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 21:44 schreef bigbird het volgende:
[..]
En en en en? Issie al binnen? Is het wat je hoopte?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef tessie het volgende:
Ik heb vandaag ons trouwalbum binnen gehad! (zelf gemaakt met albumprinter) en het is super mooi geworden!
Het papier wat ze gebruiken is nu ook veel dikker, en glanzender, dus het ziet er nog veel mooier uit dan eerdere albums die we daar hadden besteld.
ik zat er ook net aan te denken dat we er vorig jaar nu midden in zaten!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:38 schreef Soholero het volgende:
Ooow leuk, voorbereidingsdingen!
Ik ben op 2 mei getrouwd, dit jaar. Was superleuk :-D
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:02 schreef bigbird het volgende:
Onze bedankjes zijn bijna af!Was wel veel werk, maar het resultaat is best prima
Nu issie er wel! Heel mooi allemaal, alleen... ze hebben er een ander fotoboek voor geplaktquote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 21:44 schreef bigbird het volgende:
[..]
En en en en? Issie al binnen? Is het wat je hoopte?
Trek het je niet aan. Als een scheiding op zijn plaats is, dan is er geen reden om daar verdrietig over te zijn. Toch sterkte.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Als een scheiding op zijn plaats is, dan is er geen reden om daar verdrietig over te zijn. Toch sterkte.
Ik voel hier wat frustratiesquote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Als een scheiding op zijn plaats is, dan is er geen reden om daar verdrietig over te zijn. Toch sterkte.
ik zou dat niet wetenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, ging Pandorah niet ook ergens in 2009 trouwen?
Ik voel enig onverwerkt leed, wil je er over praten?quote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
en ik klik ook nog hequote:Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik voel enig onverwerkt leed, wil je er over praten?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb vorige week mijn vriendin ook ten huwelijk gevraagd, en we gaan begin januari trouwen. Met dat soort dingen moet je nooit te lang wachten. [ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Klinkt alsof je bijna alles al geregeld hebtquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:59 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ga ook trouwen! In juni volgend jaar. Ben niet romantisch ten huwelijk gevraagd, we hebben samen besloten dat we toch maar eens een datum moesten prikken en dat hebben we inmiddels gedaan.
Vindt het wel bijzonder om te gaan trouwen en heb er heel veel zin in. Ik heb altijd gezegd dat ik trouwen onzin vindt, maar wil me met mijn huidige vriend wel verbinden door middel van het huwelijk. Ik denk dat ik met hem namelijk heel erg oud ga worden. We hebben nog geen idee hoe we de dag gaan invullen. We willen het niet heel groot doen, maar wel een feestje geven. Voor de kaarten heb ik al een idee, maar nog niets concreets. Ik ga niet trouwen in een echte trouwjurk, dat past niet bij me en ik wil niet heel veel geld uitgeven voor een jurk. Ik heb wel hele mooie jurken gezien Linea Rafaelli. Maar die zijn zoooo duur, dat vind ik zonde.
Zal proberen hier een beetje consequent mee te komen schrijven!
Gaaf!!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 00:43 schreef Swiffer het volgende:
Jah vandaag geslaagd voor een japon, een mooie Valerie!
Wij willen de meeste voorbereidingen die al kunnen afgerond hebben rond februari, zodat we voor begin april nog even wat andere dingen kunnen doen tussendoor (kaakchirurg enzoquote:Op zondag 23 november 2008 12:34 schreef Poezebeest het volgende:
In mijn hoofd is alles geregeld, in de praktijk echter nog helemaal niets.
We hebben zelfs de datum en tijd nog niet vastliggen bij de gemeente. Ik heb het nu nog even erg druk op het werk, maar in januari wil ik alles gaan regelen.
Gaaf, die hebben zulke mooie romantische japonnenquote:Op zondag 23 november 2008 13:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
..
Hier gaat de andere kant 7 januari kijken voor een pak..
Mijn japon is van Marylise ..
Ja ik had al eens eerder een Valerie (Kleemeier) aangehad, vind het een beetje Maggi Sottero achtig maar net ietsjes anders, iets meer motiefjes enzo. Ze is trouwens best bekend in Duitsland geloof ik.quote:[..]
Gaaf!!!!!Ben erg benieuwd! Mijne is van Agnes
Kende het hele merk niet eens tot ik hem aanhad
Ok okquote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ja ik had al eens eerder een Valerie (Kleemeier) aangehad, vind het een beetje Maggi Sottero achtig maar net ietsjes anders, iets meer motiefjes enzo. Ze is trouwens best bekend in Duitsland geloof ik.
K ga verder niks verklappen, goed??
Moet ook nog wel lang op mijn jurk wachten dus die paar weken extra gaan dan ook wel lukkenquote:
Ligt er ook wel aan in welke periode je wil trouwen,voorjaar is geloof ik veel drukker.Ook hoe en waar je het wil enzo.quote:Op zondag 30 november 2008 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Hoelang van tevoren moet je eigenlijk beginnen met het plannen van je huwlijk?? Jaar ofzo? Dat ligt natuurlijk ook heel erg aan de eisen die je hebt maar gemiddeld gesproken? Voor een normale plaats zeg maar.
4 maandenquote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan in welke periode je wil trouwen,voorjaar is geloof ik veel drukker.Ook hoe en waar je het wil enzo.
Wij zijn 1 augustus getrouwd en zijn 10mnd van te voren begonnen met de voorbereidingen.
ik zou het ook zo weer doen! dan maar flink sparen voor 12,5 of 25 jaar feestjequote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij zijn op vrijdagmiddag om 16.00 getrouwd wat ik echt perfect vond.Overdag gezellig met ouders broers/zussen+aanhang en getuiges.Om 16.00 trouwen,daarna dinner en daarna feest tot 01.00.Ow het was zo leuk ik wil weer trouwen(met dezelfde man hoor)
Mooie maand om te trouwenquote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Allan24..ook al in juni !
En zo te zien wil je dat nietquote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jeetje..ik moet echt eens wat gaan regelen anders trouw ik straks in m`n spijkerbroek
2 maanden.quote:
Oeeh schattigquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga met oud&nieuw m'n vriendin ten huwelijk vragen ...![]()
spannend ....
woei superwormJimquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
spannend ....
Niks mis mee! Ik heb het ook gedaan! Hou wel van dat ouderwetse totdat mn schoonmoeder begon te brullen. Of ik dat nu positief of negatief moet zienquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien een beetje ouderwets, maar ik ben ondertussen al bij m'n (toekomstige) schoonouders langsgeweest om goedkeuring te vragen aan vader.
We gaan het even uitstellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef nelisb het volgende:
Meldt zich af??? Why? Gaat niet door?
Gaaf nieuws! Dus je gaat nu naar het babyforum?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef innepin het volgende:
[..]
We gaan het even uitstellenIn juni pas ik niet meer in mijn jurk
hihi.
da's ook een felicitatie waard!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef innepin het volgende:
[..]
We gaan het even uitstellenIn juni pas ik niet meer in mijn jurk
hihi.
Ik zet het alvast in mn agenda!quote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 17:08 schreef innepin het volgende:
Merci merci, en inderdaad, het is geen trieste reden om ons feestje uit te stellenVeel plezier met alle voorbereidingen hier... en wij gaan wel trouwen hoor! het wordt alleen 20-03-2010 nu, dat duurt nog even
Deal, maar we zien elkaar voor die tijd toch nog?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zet het alvast in mn agenda!
Vertel,quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:32 schreef murp het volgende:
ik ben zo blij dat al dat trouwgedoe voorbij is...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 18:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Deal, maar we zien elkaar voor die tijd toch nog?
Oh, en, stalker!![]()
Het ging me ook niet zo zeer om 'toestemming vragen'; ik heb geen toestemming nodig van haar vader om met haar te trouwen. Het was dan ook niet echt een vraag, meer een mededeling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef Pandorah het volgende:
Hmmm... ik zou overigens niet zo gecharmeerd zijn als mijn vriend eerst mijn pa om toestemming had gevraagd. Dat is zo hopeloos ouderwets en ik ben geen eigendom van mijn ouders. Maar goed, dat ben ik. Misschien vind de vriendin in kwestie dat wel heel leuk
.
Even melden .... het was een superromantische avond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
spannend ....
Wat lief! En idd jij kan niet meer stuk bij je schoonpa. En het is en blijft toch zijn kleine meid.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het ging me ook niet zo zeer om 'toestemming vragen'; ik heb geen toestemming nodig van haar vader om met haar te trouwen. Het was dan ook niet echt een vraag, meer een mededeling.
Het ging me meer om het idee, het respect naar haar vader toe (waar ik overigens zeer goed mee kan opschieten). En bovendien weet ik dat ze een zeer hechte band heeft met haar vader. De reactie van mijn toekomstige schoonvader alleen al was het waard ... ik had die grote man nog nooit zo met tranen in z'n ogen gezien.
Ik ben zelf ook getrouwd hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
zeiken dat trouwen oubollig is, is nog veel oubolliger
Wat is weinig geld?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand hier tips waar je voor weinig geld leuke trouwringen kunt krijgen?
Als het echt goedkoop moet: ringenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef zoeperzazke het volgende:
100-200 euro maximaal?
Ah joh, het is meer voor de vorm. Mijn vader zei ook tegen mn vriend dat het echt niet hoefde, maar dat hij het wel leuk werd dat het gevraagd werd. Dus eigenlijk is het bij ons meer om de lol gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef veuve_amiot het volgende:
Wat is de deal met dat toestemming vragen? Is emancipatie dan werkelijk aan iedereen voorbij gegaan?
Dat zou voor mij werkelijk een reden zijn om niet met die kerel te trouwen. Als je niet mijn onafhankelijkheid en capaciteit voor beslissingen nemen kan respecteren dan zijn wij niet voor elkaar gemaakt. Yikes.
zitten idd wel aardige ringen bij, maar de juiste maten zitten er uiteraard niet bij... Daarvoor zullen we toch naar een juwelier moeten ben ik bangquote:Op maandag 5 januari 2009 15:21 schreef verita het volgende:
[..]
Als het echt goedkoop moet: ringen
Er zitten best nog wel aardige bij, weet natuurlijk niet wat je smaak is.
Ah gossie, dat vind ik wel jammer. Zo moet je niet denken, joh, het gaat tenslotte om dat je trouwt omdat je hopelijk van elkaar houd en de rest is maar decoratie, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
zitten idd wel aardige ringen bij, maar de juiste maten zitten er uiteraard niet bij... Daarvoor zullen we toch naar een juwelier moeten ben ik bang(ca. 15,5 en 23,5) Ben er al achter dat trouwen écht niet leuk is als je een klein budget hebt...
Ik snap je wel, ik zou zo'n beslissing ook niet van mijn ouders af laten hangen maar ik vind het wel een leuk, lekker ouderwets en romantisch idee dat hij met zwetende handjes aan mijn pa gaat vragen of hij met me mag trouwen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef veuve_amiot het volgende:
Wat is de deal met dat toestemming vragen? Is emancipatie dan werkelijk aan iedereen voorbij gegaan?
Dat zou voor mij werkelijk een reden zijn om niet met die kerel te trouwen. Als je niet mijn onafhankelijkheid en capaciteit voor beslissingen nemen kan respecteren dan zijn wij niet voor elkaar gemaakt. Yikes.
Wij houden het ook lekker klein, met mensen die je vaker ziet en spreekt zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef Svyatagor het volgende:
Wij dachten ook dat we't betaalbaar konden houden door klein te gaan trouwen..maar dat valt ff tegen. Sieraden, jurk, leges, huwelijkse voorwaarden...en we willen ook nog met een klein groepje lekker gaan eten..
Nouja, gelukkig hebben we een beetje gespaard en worden we gesponsord door wat familieleden her en der.
Echt een leuke dag, maar zo snel voorbijquote:
Nee geen ervaring mee... maar het lijkt me wel geweldig!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef Mickeys het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met trouwen in het buitenland? (Italië)
Het liefst in San Gimignanoquote:Op zondag 18 januari 2009 03:39 schreef tessie het volgende:
[..]
Nee geen ervaring mee... maar het lijkt me wel geweldig!
Waar in Italie wil je trouwen?
Al;s je zo gaat tellen, dan kost een bruiloft ook een hoop geld. Wij hebben het tot nu toe allemaal nog redelijk kunnen spreiden, dus dan heb je het denk ik iets minder in de gaten.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:22 schreef Svyatagor het volgende:
Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd.Het was top, heel mooi winterweer. Daarna meteen een weekje gaan skieen als huwelijksreis, heel fijn.
We zijn expres in kleine kring getrouwd, om het intiem te houden. Dan denk je dat het ook wel wat goedkoper uit zal vallen, maar dat valt nog wel ff tegen.
Het heeft all in all (ringen, jurk, diner, bijzondere ambtenaar, lokatie, reis) toch ongeveer 5000 euro gekost. Ik heb geen idee hoe dat zich verhoudt tot de gemiddelde bruiloft, maar ik vind het een hoop geld. Maar het was het allemaal waard.
Super!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:37 schreef kevin33 het volgende:
Gisteren de foto's bij de fotografe opgehaald, zoooooow moooi
Ja we zijn dus nu zelf iets aan het bedenken.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Macrony .. En zelf iets bedenken ?!
Wij waren er gelijk zeker van dat we onze kaart wilde laten tekenen,
nadat een vriend van ons voor een website een hele gave lay-out had gemaakt..
Check BarkingMaddy.com
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef nelisb het volgende:
Muziek uitgekozen
Taart afspraak gemaakt.
Kaart + tekst geregeld.
Muziek klaar
Eten klaar
Auto klaar
Jurk klaar
Ringen klaar
Ringkussentje in huis
Champagne glazen met trouwdatum en onze naam erin gekocht, evenals taart mes.
Huwelijksreis geboekt.
Alleen mijn pak nog, aankleding locatie, bloemen.
Begint op te schieten nu!
Wij trouwen 26 juni.
Aha, dat verklaart een boel. Anders was het wel een erg ruime planning.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef nelisb het volgende:
Yup haha!
Wordt in maart geopereerd dan ben ik 2 maand uit de running. Dus beter daarvoor alles nagenoeg klaar!
Is idd een leuke site, en niet duur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
Grappig, wij zijn er ook laatst geweest (vestiging rotterdam), vreselijk personeel, tuttig spul (we hadden ook niet echt serieuze bedoelingen daar omdat partner al een andere zaak op het oog had) maar gek genoeg heeft hij daar wel zijn pak gevondenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef macrony het volgende:
Gisteren naar Roka geweest voor trouwpak. Maar dat viel even tegen.....
Alles veel te tuttig.
Nou, net de proefzending binnen:quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
Thx voor de waarschuwingquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef macrony het volgende:
[..]
Nou, net de proefzending binnen:
NIET DOEN
Kaarten waren te lelijk voor woorden. Wat een lelijke drukker zeg. Alsof het uit een oude inkjet kwam. Enige voordeel is dat je ook de achterkant kan laten bedrukken.
Snel op zoek naar een ander bedrijf
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
en hoe gaat het hier,
morgen zijn wij alweer 7 maanden getrouwd
De poel der liefdequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Lishe het volgende:
Zeg dan Rijstebuiltje! (Ik kan echt niks geheim houden, ik vrees dat ik zelfs foto's plaats van DE jurk.)
Oh my Maneki. Ga je schamen.Maar ik vrees dat ik hetzelfde eindig. Want er moeten dingen op tafel, hartjesballonnen aan het terras en als wegwijzer naar Het Meer. (Vanaf nu De Poel Der Liefde.
![]()
) En dat moet dan weer bij elkaar passen.
Al ideeen?
En ik ben ook heul benieuwd naar je jurk. En Saar dr kleren.![]()
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef nokwanda het volgende:
whooooot, ik heb blijkbaar een dure smaak
per ring of per set ringen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef nokwanda het volgende:¤ 250 max
Heb geen zin om nog een jaar krom te liggen voor onze bruiloft. We gaan van dat geld liever lekker op vakantie.
Een groot feest geven we ook al niet, dus is het voor ons wat vreemd om dan heel veel uit te geven aan ringen.
Dat heb ik nou ook! Ik zou zo graag de dag nog eens over doen... sommige dingen gingen zo snel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
![]()
Hoi Hoi,hoe is het met jou? Gefeliciteerd![]()
Wij waren afgelopen zondag een half jaar getrouwd,wat gaat het toch snel he![]()
Ow ik zou zo nog een keer willen.... (mijn mijn eigen ventje hoor)
die is mooi!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef nokwanda het volgende:
Denk dat deze het gaat worden
[ [url=http://www.carrynette.com/contents/media/er121[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Vriendschapsringen doen het prima als trouwringen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nokwanda ..
Heb je wel eens gekeken naar vriendschapsringen?
Die zijn wel eens goedkoper dan trouwringen, en zien er vaak zo mooi uit, dat je haast zou denken dat je trouwringen om hebt ..
Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je welquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben hier onze trouwringen gekocht,prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.Ze komen bij je aan huis en zijn totaal niet opdringerig ofzo,laten je gewoon op je gemak kijken.Mischien heeft iemand er iets aan.
http://www.italodesign.nl/
De Dolce Momento serie is vanaf 329,- per paar.
En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:29 schreef bigbird het volgende:
Gaaf hoorWij zijn straks ook weer wat verder. Zijn nog niet uit over de kaarten, maar morgen gaat lief kijken naar bijpassende gilet/overhemd etc voor bij zijn pak. En in de ochtend brengen we de ringen weg voor graveren
Volgende week kijken bij locatie voor foto's maken en afspraak met fotograaf
Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Patries86 het volgende:
[..]
En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?
Dat is het zeker... zeker daar bij die pilaren..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.
Geen dank.Wij waren er echt over te spreken en ben erg blij met mijn ringquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je wel
Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:
mooi, maar de ring van je man is duidelijk te groot?
Ah zo, het lijkt namelijk alsof hij erg los zit rond de vingerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.
Ziet er mooi uit hoor. en wat de anderen er van vinden.. tja, het gaat om jou iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:35 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Geen dank.Wij waren er echt over te spreken en ben erg blij met mijn ring![]()
Dit zijn die van ons,op de site staat ie met 5 kleine briljantjes,ik heb 1 grotere gedaan (zie je door het licht niet zo goed op de foto).Ook heb ik dezelfde breedte van ring als mijn man omdat ik zowiezo altijd grofere sieraden draag en ik niet echt kleine vingertjes heb! Ik wilde overgens GEEN geelgoud(maar mijn man vond ze zo mooi,en ik vond em ook gewoon mooi staan bij ons beide,geen dag spijt van gehad
)
[ afbeelding ]
Wij hebben een fotograaf uit Harderwijk. Komen eigenlijk helemaal niet uit de buurt van Baarnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Dat is het zeker... zeker daar bij die pilaren..
Je hebt iedere 100 a 200 meter gewoon totaal ander uiterlijk, andere foto's
Foto voor de oranjerie, foto bij de roze struik, foto op een bruggetje, foto bij de pilaren, foto in de rozentuin en gewoon op het grasveld etcOok nog kijken bij de soesterduinen?
Jullie komen uit de buurt van baarn?? Wij hadden fotograaf uit bussum, die komt vaker in de park vandaar dat wij de fotograaf hebben vertrouwd en daar zijn we nog steeds erg blij mee
ha ha jij hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:03 schreef nokwanda het volgende:
We zijn er inmiddels over uit dat het wit goud of zilver gaat worden. We hebben nu 3 opties. De rainbowring zoals ik die eerst heb geplaatst. Er is ook nog een keltische relatiering die we allebei mooi vinden, en vandaag vonden we bij een juwelier heel simpele mooie gladde wit gouden ringen voor een schappelijke prijs. We gaan waarschijnlijk kiezen uit deze 3 opties, maar nemen nog even de tijd. Die hebben we nog wel, al komt het al dichtbij.
We zijn als vrienden samen naar Italië op vakantie gegaan en er als een stelletje uitgekomenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef Pure-Poison het volgende:
Leuk trouwen in ItalieWaarom Italie als ik vragen mag?
Ik wilde vroeger altijd trouwen in Las Vegas,het is toch iets anders gegaan haha!
Oeh, nog iemand die trouwt in het buitenland. Gaaf hoor. Heel veel geluk toegewenst natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Miguel0707 het volgende:
Mickeys, wat leuk dat je in Italie gaat trouwen.
Wij trouwen op 22 juli 2009 op Malta!!! De voorbereidingen zijn in volle gang en het schiet al lekker op. Ook wij konden niet voor iedereen de reis betalen, maar toch gaan er nog wel veel mensen mee. Er zijn 6 vrienden die meegaan en beide ouders gaan mee. We hebben zelf ook 2 jonge kindjes, en die zijn er natuurlijk ook bij. Ik ga deze week uitnodigingen versturen naar andere vrienden waarvan wij het leuk zouden vinden als ze ook komen. Dus even afwachten of er nog meer bijkomt.
Op jouw aanradenquote:
dat scheelt idd!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op jouw aanraden
Het scheelt wel dat er maar weinig voorbereiding nodig is als je het niet zo groots aanpakt. Lunchlokatie is hier al geregeld en zo.
dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef sjimz het volgende:
Bijna al een jaar getrouwd.
Wat gaat het snel
ik zou het gewoon op beide dagen vieren!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:21 schreef sjimz het volgende:
Alleen we zijn het er nog niet over uit of we het op 28 februari, 1 maart of gewoon op beide dagen gaan vieren
Het is op zich geen grote smak geld (uitgaande van het feit dat we een camping met stacaravans oid wouden regelen. Ze zijn uitgenodigd en als ze het niet kunnen betalen kan ik daar weinig aan doen. Ik kan dus wel een camping regelen, maar dat is weer te min voor ze en dan willen ze ook nog dat wij het eten van elke dag gaan regelen. Daar ben ik dus geen voorstander van (mijn partner ook niet overigens)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Swiffer het volgende:
Ik vind persoonlijk, het is inderdaad jouw dag, mar je zadelt mensen ook wel weer op met het feit dat ze een grote smak geld ' moeten' neertellen voor JULLIE dag.
Het is in het weekend dus vrije dagen hoeven ze niet op te nemen. Het is 12 uur rijden dus tja, op zich kan het wel. trouwens boden onze vrienden dit zelf aan, we hadden ze niet eens gevraagd, we vertelden alleen van onze trouwplannen in Italië en toen bedachten ze dit blijkbaar zelf al. Geweldig gebaar natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Swiffer het volgende:
Het is leuk hoor als vrienden enzo vrijwillig meegaan, maar je verplicht ze feitelijk om er een vakantie achteraan te plakken.. op zich geen ramp maar dat is dus niet 1 dag, maar bv 2 weken bepaald door jullie huwelijk.....
Je verplicht toch niemand iets,als ze het niet willen omdat ze het te duur vinden of wat dan ook blijven ze thuis.En als je in Italie trouwt hoeft er natuurlijk geen 2wkn vakantie achter aan,je kan ook 3dgn gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Swiffer het volgende:
Het is leuk hoor als vrienden enzo vrijwillig meegaan, maar je verplicht ze feitelijk om er een vakantie achteraan te plakken.. op zich geen ramp maar dat is dus niet 1 dag, maar bv 2 weken bepaald door jullie huwelijk.....
Primaquote:Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef draculettetje het volgende:
trouwens sinds gister na bijna een maand mn ringen niet om gehad te hebben mn ringen dus weer omgedaan
merkte toen pas hoe kaal het had gevoeld ha ha
hoest met PP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |