Niks mis mee! Ik heb het ook gedaan! Hou wel van dat ouderwetse totdat mn schoonmoeder begon te brullen. Of ik dat nu positief of negatief moet zienquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien een beetje ouderwets, maar ik ben ondertussen al bij m'n (toekomstige) schoonouders langsgeweest om goedkeuring te vragen aan vader.
We gaan het even uitstellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef nelisb het volgende:
Meldt zich af??? Why? Gaat niet door?
Gaaf nieuws! Dus je gaat nu naar het babyforum?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef innepin het volgende:
[..]
We gaan het even uitstellenIn juni pas ik niet meer in mijn jurk
hihi.
da's ook een felicitatie waard!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef innepin het volgende:
[..]
We gaan het even uitstellenIn juni pas ik niet meer in mijn jurk
hihi.
Ik zet het alvast in mn agenda!quote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 17:08 schreef innepin het volgende:
Merci merci, en inderdaad, het is geen trieste reden om ons feestje uit te stellenVeel plezier met alle voorbereidingen hier... en wij gaan wel trouwen hoor! het wordt alleen 20-03-2010 nu, dat duurt nog even
Deal, maar we zien elkaar voor die tijd toch nog?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zet het alvast in mn agenda!
Vertel,quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:32 schreef murp het volgende:
ik ben zo blij dat al dat trouwgedoe voorbij is...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 @ 18:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Deal, maar we zien elkaar voor die tijd toch nog?
Oh, en, stalker!![]()
Het ging me ook niet zo zeer om 'toestemming vragen'; ik heb geen toestemming nodig van haar vader om met haar te trouwen. Het was dan ook niet echt een vraag, meer een mededeling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef Pandorah het volgende:
Hmmm... ik zou overigens niet zo gecharmeerd zijn als mijn vriend eerst mijn pa om toestemming had gevraagd. Dat is zo hopeloos ouderwets en ik ben geen eigendom van mijn ouders. Maar goed, dat ben ik. Misschien vind de vriendin in kwestie dat wel heel leuk
.
Even melden .... het was een superromantische avond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga met oud&nieuw m'n vriendin ten huwelijk vragen ...![]()
spannend ....
Wat lief! En idd jij kan niet meer stuk bij je schoonpa. En het is en blijft toch zijn kleine meid.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het ging me ook niet zo zeer om 'toestemming vragen'; ik heb geen toestemming nodig van haar vader om met haar te trouwen. Het was dan ook niet echt een vraag, meer een mededeling.
Het ging me meer om het idee, het respect naar haar vader toe (waar ik overigens zeer goed mee kan opschieten). En bovendien weet ik dat ze een zeer hechte band heeft met haar vader. De reactie van mijn toekomstige schoonvader alleen al was het waard ... ik had die grote man nog nooit zo met tranen in z'n ogen gezien.
Ik ben zelf ook getrouwd hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
zeiken dat trouwen oubollig is, is nog veel oubolliger
Wat is weinig geld?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand hier tips waar je voor weinig geld leuke trouwringen kunt krijgen?
Als het echt goedkoop moet: ringenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef zoeperzazke het volgende:
100-200 euro maximaal?
Ah joh, het is meer voor de vorm. Mijn vader zei ook tegen mn vriend dat het echt niet hoefde, maar dat hij het wel leuk werd dat het gevraagd werd. Dus eigenlijk is het bij ons meer om de lol gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef veuve_amiot het volgende:
Wat is de deal met dat toestemming vragen? Is emancipatie dan werkelijk aan iedereen voorbij gegaan?
Dat zou voor mij werkelijk een reden zijn om niet met die kerel te trouwen. Als je niet mijn onafhankelijkheid en capaciteit voor beslissingen nemen kan respecteren dan zijn wij niet voor elkaar gemaakt. Yikes.
zitten idd wel aardige ringen bij, maar de juiste maten zitten er uiteraard niet bij... Daarvoor zullen we toch naar een juwelier moeten ben ik bangquote:Op maandag 5 januari 2009 15:21 schreef verita het volgende:
[..]
Als het echt goedkoop moet: ringen
Er zitten best nog wel aardige bij, weet natuurlijk niet wat je smaak is.
Ah gossie, dat vind ik wel jammer. Zo moet je niet denken, joh, het gaat tenslotte om dat je trouwt omdat je hopelijk van elkaar houd en de rest is maar decoratie, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
zitten idd wel aardige ringen bij, maar de juiste maten zitten er uiteraard niet bij... Daarvoor zullen we toch naar een juwelier moeten ben ik bang(ca. 15,5 en 23,5) Ben er al achter dat trouwen écht niet leuk is als je een klein budget hebt...
Ik snap je wel, ik zou zo'n beslissing ook niet van mijn ouders af laten hangen maar ik vind het wel een leuk, lekker ouderwets en romantisch idee dat hij met zwetende handjes aan mijn pa gaat vragen of hij met me mag trouwen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef veuve_amiot het volgende:
Wat is de deal met dat toestemming vragen? Is emancipatie dan werkelijk aan iedereen voorbij gegaan?
Dat zou voor mij werkelijk een reden zijn om niet met die kerel te trouwen. Als je niet mijn onafhankelijkheid en capaciteit voor beslissingen nemen kan respecteren dan zijn wij niet voor elkaar gemaakt. Yikes.
Wij houden het ook lekker klein, met mensen die je vaker ziet en spreekt zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef Svyatagor het volgende:
Wij dachten ook dat we't betaalbaar konden houden door klein te gaan trouwen..maar dat valt ff tegen. Sieraden, jurk, leges, huwelijkse voorwaarden...en we willen ook nog met een klein groepje lekker gaan eten..
Nouja, gelukkig hebben we een beetje gespaard en worden we gesponsord door wat familieleden her en der.
Echt een leuke dag, maar zo snel voorbijquote:
Nee geen ervaring mee... maar het lijkt me wel geweldig!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef Mickeys het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met trouwen in het buitenland? (Italië)
Het liefst in San Gimignanoquote:Op zondag 18 januari 2009 03:39 schreef tessie het volgende:
[..]
Nee geen ervaring mee... maar het lijkt me wel geweldig!
Waar in Italie wil je trouwen?
Al;s je zo gaat tellen, dan kost een bruiloft ook een hoop geld. Wij hebben het tot nu toe allemaal nog redelijk kunnen spreiden, dus dan heb je het denk ik iets minder in de gaten.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:22 schreef Svyatagor het volgende:
Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd.Het was top, heel mooi winterweer. Daarna meteen een weekje gaan skieen als huwelijksreis, heel fijn.
We zijn expres in kleine kring getrouwd, om het intiem te houden. Dan denk je dat het ook wel wat goedkoper uit zal vallen, maar dat valt nog wel ff tegen.
Het heeft all in all (ringen, jurk, diner, bijzondere ambtenaar, lokatie, reis) toch ongeveer 5000 euro gekost. Ik heb geen idee hoe dat zich verhoudt tot de gemiddelde bruiloft, maar ik vind het een hoop geld. Maar het was het allemaal waard.
Super!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:37 schreef kevin33 het volgende:
Gisteren de foto's bij de fotografe opgehaald, zoooooow moooi
Ja we zijn dus nu zelf iets aan het bedenken.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Macrony .. En zelf iets bedenken ?!
Wij waren er gelijk zeker van dat we onze kaart wilde laten tekenen,
nadat een vriend van ons voor een website een hele gave lay-out had gemaakt..
Check BarkingMaddy.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |