nee want ik heb een aboquote:Op zondag 9 november 2008 23:19 schreef Apache4U het volgende:
Haha, heeft iedereen hier in het topic deze google ad?
"Find your Thai Beauty Today!"
Toch wel humor dat google ads.
Geen idee, maar ik denk dat-ie z'n handeltje wel kan vergeten voorlopigquote:Op zondag 9 november 2008 23:23 schreef agter het volgende:
Denk je dat Joran hier last mee kan krijgen in Thailand?
stond gister in ongeveer alle krantenquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Iemand een plaatje van Joran op zn Harley met peuk.....wat een moneyshot
Never.quote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://peter595.hyves.nl/?ref=sr wie is er vriendjes met hem?
hey Lintwormquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat was een brommer hoorquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat zijn mensen op fok weg van joran.
Wij willen ook lekker beetje motorrijden met een peuk en lekker naar de hoeren en wonen in een villa.quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat zijn mensen op fok weg van joran.
Dus dan zijn die vrouwen die zichzelf aanboden ook schuldig?quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
Officieel is prostitutie verboden in Thailand...
www.sbs6.nlquote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
En door Peter gebeld wordenquote:Op zondag 9 november 2008 23:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij willen ook lekker beetje motorrijden met een peuk en lekker naar de hoeren en wonen in een villa.
Joran heeft niemand betaald en niemand geleverd,quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
quote:Als Peter de Vries nog iets slechts over mij, mijn vrienden en familie gaat zeggen, dan stuur ik een thai op hem af. Dan is het klaar.
Die gaan mij dan een massage geven?quote:Op zondag 9 november 2008 23:29 schreef TNA het volgende:
Op iedereen die het niet leuk vond stuur ik een Thai af, coño
eensquote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Joran heeft niemand betaald en niemand geleverd,
Dus met je kont shudden en dansen niet?quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef agter het volgende:
Ik blaas een thai zo omverquote:Op zondag 9 november 2008 23:29 schreef TNA het volgende:
Op iedereen die het niet leuk vond stuur ik een Thai af, coño
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef lipboutje het volgende:
thais nieuws in de gaten houden nu tot woensdag, meer kan ik niet vertellen,ooh ja en de hilversumse courant, Joran is geland met een Thai
Je hebt t gehoord via een kennis van een buurvrouw die vlees koopt bij Slager Arie Klaver en diens schoonmaker zijn vrouw haar srv man?quote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef lipboutje het volgende:
thais nieuws in de gaten houden nu tot woensdag, meer kan ik niet vertellen,ooh ja en de hilversumse courant, Joran is geland met een Thai
Dit dus.quote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef SunChaser het volgende:
Waarom hebben ze geen thaise vrouw undercover de hoer laten spelen. Ik denk omdat behalve Peter R. niemand Joran de moeite waard vind om een actie op touw te zetten. Face it, Joran is een kruimeldief, er zijn heel wat serieuzere vrouwenhandelzaken due opgelost moeten worden. Joran stelt niks voor. Als een vrouw weigert laat ie haar gewoon gaan. Echte handelaren maken vrouwen verslaafd of doden ze gewoon.
Ja, dat apathische geglimlach. Ik zeg: Oprollen in filodeeg.quote:
Joran in een Thaise celquote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
kijk eens verder dan je neus lang is en kom er achter dat ze in Thailand al druk bezig zijn met zijn aanhouding/zaak/proces.
Daar zal Joran waarschijnlijk niet op gaan wachtenquote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
kijk eens verder dan je neus lang is en kom er achter dat ze in Thailand al druk bezig zijn met zijn aanhouding/zaak/proces.
thailand is nederland niet.quote:Op zondag 9 november 2008 23:36 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Daar zal Joran waarschijnlijk niet op gaan wachten
quote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef pieterb het volgende:
Oke, ben het niet altijd eens met Peter R. maar vind dit toch vermakelijke televisie.
En wat een telefoongesprek. Echt goed. Gewoon bellen met de gene die je echt kneiterhard genaaid heb. En joran maar terugpraten...pwnen.
Ziet er te schoon uit voor een Thaise celquote:
Linkquote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef lipboutje het volgende:
ga ff kijken op GS mijn vrienden , wat die daar te vertellen hebben
Ik vermoed zomaar dat zijn bed al ergens anders woontquote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef hoipim het volgende:
[..]
thailand is nederland niet.
ze hoeven daar niet eerst voldoende bewijs te hebben, een papierkraam door te werken, een commissaris om toestemming te vragen, om in te lichten.
die gast word morgen van zijn bed gelicht, lees ook maar de thaise krant.
Hier ben ik dus ook bang voor.quote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
Zij het dat zelfs iedereen op Fok! De Vries al door heeft.quote:Op zondag 9 november 2008 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier mijn analyse trowuens:
Die peter is toch een koning, check dat begin
hij komt aanrijden in z'n patser bmw, vervolgens patst hij dat hij met het zweet op zijn voorhoofd 10 kilometer had hardgelopen.
en dat waren de eerst 30 seconden van het program. Dan ben je toch een koning of niet.
verder patst hij tussendoor nog ff met zijn emmy en zijn 7 mil kijkers van vorige aflevering. maar dit alles doet hij wel met een tikkie zelfspot, dan ben je toch een meester, een heerser of gewoon een koning van het gehele universum
Kenner? ben je er zelf 1?quote:Op zondag 9 november 2008 23:43 schreef agter het volgende:
Gezien het feit dat er nog steeds militaire schepen van de VS met manschappen uit Iraq in Pattaya komen feesten... Als er zo'n schip komt, dan komen de prostituees zelfs uit Bangkok naar Pattaya toe...
Die ziet er beter uit dan Celeste.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Joran weet gewoon hoe hij moet hustlen, daar is niets mis mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een soort afcajosquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meidje was idd wel watquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is wel een pimpquote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Een andere vriendinnetje van Joran
[ afbeelding ]
Papa van der Sloot heeft veel centjes.quote:Op zondag 9 november 2008 23:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
hij is wel een pimp![]()
wat ik me echt afvraag is hoe hij aan zoveel knaken komt voor een villa daar en een dure motor, terwijl het zogenaamd een student is die pas wil beginnen met vrouwenhandel.
va·der de; m -s 1 man die een of meer kinderen heeftquote:Op zondag 9 november 2008 23:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
hij is wel een pimp![]()
wat ik me echt afvraag is hoe hij aan zoveel knaken komt voor een villa daar en een dure motor, terwijl het zogenaamd een student is die pas wil beginnen met vrouwenhandel.
Is zijn vader niet advocaat en rechter-in-opleiding die wel wat knaken op zijn bankrekening heeft staan?quote:Op zondag 9 november 2008 23:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
hij is wel een pimp![]()
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..quote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vond het een goede uitzending. Uiteraard zit het ego van Peter af en toe in de weg, maar dat doet niets af aan dat enge ventje van een v.d. Sloot. Prima dat die nogmaals te grazen is genomen, domme DOMME gozer.
Hij laat zich bespieden.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..
Is toch wel algemeen bekend? Heb het toch maar even voor je opgezocht:quote:
quote:Sailors after being at sea for many months get shore leave in Pattaya. Sometimes just a carrier like the Kitty Hawk comes to port, and at other times the entire aircraft battle group of 7-10 ships with up to 10,000 sailors comes in.
For security reasons (against terrorists etc) the Navy doesn't announce when it will arrive. However every bargirl seems to know when the fleet is on the way in. They get letters from their sailor boyfriends, and some may be in cell phone contact with them. I understand many bars have huge welcome U.S. Navy signs out.
Here are some newsgroup comments from "eye witnesses":
At 4 PM when I am writing this, Every bar on the beach is packed with hungry and horny youthful sailors and marines. It is like Dodge City! women have arived from BKK. All Hotels on the strip areas are turning away sailors full. Ill try and find out when they will be leaving, But they just arived from 4 months out at sea so expect at least a week.
I am a big supporter of US Forces and a vet also so I wont slam them at all. Just wanted you to know that it is now very very busy here and these guys have 4 months worth of paychecks to throw around town.
===============================================
The bars here were already in swing at 9 AM this morning and busy. Unbelieveable!!! You have to see the lines at all the ATM's they go out to the street with Military.. Pattaya is making a mint on the US fellas.
in thailand kun je dat soort zaken gewoon doen, zolang je het maar niet publiekelijk op straat gooit.quote:Op zondag 9 november 2008 23:43 schreef agter het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook bang voor.
Bedoel, zelfs prostitutie is officieel verboden in Thailand. En ze hebben hele steden en wijken die daarop floreren. Dus je weet zeker dat ze redelijk dubbel zijn in het handhaven van dit soort wetten.
Ze zijn super fel op alles wat alleen maar naar vrouwenhandel ruikt. Ze zijn corrupt.
En hier komt opeens een mooi verhaaltje langs om ze in een goed blaadje te zetten bij een grote groep mensen in de VS.
Bovendien kunnen ze een voorbeeld stellen met Joran. En zo de wereld duidelijk maken dat het ze menes is, met vrouwenhandel.
Joran is toch wel een publiek figuur geworden...en heeft de media ook niet zo voor zich spreken...
Als ze willen, hebben ze hem daar. Maar hypocriet zijn ze wel.
Gezien het feit dat er nog steeds militaire schepen van de VS met manschappen uit Iraq in Pattaya komen feesten... Als er zo'n schip komt, dan komen de prostituees zelfs uit Bangkok naar Pattaya toe...
Dat is mijn idee ook.quote:Op zondag 9 november 2008 23:54 schreef hoipim het volgende:
[..]
in thailand kun je dat soort zaken gewoon doen, zolang je het maar niet publiekelijk op straat gooit.
zodra een buitenlandse journalist daar een reportage over maakt dan zijn ze er als de kippen bij om hem op te sporen.
het buitenland mag niet weten dat dit soort zaken eigenlijk worden gedoogd, zodra thailand in een slecht daglicht komt door jouw actie dan staan ze binnen no time op je stoep.
Daar lijkt het af en toe wel op , ook gezien alle fokkertjes die in het vorige topic hem een baas vindenquote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is mijn idee ook.
En daarom kan dit wel eens niet zo goed voor Joran uitpakken...
Ja, laten we iedereen waartegen wel een gegronde verdenking bestaat maar welke gebasseerd is op teveel aannames en suggesties gewoon veroordelen ookal is vervolging juridisch niet mogelijk op basis van dergelijke magere "bewijsvoering".quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar lijkt het af en toe wel op , ook gezien alle fokkertjes die in het vorige topic hem een baas vinden. Ik vind het gewoon een lozer die als ie niet opgesloten kan worden zelf maar een thai achter zich aan moet krijgen
.
Wat is daarneequote:Op maandag 10 november 2008 00:00 schreef lipboutje het volgende:
hoppa http://www.spitsnieuws.nl(...)oran_feest_door.html
Precies. Ik denk niet dat de Thaise politie eerst naar SBS6 gaat zitten kijken, alvorens hem op te pakkenquote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Vergeet niet dat dit allemaal veel eerder is opgenomen, en veel eerder is gemeld aan de Thaise politie.
De Thaise politie heeft dus al tijd genoeg gehad om Joran op te pakken en Joran zelf heeft voldoende tijd gehad om zich na het telefoontje van Peter R te zorgen dat hij tijdig Thailand uit komt, en aangezien ik nog niets heb vernomen van een arrestatie van Joran denk ik dat deze reportage wederom weinig (gerechterlijke) consequenties zal hebben voor Joran.
Maar ik vraag me wel af hoe Joran die uitzending heeft kunnen volgen als hij nog in Thailand zit?quote:Op maandag 10 november 2008 00:02 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Precies. Ik denk niet dat de Thaise politie eerst naar SBS6 gaat zitten kijken, alvorens hem op te pakken
in thailand hebben ze nog zo iets als de eer van het land, en schenden daarvan is strafbaar(en geloof me mensen zijn om minder opgepakt) ze kunnen joran pas oppakken voor het schenden van de eer als de uitzending is geweest, ik neem aan dat ze daar op wachten.quote:Op maandag 10 november 2008 00:02 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Precies. Ik denk niet dat de Thaise politie eerst naar SBS6 gaat zitten kijken, alvorens hem op te pakken
Ik denk dat als Joran werkelijk vermoed dat-ie gevaar zou lopen, hij al lang uit Thailand gevlucht is, of dat-ie al 'preventief' in hechtenis is genomen. En als dat laatste gebeurd zou zijn was dat waarschijnlijk al wel uitgelekt.quote:Op maandag 10 november 2008 00:09 schreef hoipim het volgende:
en daar krijg je heel wat meer jaren voor, ze moeten nu voorkomen dat hij naar nederland of aruba vlucht, dan is het zaak gesloten.
ja ik word zelf ook gezocht, helaas.
mee eens. hij woont niets voor niets in zo'n groot huis. hij heeft z'n zaakjes wel voor elkaar, en ben geneigd dat miljonair verhaal te geloven.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..
Want rijke mensen zijn slim?quote:Op maandag 10 november 2008 00:20 schreef pieterb het volgende:
maar van dat grote huis is dus wel slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |