in thailand hebben ze nog zo iets als de eer van het land, en schenden daarvan is strafbaar(en geloof me mensen zijn om minder opgepakt) ze kunnen joran pas oppakken voor het schenden van de eer als de uitzending is geweest, ik neem aan dat ze daar op wachten.quote:Op maandag 10 november 2008 00:02 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Precies. Ik denk niet dat de Thaise politie eerst naar SBS6 gaat zitten kijken, alvorens hem op te pakken
Ik denk dat als Joran werkelijk vermoed dat-ie gevaar zou lopen, hij al lang uit Thailand gevlucht is, of dat-ie al 'preventief' in hechtenis is genomen. En als dat laatste gebeurd zou zijn was dat waarschijnlijk al wel uitgelekt.quote:Op maandag 10 november 2008 00:09 schreef hoipim het volgende:
en daar krijg je heel wat meer jaren voor, ze moeten nu voorkomen dat hij naar nederland of aruba vlucht, dan is het zaak gesloten.
ja ik word zelf ook gezocht, helaas.
mee eens. hij woont niets voor niets in zo'n groot huis. hij heeft z'n zaakjes wel voor elkaar, en ben geneigd dat miljonair verhaal te geloven.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..
Want rijke mensen zijn slim?quote:Op maandag 10 november 2008 00:20 schreef pieterb het volgende:
maar van dat grote huis is dus wel slim.
ik heb een jaar vast gezeten en word nog steeds gezocht omdat ik een leeg wietzakje in me jas had laten zitten.quote:Op maandag 10 november 2008 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij zal Thalliand vrees ik wel uitgevlucht zijn. Die jongen laat zich niet gewoon niet pakken.
En verder denk ik dat het materiaal wederom niet voldoende is voor een veroordeling, maar ik ben geen jurist en weet daar het fijne niet vanaf.
Peter heeft al zijn vriendjes gebeld zo te zien.quote:Voor de verborgen camera's van wederom Peter R. de Vries (die een compliment verdient voor deze fraaie follow-up, vanavond te zien op SBS6)
oke, puntje voor jouw. slim is misschien niet het beste woord. maar hij heeft een bepaalde kwaliteit.quote:Op maandag 10 november 2008 00:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Want rijke mensen zijn slim?![]()
Denk je nou echt dat een student die net in een vreemd land terecht komt zomaar ff een villa kan kopen?quote:Op maandag 10 november 2008 00:18 schreef pieterb het volgende:
[..]
mee eens. hij woont niets voor niets in zo'n groot huis. hij heeft z'n zaakjes wel voor elkaar, en ben geneigd dat miljonair verhaal te geloven.
gehuurd, ik ken die wijk en die vila`s, die zijn bijna allemaal huur.quote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een student die net in een vreemd land terecht komt zomaar ff een villa kan kopen?
wie heeft iets gezegd over kopen? he's is livin' the life daar, tot zekere hoogte.quote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat een student die net in een vreemd land terecht komt zomaar ff een villa kan kopen?
Voor hetzelfde geld wonen er nog meer mensen in die villa en huurt Joran een studentenkamertje... You never know!quote:Op maandag 10 november 2008 00:32 schreef pieterb het volgende:
[..]
wie heeft iets gezegd over kopen? he's is livin' the life daar, tot zekere hoogte.
Vooralsnog alleen dit kunnen vinden, behalve de algemene, c.q. vertaalde nieuwsberichten:quote:Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef Superheld het volgende:
Al in het buitenland in het nieuws gesignaleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |