ze pakken joran alleen maar op om aan het westen te laten zien dat ze iets doen aan de problemen, en om te verbloemen dat ze hoeren eigenlijk gedogen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:35 schreef agter het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Joran is een mooie zaak om als voorbeeld te stellen voor ze.
Je geeft ook niet zomaar 1.000 euro weg...quote:Op maandag 10 november 2008 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
10.000 euro bleek nergens uit??? En je neemt niet zomaar 1000 euro van iemand aan....
en zo makkelijk is dus een persoon na te trekken!quote:Op maandag 10 november 2008 10:30 schreef Tiemie het volgende:
http://partyflock.nl/user/221995:Fearghus.html
Dat idee heb ik ook. Maarja, het verleden wijst uit dat je een paar decennia niet gepakt zal worden en daarna bij een 'bedrijfsongeval' omkomt. In die lijn zal hij dus wel niet heel oud worden.quote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Joran verdient respect. Hij gaat door met zijn praktijkjes en zal nooit gepakt worden.
Serieus?quote:Op maandag 10 november 2008 11:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mooie reportage hoor gisteren.
Ja, Bangkok connection. Maar dat heeft hier niks mee te makenquote:Op maandag 10 november 2008 11:45 schreef roburt het volgende:
Family Connections
Luke Zimmerman. 299/63 M. 2. T. San Sai Noi A. San Sai. Chiang Mai 50210 THAILAND, duanelonna@gmail.com
stond er in joran zijn msn niet iets met Connections?
Die 50.000 had Joran nodig voor een extra weekend Pattaya.quote:Op maandag 10 november 2008 11:50 schreef agter het volgende:
Ik had eigenlijk wel meer willen zien van het moment dat die 1.000 euro naar Joran ging. Toen noemde iemand het bedrag van 50.000 euro en direct daarna volgde een knip in de opnamen.
Vraag me af wie die 50K genoemd heeft...en wat er nog meer besproken is...
Weet je zeker dat Joran dat bedrag noemde? Volgens mij noemde die medewerker van Peter Pattaya op dat moment, en niet Joran (daar aan tafel).quote:Op maandag 10 november 2008 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die 50.000 had Joran nodig voor een extra weekend Pattaya.
Maar ik weet niet over welke valuta ze het hadden.
Okay, Thanx!quote:Op maandag 10 november 2008 12:22 schreef MrWilliams het volgende:
joran noemde dat bedrag... iets van "als we naar Pattaya gaan dan is er nog 50.000 nodig..". Ik denk dat hij hiermee baht bedoelde om de reis van/naar en de parties te kunnen bekostigen om die vrouwen te gaan bekijken.
Ik heb het een paar keer zitten kijken en het is een andere stem die 50.000 zegt.quote:Op maandag 10 november 2008 11:57 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Joran dat bedrag noemde? Volgens mij noemde die medewerker van Peter Pattaya op dat moment, en niet Joran (daar aan tafel).
Ik denk dat het die beveiliger is. Maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 10 november 2008 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer zitten kijken en het is een andere stem die 50.000 zegt.
Maar wie is mij niet duidelijk. Maakt verder ook niet erg veel uit lijkt me.
quote:Op maandag 10 november 2008 12:53 schreef Lauriette91 het volgende:
Joran moet dood.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..
Ja dat zei dat meisje he, niet ik.quote:Op maandag 10 november 2008 08:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
15,000.00 THB = 333.957 EUR
Thailand Baht Euro
1 THB = 0.0222638 EUR 1 EUR = 44.9159 THB
( http://www.xe.com/ucc/convert.cgi )
Ruim 3000 euro is *te weinig* voor de studenten?
Tja, in die uitzending insinueerde Peter ook dat Pa van der Sloot misschien wel meer weet van diequote:Op maandag 10 november 2008 13:30 schreef livelink het volgende:
Oké, ik geloof heilig dat Pa van der Sloot indertijd zoon Joran volledig verkeerd heeft 'geholpen'. Er van uitgaande dat alles wat Joran in de auto bij Patrick heeft verteld waar was, had Joran er heel slim aan gedaan om alles keurig op te biechten, zijn straf te ondergaan en verder te leven.
Nu wordt het allemaal van kwaad tot erger. Ik zou zeggen dat het nu ook hoog tijd is dat Pa en Ma van der Sloot ingrijpen en ervoor zorgen dat Joran alsnog zijn volledige verhaal doet bij justitie. De ouders moeten nu echt hun verantwoordelijkheid nemen.
Ik vraag het me ook af...maar ik zie nergens 'harde' bewijzen die kant op gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, in die uitzending insinueerde Peter ook dat Pa van der Sloot misschien wel meer weet van die
hele NH zaak.
Dit kan nooit worden bewezen maar het zou me niks verbazen als daar een kern van waarheid inzit.
Joran geinstrueerd. Onderzoek gefrustreerd.quote:Op maandag 10 november 2008 13:34 schreef agter het volgende:
Ik vraag het me ook af...maar ik zie nergens 'harde' bewijzen die kant op gaan.
Wat zou je aan kunnen dragen tegen die man?
Beetje onderbouwing zou ik op prijs stellen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Joran geinstrueerd. Onderzoek gefrustreerd.
Kijk de eerste reportage anders even. Waaruit o.a. blijkt dat dankzij het ingrijpen van een hoge jusitie vriend van zijn vader, op het laatste moment niet doorzocht mocht worden door de politie.quote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef agter het volgende:
Beetje onderbouwing zou ik op prijs stellen.
lulquote:Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu ook nieuws vanuit Thailand over Joran, check http://www.thailanddaily.com/. Maar we hebben er niet echt veel aan.
Eens!!!quote:Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb nog niet alle reacties in dit topic en de 4 voorgaande gelezen.
Maar hij is er een beetje ingetuind door zijn "pokervriend" of niet?
Volgens mij is het een ventje die stoer doet.
Toen die vent wel wat vrouwen wilde, praatte Joran ineens over allerlei problemen om ze in nl te krijgen (hij wil er onderuit komen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |