Iets in me zegt dat hij ook allang weer wist dat hij beet genomen werd. Hij stopte al eerder met de 'deal', maar toen Peter & co naar Thailand wilden komen was het wel weer even goed. Vervolgens komt hij met wat dames aan die helemaal niet willen. Hij had gehoopt de camera's te vinden in de hotelkamer om Peter nog meer voor schut te zetten.. Hij heeft er een lekker zakcentje aan verdiend... Zulk soort dingen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vrij bizar inderdaad. Ik vraag me sterk af wat het motief dan wel is geweest van Joran...
Oooooow zo is het gegaan, Peter heeft Joran eerst naar Thailand gelokt en vervolgens hem uitgelokt om in vrouwen te handelen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef agter het volgende:
Eigenlijk vind ik het te triest voor woorden dat als je een Nederlander hier wegens onvoeldoende bewijs in een bepaalde zaak niet achter slot en grendel krijgt, dat je dan uit rancune het in het buitenland gaat proberen...
Dat laatste heeft Peter zeker gedaan ja...alle bedragen die genoemd werden kwamen vanuit Peter. En ook gaf Peter zomaar 1000 euro aan Joran. Ja...dat is uitlokking.quote:Op maandag 10 november 2008 10:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oooooow zo is het gegaan, Peter heeft Joran eerst naar Thailand gelokt en vervolgens hem uitgelokt om in vrouwen te handelen.
zodra thailand imago schade in het buitenland oploop en dan vooral in het westen, dan schreeuwen ze moord en brand en is de kans groot dat de veroorzaker ervan er niet vanaf komt met 600 uur schoffelen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:31 schreef Ericr het volgende:
Thaise 'studentes' die naar een ander land gaan om wat te dansenDe gemiddelde Thaise die via haar ouders genoeg geld heeft om te kunnen gaan studeren zal het niet in haar hoofd halen om even een uitstapje te maken naar een ander land.
Dit waren gewoon doorgewinterde hoeren, ingehuurd door Joran om de interesse te wekken van Sugadaddy en zijn slecht geinformeerde compagnon. Hoeren verleiden tot het werken in een bordeel, denk niet dat de Thaise overheid daar echt wakker van ligt. Buiten dan wat imagoschade, want ach de Thai doen altijd alsof hoeren niet bestaan.
Nou dat lijkt me dus niet eerlijk gezegd. Thailand lijkt me daar niet echt het meest geschikte land voor. Dat leek Joran pas te realiseren toen hij op vrijdag door Peter werd gebeld en "hals-over-kop" gevlucht is. Bovendien lijkt het me dan wel logisch dat hij er al in een eerder stadium met iemand over gehad heeft dat hij het door had. Bijvoorbeeld met zn advocaat of met zn vader.quote:Op maandag 10 november 2008 10:27 schreef pfaf het volgende:
Iets in me zegt dat hij ook allang weer wist dat hij beet genomen werd. Hij stopte al eerder met de 'deal', maar toen Peter & co naar Thailand wilden komen was het wel weer even goed. Vervolgens komt hij met wat dames aan die helemaal niet willen. Hij had gehoopt de camera's te vinden in de hotelkamer om Peter nog meer voor schut te zetten.. Hij heeft er een lekker zakcentje aan verdiend... Zulk soort dingen.
10.000 euro bleek nergens uit??? En je neemt niet zomaar 1000 euro van iemand aan....quote:Op maandag 10 november 2008 10:31 schreef agter het volgende:
Dat laatste heeft Peter zeker gedaan ja...alle bedragen die genoemd werden kwamen vanuit Peter. En ook gaf Peter zomaar 1000 euro aan Joran. Ja...dat is uitlokking.
En toen Joran ervan af wilde zien, verhoogde Peter de inzet naar 10.000 euro per vrouw.
Dat denk ik dus ook. Joran is een mooie zaak om als voorbeeld te stellen voor ze.quote:Op maandag 10 november 2008 10:33 schreef hoipim het volgende:
[..]
zodra thailand imago schade in het buitenland oploop en dan vooral in het westen, dan schreeuwen ze moord en brand en is de kans groot dat de veroorzaker ervan er niet vanaf komt met 600 uur schoffelen.
dan zijn ze opeens blind voor regels en moet er iemand boete.
ze pakken joran alleen maar op om aan het westen te laten zien dat ze iets doen aan de problemen, en om te verbloemen dat ze hoeren eigenlijk gedogen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:35 schreef agter het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Joran is een mooie zaak om als voorbeeld te stellen voor ze.
Je geeft ook niet zomaar 1.000 euro weg...quote:Op maandag 10 november 2008 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
10.000 euro bleek nergens uit??? En je neemt niet zomaar 1000 euro van iemand aan....
en zo makkelijk is dus een persoon na te trekken!quote:Op maandag 10 november 2008 10:30 schreef Tiemie het volgende:
http://partyflock.nl/user/221995:Fearghus.html
Dat idee heb ik ook. Maarja, het verleden wijst uit dat je een paar decennia niet gepakt zal worden en daarna bij een 'bedrijfsongeval' omkomt. In die lijn zal hij dus wel niet heel oud worden.quote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Joran verdient respect. Hij gaat door met zijn praktijkjes en zal nooit gepakt worden.
Serieus?quote:Op maandag 10 november 2008 11:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mooie reportage hoor gisteren.
Ja, Bangkok connection. Maar dat heeft hier niks mee te makenquote:Op maandag 10 november 2008 11:45 schreef roburt het volgende:
Family Connections
Luke Zimmerman. 299/63 M. 2. T. San Sai Noi A. San Sai. Chiang Mai 50210 THAILAND, duanelonna@gmail.com
stond er in joran zijn msn niet iets met Connections?
Die 50.000 had Joran nodig voor een extra weekend Pattaya.quote:Op maandag 10 november 2008 11:50 schreef agter het volgende:
Ik had eigenlijk wel meer willen zien van het moment dat die 1.000 euro naar Joran ging. Toen noemde iemand het bedrag van 50.000 euro en direct daarna volgde een knip in de opnamen.
Vraag me af wie die 50K genoemd heeft...en wat er nog meer besproken is...
Weet je zeker dat Joran dat bedrag noemde? Volgens mij noemde die medewerker van Peter Pattaya op dat moment, en niet Joran (daar aan tafel).quote:Op maandag 10 november 2008 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die 50.000 had Joran nodig voor een extra weekend Pattaya.
Maar ik weet niet over welke valuta ze het hadden.
Okay, Thanx!quote:Op maandag 10 november 2008 12:22 schreef MrWilliams het volgende:
joran noemde dat bedrag... iets van "als we naar Pattaya gaan dan is er nog 50.000 nodig..". Ik denk dat hij hiermee baht bedoelde om de reis van/naar en de parties te kunnen bekostigen om die vrouwen te gaan bekijken.
Ik heb het een paar keer zitten kijken en het is een andere stem die 50.000 zegt.quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Joran dat bedrag noemde? Volgens mij noemde die medewerker van Peter Pattaya op dat moment, en niet Joran (daar aan tafel).
Ik denk dat het die beveiliger is. Maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 10 november 2008 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer zitten kijken en het is een andere stem die 50.000 zegt.
Maar wie is mij niet duidelijk. Maakt verder ook niet erg veel uit lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |