nee want ik heb een aboquote:Op zondag 9 november 2008 23:19 schreef Apache4U het volgende:
Haha, heeft iedereen hier in het topic deze google ad?
"Find your Thai Beauty Today!"
Toch wel humor dat google ads.
Geen idee, maar ik denk dat-ie z'n handeltje wel kan vergeten voorlopigquote:Op zondag 9 november 2008 23:23 schreef agter het volgende:
Denk je dat Joran hier last mee kan krijgen in Thailand?
stond gister in ongeveer alle krantenquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand een plaatje van Joran op zn Harley met peuk.....wat een moneyshot
Never.quote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://peter595.hyves.nl/?ref=sr wie is er vriendjes met hem?
hey Lintwormquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat was een brommer hoorquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat zijn mensen op fok weg van joran.
Wij willen ook lekker beetje motorrijden met een peuk en lekker naar de hoeren en wonen in een villa.quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat zijn mensen op fok weg van joran.
Dus dan zijn die vrouwen die zichzelf aanboden ook schuldig?quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
Officieel is prostitutie verboden in Thailand...
www.sbs6.nlquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
En door Peter gebeld wordenquote:Op zondag 9 november 2008 23:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij willen ook lekker beetje motorrijden met een peuk en lekker naar de hoeren en wonen in een villa.
Joran heeft niemand betaald en niemand geleverd,quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
quote:Als Peter de Vries nog iets slechts over mij, mijn vrienden en familie gaat zeggen, dan stuur ik een thai op hem af. Dan is het klaar.
Die gaan mij dan een massage geven?quote:Op zondag 9 november 2008 23:29 schreef TNA het volgende:
Op iedereen die het niet leuk vond stuur ik een Thai af, coño
eensquote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Joran heeft niemand betaald en niemand geleverd,
Dus met je kont shudden en dansen niet?quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
Ik blaas een thai zo omverquote:Op zondag 9 november 2008 23:29 schreef TNA het volgende:
Op iedereen die het niet leuk vond stuur ik een Thai af, coño
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef lipboutje het volgende:
thais nieuws in de gaten houden nu tot woensdag, meer kan ik niet vertellen,ooh ja en de hilversumse courant, Joran is geland met een Thai
Je hebt t gehoord via een kennis van een buurvrouw die vlees koopt bij Slager Arie Klaver en diens schoonmaker zijn vrouw haar srv man?quote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef lipboutje het volgende:
thais nieuws in de gaten houden nu tot woensdag, meer kan ik niet vertellen,ooh ja en de hilversumse courant, Joran is geland met een Thai
Dit dus.quote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef SunChaser het volgende:
Waarom hebben ze geen thaise vrouw undercover de hoer laten spelen. Ik denk omdat behalve Peter R. niemand Joran de moeite waard vind om een actie op touw te zetten. Face it, Joran is een kruimeldief, er zijn heel wat serieuzere vrouwenhandelzaken due opgelost moeten worden. Joran stelt niks voor. Als een vrouw weigert laat ie haar gewoon gaan. Echte handelaren maken vrouwen verslaafd of doden ze gewoon.
Ja, dat apathische geglimlach. Ik zeg: Oprollen in filodeeg.quote:
Joran in een Thaise celquote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
kijk eens verder dan je neus lang is en kom er achter dat ze in Thailand al druk bezig zijn met zijn aanhouding/zaak/proces.
Daar zal Joran waarschijnlijk niet op gaan wachtenquote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
kijk eens verder dan je neus lang is en kom er achter dat ze in Thailand al druk bezig zijn met zijn aanhouding/zaak/proces.
thailand is nederland niet.quote:Op zondag 9 november 2008 23:36 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Daar zal Joran waarschijnlijk niet op gaan wachten
quote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef pieterb het volgende:
Oke, ben het niet altijd eens met Peter R. maar vind dit toch vermakelijke televisie.
En wat een telefoongesprek. Echt goed. Gewoon bellen met de gene die je echt kneiterhard genaaid heb. En joran maar terugpraten...pwnen.
Ziet er te schoon uit voor een Thaise celquote:
Linkquote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef lipboutje het volgende:
ga ff kijken op GS mijn vrienden , wat die daar te vertellen hebben
Ik vermoed zomaar dat zijn bed al ergens anders woontquote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef hoipim het volgende:
[..]
thailand is nederland niet.
ze hoeven daar niet eerst voldoende bewijs te hebben, een papierkraam door te werken, een commissaris om toestemming te vragen, om in te lichten.
die gast word morgen van zijn bed gelicht, lees ook maar de thaise krant.
Hier ben ik dus ook bang voor.quote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
Zij het dat zelfs iedereen op Fok! De Vries al door heeft.quote:Op zondag 9 november 2008 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier mijn analyse trowuens:
Die peter is toch een koning, check dat begin
hij komt aanrijden in z'n patser bmw, vervolgens patst hij dat hij met het zweet op zijn voorhoofd 10 kilometer had hardgelopen.
en dat waren de eerst 30 seconden van het program. Dan ben je toch een koning of niet.
verder patst hij tussendoor nog ff met zijn emmy en zijn 7 mil kijkers van vorige aflevering. maar dit alles doet hij wel met een tikkie zelfspot, dan ben je toch een meester, een heerser of gewoon een koning van het gehele universum
Kenner? ben je er zelf 1?quote:Op zondag 9 november 2008 23:43 schreef agter het volgende:
Gezien het feit dat er nog steeds militaire schepen van de VS met manschappen uit Iraq in Pattaya komen feesten... Als er zo'n schip komt, dan komen de prostituees zelfs uit Bangkok naar Pattaya toe...
Die ziet er beter uit dan Celeste.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Joran weet gewoon hoe hij moet hustlen, daar is niets mis mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een soort afcajosquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meidje was idd wel watquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is wel een pimpquote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Een andere vriendinnetje van Joran
[ afbeelding ]
Papa van der Sloot heeft veel centjes.quote:Op zondag 9 november 2008 23:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
hij is wel een pimp![]()
wat ik me echt afvraag is hoe hij aan zoveel knaken komt voor een villa daar en een dure motor, terwijl het zogenaamd een student is die pas wil beginnen met vrouwenhandel.
va·der de; m -s 1 man die een of meer kinderen heeftquote:Op zondag 9 november 2008 23:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
hij is wel een pimp![]()
wat ik me echt afvraag is hoe hij aan zoveel knaken komt voor een villa daar en een dure motor, terwijl het zogenaamd een student is die pas wil beginnen met vrouwenhandel.
Is zijn vader niet advocaat en rechter-in-opleiding die wel wat knaken op zijn bankrekening heeft staan?quote:Op zondag 9 november 2008 23:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
hij is wel een pimp![]()
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..quote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vond het een goede uitzending. Uiteraard zit het ego van Peter af en toe in de weg, maar dat doet niets af aan dat enge ventje van een v.d. Sloot. Prima dat die nogmaals te grazen is genomen, domme DOMME gozer.
Hij laat zich bespieden.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..
Is toch wel algemeen bekend? Heb het toch maar even voor je opgezocht:quote:
quote:Sailors after being at sea for many months get shore leave in Pattaya. Sometimes just a carrier like the Kitty Hawk comes to port, and at other times the entire aircraft battle group of 7-10 ships with up to 10,000 sailors comes in.
For security reasons (against terrorists etc) the Navy doesn't announce when it will arrive. However every bargirl seems to know when the fleet is on the way in. They get letters from their sailor boyfriends, and some may be in cell phone contact with them. I understand many bars have huge welcome U.S. Navy signs out.
Here are some newsgroup comments from "eye witnesses":
At 4 PM when I am writing this, Every bar on the beach is packed with hungry and horny youthful sailors and marines. It is like Dodge City! women have arived from BKK. All Hotels on the strip areas are turning away sailors full. Ill try and find out when they will be leaving, But they just arived from 4 months out at sea so expect at least a week.
I am a big supporter of US Forces and a vet also so I wont slam them at all. Just wanted you to know that it is now very very busy here and these guys have 4 months worth of paychecks to throw around town.
===============================================
The bars here were already in swing at 9 AM this morning and busy. Unbelieveable!!! You have to see the lines at all the ATM's they go out to the street with Military.. Pattaya is making a mint on the US fellas.
in thailand kun je dat soort zaken gewoon doen, zolang je het maar niet publiekelijk op straat gooit.quote:Op zondag 9 november 2008 23:43 schreef agter het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook bang voor.
Bedoel, zelfs prostitutie is officieel verboden in Thailand. En ze hebben hele steden en wijken die daarop floreren. Dus je weet zeker dat ze redelijk dubbel zijn in het handhaven van dit soort wetten.
Ze zijn super fel op alles wat alleen maar naar vrouwenhandel ruikt. Ze zijn corrupt.
En hier komt opeens een mooi verhaaltje langs om ze in een goed blaadje te zetten bij een grote groep mensen in de VS.
Bovendien kunnen ze een voorbeeld stellen met Joran. En zo de wereld duidelijk maken dat het ze menes is, met vrouwenhandel.
Joran is toch wel een publiek figuur geworden...en heeft de media ook niet zo voor zich spreken...
Als ze willen, hebben ze hem daar. Maar hypocriet zijn ze wel.
Gezien het feit dat er nog steeds militaire schepen van de VS met manschappen uit Iraq in Pattaya komen feesten... Als er zo'n schip komt, dan komen de prostituees zelfs uit Bangkok naar Pattaya toe...
Dat is mijn idee ook.quote:Op zondag 9 november 2008 23:54 schreef hoipim het volgende:
[..]
in thailand kun je dat soort zaken gewoon doen, zolang je het maar niet publiekelijk op straat gooit.
zodra een buitenlandse journalist daar een reportage over maakt dan zijn ze er als de kippen bij om hem op te sporen.
het buitenland mag niet weten dat dit soort zaken eigenlijk worden gedoogd, zodra thailand in een slecht daglicht komt door jouw actie dan staan ze binnen no time op je stoep.
Daar lijkt het af en toe wel op , ook gezien alle fokkertjes die in het vorige topic hem een baas vindenquote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is mijn idee ook.
En daarom kan dit wel eens niet zo goed voor Joran uitpakken...
Ja, laten we iedereen waartegen wel een gegronde verdenking bestaat maar welke gebasseerd is op teveel aannames en suggesties gewoon veroordelen ookal is vervolging juridisch niet mogelijk op basis van dergelijke magere "bewijsvoering".quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar lijkt het af en toe wel op , ook gezien alle fokkertjes die in het vorige topic hem een baas vinden. Ik vind het gewoon een lozer die als ie niet opgesloten kan worden zelf maar een thai achter zich aan moet krijgen
.
Wat is daarneequote:Op maandag 10 november 2008 00:00 schreef lipboutje het volgende:
hoppa http://www.spitsnieuws.nl(...)oran_feest_door.html
Precies. Ik denk niet dat de Thaise politie eerst naar SBS6 gaat zitten kijken, alvorens hem op te pakkenquote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Vergeet niet dat dit allemaal veel eerder is opgenomen, en veel eerder is gemeld aan de Thaise politie.
De Thaise politie heeft dus al tijd genoeg gehad om Joran op te pakken en Joran zelf heeft voldoende tijd gehad om zich na het telefoontje van Peter R te zorgen dat hij tijdig Thailand uit komt, en aangezien ik nog niets heb vernomen van een arrestatie van Joran denk ik dat deze reportage wederom weinig (gerechterlijke) consequenties zal hebben voor Joran.
Maar ik vraag me wel af hoe Joran die uitzending heeft kunnen volgen als hij nog in Thailand zit?quote:Op maandag 10 november 2008 00:02 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Precies. Ik denk niet dat de Thaise politie eerst naar SBS6 gaat zitten kijken, alvorens hem op te pakken
in thailand hebben ze nog zo iets als de eer van het land, en schenden daarvan is strafbaar(en geloof me mensen zijn om minder opgepakt) ze kunnen joran pas oppakken voor het schenden van de eer als de uitzending is geweest, ik neem aan dat ze daar op wachten.quote:Op maandag 10 november 2008 00:02 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Precies. Ik denk niet dat de Thaise politie eerst naar SBS6 gaat zitten kijken, alvorens hem op te pakken
Ik denk dat als Joran werkelijk vermoed dat-ie gevaar zou lopen, hij al lang uit Thailand gevlucht is, of dat-ie al 'preventief' in hechtenis is genomen. En als dat laatste gebeurd zou zijn was dat waarschijnlijk al wel uitgelekt.quote:Op maandag 10 november 2008 00:09 schreef hoipim het volgende:
en daar krijg je heel wat meer jaren voor, ze moeten nu voorkomen dat hij naar nederland of aruba vlucht, dan is het zaak gesloten.
ja ik word zelf ook gezocht, helaas.
mee eens. hij woont niets voor niets in zo'n groot huis. hij heeft z'n zaakjes wel voor elkaar, en ben geneigd dat miljonair verhaal te geloven.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..
Want rijke mensen zijn slim?quote:Op maandag 10 november 2008 00:20 schreef pieterb het volgende:
maar van dat grote huis is dus wel slim.
ik heb een jaar vast gezeten en word nog steeds gezocht omdat ik een leeg wietzakje in me jas had laten zitten.quote:Op maandag 10 november 2008 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij zal Thalliand vrees ik wel uitgevlucht zijn. Die jongen laat zich niet gewoon niet pakken.
En verder denk ik dat het materiaal wederom niet voldoende is voor een veroordeling, maar ik ben geen jurist en weet daar het fijne niet vanaf.
Peter heeft al zijn vriendjes gebeld zo te zien.quote:Voor de verborgen camera's van wederom Peter R. de Vries (die een compliment verdient voor deze fraaie follow-up, vanavond te zien op SBS6)
oke, puntje voor jouw. slim is misschien niet het beste woord. maar hij heeft een bepaalde kwaliteit.quote:Op maandag 10 november 2008 00:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Want rijke mensen zijn slim?![]()
Denk je nou echt dat een student die net in een vreemd land terecht komt zomaar ff een villa kan kopen?quote:Op maandag 10 november 2008 00:18 schreef pieterb het volgende:
[..]
mee eens. hij woont niets voor niets in zo'n groot huis. hij heeft z'n zaakjes wel voor elkaar, en ben geneigd dat miljonair verhaal te geloven.
gehuurd, ik ken die wijk en die vila`s, die zijn bijna allemaal huur.quote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een student die net in een vreemd land terecht komt zomaar ff een villa kan kopen?
wie heeft iets gezegd over kopen? he's is livin' the life daar, tot zekere hoogte.quote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een student die net in een vreemd land terecht komt zomaar ff een villa kan kopen?
Voor hetzelfde geld wonen er nog meer mensen in die villa en huurt Joran een studentenkamertje... You never know!quote:Op maandag 10 november 2008 00:32 schreef pieterb het volgende:
[..]
wie heeft iets gezegd over kopen? he's is livin' the life daar, tot zekere hoogte.
Vooralsnog alleen dit kunnen vinden, behalve de algemene, c.q. vertaalde nieuwsberichten:quote:Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef Superheld het volgende:
Al in het buitenland in het nieuws gesignaleerd?
http://www.msnbc.msn.com/id/27631713/quote:Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef Superheld het volgende:
Al in het buitenland in het nieuws gesignaleerd?
Peter R was druk bezig om zichzelf de hemel in te prijzen met zijn Emmy award..quote:Op maandag 10 november 2008 00:39 schreef agter het volgende:
Ik vond trouwens wel dat er vrij weinig beeld-materiaal uitgezonden werd.
Van de woning waar Joran woont alleen iedere keer die 10 seconden...van de gesprekken op die kamer ook niet zo heel veel.
Vonden jullie dat ook?
Dat snap ik wel, dat dit Peter zijn werk is...maar ik twijfel soms toch wel wat aan zijn methoden.quote:Op maandag 10 november 2008 00:41 schreef Yi-Long het volgende:
Als je nu een vijand bent van Peter R. De Vries, dan zou DIT het moment zijn om een thai in te huren en hem om te leggen, want dan denkt toch iedereen dat Joran het heeft gedaan.
Anyway, leuke uitzending. Zolang onze eigen justitie weigert misdadigers aan te pakken, en te vaak zelfs in bescherming neemt, vind ik het prima dat er journalisten als de Vries zijn die deze mensen WEL op zijn minst het leven een beetje zuur maken, en laat zien wat voor klootzakken het eigenlijk zijn.
Ik snap al dat gezeik ook niet echt. DIT is nou juist het WERK van een misdaadjournalist. Natuurlijk verdient hij daar geld mee, en wil hij hoge kijkcijfers, want dat betekent dat zijn werk als belangrijk wordt gezien, en dat de feiten die hij bloot legt door veel mensen gezien/gelezen worden.
Joran begon er toch zelf over ? Tenminste dat is wat ik uit de uitzending begreep. Ik zou graag alle chatlogs een keer zien om te zien of joran uitgelokt is of er echt zelf over begonnen isquote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef agter het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, dat dit Peter zijn werk is...maar ik twijfel soms toch wel wat aan zijn methoden.
Lijkt een beetje als "by all means necessary". Terwijl het in dit geval toch ook wel op uitlokking leek.
Nee hoor. Het is het werk van journalisten om pas met een verhaal te komen als je alle feiten feilloos rond hebt. Lukt dat niet, dan is het helaas pindakaas en zonde van je werk, maar dan publiceer je niet of zend je niet uit. Zéker niet als het om beschuldigingen aan het adres van mensen gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 00:41 schreef Yi-Long het volgende:
Als je nu een vijand bent van Peter R. De Vries, dan zou DIT het moment zijn om een thai in te huren en hem om te leggen, want dan denkt toch iedereen dat Joran het heeft gedaan.
Anyway, leuke uitzending. Zolang onze eigen justitie weigert misdadigers aan te pakken, en te vaak zelfs in bescherming neemt, vind ik het prima dat er journalisten als de Vries zijn die deze mensen WEL op zijn minst het leven een beetje zuur maken, en laat zien wat voor klootzakken het eigenlijk zijn.
Ik snap al dat gezeik ook niet echt. DIT is nou juist het WERK van een misdaadjournalist. Natuurlijk verdient hij daar geld mee, en wil hij hoge kijkcijfers, want dat betekent dat zijn werk als belangrijk wordt gezien, en dat de feiten die hij bloot legt door veel mensen gezien/gelezen worden.
Het eerste geld-aanbod over MSN was vanuit Peter. Die gast daar begon gewoon te MSN-en wat hij per meiske zou willen betalen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Joran begon er toch zelf over ? Tenminste dat is wat ik uit de uitzending begreep. Ik zou graag alle chatlogs een keer zien om te zien of joran uitgelokt is of er echt zelf over begonnen is.
Als Peter dit materiaal niet vastgelegd zou hebben, dan had Joran 'misschien' enorm veel geld verdiend met het nonchalant laten uitwonen van onschuldige meisjes die met leugens en bedrog naar ons land worden gehaald om vervolgens een niet bepaald rooskleurige toekomst tegemoet te gaan. Dat spionagewerk ethisch gezien niet helemaal te verantwoorden is ben ik met je eens, maar de keerzijde van die medaille is dat het van Jorans praktijken al helemaal niet te zeggen valt. Dat iemand met zijn reputatie uberhaupt nog in overweging neemt om zo'n pad te bewandelen is nou niet bepaald de ideale manier om zijn verleden te zuiveren. Iets wat nu al helemaal out of the question is.quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef agter het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, dat dit Peter zijn werk is...maar ik twijfel soms toch wel wat aan zijn methoden.
Lijkt een beetje als "by all means necessary". Terwijl het in dit geval toch ook wel op uitlokking leek.
Tsja, 'misschien' is nu eenmaal geen bewijs. Dit gaat in ieder geval een lange soap worden.quote:Op maandag 10 november 2008 01:09 schreef Solidius het volgende:
[..]
Als Peter dit materiaal niet vastgelegd zou hebben, dan had Joran 'misschien' enorm veel geld verdiend met het nonchalant laten uitwonen van onschuldige meisjes die met leugens en bedrog naar ons land worden gehaald om vervolgens een niet bepaald rooskleurige toekomst tegemoet te gaan. Dat spionagewerk ethisch gezien niet helemaal te verantwoorden is ben ik met je eens, maar de keerzijde van die medaille is dat het van Jorans praktijken al helemaal niet te zeggen valt. Dat iemand met zijn reputatie uberhaupt nog in overweging neemt om zo'n pad te bewandelen is nou niet bepaald de ideale manier om zijn verleden te zuiveren. Iets wat nu al helemaal out of the question is.
DIe meiskes daar in beeld waren niet zo onschuldig hoor. Als je dames van Soi Cowboy onschuldig wil noemen, dan ken jij de dames op Soi Cowboy niet... volgens mij loopt daar geen een onschuldig meisje rondquote:Op maandag 10 november 2008 01:09 schreef Solidius het volgende:
[..]
Als Peter dit materiaal niet vastgelegd zou hebben, dan had Joran 'misschien' enorm veel geld hebben verdiend met het nonchalant laten uitwonen van onschuldige meisjes die met leugens en bedrog naar ons land worden gehaald om vervolgens een niet bepaald rooskleurige toekomst tegemoet te gaan. Dat spionagewerk ethisch gezien niet helemaal te verantwoorden is ben ik met je eens, maar de keerzijde van die medaille is dat het van Jorans praktijken al helemaal niet te zeggen valt. Dat iemand met zijn reputatie uberhaupt nog in overweging neemt om zo'n pad te bewandelen is nou niet bepaald de ideale manier om zijn verleden te zuiveren. Iets wat nu al helemaal out of the question is.
Defintie van vrouwenhandel en mensenhandel:quote:Op maandag 10 november 2008 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond t trouwens niet eens echt vrouwenhandel
Hij speelde meer de intercedent
http://meldpuntjeugdzorg.nl/main/node/18quote:Onder "mensenhandel" wordt verstaan het rekruteren, deporteren, vervoeren, herbergen of ontvangen van personen door middel van bedreiging of gebruik van geweld of andere vormen van dwang, door ontvoering, door bedrog, door misleiding, door misbruik van macht of misbruik van een kwetsbare positie, of door het geven of ontvangen van betalingen of materiele voordelen om toestemming te krijgen van een persoon die de macht heeft over een ander persoon met uitbuiting als doel.
Daar moest ik ook aan denken toen ik dat zag op die chat.quote:
Dat zei hij nog bij P&W, dat er idd zoveel is, maar dat hij toevallig een tip over Joran kreeg en omdat hij daar al eerder aandacht aan besteedde daar weer opaf ging.quote:Op maandag 10 november 2008 01:25 schreef SunChaser het volgende:
Er zijn veel grotere en serieuzere vissen in de wereld van de vrouwenhandel. Dit was gewoon pure rancune van Peter R.
Trage poep idd.quote:Op maandag 10 november 2008 01:30 schreef agter het volgende:
Volgens SBS staat de uitzending nu online...maar is kennelijk erg druk.
http://www.sbs6.nl/
De afgebeelde meisjes hadden inderdaad meer verstand van zaken dan een gemiddeld Thais krottenwijkfabrikaat. Over hun werkelijke 'onschuld', of dat ze onderdeel uitmaken van de 'Soi Cowboy' society (waar ik inderdaad tot op heden niet van had gehoord) is in de betreffende reportage geen aandacht besteed, dus misschien was ik iets te voorbarig met het selecteren van dat woord. Desalniettemin zijn er weinig buitenlandse publieke dames die het hier beter hebben dan het land van herkomst.quote:Op maandag 10 november 2008 01:14 schreef agter het volgende:
[..]
DIe meiskes daar in beeld waren niet zo onschuldig hoor. Als je dames van Soi Cowboy onschuldig wil noemen, dan ken jij de dames op Soi Cowboy niet... volgens mij loopt daar geen een onschuldig meisje rond
Het mooiste vond ik dat de dames heel goed wisten welk werk ze in NL zouden gaan doen, en gewoon over de prijs begonnen te onderhandelen...15.000 bath was niet genoeg. Dat was toch priceless!
Ik wil je adviseren om de definitie van mensenhandel eens na te lezen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:47 schreef Solidius het volgende:
[..]
De afgebeelde meisjes hadden inderdaad meer verstand van zaken dan een gemiddeld Thais krottenwijkfabrikaat. Over hun werkelijke 'onschuld', of dat ze onderdeel uitmaken van de 'Soi Cowboy' society (waar ik inderdaad tot op heden niet van had gehoord) is in de betreffende reportage geen aandacht besteed, dus misschien was ik iets te voorbarig met het selecteren van dat woord. Desalniettemin zijn er weinig buitenlandse publieke dames die het hier beter hebben dan het land van herkomst.
Het gaat er dan nog niet eens zo zeer om wie het financiële gedeelte initieerde. Als Joran volledig uit vrije wil te kennen heeft gegeven dat hij zich beweegt in het mensenhandel circuit, met beelden die de suggestie wekken dat het hier om alles behalve een uit de hand gelopen grap gaat, is dat een behoorlijk scherp speerpunt wat al het overige vrijwel doet verbleken.
http://meldpuntjeugdzorg.nl/main/node/18quote:Onder "mensenhandel" wordt verstaan het rekruteren, deporteren, vervoeren, herbergen of ontvangen van personen door middel van bedreiging of gebruik van geweld of andere vormen van dwang, door ontvoering, door bedrog, door misleiding, door misbruik van macht of misbruik van een kwetsbare positie, of door het geven of ontvangen van betalingen of materiele voordelen om toestemming te krijgen van een persoon die de macht heeft over een ander persoon met uitbuiting als doel.
De definitie van het o.a. onder valse voorwaarden transporteren van mensen is mij vrij duidelijk, en toevallig(?) iets wat in de reportage meerdere malen uit Joran zijn longen wordt geperst.quote:Op maandag 10 november 2008 01:53 schreef agter het volgende:
[..]
Ik wil je adviseren om de definitie van mensenhandel eens na te lezen.
Dit was (imo) geen mensenhandel.
[..]
http://meldpuntjeugdzorg.nl/main/node/18
Denk je dat die meiden niet weten dat ze mannen een happy end moeten bezorgen?quote:Op maandag 10 november 2008 02:06 schreef Solidius het volgende:
[..]
De definitie van het o.a. onder valse voorwaarden transporteren van mensen is mij vrij duidelijk, en toevallig(?) iets wat in de reportage meerdere malen uit Joran zijn longen wordt geperst.
Waarom vind jij het geen mensenhandel? Denk je dat de meisjes hier alleen hoeven te 'dansen' en op Schiphol met een doosje bonbons door een doorgewinterde pooier worden ontvangen?
Ik denk die twee dames van de Soi Cowboy heel goed wisten wat ze in NL zouden gaan doen.quote:Op maandag 10 november 2008 02:06 schreef Solidius het volgende:
[..]
De definitie van het o.a. onder valse voorwaarden transporteren van mensen is mij vrij duidelijk, en toevallig(?) iets wat in de reportage meerdere malen uit Joran zijn longen wordt geperst.
Waarom vind jij het geen mensenhandel? Denk je dat de meisjes hier alleen hoeven te 'dansen' en op Schiphol met een doosje bonbons door een doorgewinterde pooier worden ontvangen?
Hij ging al rondsnuffelen in de hotelkamer en hij haalde het ook nog een keer aan tegen die 2 gasten. Wat mij betreft zegt dat genoeg.quote:Op maandag 10 november 2008 02:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het lijkt alsof Joran het al eerder door had dat het Peter R. de Vries was. Het is toch niet meer dan logisch dat als je echt zo een deal wilt sluiten en je weet dat er verborgen camera's zouden kunnen zijn, dat je dan zelf een locatie voorstelt?
Ja idd. Of zelf een hotelkamer boektquote:Op maandag 10 november 2008 02:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het lijkt alsof Joran het al eerder door had dat het Peter R. de Vries was. Het is toch niet meer dan logisch dat als je echt zo een deal wilt sluiten en je weet dat er verborgen camera's zouden kunnen zijn, dat je dan zelf een locatie voorstelt?
Dat Joran roept dat hij er verstand van heeft (en dan mss ook automatisch die vriend van 'm) ok, maar die 2 van Peter hadden zich vantevoren wel wat meer in het wereldje kunnen verdiepen. Beetje huiswerk kan geen kwaad.quote:Op maandag 10 november 2008 02:13 schreef agter het volgende:
Ik had ook de indruk dat die 2 dames meer verstand van dat wereldje hadden dan die 4 heren bij elkaar...
Joran had er geen verstand van. Hij dacht zelfs dat die dames zo mee wilden gaan naar Nederland. Maar dat viel vies tegen...quote:Op maandag 10 november 2008 02:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat Joran roept dat hij er verstand van heeft (en dan mss ook automatisch die vriend van 'm) ok, maar die 2 van Peter hadden zich vantevoren wel wat meer in het wereldje kunnen verdiepen. Beetje huiswerk kan geen kwaad.
15000? da's veel te weinig.quote:Op maandag 10 november 2008 02:15 schreef SunChaser het volgende:
Deze 2 dames lachten deze vier mannen midden in hun smoel uit.
Dat zeg ik, hij "roept" het.quote:Op maandag 10 november 2008 02:16 schreef agter het volgende:
[..]
Joran had er geen verstand van. Hij dacht zelfs dat die dames zo mee wilden gaan naar Nederland. Maar dat viel vies tegen...
Slim dat je dit opmerkt!quote:Op maandag 10 november 2008 02:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat Joran roept dat hij er verstand van heeft (en dan mss ook automatisch die vriend van 'm) ok, maar die 2 van Peter hadden zich vantevoren wel wat meer in het wereldje kunnen verdiepen. Beetje huiswerk kan geen kwaad.
Het is idd slecht voorbereid. Iemand bied zich aan bij Peter, gaat met Joran chatten. De 2 sluiten een deal en daarna wordt besloten dat er een medewerker meegaat. Zonder enige kennis over het hoe en wat.quote:Op maandag 10 november 2008 02:19 schreef agter het volgende:
[..]
Slim dat je dit opmerkt!
Die 2 gasten van Peter R die vroegen helemaal in het begin van hun ontmoeting in Bangkok wat Pattaya precies was.
Nou, als je uit het club-circuit komt, dan weet je echt wel wat Pattaya is.
Ik denk dat op dat moment die 2 kerels bij Joran door de mand vielen.
Clubbazen die nog nooit van Pattaya gehoord hebben...
quote:Op maandag 10 november 2008 02:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Denk je dat die meiden niet weten dat ze mannen een happy end moeten bezorgen?
Uit de reportage blijkt objectief gezien dat de meisjes is verteld dat ze 12 uur zouden moeten gaan dansen, en / of modellenwerk zouden moeten gaan verrichten. Het is individueel afhankelijk of zo'n meisje in kwestie over voldoende logica beschikt om te beseffen in wat voor soort schip ze hier zouden gaan varen. Er zullen behalve de Soi Cowboy meisjes ook een hoop zijn die met een combinatie van mooie praatjes en naïviteit nu in erbarmelijke omstandigheden verkeren.quote:Op maandag 10 november 2008 02:10 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk die twee dames van de Soi Cowboy heel goed wisten wat ze in NL zouden gaan doen.
En die gedachte wordt ondersteund door het feit dat ze gewoon meer geld wilden hebben...ze gingen gewoon in onderhandeling!
Dat laatste ben ik met je eens. Maar deze dames kwamen van de Soi Cowboy...dat zegt toch al genoeg? Bovendien vonden ze 3000 euro niet genoeg...kennelijk verdienen ze zelf meer of zo.quote:Op maandag 10 november 2008 02:27 schreef Solidius het volgende:
[..]
[..]
Uit de reportage blijkt objectief gezien dat de meisjes is verteld dat ze 12 uur zouden moeten gaan dansen, en / of modellenwerk zouden moeten gaan verrichten. Het is individueel afhankelijk of zo'n meisje in kwestie over voldoende logica beschikt om te beseffen in wat voor soort schip ze hier zouden gaan varen. Er zullen behalve de Soi Cowboy meisjes ook een hoop zijn die met een combinatie van mooie praatjes en naïviteit nu in erbarmelijke omstandigheden verkeren.
I think it was merely a lubricant to generate more footage.quote:Op maandag 10 november 2008 02:16 schreef agter het volgende:
Solidius, vraagje:
Wat vind je ervan dat Peter R (zo te zien zonder aandringen) die 1000 euro zo aan Joran gaf?
Vind je dat uitlokking?
Het had ook 100.000 euro kunnen zijn...
Ja en uitlokking zorgt niet voor geldig bewijs in Nederlandquote:Op maandag 10 november 2008 02:35 schreef Solidius het volgende:
[..]
I think it was merely a lubricant to generate more footage.
Peter kan beter in de USA gaan wonen, daar telt het wel.quote:Op maandag 10 november 2008 02:45 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja en uitlokking zorgt niet voor geldig bewijs in Nederland
Peter heeft al aangekondigd dat hij de uitzending aan Fox-news of zo wilde verkopen..die hadden veel interesse.quote:Op maandag 10 november 2008 02:47 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Peter kan beter in de USA gaan wonen, daar telt het wel.
Zo werkt dat in onze huidige wereld, noem mij 1 iemand die niet voor eigen glorie en succes gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 02:49 schreef agter het volgende:
[..]
Peter heeft al aangekondigd dat hij de uitzending aan Fox-news of zo wilde verkopen..die hadden veel interesse.
Uiteindelijk is er maar 1 die hier beter van wordt...
Idd. Meer stond wel in de planning, maar behalve de 'intentie' valt er van wat er is uitgezonden weinig brood te bakken. Kben benieuwd of / wat Peter voor additionele informatie aan de Thaise justitie heeft gegeven. Als dit gerechtstechnisch gezien net zo flopt als zijn vorige uitzending blijft er weinig over dan een slecht geacteerde zondagavond-soap.quote:Op maandag 10 november 2008 02:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar deze dames kwamen van de Soi Cowboy...dat zegt toch al genoeg? Bovendien vonden ze 3000 euro niet genoeg...kennelijk verdienen ze zelf meer of zo.
En dit waren de enige dames die in beeld geweest zijn...en ze zeiden zelf "Nee".
15.000 Baht...toch?quote:Op maandag 10 november 2008 02:57 schreef Solidius het volgende:
[..]
Idd. Meer stond wel in de planning, maar behalve de 'intentie' valt er van wat er is uitgezonden weinig brood te bakken. Kben benieuwd of / wat Peter voor aditionele informatie aan de Thaise justitie heeft gegeven. Als dit gerechtstechnisch gezien net zo flopt als zijn vorige uitzending blijft er weinig over dan een slecht geacteerde zondagavond-soap.
Opvallend is wel dat hij niet meer tijd heeft genomen om meer bewijsmateriaal te verzamelen van o.a. meerdere meisjes die misschien wél gewillig waren geweest, want ze zaten enorm dichtbij het vuur toen het opeens over ging in een MSN gesprek met Peter en Joran en het mediacircus was ingelicht. Viel er niets meer te halen of zijn 2 meisjes die niet in Nederland willen dansen voor 1500 bath genoeg bewijs?
Het is imo geen uitlokking aangezien er niet is aangedrongen het geld aan te nemen.quote:Op maandag 10 november 2008 02:45 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja en uitlokking zorgt niet voor geldig bewijs in Nederland
Ja da's toch niet interessant, het adres van Joran is interessanter.quote:Op maandag 10 november 2008 03:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is het email-adres van Arjan (a.k.a. Sugar Daddy) : donarjan1603@yahoo.com
Bedank mij niet, bedank SBS die zo slordig is om dat niet te censureren.
Was dat die stotterende bewakingskneus die nu geen job meer heeft?quote:Op maandag 10 november 2008 03:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is het email-adres van Arjan (a.k.a. Sugar Daddy) : donarjan1603@yahoo.com
Bedank mij niet, bedank SBS die zo slordig is om dat niet te censureren.
Ik vond niet dat hij echt stotterde, hij praat niet zo makkelijk/vloeiend, maar echt stotteren vond ik het niet.quote:Op maandag 10 november 2008 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat die stotterende bewakingskneus die nu geen job meer heeft?
Dat doet ieder weldenkend mens.quote:Op maandag 10 november 2008 03:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar hij blokkeert iedereen die hem toevoegt.
Ik zou hem mijn fiets nog niet laten bewaken met drie sloten er omheen.quote:Op maandag 10 november 2008 03:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond niet dat hij echt stotterde, hij praat niet zo makkelijk/vloeiend, maar echt stotteren vond ik het niet.
Dat is toch geen vergelijking. Alsof iemand die "stottert" niet kan bewaken.quote:Op maandag 10 november 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn fiets nog niet laten bewaken met drie sloten er omheen.
Dat was mijn punt niet, hij kwam nogal dom over.quote:Op maandag 10 november 2008 03:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat is toch geen vergelijking. Alsof iemand die "stottert" niet kan bewaken.
Letterlijke conversatie:quote:Joran van der Sloot heeft gedreigd een Thaise huurmoordenaar op Peter R. de Vries af te sturen als de misdaadverslaggever niet ophoudt aandacht te besteden aan hem, of Van der Sloots vrienden of familie aanpakt.
Wie heeft het hier nu over iemand een lesje leren?quote:Joran: hij moet er wel mee ophouden anders ga ik echt een thai op em afsturen
Peter als Sugerdady: sterk!
Peter als Sugerdady: eens een lesje leren die gast
Joran: ik meen het ik wacht het programma af en als het echt gelul is maakt me niets uit wat het me kost
Peter ook niet en je ziet hoever je zonder kan komen.quote:Op maandag 10 november 2008 05:26 schreef Specularium het volgende:
Joran heeft zijn school ook niet afgemaakt, aan die chatsessies te zien.
Volgens mij heeft hij gewoon HAVO gedaan.quote:Op maandag 10 november 2008 07:34 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Peter ook niet en je ziet hoever je zonder kan komen.
quote:'Van der Sloot gevlucht'
Uitgegeven: 10 november 2008 06:57
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 07:45
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is sinds vrijdag spoorloos. De 21-jarige Nederlander is in Thailand zijn huis uit gevlucht uit angst voor een arrestatie, meldt De Telegraaf.
Volgens de ochtendkrant heeft de Thaise justitie de beelden van Peter R. de Vries opgevraagd. De misdaadjournalist hield een undercover operatie in het Aziatische land.
Het beeldmateriaal waarop Van der Sloot Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie wordt nu vertaald door personeel van de Thaise ambassade.
Ik durf niet te raden wat het wachtwoord zou kunnen zijn...quote:Op maandag 10 november 2008 08:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Binnen hoeveel uur zou het eerste nieuws komen over de gehackte mailbox van Joran?
15,000.00 THB = 333.957 EURquote:
Ach joh, die meisjes zijn waarschijnlijk geen studenten maar doorgewinterde danseressen die er ook niet vies van zijn om mannen een 'happy ending' te geven.quote:Op maandag 10 november 2008 08:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
15,000.00 THB = 333.957 EUR
Thailand Baht Euro
1 THB = 0.0222638 EUR 1 EUR = 44.9159 THB
( http://www.xe.com/ucc/convert.cgi )
Ruim 3000 euro is *te weinig* voor de studenten?
Als hij het allemaal al wist, waarom zou die dan gevlucht zijn...quote:Op maandag 10 november 2008 08:24 schreef agter het volgende:
http://www.nu.nl/news/183(...)oot_gevlucht%27.html
[..]
ai, ai, aiquote:Op maandag 10 november 2008 08:24 schreef agter het volgende:
http://www.nu.nl/news/183(...)oot_gevlucht%27.html
[..]
bronquote:Van der Sloot hals over kop huis ontvlucht
AMSTERDAM - Joran van der Sloot lijkt een arrestatie niet af te wachten. De 21-jarige Nederlander, die in Thailand leeft, is sinds vrijdagavond spoorloos.
De Thaise justitie is door de enorme aandacht in ons land wakker geschud en heeft direct via de ambassade in ons land de beelden opgevraagd van de undercoveroperatie van Peter R. de Vries, die gisteravond werd uitgezonden.
De Vries bevestigde gisteren dat het beeldmateriaal, waarin Joran Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie, nu wordt vertaald door Thais ambassadepersoneel.
Feest
Joran van der Sloot heeft vermoedelijk vrijdagavond meteen Bankgok verlaten, op de dag dat het nieuws van de tweede undercoveroperatie tegen hem naar buitenkwam. Hij bezocht die avond volgens getuigen nog een feest, maar keerde niet meer terug naar zijn huis.
Volgens een Nederlandse getuige stapte hij 's avond op een binnenlandse vlucht naar het eiland Koh Samui voor de Thaise kust. De man stelt Joran aan boord van het toestel te hebben herkend. De advocaat van Joran, mr. Bert de Rooij, liet gisteren weten dat het overleg met zijn cliënt "maar moeizaam" verloopt.
"Ik hoop op snel contact. We zullen dan als eerste bespreken of het verstandig is om in Thailand te blijven. Van wat ik ervan hoor, is daar zelfs een voorarrest niet mals, ongeacht of er nu bewijs is of niet. Daar wil niemand in een cel belanden."
Goede theorie, maar of hij op Koh Samui zal blijven of vanuit daar weer naar een ander land is vertrokken blijft de vraag. Straks wordt ie geëxecuteerd door de Thaise overheid, is dat wat we willen trouwens?quote:Op maandag 10 november 2008 09:06 schreef agter het volgende:
Ben toch wel heel benieuwd hoe dit af gaat lopen voor Joran.
En waarom gevlucht naar Koh Samui?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze een kleiner vliegveld hebben dan BKK. Dus wellicht minder strenger controle?
Als ik hem was, was ik toch richting de grens van Cambodja of zo gegaan en vanaf daar een vliegtuig genomen.
Ik zou als ik hem was gewoon via het binnenland naar Ankor Wat gaan en daar op een vliegtuig stappen.quote:Op maandag 10 november 2008 09:09 schreef PabloLopez het volgende:
Of via Laos. Ik ken nog een leukere route. Via Birma, in Ranong heb je een grenspost. HEt water over en je zit in Birma. Moet je wel nog even naar Rangoon, maar die route er naar toe schijnt nog een uitdaging te worden met die rovers/bandieten daar
Ja hilarisch!quote:Op maandag 10 november 2008 08:40 schreef noekje het volgende:
Toen hij wéér in de camera keek en tegen Joran ging praten.![]()
In dat geval zou Peter ook strafbaar zijn, geloof ik. Dat was de reden waarom het hier ophield.quote:Op maandag 10 november 2008 09:13 schreef schatje het volgende:
En nu moet maar blijken of die Thaise vriendinnen idd vriendinnen van Joran zijn zoals hij beweert. Daar zullen de Thaise autoriteiten ook wel benieuwd naar zijn.
Peter had er iets meer werk van moeten maken. Joran zo ver zien te krijgen dat ie meisjes aflevert op het vliegveld. En dan de operatie eventueel in samenwerking met autoriteiten daar stoppen.
Dat zijn ego wordt gestreeld is voor hem niet in geld uit te drukken.quote:Op maandag 10 november 2008 09:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zeg hoeveel zou Peter de Vries eigenlijk van mevrouw holloway krijgen voor het opjagen van Joran?
peter had last van zijn gevoel.quote:Op maandag 10 november 2008 09:15 schreef roooosje het volgende:
[..]
In dat geval zou Peter ook strafbaar zijn, geloof ik. Dat was de reden waarom het hier ophield.
Ja, dat vond ik ook, maar De Vries heeft bij P&W gezegd dat ze dat die meisjes niet aan wilden doen.quote:Op maandag 10 november 2008 09:13 schreef schatje het volgende:
Peter had er iets meer werk van moeten maken. Joran zo ver zien te krijgen dat ie meisjes aflevert op het vliegveld. En dan de operatie eventueel in samenwerking met autoriteiten daar stoppen.
Dit is een understatementquote:Op maandag 10 november 2008 09:06 schreef agter het volgende:
En waarom gevlucht naar Koh Samui?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze een kleiner vliegveld hebben dan BKK. Dus wellicht minder strenger controle?
Ik hoop voor Joran dat hij voldoende cash bij zich heeft...quote:Op maandag 10 november 2008 09:17 schreef schatje het volgende:
Die zoon van Gretta Duisenberg is het toen wel gelukt om het land te ontvluchten. Dat leverde nogal het genodigde gezeik op. De Thaise autoriteiten zullen er daarom vast en zeker extra op gebrand zijn om te voorkomen dat een andere Nederlander het opnieuw lukt.
lijkt me niet gezien joran gezien is op een feestje op Koh Samui.quote:Op maandag 10 november 2008 09:17 schreef schatje het volgende:
Die zoon van Gretta Duisenberg is het toen wel gelukt om het land te ontvluchten. Dat leverde nogal het genodigde gezeik op. De Thaise autoriteiten zullen er daarom vast en zeker extra op gebrand zijn om te voorkomen dat een andere Nederlander het opnieuw lukt.
Dat zou waarschijnlijk niet gelukt zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 09:45 schreef MrWilliams het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat ze hem echt bij de ambassade die papieren gingen laten regelen. Op dat moment heb je namelijk zijn intentie zwart op wit.
Op dat gebied heeft hij inderdaad maar een matige staat van dienstquote:Op maandag 10 november 2008 09:53 schreef venomsnake het volgende:
Dat noemt zich misdaadjournalist.
Tja wat wil je, dit is pas aflevering 2 van de serie; we hebben Joran en Peter en de crazy cocainedeal, Joran en Peter en de panische pornoindustrie en Joran en Peter en de interessante Internetoplichters nog niet gehad. Die twee maken miljoenen op deze wijze...quote:Op maandag 10 november 2008 09:59 schreef MoltiSanti het volgende:
totally lame aflevering!
wanneer was het moment dat peter met Joran belde?
Vrijdag?
Heeft Peter Joran toch mooi 2 dagen de tijd gegeven om te vluchten.
Netjes van hem
Kom op, dit had toch helemaal geen fuck met misdaadjournalistiek te maken? Alleen die inleiding van een uur alquote:Op maandag 10 november 2008 09:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op dat gebied heeft hij inderdaad maar een matige staat van dienst
Dat vond ik ook vrij bizar inderdaad. Ik vraag me sterk af wat het motief dan wel is geweest van Joran...quote:Op maandag 10 november 2008 10:18 schreef RSie het volgende:
overigens vind ik het wel apart dat Joran er niet allang achter is gekomen dat het nep was. je vraagt toch direct om welke club het gaat en waar die club staat? en als je die info krijgt dan ga je toch google'en en kom je erachter dat die tent hele andere eigenaren heeft. en als je maandenlang chat met iemand, dan ga je toch minimaal zijn naam een keer door google heenhalen en checken op Hyves etc. om erachter te komen dat het een kneusje is die in de beveiliging zit.
dus zo slim als die Joran hier genoemd wordt is hij ook zeker niet!
Iets in me zegt dat hij ook allang weer wist dat hij beet genomen werd. Hij stopte al eerder met de 'deal', maar toen Peter & co naar Thailand wilden komen was het wel weer even goed. Vervolgens komt hij met wat dames aan die helemaal niet willen. Hij had gehoopt de camera's te vinden in de hotelkamer om Peter nog meer voor schut te zetten.. Hij heeft er een lekker zakcentje aan verdiend... Zulk soort dingen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vrij bizar inderdaad. Ik vraag me sterk af wat het motief dan wel is geweest van Joran...
Oooooow zo is het gegaan, Peter heeft Joran eerst naar Thailand gelokt en vervolgens hem uitgelokt om in vrouwen te handelen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef agter het volgende:
Eigenlijk vind ik het te triest voor woorden dat als je een Nederlander hier wegens onvoeldoende bewijs in een bepaalde zaak niet achter slot en grendel krijgt, dat je dan uit rancune het in het buitenland gaat proberen...
Dat laatste heeft Peter zeker gedaan ja...alle bedragen die genoemd werden kwamen vanuit Peter. En ook gaf Peter zomaar 1000 euro aan Joran. Ja...dat is uitlokking.quote:Op maandag 10 november 2008 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oooooow zo is het gegaan, Peter heeft Joran eerst naar Thailand gelokt en vervolgens hem uitgelokt om in vrouwen te handelen.
zodra thailand imago schade in het buitenland oploop en dan vooral in het westen, dan schreeuwen ze moord en brand en is de kans groot dat de veroorzaker ervan er niet vanaf komt met 600 uur schoffelen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:31 schreef Ericr het volgende:
Thaise 'studentes' die naar een ander land gaan om wat te dansenDe gemiddelde Thaise die via haar ouders genoeg geld heeft om te kunnen gaan studeren zal het niet in haar hoofd halen om even een uitstapje te maken naar een ander land.
Dit waren gewoon doorgewinterde hoeren, ingehuurd door Joran om de interesse te wekken van Sugadaddy en zijn slecht geinformeerde compagnon. Hoeren verleiden tot het werken in een bordeel, denk niet dat de Thaise overheid daar echt wakker van ligt. Buiten dan wat imagoschade, want ach de Thai doen altijd alsof hoeren niet bestaan.
Nou dat lijkt me dus niet eerlijk gezegd. Thailand lijkt me daar niet echt het meest geschikte land voor. Dat leek Joran pas te realiseren toen hij op vrijdag door Peter werd gebeld en "hals-over-kop" gevlucht is. Bovendien lijkt het me dan wel logisch dat hij er al in een eerder stadium met iemand over gehad heeft dat hij het door had. Bijvoorbeeld met zn advocaat of met zn vader.quote:Op maandag 10 november 2008 10:27 schreef pfaf het volgende:
Iets in me zegt dat hij ook allang weer wist dat hij beet genomen werd. Hij stopte al eerder met de 'deal', maar toen Peter & co naar Thailand wilden komen was het wel weer even goed. Vervolgens komt hij met wat dames aan die helemaal niet willen. Hij had gehoopt de camera's te vinden in de hotelkamer om Peter nog meer voor schut te zetten.. Hij heeft er een lekker zakcentje aan verdiend... Zulk soort dingen.
10.000 euro bleek nergens uit??? En je neemt niet zomaar 1000 euro van iemand aan....quote:Op maandag 10 november 2008 10:31 schreef agter het volgende:
Dat laatste heeft Peter zeker gedaan ja...alle bedragen die genoemd werden kwamen vanuit Peter. En ook gaf Peter zomaar 1000 euro aan Joran. Ja...dat is uitlokking.
En toen Joran ervan af wilde zien, verhoogde Peter de inzet naar 10.000 euro per vrouw.
Dat denk ik dus ook. Joran is een mooie zaak om als voorbeeld te stellen voor ze.quote:Op maandag 10 november 2008 10:33 schreef hoipim het volgende:
[..]
zodra thailand imago schade in het buitenland oploop en dan vooral in het westen, dan schreeuwen ze moord en brand en is de kans groot dat de veroorzaker ervan er niet vanaf komt met 600 uur schoffelen.
dan zijn ze opeens blind voor regels en moet er iemand boete.
ze pakken joran alleen maar op om aan het westen te laten zien dat ze iets doen aan de problemen, en om te verbloemen dat ze hoeren eigenlijk gedogen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:35 schreef agter het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Joran is een mooie zaak om als voorbeeld te stellen voor ze.
Je geeft ook niet zomaar 1.000 euro weg...quote:Op maandag 10 november 2008 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
10.000 euro bleek nergens uit??? En je neemt niet zomaar 1000 euro van iemand aan....
en zo makkelijk is dus een persoon na te trekken!quote:Op maandag 10 november 2008 10:30 schreef Tiemie het volgende:
http://partyflock.nl/user/221995:Fearghus.html
Dat idee heb ik ook. Maarja, het verleden wijst uit dat je een paar decennia niet gepakt zal worden en daarna bij een 'bedrijfsongeval' omkomt. In die lijn zal hij dus wel niet heel oud worden.quote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Joran verdient respect. Hij gaat door met zijn praktijkjes en zal nooit gepakt worden.
Serieus?quote:Op maandag 10 november 2008 11:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mooie reportage hoor gisteren.
Ja, Bangkok connection. Maar dat heeft hier niks mee te makenquote:Op maandag 10 november 2008 11:45 schreef roburt het volgende:
Family Connections
Luke Zimmerman. 299/63 M. 2. T. San Sai Noi A. San Sai. Chiang Mai 50210 THAILAND, duanelonna@gmail.com
stond er in joran zijn msn niet iets met Connections?
Die 50.000 had Joran nodig voor een extra weekend Pattaya.quote:Op maandag 10 november 2008 11:50 schreef agter het volgende:
Ik had eigenlijk wel meer willen zien van het moment dat die 1.000 euro naar Joran ging. Toen noemde iemand het bedrag van 50.000 euro en direct daarna volgde een knip in de opnamen.
Vraag me af wie die 50K genoemd heeft...en wat er nog meer besproken is...
Weet je zeker dat Joran dat bedrag noemde? Volgens mij noemde die medewerker van Peter Pattaya op dat moment, en niet Joran (daar aan tafel).quote:Op maandag 10 november 2008 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die 50.000 had Joran nodig voor een extra weekend Pattaya.
Maar ik weet niet over welke valuta ze het hadden.
Okay, Thanx!quote:Op maandag 10 november 2008 12:22 schreef MrWilliams het volgende:
joran noemde dat bedrag... iets van "als we naar Pattaya gaan dan is er nog 50.000 nodig..". Ik denk dat hij hiermee baht bedoelde om de reis van/naar en de parties te kunnen bekostigen om die vrouwen te gaan bekijken.
Ik heb het een paar keer zitten kijken en het is een andere stem die 50.000 zegt.quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Joran dat bedrag noemde? Volgens mij noemde die medewerker van Peter Pattaya op dat moment, en niet Joran (daar aan tafel).
Ik denk dat het die beveiliger is. Maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 10 november 2008 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer zitten kijken en het is een andere stem die 50.000 zegt.
Maar wie is mij niet duidelijk. Maakt verder ook niet erg veel uit lijkt me.
quote:Op maandag 10 november 2008 12:53 schreef Lauriette91 het volgende:
Joran moet dood.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat zei dat meisje he, niet ik.quote:Op maandag 10 november 2008 08:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
15,000.00 THB = 333.957 EUR
Thailand Baht Euro
1 THB = 0.0222638 EUR 1 EUR = 44.9159 THB
( http://www.xe.com/ucc/convert.cgi )
Ruim 3000 euro is *te weinig* voor de studenten?
Tja, in die uitzending insinueerde Peter ook dat Pa van der Sloot misschien wel meer weet van diequote:Op maandag 10 november 2008 13:30 schreef livelink het volgende:
Oké, ik geloof heilig dat Pa van der Sloot indertijd zoon Joran volledig verkeerd heeft 'geholpen'. Er van uitgaande dat alles wat Joran in de auto bij Patrick heeft verteld waar was, had Joran er heel slim aan gedaan om alles keurig op te biechten, zijn straf te ondergaan en verder te leven.
Nu wordt het allemaal van kwaad tot erger. Ik zou zeggen dat het nu ook hoog tijd is dat Pa en Ma van der Sloot ingrijpen en ervoor zorgen dat Joran alsnog zijn volledige verhaal doet bij justitie. De ouders moeten nu echt hun verantwoordelijkheid nemen.
Ik vraag het me ook af...maar ik zie nergens 'harde' bewijzen die kant op gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, in die uitzending insinueerde Peter ook dat Pa van der Sloot misschien wel meer weet van die
hele NH zaak.
Dit kan nooit worden bewezen maar het zou me niks verbazen als daar een kern van waarheid inzit.
Joran geinstrueerd. Onderzoek gefrustreerd.quote:Op maandag 10 november 2008 13:34 schreef agter het volgende:
Ik vraag het me ook af...maar ik zie nergens 'harde' bewijzen die kant op gaan.
Wat zou je aan kunnen dragen tegen die man?
Beetje onderbouwing zou ik op prijs stellen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Joran geinstrueerd. Onderzoek gefrustreerd.
Kijk de eerste reportage anders even. Waaruit o.a. blijkt dat dankzij het ingrijpen van een hoge jusitie vriend van zijn vader, op het laatste moment niet doorzocht mocht worden door de politie.quote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef agter het volgende:
Beetje onderbouwing zou ik op prijs stellen.
lulquote:Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu ook nieuws vanuit Thailand over Joran, check http://www.thailanddaily.com/. Maar we hebben er niet echt veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |