quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef nelisb het volgende:
Muziek uitgekozen
Taart afspraak gemaakt.
Kaart + tekst geregeld.
Muziek klaar
Eten klaar
Auto klaar
Jurk klaar
Ringen klaar
Ringkussentje in huis
Champagne glazen met trouwdatum en onze naam erin gekocht, evenals taart mes.
Huwelijksreis geboekt.
Alleen mijn pak nog, aankleding locatie, bloemen.
Begint op te schieten nu!
Wij trouwen 26 juni.
Aha, dat verklaart een boel. Anders was het wel een erg ruime planning.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef nelisb het volgende:
Yup haha!
Wordt in maart geopereerd dan ben ik 2 maand uit de running. Dus beter daarvoor alles nagenoeg klaar!
Is idd een leuke site, en niet duur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
Grappig, wij zijn er ook laatst geweest (vestiging rotterdam), vreselijk personeel, tuttig spul (we hadden ook niet echt serieuze bedoelingen daar omdat partner al een andere zaak op het oog had) maar gek genoeg heeft hij daar wel zijn pak gevondenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef macrony het volgende:
Gisteren naar Roka geweest voor trouwpak. Maar dat viel even tegen.....
Alles veel te tuttig.
Nou, net de proefzending binnen:quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
Thx voor de waarschuwingquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef macrony het volgende:
[..]
Nou, net de proefzending binnen:
NIET DOEN
Kaarten waren te lelijk voor woorden. Wat een lelijke drukker zeg. Alsof het uit een oude inkjet kwam. Enige voordeel is dat je ook de achterkant kan laten bedrukken.
Snel op zoek naar een ander bedrijf
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
en hoe gaat het hier,
morgen zijn wij alweer 7 maanden getrouwd
De poel der liefdequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Lishe het volgende:
Zeg dan Rijstebuiltje! (Ik kan echt niks geheim houden, ik vrees dat ik zelfs foto's plaats van DE jurk.)
Oh my Maneki. Ga je schamen.Maar ik vrees dat ik hetzelfde eindig. Want er moeten dingen op tafel, hartjesballonnen aan het terras en als wegwijzer naar Het Meer. (Vanaf nu De Poel Der Liefde.
![]()
) En dat moet dan weer bij elkaar passen.
Al ideeen?
En ik ben ook heul benieuwd naar je jurk. En Saar dr kleren.![]()
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef nokwanda het volgende:
whooooot, ik heb blijkbaar een dure smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |