nee want ik heb een aboquote:Op zondag 9 november 2008 23:19 schreef Apache4U het volgende:
Haha, heeft iedereen hier in het topic deze google ad?
"Find your Thai Beauty Today!"
Toch wel humor dat google ads.
Geen idee, maar ik denk dat-ie z'n handeltje wel kan vergeten voorlopigquote:Op zondag 9 november 2008 23:23 schreef agter het volgende:
Denk je dat Joran hier last mee kan krijgen in Thailand?
stond gister in ongeveer alle krantenquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand een plaatje van Joran op zn Harley met peuk.....wat een moneyshot
Never.quote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://peter595.hyves.nl/?ref=sr wie is er vriendjes met hem?
hey Lintwormquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat was een brommer hoorquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat zijn mensen op fok weg van joran.
Wij willen ook lekker beetje motorrijden met een peuk en lekker naar de hoeren en wonen in een villa.quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat zijn mensen op fok weg van joran.
Dus dan zijn die vrouwen die zichzelf aanboden ook schuldig?quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
Officieel is prostitutie verboden in Thailand...
www.sbs6.nlquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
En door Peter gebeld wordenquote:Op zondag 9 november 2008 23:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij willen ook lekker beetje motorrijden met een peuk en lekker naar de hoeren en wonen in een villa.
Joran heeft niemand betaald en niemand geleverd,quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
quote:Als Peter de Vries nog iets slechts over mij, mijn vrienden en familie gaat zeggen, dan stuur ik een thai op hem af. Dan is het klaar.
Die gaan mij dan een massage geven?quote:Op zondag 9 november 2008 23:29 schreef TNA het volgende:
Op iedereen die het niet leuk vond stuur ik een Thai af, coño
eensquote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Joran heeft niemand betaald en niemand geleverd,
Dus met je kont shudden en dansen niet?quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
Ik blaas een thai zo omverquote:Op zondag 9 november 2008 23:29 schreef TNA het volgende:
Op iedereen die het niet leuk vond stuur ik een Thai af, coño
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef lipboutje het volgende:
thais nieuws in de gaten houden nu tot woensdag, meer kan ik niet vertellen,ooh ja en de hilversumse courant, Joran is geland met een Thai
Je hebt t gehoord via een kennis van een buurvrouw die vlees koopt bij Slager Arie Klaver en diens schoonmaker zijn vrouw haar srv man?quote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef lipboutje het volgende:
thais nieuws in de gaten houden nu tot woensdag, meer kan ik niet vertellen,ooh ja en de hilversumse courant, Joran is geland met een Thai
Dit dus.quote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef SunChaser het volgende:
Waarom hebben ze geen thaise vrouw undercover de hoer laten spelen. Ik denk omdat behalve Peter R. niemand Joran de moeite waard vind om een actie op touw te zetten. Face it, Joran is een kruimeldief, er zijn heel wat serieuzere vrouwenhandelzaken due opgelost moeten worden. Joran stelt niks voor. Als een vrouw weigert laat ie haar gewoon gaan. Echte handelaren maken vrouwen verslaafd of doden ze gewoon.
Ja, dat apathische geglimlach. Ik zeg: Oprollen in filodeeg.quote:
Joran in een Thaise celquote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
kijk eens verder dan je neus lang is en kom er achter dat ze in Thailand al druk bezig zijn met zijn aanhouding/zaak/proces.
Daar zal Joran waarschijnlijk niet op gaan wachtenquote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
kijk eens verder dan je neus lang is en kom er achter dat ze in Thailand al druk bezig zijn met zijn aanhouding/zaak/proces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |