Ligt er ook wel aan in welke periode je wil trouwen,voorjaar is geloof ik veel drukker.Ook hoe en waar je het wil enzo.quote:Op zondag 30 november 2008 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Hoelang van tevoren moet je eigenlijk beginnen met het plannen van je huwlijk?? Jaar ofzo? Dat ligt natuurlijk ook heel erg aan de eisen die je hebt maar gemiddeld gesproken? Voor een normale plaats zeg maar.
4 maandenquote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan in welke periode je wil trouwen,voorjaar is geloof ik veel drukker.Ook hoe en waar je het wil enzo.
Wij zijn 1 augustus getrouwd en zijn 10mnd van te voren begonnen met de voorbereidingen.
ik zou het ook zo weer doen! dan maar flink sparen voor 12,5 of 25 jaar feestjequote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij zijn op vrijdagmiddag om 16.00 getrouwd wat ik echt perfect vond.Overdag gezellig met ouders broers/zussen+aanhang en getuiges.Om 16.00 trouwen,daarna dinner en daarna feest tot 01.00.Ow het was zo leuk ik wil weer trouwen(met dezelfde man hoor)
Mooie maand om te trouwenquote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Allan24..ook al in juni !
En zo te zien wil je dat nietquote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jeetje..ik moet echt eens wat gaan regelen anders trouw ik straks in m`n spijkerbroek
2 maanden.quote:
Oeeh schattigquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga met oud&nieuw m'n vriendin ten huwelijk vragen ...![]()
spannend ....
woei superwormJimquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga met oud&nieuw m'n vriendin ten huwelijk vragen ...![]()
spannend ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |